Експерти: Вероятно скално срутване стои зад инцидента в тунел "Железница"

Прокуратурата разследва случая, разпитва всички, които са били на смяна по време на инцидента

Обратно в новината

Коментари - Експерти: Вероятно скално срутване стои зад инцидента в тунел "Железница" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Бързата реакция на колегите им ги е спасила." Мне! Господ ги бил спасил. Така каза Тулупа. Дъждове, наводнения, но работниците пратени да работят денонощно... А Тулупа им се кефи, че работели като пчелички, и ги поздравява от джипа...

Трепя българи с/у заплащане. По принцип го правя за кеф, ама ако пада келепир - що да не? Приемам банкноти от 500 Евро купюри, плащане може и след това. Досега съм избил към милион-милион и нещо, справка - статистиката на ООН. Разполагам с достъп до методи за незабелязано изтребление на големи групи хора - следи не остават, само статистика. За контакти - пишете ми на ФБ (на български щото английски не знам, всъщност никакъв чужд език не знам)

Божков спри са бе. Стига руши стабилността на правителството. Гешев още ли не се е самосезирал.

Интересно, като копаеш в скали какво друго срутване ,освен скално може да бъде?

И виновни няма да има - 100 процента, важното е да се пълни шкафчето.

Недостатъчно укрепване на тунела, липса на проучвания ма скалата, безхаберност, традиционни неща за България.

А, извинете, сетих се за случая при Своге. Какво се оказа там?!

"Железница" не е е най-дългият тунел, изграждан някога у нас. Дължината му е близо 2 километра. Железопътният тунел "Козница" е 7 км., а "Гълъбец" - 5 км. и са построени преди повече от 60 години!

А пък по Дойче Зеле казаха, че човек приличащ на Путин е обикалял около тунела преди срутването. От института за пазарна икономика пък коментираха, че комунистите са вероятно имат най-голямата вина, тъй като не са построили тунела преди 40 - 50 години!

Все дъждовете са ви виновни на вас, крадливи некадърници алчни!

Тунела се срути , новопостроена магистрала се разруши ,камъните падат от небето и Борисов се снима със злато.ахаха робиии

Много компетентен премиер До се се прави на лекар , сега пък на геолог и строител.

Понеже журналистите ги мързи: чл. 134, ал.1, т.2 НК. Чл. 134. (1) Който причини другиму тежка или средна телесна повреда поради незнание или поради немарливо изпълнение на занятие или на друга правно регламентирана дейност, представляващи източник на повишена опасност, се наказва: т2 с лишаване от свобода до две години или с пробация при средна телесна повреда. Тоя неизвестен извършител пак ще го отнесе.

От години всички знаят, че почвата е нестабилна и затова не се започваше тунела. Няма човек от стрителите, който да не е наясно. И не е вярно, че всичко е било ясно!Ако всичко е спазено значи е слдвало да укрепват много внимателно.

Това не е първият инцидент с пострадали работници след срутване на земни маси по строящите се магистрали след обилни дъждове... НяКОЙ гони срокове и подлага на риск живота на работниците.

откритие на "експерт".Не се сетих ,че е срутване

Честито от Джи Пи Груп.

"Вероятно скално срутване стои зад инцидента в тунел "Железница""......-"Браво! " страхотно умозаключение.:)) Прилича ми малко на това-" Сняг се сипе на парцали, значи вали"

Егати експертите - Бокови, същите байхуйовци като него!!!

Хайде да си споминм, как спечели Джи Пи Груп........ На последният етап на избора за Изпълнител бяха останали четири фирми : ГБС, Джи Пи Груп, Евроалиянс и Станилов. Изреждам ги в низходящ ред на ценовите оферти. Изрично условие на Възложителя беше, фирмата избрана за Изпълнител да има опит в тунелното строителство. На този критерий отговаряха само две фирми - Евроалиянс на Вальо Тръшлиев и Станилов ЕООД. А, кажете как беше избрана Джи Пи Груп, трета по цена и без опит в тунелното строителство..... За съжаление, това е България..... Тези една улица не могат да направят, те им дават да правят тунел за 200 милиона...

