Европейският съюз спира полетите със самолети Боинг 737 МАКС 8
За по-малко от шест месеца станаха две катастрофи със самолети от този модел
Обратно в новинатаКоментари - Европейският съюз спира полетите със самолети Боинг 737 МАКС 8 | Днес.dir.bg
Коментари
И защо вместо забрана не ги върнат като бракми на производителя и да си искат парите???? Значи както винаги загубите за Европа печалбите за сащ????
И съм на мнение че не трябва да се забранява продажбата и полетите на Боинг 737 МАКС 8.Даже предлагам да купим 2-3 броя, да натоварим всички Български политици( от 1989 година до сега) и да ги изпратим на посещение,примерно да Виетнамската столица Пекин и ако имаме късмет(дай Боже) след това да ги забраняват . С удоволствие и радост съм готов да платя двойни данъци за каузата.
Много бързат някои да отпишат Боинг. И ако фалират, кой ще прави самолетите ? Айрбус, дали ще се справи ?? :D
Американците трябва да си сменят чипа, Боинг е най-малкият им проблем. Ако и занапред продължават с чипа "лудата Янка" с тоя фетишизъм към "високите технологии", трагедиите с Боинг съвсем скоро ще им се сторят най-малкия проблем.
За да планат два самолета непосредствено след излитане явно има дефект в моторите на самолетите. При толкова много полети за два полета очевидно има може би кост редъкшънс с евтини маетриали, които се палят лесно или избива искра , което е много сериозен проблем и застрашава всички полети. Явно има нещо, което крият от Боинг. Щом пилотът вадис Абеба го е видял и съобщил за проблем, но не се казва точно, явно криенето на проблема може да е решимо, но докато не се подобри цялата серия произведени самолети явно няма да лети. Това е тежка производствена авария за Боинг и нищо чудно да изправят пред съда някого.
ЗАБЕЛЕЖЕТЕ -ЕТИОПИЯ И ИНДОНЕЗИЯ .>>?????????????/??там са добрите механници велики са...........
Ако не бяха тази година изборите, евробюрократите не биха си позволили да притесняват шефовете от US.
След Туполевките ще забраним и Бойнгите......ще си летим на родните Еърбъси и чат пат някой бомардиер или ембеъри от братска Канада и Бразилия. Ония империалисти да годят да се търпят някъде у тихия океан ако може този път. 20-ти век две войни ги траем американски и руски окупатори. Хайде баста....
Boeing MAX 8 , имат предвид , че може да извърши максимум 8 полета, от деветия натам гаранция няма .
Ако зарежат съвместното си произвдство със Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd.може би самолетите им ще са здрави. Иначе 6 милиона превозени пътници от нчалото на произвдството не е зле.
От Боинг все още не са казали, че Путин е виновен, но има време! Русия е виновна за всичко, влючително и за лошото време!
Летях с такъв самотел от Бостън до Маями преди 3 седмици на Америкън Аърлайнс. Не ми хареса, седалките са набъскани супер близо, вече няма екрани на седалките пред теб, а бизнес класа е разделена само с една завеса и нищо друго. Много икономично пострен, нищо чудно и от някой сензор или кабел да са икономисали, че да се впишат в обещаната цена като продавач. Тоалетните и те са страшно малки, мивката е нищожна. Причината според мен за катастрофата се казва Капитализъм ;)
Пешка, пешка... Всеки един самолет се конфигурира според купувача. Екраните, размера на седалките, броя редове всичко си е решение на авиокомпанията. Това че си летял с мизерници и е поръчан без нищо, не е фактор тук...
Предлагам ви когато продавате самолетите си да ги комплектовате с екипаж, който да ги управлява.
Американската техника е най здравата и хуманна техника Ползвайки такава си в безопасност от тежки наранявания и дълъг живот Мреш си на мига Най доброто лайно е американското лайно Парфюм направо Най здравите откачалници са американските откачалници Държат си ги в конгреса и ги правят сенатори Ако не дай си боже купим 40 годишните им салми и те ще падат като круши Ако не искаме да падат трябва да строим столипинските ни поблатими да лижат питата в Крумово
Май пилотите ги промотират от шофьор на такси в авио пилоти.
