F-16 на гръцките военновъздушни сили се разби в Егейско море
Пилотът е успял да катапултира, локализирали са го и с хеликоптер са го преместили в болница
Обратно в новинатаКоментари - F-16 на гръцките военновъздушни сили се разби в Егейско море | Днес.dir.bg
Коментари
Ф16 моделът е от шеисете години, и защо си мислите че като му е сменен радара и авионоката е много добър, защо американците не се въоръжават с него.Има и друго тази авионока позволява на САЩ да изключват дистанционно самолетите който може да не излетят.Има опашка за тях защото са евтини само ние ги купихме скъпо.За същата цена Полша взима32 а ние 8.И имали други изтребители по хубави от американските.И така оправихме икономиката на САЩ
Половин век стара машина....такива сме купили между другото...
Тоя дето ще получим има много малко общо с първото поколение. Може да се каже че е съвсем друг самолет. Внушенията че е стар са глупави, след като има опашка от държави които продължават да го поръчват, а други - да ги модернизират. Платформата е добра за държави като нашата.
Така става, като не предупреждават летящите щъркели преди да започнат учения. Но, няма страшно. Данъкоплатците ще му купят нов самолет. На двойна цена. За аварията виновни няма да има. Също като с Боинг - тук му паднала врата, там парче от обшивката, там колело.
Така става в гейско море..
Са Путя от умиление за спазване на цензурата и опорките ще си извади джуджешкия да му го цункаш за награда!
Малко авиостатистика:Английски "Хариър",закупени от Индия-27 бр.,17 катастрофирали,почти 63 %-абсолютен рекорд по аварийност.Американски Ф-16 в мирно време се разбиват-640 бр.За времето на експлоатацията им с тях са свалени 51 самолета на противника,в т.ч. 40 бр. от израелски пилоти.Останалите 11 свалени са от натовски самолети в т.ч. руския СУ-34 в Сирия."Старфайтър"= Ф-104 ,при закупени от Германия 916 бр. се разбиват 292 бр.,загинали 116 пилота.Канада губи 46 % от същия модел и то в мирно време.
Боен самолет с един двигател. Кво очакваш. Ефките са скъпи летящи ковчези.
За да ви бъде обективна статистиката колега, срещу споменатите загуби на самолети е коректно да се посочи броя произшествия към броя на пролетяните часове за конкретния тип. Ако видите статистиката пролетяни часове / произшествия на МиГ-21 или на МиГ-19 "ще ви се изправят косите". Но това съвсем не означава, че самолетът е "лош".
Точно това е идеята - да се разбиват, чупят и т.н. и след това да се купуват нови, да се поправят, да обучават пилоти и всичко за сметка на държавата, която ги е поръчала. Плащаш малко комисионна на някое дебело шкембе и всички доволни.
Мое да си историк, но си лъжльо. Я дай бройка произведени Ф-16 , летателни часове и тогава давай брой инциденти. После дай и за руските ковчези, дето не смеят да ги карат, дори и като са нови ... Да не говорим за неща като пробег между ремонти и т.н., щото там руските са много калпави - летиш малко и ремонтираш двигатели (около 4 към 1 е в полза на западните).
Разумните хора избягват да купуват едномоторни изтребители, особено на толкова завишени цени - трябват им по-дълги писти, по-капризни са към метеорологичните условия и обслужването, включително качество на пистата. Това не може да кацне на магистралата, даже и да няма автомобили, с един двигател, докато да се форсира, да набере, но са икономични, откъм гориво! Обаче, оказва се, че икономисаното гориво не избива разликата в цената.
Извинете, но вие не сте експерт а ПРОФАН! Искате да кажете, че МиГ-15 (шедьовър), МиГ-17, 21, 23, Су-9,11 Мираж-2000, Грипен, Рафал, Ф-8, Ф-105....са капризни към метеорологични условия и всичките други дебилизми, които сте написали! Тубата е пълна с клипове на опериране на Миг-23 от магистрали.
Хиляди са жертвите на краварските отрови - като се започне от ДДТ, Агент Ориндж, ГМО-то и убеднения уран. Още повече сега при този безконтролен внос на краварски хранителни отрови от Украйна, замърсени с всевъзможни агенти и експериментални субстанции. Инцидентите със самолети и жертвите при тях са сравнително малко с неизброимите преки и косвени жертви на краварските престъпления!
Голяма новина няма що. Та тези консервени кутии си падат като гнили круши постоянно. Без да ги стрелят. Гнили круши. Туп на земята.
Щото руските/сАвецките консерви се скъсват да летят, нали? :) Не само че са крадени до един от запада, ами и са откраднати некадърно и са построени некачествено ...
Разбил се е защото е гръцки. Нашите Ф-16 няма как да се разбият нито в морето, нито на сушата. За тях е страшна обаче водата - в морето, а и дъждовната вода. Това е то - особености на експлоатацията на хартиени самолетчета.
Чакам момента в който кацне първи наш Ф-16, да се посмея на всичките ви глупости с чертежи, хартии и т.н. Да ти подскажа - никой вече не прави чертежи на хартия, драги... Това като начало.
Ше има да чакаш, даже и внуците ти и правнуците, и прапрапра внуците ще чакат. Докато го дочакаш ще измислят летящи чинии или друг метод за летене. Перфектна бизнес схема. Взеха си паричките и ще почакате. Даже сега ще поръчаме още няколко щото виж кво става, сменят се бързо правителствата и искат да се налапат с комисионни....
В гръцка медия пише, че пилота е съобщил за отказ на електрониката и невъзможност за ръчно управление. Русия ще ги "оправи" всички неприятели, няма ненаказани да ги остави. Путин е отмъстителен и лека полека ще ги накара всички да му коленичат.
Те щот руските хвърчащи таралясници не падат, а ? :) хахахах
какво да прави,завалията,пред перспективата да го изпратят в окраината...:))))))))))
Според теб и майор Терзиев ли си разби Миг-а да не го пратят в Украйна? Айде малко се спрете, тролове ... пред хората явно нямате срам, но поне пред Бога имайте!