Европейският съюз спира полетите със самолети Боинг 737 МАКС 8

За по-малко от шест месеца станаха две катастрофи със самолети от този модел

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

и що го спяха чак сега??

И защо вместо забрана не ги върнат като бракми на производителя и да си искат парите???? Значи както винаги загубите за Европа печалбите за сащ????

И съм на мнение че не трябва да се забранява продажбата и полетите на Боинг 737 МАКС 8.Даже предлагам да купим 2-3 броя, да натоварим всички Български политици( от 1989 година до сега) и да ги изпратим на посещение,примерно да Виетнамската столица Пекин и ако имаме късмет(дай Боже) след това да ги забраняват . С удоволствие и радост съм готов да платя двойни данъци за каузата.

stankow

Много бързат някои да отпишат Боинг. И ако фалират, кой ще прави самолетите ? Айрбус, дали ще се справи ?? :D

Американците трябва да си сменят чипа, Боинг е най-малкият им проблем. Ако и занапред продължават с чипа "лудата Янка" с тоя фетишизъм към "високите технологии", трагедиите с Боинг съвсем скоро ще им се сторят най-малкия проблем.

stankow

Не знам. Да изчакаме записите от черните кутии. А иначе няма как авиацията да напредва без най и най-модерна електроника.

Станко,ами нали заради това бързане да предварят Еърбъс не са дообмислили както трябва 737.

За да планат два самолета непосредствено след излитане явно има дефект в моторите на самолетите. При толкова много полети за два полета очевидно има може би кост редъкшънс с евтини маетриали, които се палят лесно или избива искра , което е много сериозен проблем и застрашава всички полети. Явно има нещо, което крият от Боинг. Щом пилотът вадис Абеба го е видял и съобщил за проблем, но не се казва точно, явно криенето на проблема може да е решимо, но докато не се подобри цялата серия произведени самолети явно няма да лети. Това е тежка производствена авария за Боинг и нищо чудно да изправят пред съда някого.

етиопия.........................

ЗАБЕЛЕЖЕТЕ -ЕТИОПИЯ И ИНДОНЕЗИЯ .>>?????????????/??там са добрите механници велики са...........

Какви механици каква подръжка те гони, бе трол самолета е чисто нов на 4 февруари са го приели!

stankow

Недобре овладян от пилотите значи

Ако не бяха тази година изборите, евробюрократите не биха си позволили да притесняват шефовете от US.

И с какво точно ги притесняват???? Краваритре са си гушнали милионите, загиналите са си гушнали букетите, европейците си ги оставят без да имат приходи от тях на земята??????? Нещо май май пак краварите са на аванта...

След Туполевките ще забраним и Бойнгите......ще си летим на родните Еърбъси и чат пат някой бомардиер или ембеъри от братска Канада и Бразилия. Ония империалисти да годят да се търпят някъде у тихия океан ако може този път. 20-ти век две войни ги траем американски и руски окупатори. Хайде баста....

аф

Boeing MAX 8 , имат предвид , че може да извърши максимум 8 полета, от деветия натам гаранция няма .

Махай го след осмия. А той идва със седем пробни.

Ако зарежат съвместното си произвдство със Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd.може би самолетите им ще са здрави. Иначе 6 милиона превозени пътници от нчалото на произвдството не е зле.

Имаше някъде черна статистика Boeing vs Airbus. Може да я потърсите...

От Боинг все още не са казали, че Путин е виновен, но има време! Русия е виновна за всичко, влючително и за лошото време!

Летях с такъв самотел от Бостън до Маями преди 3 седмици на Америкън Аърлайнс. Не ми хареса, седалките са набъскани супер близо, вече няма екрани на седалките пред теб, а бизнес класа е разделена само с една завеса и нищо друго. Много икономично пострен, нищо чудно и от някой сензор или кабел да са икономисали, че да се впишат в обещаната цена като продавач. Тоалетните и те са страшно малки, мивката е нищожна. Причината според мен за катастрофата се казва Капитализъм ;)

Пешка, пешка... Всеки един самолет се конфигурира според купувача. Екраните, размера на седалките, броя редове всичко си е решение на авиокомпанията. Това че си летял с мизерници и е поръчан без нищо, не е фактор тук...

Прав сте!Собствениците на самолета поръчват екстрите.Или не ги поръчват

Американските бойни хвърчила, дето ще ги купуваме, кой ли ги е произвел?

Предлагам ви когато продавате самолетите си да ги комплектовате с екипаж, който да ги управлява.

Американската техника е най здравата и хуманна техника Ползвайки такава си в безопасност от тежки наранявания и дълъг живот Мреш си на мига Най доброто лайно е американското лайно Парфюм направо Най здравите откачалници са американските откачалници Държат си ги в конгреса и ги правят сенатори Ако не дай си боже купим 40 годишните им салми и те ще падат като круши Ако не искаме да падат трябва да строим столипинските ни поблатими да лижат питата в Крумово

Май пилотите ги промотират от шофьор на такси в авио пилоти.

В Индонезия такситата са вело рикши. В Етиопия не знам какви са, защото страната няма излаз на море и не съм бил там.

След като пилота след излитането е поискал аварийно кацане и е подал сигнал за тревога, почти сигурно проблема е технически. Грешки на пилотите са фатални почти на мига. И няма самите те да съобщават за това. ЕС и САЩ са прикрито скарани и гладат все за нещо да се съдят. Както САЩ иска да накава европейските производители на коли и на метали, така в ЕС гледат да ударят Ейпъл и Гугъл. Има вид ответни мерки.