След като пилота след излитането е поискал аварийно кацане и е подал сигнал за тревога, почти сигурно проблема е технически. Грешки на пилотите са фатални почти на мига. И няма самите те да съобщават за това. ЕС и САЩ са прикрито скарани и гладат все за нещо да се съдят. Както САЩ иска да накава европейските производители на коли и на метали, така в ЕС гледат да ударят Ейпъл и Гугъл. Има вид ответни мерки.
Ми що не е казал защо ?
сега ще си купят руски MC-21 , Радев ще взима комисионна
Много тъпо,ама на ивоинджевците (за неосведомените новото име на соросоидните дебили) ви е толкова капацитета....
Засега работната версия е "дефектен софтуер", който не позволява на пилота да овладее самолета. Това съобщават по новините в Германия.
Че какво му е на самолета? Братушките правят добри самолети. В цял свят летят с тях.
Америка НИКОГДА не жила так плохо , как сейчас при Путина !
Боинг са прекалили с изгъзиците. Излишни екстри. Има неща които са абсолютно пренавити и непредвидими, но печалбата им е замъглила ума. Дойде време да си платят за глупоста и ще я платят. Американците изперкаха, правят глупости и то само за пари.
Като оставим настрана безопасността, това е добър шанс за ЕС да си го върне на Щатите. Все пак се води тиха икономическа война. След "Дизелгейт", от който САЩ се възползваха да извлекат максимална икомомическа изгода, е ред да видим един "Боингйейт". Вижда се вече и ефекта, след като акциите на Боинг летят на долу а чичо Дончо вече се обяснява в Туитър.
Крилата на Фи16 се проектират и произвеждат от Боинг
Абе ние нямаше ли да купуваме от същите тия говедари някакви имагинерни Ф-ки за едни РЕАЛНИ около 2 млрд? Не дай Боже наистина да ги доставят - не бих желал да съм на мястото на пилотите им! Те ЧИСТО НОВИТЕ ИМ ХВЪРЧИЛА падат като есенни листа,какво да кажем за модел от 80те години на миналия век за който сега ще правят завод!!!!!!
Изказването на Тръмп може да се тълкува и като - защото маймуни са управлявали високотехнологичен самолет се е стигнало до катастрофите.
Струва ми се че сме очевидци на началото на края на Боинг и не само на него.
Техника... То, на жената не и разбирам логиката, та... -Не, това ляво, другото ляво! :)
Това което направи ЕС днес е подъл удар в гърба на световната опора на демокрацията. Произведен там самолет не може да не бъде безопасен просто по определение, защото всичко най най добро се прави там и само там. Грижата за благото на човека е основна грижа. Една трагедия се използва за мръсни инсинуации и най долнопробна пропаганда
От тая трънка ще излезе голям скандал... Боинг са знаели за проблема и тихичко са се опитали да проведат "обучение" на екипажите летящи на конкретната модификация, само че поредният инцидент ги изпревари;)
Глупости на търкалета. Ако са знаели са щели веднага да вземат мерки, а не да чакат да се случат нещастия. Логиката ти издиша.
Дреме им на говедата за някакви си там индивиди... Важно е да текат мангизите към корпорациите и "бизнесмените" Я ми посочи ЕДИН пример когато хамериканците нямат интерес към всеки сантиметър от всичките земни кълбета?
От сравнителната таблица е видно, че са турнали нови двигатели и уинглети и няколко пъти са увеличавали дължината на 737-200, като всеки следващ побира повече пътници и карго при по-малко собствено тегло/олекотяване за сметка на якост/ и при едно и също крило... Бюджетни аероплани за третия свят.
Европейския съюз започна да следва китайската линия на отказ от американското - заради Хуауей, А това ще има огромни последици на икономиката на САЩ. Много интересно какво ще пишат сега платените от американските фондации блогъри!