Фандъкова: Жълтите павета ще се пренареждат, докато не се наредят като хората
По думите на кмета на София контролът върху ремонта е задача на строителния надзор
Обратно в новинатаКоментари - Фандъкова: Жълтите павета ще се пренареждат, докато не се наредят като хората | Днес.dir.bg
Коментари
кметицата - от Самоков, главния архитект от Врачанско!!! При такива "управници" не е чудно, че София има Селски облик. Селяците прекрояват всичко по собствените си селски вкусове.
Че те преди ремонта бяха по-добре, защо плащате грешни пари? Или пак някой е захлебил??
Очевидно според учителката целта е да се научат работниците да подреждат качествено павета. За целта е предвиден бюджет и място. Останалото е упоритост и повторение.
Е то е повече от ясно, че ще има ремонт на ремонта на ремонта... дорде има пари за... както казваше един гении от банкя, за да бъде зачеркната думата кражба в България.. "Усвояване"!
Фандъкова - Ще плащате за пренареждане на жълтите павета, докато не спрете да мрънкате как са наредени.
Помня военните паради по бул. Цар Освободител, минаваха танкове и жълтите павета бяха здрави. Сега трафика виновен!
"Ние плащаме, докато не се получи качествено" А не трябва ли да е : "ние плащаме , СЛЕД като се получи качество!!!" Каквото можахте съсипахте , в това няма нужда да се поправяте , там сте безгрешни....
... или не потрошат паветата. Преди около 2-3 месеца ги гледах как "майсторите" хвърляха прясно извадените а те се трошаха , те така или иначе в един момнет ще свършат :)
Няма нужда да открива топлата вода тая крава! Има достатъчно световен опит, който може да види докато си вее задните части из Европа в командировки за нема нищо. Прави се отливка и в нея се налагат паветата. Така могат и да се подменят счупените без проблемно и бързо с малък разход. Така ,че.... да спре да се гуши тая пуйка и да започне да върши нещата както трябва.
"Ние плащаме, докато не се получи качествено", добави кметицата на София Да де, точно в това е проблема.
Паветата ще се пренаредят само тогава, когато се върнат парите за останалите, които липсват !! Погледнете ,че нито едно паве от тях не е наредено до другото, поради липса на такива ? Всеки може да сметне колко павета отиват за 1 кв. метър... !!
Фандъкова, просто е. Павета се редят като павета, не като хора. Не, че знаете да редите хора, де.
Такова мекотело, но гадно и самодоволно не съм виждала, освен лидера й Тиквата. Мисля, че е време софиянци да я изметат от поста.
като чуя името на кметицата и ми става лошо, защото е жалка, смешна и нагла. методът е ремонт на ремонта", за да си вземат своето. Чакам с нетърпение да се махне . Същото е и с ремонтираното трасе на трамвай 5. Отвратително!
Столичният кмет очевидно въобще не го е грижа какво причинява на столичани с тези разрешения ''ремонти'' да се точат до безкрай. Написах ''ремонти'', защото това са катастрофи. Иска ми се следващия кмет на столицата, който и да е, да не затваря града за неопределено време, както го прави настоящия.
до нас обявиха разширяване на зелената зона пред един блок . разшириха на ширина, като асфалтираха където беше кал, обаче от 2 реда автомобили в момента пак са 2 реда
Колкото и да е добър надзора нищо не може да направи ако строителят е калпав и ако Възложителят му приеме работата.
Фандъкова, вместо да харчите парите на данъкоплатците, за да пренареждате паветата до безкрайност, да бяхте се разтършували из страната и да намерите някои от старите майстори, които наистина знаят занаята си. В Бургас все още има павирани улици на повече от 80 години, които не са и мръднали, въпреки ежедневното движение на тежка транспортна техника по тях. Просто навремето хората са уважавали професията си, майсторлъка си и себе си, не са работели само за пари. За такива хора с пълно основание можем да повторим думите на П. Пенев: "... Безсмъртно остава навеки/ построеното тука от мен...".
Имало майстори преди 80 години ,знаеш ли кога са ги редили тези павета ,при цар Борис И циганите за кражби и други престъпления ,директно са пращани на кариерата да чукат павета. Няма го сега царя и не сме царство а жалка бананова република с крепостни на руската кочина. Докато не станем отново царство с герб и ред ще е така ще газите кал и кучешки изпражнения.
Явно доказателство че новите майстори и едни павета от времето на ФЕРДИНАНД не могат да наредят а ние си мислим че сме в ЕВРОПА ... ДА АМА НЕ би казал един виден но починал светла му памет журналист от онова лошо време когато такива МАЙСТОРИ БИХА УМРЕЛИ ОТ ГЛАД..!
"Майстори" в кавички. Всички са тъмнозелени човечета, имитиращи работа за жълти стотинки. А чиновници и собственици на фирми лапат ли, лапат! Дори и тъмнозелените могат да свършат читаво работата, ама ако работят читаво, после няма да има нужда от ремонт, а в ремонтите изтичат милиардите :)
Ей лельо Данче . Ти колко си невинна! Защо Трейс Груп Холд продължават да правят ремонти в София? Докога? Те на няколко дузина пъти бяха замесени в жестоки скандали в цялата страна и пак на тях поверявате а .После невинна била. Вън Герб от София! София е за последен път ваша!После ходете да копаете картофи!Едва ли и стова ше се справите...
