Идентифицирани са останките на пилота Андреас Лубиц

С помощта на ДНК анализ са разпознати останките на втория пилот на пътническия самолет Еърбъс А320 Андреас Лубиц.

Обратно в новината

Коментари - Идентифицирани са останките на пилота Андреас Лубиц | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Еми един кардиолог без диплома да ви пратим. Или стотина психолози с диплома дето бъкел не разбират?

24 март,не 24 май

Е само това оставаше, да се окаже че втория пилот въобще не е бил в самолета.

Малоумни хейтъри,лекари няма да останат и в Чалгария!Ще ви лекуват врачки и баячки по кабеларките!

и само иглотерапия... докато им дойде акъла

Чудя се защо националната авиокомпания на първата икономическа сила в Европа е в такова състояние. При това дисциплинираните немци в Луфтханза взеха да изпреварват по броя на стачките вечно стачкуващите макаронджии от Алиталия примерно. Немците са най пътуващата за туризъм европейска нация от много десетилетия, така че едва ли авиокомпанията страда от липса на клиенти. Странно.

"Както вече е известно, машината на авиокомпанията "Джърмънуингс", изпълняваща полет от Барселона за Дюселдорф, се разби на 24 май във френските Алпи. " ?!? молим ?

И кво излиза, че колкото и луд да е бил втория пилот, в крайна сметка натрупаните проблеми от кадровата политика на авиокомпанията са причината за наемането на пилоти с психически проблеми.

Помощтник пилота бил хем откачен хем кьорав и никой не разбрал

Двойно призрачна е здравната служба на нашия БАН, само че там призраците са счетоводителите крадци, а главния призрак е г-жа Куюмджиева от ЦУ на БАН!

Луфтханза,вече я обзема синдромът на лудият от съседната седалка.

Останките на командира са разпознати ,без ДНК...открили са ръката му ,стискаща брадва ...

Споко бе.Ще си внесем вещари от Ямайка! Разбират болестите по захода на куцо пиле. И разни там вуду,дето с хвърляне на кокалчета лекуват псориазис.

ау живи да ги оплачеш германците - пилотите им не са летели в Долна Митрополия

Малко ми е странно това, ама нейсе. Защото вероятността да намерят парчета от него при условие че се е забил със 700 км/ч в скала и зад него са гръмнали 5-7 тона керосин е доста минимална. Още повече че е бил най- отпред и останалите 60 тона от самолета трабваше да са го направили на ваденка. Сега остава и телефона да му намерят.

Май навсякъде по Европа фирмите се опитват да пестят от всичко и да работят без кадри. Икономията майка на мизерията и предвестник на аварията. Всичко си има граници бе господа евроатлантически демократи. И явно сте я преминали. И затова лъжете, че пилота е виновен и го изкарвате луд. Е не е луд. По вероятно е самолета да се е повредил, заради лоша поддръжка и евтина електроника, от която също сте спестили. И освен това е бил твърде амортизиран - самолетите имат ресурс на брой излитания и кацания, а този явно сте го ползвали по къси дестинации. Другия ресурс е брой летателни часове за което също е бил на границата на амортизация. Пилотите са били пренатоварени, тъй като пестите и от персонал. Е какво искате да стане? На времето в пилотската кабина бяха трима. Имаше борд инженер, ама го спестихте от мания за икономии. Като гледам и лекарите са ви малко. Е верваме ви, пилота се е самоубил, щото го зарязало гаджето. Смешни сте еврогейове, с поредната си манипулация доказвате, че клоните към некадърност.

Алоооооо, редакторааааа- какъв 24 май бе ??????????

Тея една седмица го стъргаха от скалите за да му вземат ДНК проби.

Щото и там всичко е менте, като всичко в еврогейския съюз. Менте е дори т.н. икономическа сила Германия, която се крепи на турци и всякакви други емигранти.

Не бе, паспорта ще му намерят, като в кулите в УСА. То се разтопила стоманата, ама паспорта оцелял. Сигурно е бил от азбест.

Има нещо гнило! Животът на обикновените хора не струва нищо за властимащите!Те не пътуват с обикновени превозни средтства!

Както се оказва, в една от най-проспериращите държави в ЕС има проблеми и то не с друго, а с липсата на достатъчно лекари за пилотите, в чиито ръце всекидневно хиляди хора поверяват живота си. Направо не е за вярване, но става ясно защо в "Луфтханза" персоналът често стачкува. Очевидно заплащането не е като за длъжности с много висока степен на отговорност.

поредна маниполация и лъжа,вярваме ви !!!!!

Не задължително точно да е долна Митрополия, ама като отвори дума вече не се ли правят предполетни медицински прегледи, щото по едно време дори шофьорите в градския транспорт сутрин минаваха през лекар да им измери кръвното и проверка за алкохол в кръвта, да не говорим за прегледите на тия от ЖП транспорта и моряците...

Тия от Лудханза яко са захлебили от БМБ и НЗОК на РъБъ.

От всичко писано досега по темата разбрах със сигурност само едно : поради лакомия за печалби и икономии от всички възможни средства сигурността отива за гъби . И това в авиацията . Какво ли е в другите области , даже не ми се ще да си представям .

Къде е докторът, който е издал болничния лист на пилота за деня на трагедията, къде са психиатрите, на които е бил пациент, а да кажат за какво става въпрос? Сигурно ли е, че другата черна кутия, която показва техническото състояние на самолета не е намерена и дали не е заменена с друга? Явно най-лесно е да се набеждава умрелия и всички да си мият ръцете с него, защото така им изнася.

До вчера пилотът беше само луд. От днес е и кьорав.

Не питай за корабоплаването. Там едниствената сигурност е спасителната жилетка-ако я има разбира се!

"Луфтханза" няма достатъчно лекари за пилотите ??? Ами да си внесат от Булгаристан. Сериозно говоря.

Tочно така е!.. Oт алчност и изтискване на човешките възможности до психясване,..това са резултатите !!

Да пускат пътнически дронове и вътре да дъни чалга

Yes, и аз така да питам

Няма да ги вземат. Българските лекари не могат да говорят. И не става въпрос за познаване на чужди езици. Тово отдавна е констатирано от британското здравно министерство, а там гладът за лекари е още по-голям.

Най-лесно е да се изфабрикува запис. Всеки един може да си седне вкъщи и да си го запише или "компилира" от различни други записи. Нещо започва да издиша тази теория. Сега пък нямали достатъчно лекари. Половината лекари от Източна Европа се изнесоха към Германия и околните страни, все не ви стигат. Ще каже човек, че населението им е 1 милиард. Едно Джи Пи в България как обслужва 1000+ пациента?

Е, сега, като му намериха останките, недвусмислено доказаха, че Лубиц умишлено е предизвикал катастрофата!!!

Ненавиждам хора, които наричат страната си "Булгаристан". Изключително прости, злобни и низки ми изглеждат!

Лъсна истената! Сядам да пиша курукулум за доктор в Лудханза!

Просто без дума и звук. Е, следва да се намери виновен а това така ли е , въпрос с повишена трудност. за пишещите , източник предаде- да , но имз следствие и там е май табу. Просто психясващ от подобни материали. Воина на пишещите с четящите , ако не си лук , така ти набиват обратното.

....докато, политиците (измекяри) се управляват от банките и парите... и още по зле ще става! Hе може заради безграничната им алчност, да се принуждават хората да работят до психясване за без пари! Hе е далеч времето когато някои ще психясат и ще разбиват самолетите по банките и сборищата на политиците! Xората откачат и разбират, че само "Cмърта,....побеждава алчността"!!!!!

Ще се крепи на турци, като руснаците им избиха мъжете в сибирските лагери.

Тя изобщо цялата система вече издиша. Не съм анти-ЕС, дори напротив. Но вече става ясно, че дори така лелеяните страни като Обетованата земя Германия, всъщност имат много, много проблеми, които умело крият... до някоя катастрофа. Я самолетна, я икономическа...

Де, де - ще се научим и ние. Нали и ти от учебници си чел, не си се родил доктор. А като те чета, не си по-умен от останалите форумци.

За да се намери виновникът (а не проссто виновен), най-напред се задава въпросът: Кому е НАЙ-ИЗГОДНО?!

всичките статии по въпроса с катастрофата изместват дебата от самата катастрофа и го насочват към нещо ново-несъвършенство на системата и сериозни проблеми във въздухоплаването на "локомотива" на ЕС,страната известна и служеща за пример с ред и качество.....сега след тази катастрофа те са поставени под съмнение.На кой би било изгодно да бъде уронен престижа на Германия в сегашната политическа обстановка на нарастващото противопоставяне между Нато и Русия

Значи ли това, че Луфтханза приема на работа кьорави пилоти? Съвсем прекалиха с лъжите...

Да не са водили война с Русия. Сега Европа щеше да говори немски, а не да има джамии в цяла Германия. Кой им е крив, че са решили да воюват с Русия.

А днес друг Еърбъс 320 на канадските авиолинии се е приземил аварийно в Халифакс, като закачил с крилото си кабелите и цялото летище останало без електричество - до момента е така, работи се по възстановяването. Поне няма жертви. Какво става с тия Еърбъси?! Навсякъде ли пилотите вече работят на предела на силите си - физически и психически, а автопилотите се включват и изключват както си искат?! Или просто тези самолети имат някакви много сериозни скрити дефекти, или са прекалено амортизирани? Нали въздушният транспорт беше най-сигурният?!

Няма интерес от силен ЕС , т.е. от конкурент! А кой е той?

Явно неправилно се изразих. Казах го в смисъл, че другите народи гледат на нас, като на по-долно качество. Познавах се с двама пилоти от Плевен, от които знам, че здравословното им състояние тук, в Бг, се следи много стриктно. Аз завърших медицина в Плевен преди повече от 20 години и с тях сме разговаряли на медицински теми. От тях знам, че нещата са много сериозни. Много ми е странно, как човек с подобни здравословни проблеми е допуснат да пилотира пътнически самолет изобщо и как лекарите не са сигнализирали своевременно където трябва.