Ми що не е казал защо ?

stankow

Откъде време за анализ в критична ситуация !? Самолетът се заваля, губиш контрола. Кажи сега дали е двигател, дали интерцептор, дали тример ... Само ти е до доклади до диспечера, на 400 м височина ...

Когато пилот иска извинредно кацане казва защо.

Може би не са го разбрали и не са му разрешили кацане.

А може да е казал ама на нас да не казват. Нали намериха черните кутии

сега ще си купят руски MC-21 , Радев ще взима комисионна

Много тъпо,ама на ивоинджевците (за неосведомените новото име на соросоидните дебили) ви е толкова капацитета....

Наистина е тъпо.Загиват хора.

Засега работната версия е "дефектен софтуер", който не позволява на пилота да овладее самолета. Това съобщават по новините в Германия.

Уиндоуса им зависва ...

Че какво му е на самолета? Братушките правят добри самолети. В цял свят летят с тях.

Така е ! През 60-те години , 40% от ВСИЧКИ граждански полети В СВЕТА , са се извършвали със Съветски самолети ! Факт !!!

Америка НИКОГДА не жила так плохо , как сейчас при Путина !

Марш обратно в Мордор!

Боинг са прекалили с изгъзиците. Излишни екстри. Има неща които са абсолютно пренавити и непредвидими, но печалбата им е замъглила ума. Дойде време да си платят за глупоста и ще я платят. Американците изперкаха, правят глупости и то само за пари.

Руснаците отдавна се усетиха, че не ги бива в гражданското самолетостроенето и овреме се усетиха да купуват от Боинг. Ама Боинг от къде купува?!

Като оставим настрана безопасността, това е добър шанс за ЕС да си го върне на Щатите. Все пак се води тиха икономическа война. След "Дизелгейт", от който САЩ се възползваха да извлекат максимална икомомическа изгода, е ред да видим един "Боингйейт". Вижда се вече и ефекта, след като акциите на Боинг летят на долу а чичо Дончо вече се обяснява в Туитър.

Крилата на Фи16 се проектират и произвеждат от Боинг

"Lосkhееd Маrtіn cъoбщи, чe щe пpeмecти пpoизвoдcтвoтo нa вcичĸи ĸpилa зa изтpeбитeлитe F-16 в Индия, пpeдaвa СNВС. Aмepиĸaнcĸaтa ĸoмпaния щe cи пapтниpa c индийcĸaтa Таtа Аdvаnсеd Ѕуѕtеmѕ."

Абе ние нямаше ли да купуваме от същите тия говедари някакви имагинерни Ф-ки за едни РЕАЛНИ около 2 млрд? Не дай Боже наистина да ги доставят - не бих желал да съм на мястото на пилотите им! Те ЧИСТО НОВИТЕ ИМ ХВЪРЧИЛА падат като есенни листа,какво да кажем за модел от 80те години на миналия век за който сега ще правят завод!!!!!!

Нямя как да си на мястото на пилотите. Ще изхвърчиш на теста за интелигентност още на най-ниското ниво.

То понеже соросоидните джендъри сте много ЕнтЕлЕнтЕ за това загиват невинни хора по цял свят...

Изказването на Тръмп може да се тълкува и като - защото маймуни са управлявали високотехнологичен самолет се е стигнало до катастрофите.

Струва ми се че сме очевидци на началото на края на Боинг и не само на него.

Струва ми се, че пишеш глупости.

Техника... То, на жената не и разбирам логиката, та... -Не, това ляво, другото ляво! :)

Това което направи ЕС днес е подъл удар в гърба на световната опора на демокрацията. Произведен там самолет не може да не бъде безопасен просто по определение, защото всичко най най добро се прави там и само там. Грижата за благото на човека е основна грижа. Една трагедия се използва за мръсни инсинуации и най долнопробна пропаганда

Това е чудесен опит за ирония! А ако наистина вярваш в това,което си нацвъкал - много жалко,че има такива индивиди на тази земя...

Закривай!

От тая трънка ще излезе голям скандал... Боинг са знаели за проблема и тихичко са се опитали да проведат "обучение" на екипажите летящи на конкретната модификация, само че поредният инцидент ги изпревари;)

Глупости на търкалета. Ако са знаели са щели веднага да вземат мерки, а не да чакат да се случат нещастия. Логиката ти издиша.

Дреме им на говедата за някакви си там индивиди... Важно е да текат мангизите към корпорациите и "бизнесмените" Я ми посочи ЕДИН пример когато хамериканците нямат интерес към всеки сантиметър от всичките земни кълбета?

Е, те това е скандалното... Два трагични инцидента и още 20-на които са се разминали на косъм а Боинг вместо да спрат самолетите докато направят промени в софта и/или процедурите са оставили нещата на самотек-)

Ефките от същата класа ли са , да се озъртам некой да ми не падне на главата ?

От сравнителната таблица е видно, че са турнали нови двигатели и уинглети и няколко пъти са увеличавали дължината на 737-200, като всеки следващ побира повече пътници и карго при по-малко собствено тегло/олекотяване за сметка на якост/ и при едно и също крило... Бюджетни аероплани за третия свят.

Европейския съюз започна да следва китайската линия на отказ от американското - заради Хуауей, А това ще има огромни последици на икономиката на САЩ. Много интересно какво ще пишат сега платените от американските фондации блогъри!

Дето се вика "If it's Boeing I ain't going!"