Епилептичен припадък на шофьор довел до катастрофата в центъра на София

Девет автомобила се нанизаха верижно до НДК вчера, петима пострадаха, сред тях и две деца

Обратно в новината

Коментари - Епилептичен припадък на шофьор довел до катастрофата в центъра на София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нормално ли е да имаш право да управляваш МПС с такова заболяване? Или като подкупиш лекаря и ти дават "чисто" медицинско....всичко допира до съвест, човещина, коректност, и т.н....неща, които не са присъщи за преобладаващата част от българската нация!

И този припадък само до крампата на крака стигнал, ццц, изскочил фанал се за главата и се развикал "ко стана"? пък другите епилептици се извиват на осморка, губят съзнание, в лежащо състояние са и са с олигавени физиономии, като преди да се стигне до там се държат крайно неадекватно

Трябва да го съдят този копелдак за опит за умишлено убийство и фалшифициране на документи, защото е излъгал на медицинският преглед за епилепсията. Също трябва да привлекат и личният му лекар заради фалшиво медицинско защото той е знаел за епилепсията и му е издал медицинското. Общо взето двa абсолютни боклука

Всичко опира до самосъзнание и самоконтрол. Но в БГ не ни позволяват да сме ние си! Ако има нормално развитие на държавата, всеки би си признал когато вече не може, но тук глада е по-силен от тока и правим невъзможното за да оцелеем...

Абе каква е тая простотия? Нямат ли акъл - знаеш че можеш да получиш припадък и сядаш и караш. Е сори, ама тоя си е за отнемане на книжка и сериозна, ама много сериозна глоба, а при повторна изцепка директно в затвора.

епилептици могат да карат кола и дори автобус

В целият ЕС редът е един.

А знаете ли пък колко далтониста имат книжка, хм?

Дават ги лекари. КАТ издава шофьорска книжка на база лекарските заключения. При подмяна на шоьорска книжка за лек автомобил и мотопед на 10 г.(за професионален шофьор на 5 г. - камион, автобус и т.н.) се минава през няколко лекари-специалисти. Уж. Всъщност ако си 20 до 55 г., отиваш, питат те всичко наред ли ти е, казваш "Да". Една лелка влиза в няколко кабинета, слагат ти подписите и печатите, плащаш си прегледите и си тръгваш. Така е и в ДКЦ-та, така е и в частните клиники. Ако на другият ден се натресеш в паметника на "В. Левски", защото имаш 10 диоптера късогледство? Очния казва, че вчера си нямал. Развил си го през нощта. И НИКОЙ не може да му каже нищо. Какво остава за епилепсия. Та и човека може да е нямал епилепсия като е взимал книжка и е минавал преглед. Или просто да не знае. Или просто да не си пие лекарствата, защото те са със зелена рецепта и ако КАТ му направи тест за наркотици ще излезе положителен за бензодиазепини. И кръвният също. Епилептиците не бива да шофират. Не просто не бива, а е забранено. Но ако от това му зависи работата... Явно го прави.

С никаква зелена рецепта не са лекарствата за епилепсия. Лекарите са нехайни боклуци, на които все парите са им малко, а не се виждат, че са от некадърник нагоре. Изобщо не им дреме, че епилептика утре може да сгази някой и само кинтите ги интересуват

Хммм бързо питане в гугъл как е в "белите" страни показва това To get a driver's license in most U.S. states, a person with epilepsy must be free of seizures that affect consciousness for a certain period of time. The seizure-free period varies from state to state. More recently, shorter intervals of seizure freedom are being required, for example 3 to 6 months. Та явно може да си караш с такава диагноза . Въпроса не е редно ли е да има книжка или не, а къде е контрола да проследява този тип шофьори. Отговоря в случая е ясен: зависи за какъв контрол си си платил бе.....

Контрола по разрешителните е оставен в ръцете на "вещи лица", дори и тук. Как те си вършат работа е друг въпрос. Но отговора е ясен - както всички други на "Територията". Как това се вписва в системата на ГО е съвсем трети аспект. Интересното е, че когато сключваш полица по ГО, те питат дали колата ти е с десен волан, но не ги интересува колко често губиш съзнание на аутобана.

Нека си шофират с епилепсия, но застраховката умножена по 3 или по 5 !!!

Най-голямата простотия на Фандето е премахването на броячите на светофарите. Не били регламентирани - защо не ги регламентираха в наредбата за транспорта в София? Защот са и правят всичко против нормалното движение в града. И в момента много светофари излишно задържат светването на зелен сигнал след червения в напречната посока. Не знам кой проектира светофарите, но е пълен . Боже спаси София от тези неграмотници.

До година ще те направим теб кмет на София за да сложиш броячи на светофарите и с това да решиш всичките проблеми, които създават некадърните шофьори по улиците на градовете и по пътищата на страната. ......аман от "компетентини" по всички въпроси!

напълно споделям, светофарните уредби са под всякаква критика, само на кръстовището - Опълченска-Сливница има 3 погрешни решения, които са опасни за движението.

По-дибре епилептик, отколкото "сиропиран". Много съдебни процеси предстоят иначе...

Просто вече не си пият лекарствата, заради масовия контрол за наркотици. В които влизат и лекарствата със зелена рецепта за епилепсия.

"...Те обаче бяха спрени на територията на града миналата година по жалба от български гражданин до европейската прокуратура и липсата на нормативна регулация на такъв тип функция към момента." Крайно време е да се разбере, че не може когато в ЕС или зад океана пръднат, ние да се насираме!!! Нека този бг гражданин да обясни как, аджеба, пречи броячът. Ебах тази държава, дето едно правило за работа на светофар не може да утвърди. То и заради подобна простотия няма да имаме хеликоптер-линейка

Ама не си си включил мозъка. Немска фирма иска да прави реглаж на трафика по софийските улици. Някой сребролюбиц ѝ е разчистил пътя, срещу некоя "троха". --------------------------------------------------------------------- ПС: Това е приятелски огън. Не е фатално

От какъв източник е информацията, че този шофьор има епилепсия и получил в лош момент пакостния припадък? От компетентен или шофьорът така е казал? А кой източник е компетентен?

Дира ти казва...

"Епилептичен" припадък от ВАКСИНИТЕ!!! ДОСТА НАРОД СИ ЗАМИНА ТАЗИ ГОДИНА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЕПИЛЕПТИЧНИЯ ПРИПАДЪК!

Верно доста народ си замина. За последните 2,5 години си заминаха толкова българи, колкото за 6 години през Втората Световна Война.

Без да искам да обидя хората с епилепсия, но редно ли е да карат автомобили, ако има риск от подобни инциденти? Може би просто трябва да използват градския транспорт и такси.

То е забранено

Доколкото знам, хора с епилепсия не карат коли, защото е рисково. Затова тези хора, с установена епилепсия или имат риск да имат епилепсия ходят за освидетелстване в ТОЛЕК и от там им кават дали имат право да карат предвид състоянието, защото такова състояние може да бъде опасно за човека(с установена епилепсия), който смята да кара и за останалите участници в.движението. Лошото е, че масово има хора с купени книжки!!! Контролът трябва да е в ДАИ, както и в КАТ,.включително и транапортната.комисия! А като.не рработят както трябва, резултатите.за.пореден път са налице!!!

Да си ползват градския вместо да трепят хората по пътищата.Да се уволни този който му е издал медицинското за книжката!

Шахида утрепал хората, те ще уволняват някаква корумпурана канцеларска мишка. Що па да не се уволни. Ама какво от това?!

Има ли още епилептици - шофьори? Епилепсия и шофьорска книжка съвместими ли са?

Очевидно е, че човек с епилепсия не бива да управлява МПС и не е редно да има шофьорска книжка. Да, де ама в БГ какво ли е наред та и медицинските свидетелства да са коректни. От безхаберието, ламтежа за парари /медецинското се заплаща/ и простотията си патим ежедневно.

На всеки може да се случи :) Дори и да нямаш в момента никога не знаеш кога и поради каква причина може да се отключи.

Вярно е , но е факт ,че медицински за книжка се издават без изобщо да те е виждал лекар.

думан няма обелена :) А за тези с минусите: https://clinica.bg/5885-Stresyt-provokira-epilepsiqta Четете преди да коментирате! Ставате смешни. Дано само тук де ;) Ама не вярвам!

Говорим за случаи, в които ЗНАЯТ и не им е за първи път. Две дечица са с потрошени крайници и това се счита за КЪСМЕТ. ...Защото на някои егоизмът им е толкова голям ,че предпочитат личното удобство пред това да НЕ РУСКУВАТ живота на другите. Какво ще им стане ако ползват обществен транспорт или си вземат такси, но НЕ.

Кой не разбира? Ти не разбираш! НИКЪДЕ в статията не пише, че човекът има епилепсия! Спекулирате! Освен това "говоря по принцип", ПО ПРИНЦИП е в основата на разсипаната ни държава! Хайде да се научите да боравите с факти и чак после да определяте кой разбира и кой не! Егаси вица разказа току що!

Вие говорите така, сякаш сте 100% убеден/а, че въпросният шофьор е знаел, а реално идея си нямате дали е знаел или не, но "две дечица били ..." и "ние говорим за тези, които ЗНАЯТ". Целта на някои хора тяхната дума да е последна, понякога много изнервя. Аз пък познавам хора, които в юношеството си са имали епилепсия, отключена след множество комоция. Същите тези хора вече над 25 години не са имали нито един пристъп ... К`во правим, те ЗНАЯТ /обожавам крещенето/, но нямат пристъпи, обаче според вас ЗНАЯТ и може да получат, но те и тези, които не ЗНАЯТ пак може да получат ..... Схванахте ли какво се опитвам да ви кажа? Що ли подозирам, че не.

Е наследствено заболяване

Като знам как се провеждат медицинските прегледи на шофьорите, не се очудвам от станалото.

Като знам какво ни е образованието, много съм Очуден за пишештите.....

Наркомани! Тая трева ви изпуши мозъка бе, изедници!!!

Нека да уточним и да сме коректни - епилептичен или 'ВАКСИНАЛЕН КОВИД' припадък

за неразбралите и невдянали да добавя - на епилептици книжки не се дават!!!!!! Така, че правете си извода какво е причинило припадъка .. мисля достатъчно сте се нагледали на всякакви набодени дегенерати да припадат в ефир .. това никога не е било до преди 2 години! А минусчета слагат само боднати дебилчета, надявайки се че с минуса ще анулират това което са си причинили болните зомбирани тв овчици

Не бързайте да съдите. Човекът може вече да е имал шофьорска книжка, когато е отключена епилепсията. Това може да се случи на всеки от нас във всеки един момент от живота. Може да пие лекарства и да мисли,че така всичко е наред, а лекарите да не са го предупредили

И Йешич от ифракт починал. двама спортни коментатори на Световното вмезапно си заминаха. Ваксани, а? Т о е опасно вече, не знаеш кой ще умре някъде, дето не трябва.

Те го вкарали в болницата с инфаркт, а той починал от КОВИД.....

Заболявания и състояния, при наличието на които свидетелство за управление на МПС се издава само след освидетелстване от ТОЛЕК Нервни заболявания 1. Заболявания на нервната система и нервно-мускулния апарат и състояния след прекарани заболявания на нервната система и нервно-мускулния апарат, довели до парализи, координационни нарушения и нарушения на висшите корови функции: а) съдови заболявания на нервната система и състояния след прекарани такива; б) възпалителни заболявания на нервната система и състояния след прекарани такива; в) наследствени и дегенеративни заболявания на нервната система и състояния след прекарани такива; г) тумори на нервната система; д) травми на нервната система; е) заболявания на нервната система при остри и хронични заболявания при други заболявания; ж) интоксикации на нервната система - ендогенни и екзогенни. 2. Епилептични пристъпи: а) епилепсии; б) първи и единствен непровокиран епилептичен пристъп; в) провокирани епилептични пристъпи; г) други случаи на загуба на съзнание. 2.1. За водачи и кандидати за водачи от група 1: - При епилепсии водачите и кандидатите за водачи от група 1 могат да бъдат обявени за годни да управляват МПС след едногодишен период без пристъпи. - При първи и единствен непровокиран пристъп кандидат за водач от група 1 може да бъде обявен за годен да управлява МПС след период от шест месеца, в който не е имал пристъпи, при условие че е извършена подходяща медицинска оценка. - При провокиран епилептичен пристъп кандидат, който е имал припадък поради установими фактори, които има малка вероятност да се проявят при управление на МПС, може да бъде обявен за годен, като случаят се преценява индивидуално. - При пристъпи, които не засягат съзнанието или способността за действие - кандидат или водач, който има само пристъпи, които е доказано, че не предизвикват функционални нарушения, може да бъде обявен за годен да управлява МПС, ако тази тенденция е установена за период не по-малък от една година. 2.2. За водачите и кандидатите за водачи от група 2: - Кандидатът трябва да не е приемал противоепилептични медикаменти по време на изисквания при епилепсия период без припадъци. Следва да се осъществи медицинско проследяване и след подробни неврологични изследвания да не е установена никаква значима церебрална патология и на електроенцефалограмата не се открива епилептично огнище. - При първи и единствен непровокиран пристъп: кандидат може да бъде обявен за годен да управлява МПС след изтичане на период от пет години, в който не е имал пристъпи и не е употребявал противоепилептични медикаменти, при условие че е извършена подходяща неврологична оценка. - При провокиран епилептичен пристъп: случаят се преценява индивидуално, като е необходимо провеждане на подходяща неврологична оценка и електроенцефалограма. - При лица с установени церебрални поражения и повишен риск от припадъци не следва да се разрешава да управляват МПС от група 2, докато рискът от епилепсия не бъде до 2 % на година. - При епилепсия: следва да измине период от десет години, през които лицето няма припадъци и не употребява противоепилептични медикаменти. При водачи с добри прогностични показатели ТОЛЕК, съответно ТЦЛЕК могат да позволят управление на МПС преди изтичане на посочените срокове. Психични заболявания 3. Тежки психични разстройства независимо дали са вродени или причинени от заболяване, травма или неврохирургични операции и при краткотрайни психози до оздравяване. 4. Силно изоставане в умственото развитие (умерено тежка и дълбока умствена изостаналост) и деменция. 5. Разстройства на личността и поведенчески разстройства, водещи до силно влошаване на поведението, адаптивността и възможността за преценка. Хирургически заболявания ......

Има условие да не е имал припадъци през последната 1 година за лек автомобил и 5 г. за камион, но как се доказва това?!?

Питай МВР. Това е в тяхната нормативна уредба.

Знаете ли как се минава преглед за свиделство за правоуправление на МПС? - Влиза кандидата и докторът пита : Имаш ли епилепсия? Отговорът е "Не." И докторът подписва че "няма данни / не съобщава" . Защо лекарите нямат достъп до данни за хора с епилепсия и съответно да не им разписват медицинските е друг важен въпрос.

Тези които обясняват, че на епилептици не им се полага шофьорска книжка, да обяснят защо всичко живо се оправдава с епилепсия, когато се стигне до санкции?

Защото така ги подучват адвокатите им.

Забранено ли е шофирането в такова медицинско състояние, щом ги съветват да се измъкват от отговорност по този начин?! Включи си мозъка и МИСЛИ!

АКо не беше забранено нямаше хората да минават медицински прегледи за да си вземат/подновят книжките. Ако медицинското му е за годиен, да си носят последствията докторите които са се подписали на него. ОБАЧЕ не е забранено, човек без книжка да седне зад волана. Никой няма да го пита дали е епилептик, или не е. Ха стига с този спам.

Няма текст, от който и да било закон, забраняваш на епилептици управлението на МПС!! !!! НЯМА !!! КРАЙ НА ДИСКУСИЯТА!

Ако няколкото милиарда, заграбени от ГЕРБ и Дончев за електронно правителство бяха похарчени по предназначение, вместо откраднати, в КАТ щяха да получат електронното здравно досие на всеки рисков поради заболяване шофьор и евентуално да вземат съответните мерки. Убийци и психопати са на свобода, а кокошари с 3 грама марихуана търкат наровете.

Човек трябва да е изключително объркан, да харчи готова пара за инфрасруктура, вместо да направо я открадне. После почват едни приемо-предавателни комисии, едни разследвания на изпълнението. Гаранции. Абе тъпа работа.

Някога всички автобусни шофьори всяка сутрин се проверяваха от фелдшер за кръвно налягане и захар в кръвта и тогава им се разрешаваше да тръгнат на път Отделно от това за да ги приемат на работа се изискваше мед. свидетелство че нямат психиатрични заболявания и далтонизъм.

Са забравени ! Анамнезата е лоша, пардон, амнезия та...

Мирише ми на поредното скалъпено оправдание, за някой който си е платил и е предизвикал катастрофата! Със сигурност е гонел да мине на жълто-червено! Някой отпред обаче е решил да спази правилата и е спрял! По-лошото е, че тези дето са се нанизали след него не знам какво са гонили! Може и да греша! Да Ви кажа какво правило трябва да се спазва, като отидеш в Белия свят да караш! Спазва се дистанция за да виждаш задните гуми на предния! Така се спира и на кръстовище! Тръгваш след бавно броене до 3, след като предния е тръгнал! Колко от Вас го правят?

Може и да е бил здрав човека, преди ваксините. Най-вероятно, тези инциденти ще зачестят.

колко си малоумен? и ти не знаеш

Къде това.Щото в София влаченето е страшно.2 Коли задръстват 3лентово път А ти викаш карат бързи да тръгват с 4сек интервал.така 2км ще ср минават 2часа Напротив по белия свят,всички тръгват едновременно като вързани с във.

и тука не тръгват под строй, но го има съобразяването, че човек не е сам на пътя. В България всеки кара все едно никой няма около него.

Бе...изняайте, колеги и тям подобни...на епилептик...каква книжка??! Нали за това е медицинското и т.н? Да е жив и здрав човекът, дано е обре, ама...9поред мен трябва да му се поиска сетка на кого и как е бутнал нещичко...

"Броячите", отчитащи оставащото време до промяна на светлинния сигнал на светофарите трябва да се върнат незабавно! Ако се налагат законови промени, да бъдат направени. Същите тези броячи бяха едно от малкото смислени неща, въведени през последните години и тяхната липса сега го доказва... Много по-добре за трафика е да ги има, особено когато кръстовищата се задръстват от навлизащи в тях автомобили, които няма как да преминат, поради вече задръстения след светофара участък, защото точно броячите помагат на шофьорите да преценят дали има смисъл да навлизат в кръстовището или просто да изчакат следващия зелен светофар... Колкото до шофьора с диагноза епилепсия, изобщо не мога да разбера, защо има книжка?! Трябва да се разследва, как е преминал медицински прегледи и кой и защо му е издал шофьорска книжка.

Епилептик. Лицето много добре знае, че е с епилепсия и няма право да управлява МПС. На такъв идиот му пожелавам да самокатастрофира с летален изход.

Кое го забранява ?

Законът

Цитирай текста на "законът".

Като има толкова сериозни заболявания щоо въобщее му даватее да караа

Защо епилептик има книжка? Нима той не е знаел?

а ако има, истинска ли е? а....

Да не е забранено да си епилептик ?!

Естествено че е, а ако не е - трябва! Тия медицински прегледи, за какво са?!

Трябва, ама не е.

Посочи текст от нормативната уредба, която забранява шофирането с такова медицинско състояние ?!

Аз знам че за да изкараш книжка минаваш медицински прегледи. Мисля че хора със епилепсия не би трябвало да мога да изкарват книжки.

Преди време със сигурност беше така, сега обаче и Фончо кара без никой да му каже копче.

Текстовете на законите Вместо да станат по-ясни и недвузначни, стават все по-сложни и многословни...

Учуден съм, че не е бил "пиян и дрогиран". КАТ, вземете се у ръце!

защо този човек има валидна шофьорска книжка? Че няма съвест е очевидно!

В белите страни шофират хора на по над 80 годишна възраст и няма катастрофи. Няма катастрофи, защото пътищата пазят водачите. А вие мрете като хлебарки. Човек трябва да е с две висши за да се ориентира между рекламите, противоречащите си знаци и хоризонталната маркировка на пътя. Бил съм свидетел дори и на осова линия свършваща в бордюра край пътя. Това "нововъведение" е особено полезно в сегашните мъгливи дни. Прост народ.

А пък на България и Гоце Делчев, идеята за преминаването на дясната лента от нормална в БУС лента веднага след светофара е направо гениална. Само дето камерата е малко далече и трудно хваща "нарушителите". Идиоти.

Същата е и простотията на Цариградското, където влизайки в булеварда попадаш веднага в бус лентата, а отсреща веднага те дебне камерата. За това са денонощните задръствания на този булевард.

Защо епилептик има право да шофира?!

той не е знаел, разбира се......

Нито от страна на прекия причинител, нито от страна на оторизираните органи, които са длъжни да предвиждат и организират така движението по пътищата, че да се предотвратяват подобни катастрофи. В този смисъл е редно оторизираните органи да понасят споделена отговорност за щетите и причинените вреди на жертвите. Пострадалите е добре да водят дела не само срещу прекия извършител, ами и срещу органите, докато не се променят нещата в тази нещастна българска държава.

Хората на запад са добре, защото им работи правосъдната система. В България винаги умрелия е виновен, "поради несъобразяване с пътните условия". Или "Ако водача бе съобразил, че в локвата може да има дупка, нямаше да мине с 60 км/ч през нея и нямаше да му изпадне двигателя....". Проблема е само, че дупкята я е имало и преди локвата, а някой не си е свършил работата.

Този буден българин, който от нищоправене е решил да пуска жалба срещу таймерите на светофарите, кой знае за колко подобни катастрофи има пряка вина. Защо не разкриете самоличността му, сигурен съм, че могат да се намерят правни основания за жалби и срещу него.

е някой некадърен адвокат, направил некой лев на гърба на родината си.

Аз искам да му се разкрие банковата сметка. То вярно, както се вижда лобистите в Брюксел работят кеш и с куфарчета, ама все пак.

тия дето махнаха сфетофарите с таймер са абсолютни дебили . не им знам основанията (най-вероятно е някакъв дебилизъм) ,обаче ако знаеш колко ти остава до зеленото може цялата колона да тръгне едновременно, а не всеки да чака предния да се помести

Основанието е че противоречи на европейското законодателство и особено на една еврогейска фирма, която произвежда светофари и искаше да спечели с немски светофари втора ръка конкурса в България. Изобщо, за достатъчно пари може няма такова нещо като достатъчно умрели на пътя.

Напоследък много припадат и умират ей така от нищото. По-вероятно да е поредният ваксиниран, който припада(Слава Богу, че поне този не е умрял).

На теб и без ваксина ти е малко мозъка. Преди ваксините епилепсия не съществуваше. След, като в "интелигентна" България ваксинирани са 30 процента от населението, шанса да е ваксиниран е 30%. Колко ти разбира на теб главата от проценти е друга работа.

ваксан охлюв

Тези граждани заради които махнаха тези броячи с удоволствие бих им счупил всяка една кост на дланта така ,че да не могат да пишат до края на живота си !

Интересно кое брюкселски лоби от ЕП е платили жалбата на гражданина от София. Там както вече знаем нормативната база е куфарче с Евро.

Ако шофьора е бил епилептик, то той не може да има книжка. Остава варианта да е получил припадък от някое лекарство, благословено от еврогей или пък от добавки в храните, съгласно ерогейската идея за добри храни, дето траят по три месеца. Вероятността да е станал епилептик без да е бил преди това е значителна само за професионалните боксьори.

Инжекции, инжекциии ... какво да правиш

Светофарите със секундарник бяха много добро о сполучливо решение. Затова го махнаха...

Така е в еврогей. Не може да си по-добър от страната на Меркел или наследничката и.

А в твоята кочина рАсия има ли броячи на светофарите бе ватенски педал? Злобата и тъпотата ще ви убие лека полека всичките до крак-понял селско говедо?

В Русия има каквото решат руснаците. Не е като в България каквото реши Козяк, Ердоган и Урсула. Хайде, умирай на светофара в името на Урсула за да не отделя повече въглероден двуокис и метан. П.С. И провери под леглото и в гардероба да не би да се е скрил някой руснак.

Каква е разликата за потърпевшите далиим го е причинил някой пил/друсан или човек който Е ЗНАЕЛ че може да получи епилепричен припадък ? Ами тази, че последния ще има претенции да не ги лежи после. Остава отворен въпрос ИМА ЛИ изобщо разлика в ЦЕНАТА НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА застраховка или останалите плащат наравно с рисковите, но на фона на другото са бели кахъри. И не на последно място след като държавата е позволила на такива хора да шофират сега могат ли потърпевшите, АКО СА ОЖИВЕЛИ , ДА ОСЪДЯТ ДЪРЖАВАТА за това,че си играе с живота им?

Доказан епилептик просто не може да има книжка.

Това, което казвате противоречи на това, което чух по БТВ тази сутрин. За столицата изредиха най-малко 5-6 такива катастрофи причинени от епилептици, сред които ДОРИ ШОФЬОР НА АВТОБУС, който се врязъл ВЪВ СПИРКА. И човека,който ги обяви тези случаи препоръча шофьорите-епилептици да се преглеждали по-често, че да си контролирали по-добре припадъците, но каза че за момента нямало закони, които да ги заставели. Слушах го точно като изпращах децата на училище и сърцето ми отиде в гърлото.

Очаквам при следващото серийно сгромолясване на група автомобили,да бъде обвинен сляп водач на мпс.

Заспал...хората са уморени и болни

Добре де, като получава епилиптични пристъпи защо шофира?

ЗАЩО има книжка

а де...добър въпрос. това е някакво скапълено обяснения което е дал пред лекарите...а те дали могат да го докажат е друг въпрос

Много епилептици и инвалиди в тая държава, май само улавите са здрави?

Сега да не се окаже, че всички да станат епилептици. Ако има риск от подобно нещо да не взимат книжки.