К'ви експерт, к'ви пет лева? Министър-председател генералът да се свети името му, каза причината! Да не се помайват, ами просто да си я впишат в експертизите и да му благодарАт за просветлението.

Експерти: Вероятно скално срутване стои зад инцидента в тунел "Железница"... Ние сме образовани хора - знаем какво би могло да срути тунел... Но явно това никой не го предвижда като строи такива милионни проекти. Т.е. - знаем, че може да стане, но ние искаме пари и не ни пука за хората(строители). Онова нищпжество, което вчера беше в Рилския и показа великолепната си арогантност за пореден път показа как се управлява тази "държава"... Няма да се учудя след време, ако сме живи да видим, че дори и тези подставени фирми са негови,

Добре че беше главния експерт да се изкаже. Щях да си мисля че е лавина ги е затрупала.

касата, чекмеджето и гардеробчето с х 500 евро

Нашите чорбаджии са царе на тънкажите, които обаче като правило в последствие излизат доста скъпи. Въпеки,че всичко е било добре известно са решили,че и този път ще мине.

Герберско стройтелство.

Ей на вас няма угаждане. Искате да си печете гъ...те в Гърция, да нямало чакане и опашки по магистралите, ама ако може те да паднат от небето е Европа да плати. Я да си сядате на задниците че ще ви тресна още 50 години комунизъм и ще плачете за алтай и лимонада в хоремаг-а.

Утре като минавате с колите да внимавате. НИЩО ЧЕ НЕМА ЗНАЧЕНИЕ. Лошото е че няма да имате избор от къде да минете.

Друго се е да те позатрупот скалите в Мутротунело. На път за почивка. Нема угудиъ

Ако не беше социяаизма Мазната Свиня кога щеше да ваправи виадуктите по Витиня. НИКОГА.

Ту отдолу се пропадат скалите, ти отгоре се срутват... тия скали пет пари не дават че лично бяха инспектирани от Боко

Сигурно земетресението в Мексико им е виновно, все ще се намери нещо

Тези , като теб , нямат горна глава , а и да имат е пълна с петолъчки за равновесие.

Таколко тунела има изкопани GP и коповтаря се историята от ул.Граф Игнатиев. Ноо нямазначение, далаверата е пълна. Никой тява пранода говори за корупупция. Далаверата е пълна, жалко за постралите. Прокрет да е ---

"Като знам какви инженери пускам да излизат от този институт, ме е страх да отида на лекар" - изказване на стар професор от ВМЕИ-Ленин, София от 1992г.(днешен ТУ-София). Нагледах се тук на много тъпи обясняния за инцедента в тунела - Бойчето виновен, подизпълнители, надизпълнители, икономии на материали и прочие глупости, а никой не се сети да каже дори една дума за други едни материали - човешкият мат'риял!!!! Никой не обели и една дума за "инженерите" излизащи от измислените университети от сорта на ЮЗУ, НБУ, БСУ, ВСУ а и още десетки такива подобни! Преди 1989г. коскоджа ми ти пълни отличници едвам и със зор влизаха в българските университети, защото критериите за постъпване във ВУЗ бяха много високи и филтъра беше безмилостно жесток - за студенти влизаха само най-добрите български младежи и девойки.Също така освен, че трудно се влизаше, трудно се и излизаше - примерно от курс с 25-30 студенти записани в 1-ви курс, до дипломиране след 5 години стигаха по-малко от половината! Сега, в наши дни приемат куцо, кьораво и сакато за студенти и с диплома за средно образование числото π(пи=3.14)! До 1989г. единственото място, където някой с диплома числото пи можеше да отиде беше в някой ПУЦ - за заварчици, кофражисти и бояджии! ПУЦ - Професионален учебен център

когато скална маса затрупа неизвестен брой работници, с голяма вероятност може да се предположи, че скално срутване стои зад инцидента!

Вероятно?Може и така да се каже ,ако не се вежда,а то е пред очите им.Вярно в България останаха само НЕГРАМОТНИЦИ.Жалко.

Експерти: Вероятно скално срутване стои зад инцидента в тунел "Железница"!!!!!!!!! Значи, да е ясно: Срутването е станало заради срутване. Анадънмо!!!