за германските павета... Гледам някъде към 2016 във Вюрбург под замъка как слагат павета, а преди това АСФАЛТИРАТ улицата за полагане на павета. Да ги ева у смотаните германци, искат да изкарат сто годин ... Да, там видях лозя на баир и то голям. Много големи масиви. Това е проклятие за българина, ама германеца го прави от векове!
Плащате с нашите пари. А не ме устройва да ги пренареждат докато станат като хората, защото през това време пътя е затворен и стават задръствания. Кога ще се научите, ше нещата могат да се правят като хората и първия път, стига да оказвахте контрол и да не крадяхте
Ремонт струва на данъкоплатците 26млн.без ДДС.При това за плочки не е плащано,те са старите.Знапи почти 20млн.за пясък и труд на има -няма 300метра.Това си е пладнешки обир.
Да прави каквито и да било ремонти.От тях само кражби и съсипия на София.
По-скоро, докато има пари за усвояване. Малко, като ускорителя на елементарни частици към "Люлин" - някой да е виждал работници?
Фандъкова, няма майстори който да нареждат павета. Работа е карана през пръсти. Като гледам с какви фуги са ги нареждали, става ми ясно че са некадърници и некомпетентни, събрани от кол и въже майстори. Смях за столицата. Погледнато от физична гледна точка за термичното разширение милиметър разстояние е достатъчно, а тия майстори в кавички са правили фуги цели сантиметри, ужас. Вината обаче е на фирмата наела се с тая работа, простаци и глупаци са хората ръководили и който не са проявили контрол на тази работа. Как ще ги накараш да ги пренаредят, смях в залата, те за месеци не успяха, че как ще го направят сега. Нагло,хитро и глупаво оправдание, колите набивали спирачки.
положението е по-лошо. Гледах репортажа , фирмата обясняваше , че ще пренаредят паветата когато времето и условията позоляват даже споменаха другото лято (като намалее трафика).
Ех Данче, Данче....ако се държахте така с всички строителни фирми които оакаха пътищата в България, щяхте да сте още 100 години на власт. Ама пуста алчност ...
що сте такива лоши с Данчето, тя само подпива. Трябва да добавят една точка в договора с фирмата , че ако не се справя с проекта , ( качество, срокове или нещо др.) проекта да се вземе и да се дава на друга фирма ( може и някоя от западна Европа) с единствени критерии > качество и срок, а разходите да се поемат от фирмата която е спечелила обществената поръчка и се е провалила.
до крадливата ГРОБаджийска хунта заедно с Фандъкова - ела да видиш лелче как павета в Германия са на по 50 години и не са мръднали, асвалта около релсите на трамваите не е дори напукан
Хайде спи се де, боклук. Всички помним каква София пое Фандъкова. С 35 годишните Икаруси, бълващи черно денонощно.
Искаш да кажеш, че конкурсът за няколко стотин милиона на Софиянски, за автобусите, е бил бадива? Или че ТОЙ, който управлява повече от половин мандат, като кмет на София, не е свършил нищо? Май ТИ трябва да си поосвежиш паметта...
Щом и ние го знаем, и тези го знаят https://tinyurl.com/3ayep9nx но на никой не му пука
По интересното е за какво се дават 17 милиона за 5 павета наредени на криво. Толкова ли струва!? Щях да дойда да ви ги нареда за 50 хилки
преди 2000 и кусур години римляните са правили пътища? И до сега има такива, които могат да се видят! Ето тук се вижда: https://stroiinfo.com/%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%80%D0%B8%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B0/ Ами то е като римския бетон. И след толкова години още е здрав, за разлика от сегашния. Видяхме го на моста в Генуа, дето рухна след 50 години. Ще кажете, че сега всичко е много по-натоварено, но за онова време всичко се е проектирало както за максималното натоварване. Само прочетете за моста на Дунав наречен "Траянов мост". Мостът е бил с дължина над 1135 м и се е намирал над Дунав от Дробета-Турну Северин и пътя в скалите през пролома Железни врата до Кладово. Строен е от 103 г. до 105 г. от дърво върху каменни стълбове. Дървеният мост е разрушен през 270 г. от император Аврелиан, когато римляните напускат Дакия. 270 години дървен мост! Няма какво да добавя...
Малко история: Строг контрол за първокласно качество на настилката По време на полагането на жълтата настилка Общината осъществява постоянен контрол под различна форма. След изтичане на половината от работата, съгласно определения срок, кметът назначава комисия от специалисти от Пътно-паважното отделение и от Министерството на обществените сгради “за привременно приемане на извършеното досега от предприемача.” Тази комисия проверява всяка улица, всеки квадратен метър и оценява положително извършената дотук работа. През двете години, 1907 и 1908, са постлани общо с керамичен паваж близо 60 хил. кв. м. Положени са блокчета по улиците и площадите, както е записано в контракта, а преди това в поемните условия: