Експерт: Участъкът-убиец край Своге е бил по-добре преди ремонта за 40 милиона лева
Институтът за пътна безопасност смята, че верига от пропуски е причина за смъртта на 17 души
Обратно в новинатаКоментари - Експерт: Участъкът-убиец край Своге е бил по-добре преди ремонта за 40 милиона лева | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
da (нерегистриран)
и на бебетата вече им е ясно, от къде идват парите, за купуване на гласове по изборите.
ха (нерегистриран)
Тя разказа - а не експерта -също, че дори според местни хора, участъкът край Своге, където стана фаталният инцидент, е изглеждал по-добре и е бил по-безопасен преди ремонта за повече от 40 милиона лева.
Какво мислите.... (нерегистриран)
Емил Кирилов Иванов Роден на 05.03.1965г. Семеен, с две деца. Магистър „Екология и опазване на околната среда“- Великотърновски университет „Св.Св.Кирил и Методий“; Народен представител в 42-ро Народно събрание – 2013г.-2014г. Областен управител на София област – 2013г.-2014г.; Народен представител в 41-во Народно събрание – 2009г.-2013г.; Областен управител на София област – 2005г.-2009г.; Кмет на Община Своге – 1999г.-2005г.; Избран за кмет на община Своге с удостоверение № 236 / 02.11.2015год. на Общинската избирателна комисия.
аха (нерегистриран)
Дали има акции в Трейс
да (нерегистриран)
Областен управител на София област – 2005г.-2009г - правителството на Сергей Станишев
Севда (нерегистриран)
Този участък от пътя е общинска собственност!Той е в пределите на град Своге!Кмета да подава оставка за липса на контрол, а шофьора да си го съдят дето се е заигравал с пътниците и е навлязъл в насрещното движение! Фирмата ремонтирала пътя, ако има нарушения по строителството - ръководителя на проекта и той на съд!
Питащ (нерегистриран)
Според мен най-важното е да се реши отводняването на пътя! Не може да направиш с бетоновата стеничка към ската и бордюра-вана. Кой е правил проекта за реконструкцията? Решен ли е в него въпросът за отводняването? Решен ли е въпросът с обезопасяването на пътя? Място и детайл за монтаж на мантинелите? Защо не е заложена по-едра фракция на износващия слой асфалтова смес? Въпроси.......въпроси?
Laruss Argentatus (нерегистриран)
Както и да направиш мантинелата, като мине ТИР през нея, вече не върши работа. И ако не се смени, полза няма.
е (нерегистриран)
е нали има наклон как да няма отводняване
Trol-lol-lol (нерегистриран)
Забелязвате ли колко активно се опитва да се вмени вината върху шофьора?! Товае така, защото ако шофьора не е виновен, тогава причината трябва да е в пътя. А пътя се поддържа от държавата чрез обществени поръчки. А там разрови ли се ще излязат много неща и все мръсни. И което е още по-лошото, ако пътя е причината за смъртта на 17 души, това ще хвърли сянка върху цял един стълб в управлението на България през последните 10 години - строителството на пътища и пътни съоръжения. Шофьорът трябва да е виновен, защото иначе асфалтът, който напълни толкова джобове за толкова години, може да повлече също толкова хора към дъното. И да не забравяме скоростта - била 53 км/ч при ограничение 40 км/ч. А някой задава ли си въпроса какво причинява МПС, което се движи с 40 или дори 30 км/ч по натоварена отсечка? Отговорът е един - опасност от ПТП, защото бавнодвижещото се МПС затруднява движение, видимост, изнервя шофьорите. Дори в правилника за движение по пътищата е записано, че едно МПС, ако се движи с ниска скорост и с това създава затруднения в трафика е длъжно да отбие и да пропусне другите участници в движението. Но това не май се пропуска. Защото шофьорът трябва да е виновен. За да не е виновен пътя.
Laruss Argentatus (нерегистриран)
Дори това превишение на скоростта не е доказано убедително. Няма как да изкарат моментна скорост от тахометъра. А поне до момента, не се е намерил свидетел, който да е карал след автобуса, за да подтвърди скоростта. Пък и експериментът на БТВ доказа, че дори и с позволената скорост, на сух път, автобус там поднася. Което пъ е напълно недопустимо за единствената пътна артерия, свързваща ред общински центрове със столицата.
Пламен (нерегистриран)
През участъка на пътя са минали и минамат СТОТИЦИ ХИЛЯДИ тирове с пет оси, автобуси с 56 места, същия автобус , леки коли , мотоциклети и др. и ИЗВОДА Е, ЧЕ ПЪТЯ НЯМА ГОЛЯМО ВЛИЯНИЕ за катастро- фата на автобуса, а има много по-лоши пътища и по-остри завои виж пътя Слънчев бряг - Варна и мн.др. Основната причина е, че шофиьора е говорел с жена и гледал към нея и е навлезъл в насрешното платно по данни на шоьор когото е засекъл и... Скороста е основна причина при завой и е над допустимата...
в белите страни (нерегистриран)
когато се установи проблем с пътя, се отстранява проблема. В България се слага знак 30км/ч и го отнася умрелия. Затова никога няма да се оправите. Колкото и умни да се правите.
Анонимен (нерегистриран)
Объркал си граматиката. Говори за българите в първо лице, не в трето. Фактът, че къщата ти на село е обрасла в тръни и бурени а ти "правиш пари" на запад, че и акъли даваш доказва принадлежноста ти към нас.
Laruss Argentatus (нерегистриран)
Явно изобщо не си минавал по въпросния път. Участъкът Елените-Бяла, за който говориш, е приказка, в сравнение с Искърското дефиле. А за стотици хиляди тирове може само да си мечтаеш. Да не говорим, че подобен камион има много по-голямо натоварване на ос и на всяка гума потделно и от там значително по-добро сцепление с пътната настилка.
Хахо (нерегистриран)
Няма такова нещо на света, като "участък - убиец", "автобус-убиец" и т.н. Има шофьор, виновен за смъртта на 17 души.
До хахото (нерегистриран)
А защо се юрнаха като луди да ремонтират пътя и особено този участък, че чак Цацаров не може да ги спре за да си вземе пробите?
1 (нерегистриран)
Те за това институциите НЕ трябва да работят защото се видя че от всичката им''работа и професионализм'' си заминаха 17 души наведнъж и поне още 5-6 през периода на ''анализите им и обелязването'' в някакви си ''доклади'' до някой си друг държавен хрантутник
Nick (нерегистриран)
Поредната кампания ... има една камара такива участъци в БГ. Пример: Русе - Бяла където за месец има толкова убити/ранени колкото в този автобус. Сега му правят ремонт ( уж ) по същата схема както и там. Пътя стоя немаркиран поне месец ( дори и трилентови участъци ) и имаше катастрофи ден през ден. Вечер не знаеш на пътя ли си или не - всичко черно. Канавките до пътя - половин метър дълбоки. Румъцните си нямаха идея могат ли да изпреварват не могат ли на трилентовите отсечки. През ден имаше някой отъркалян на Мойсев Баир. Така че всичко ще бъде за някоя друга седмица и после пак по старому. 80% от пътищата в БГ нямат маркировка и са с лошо качество на асфалта. А след като ги маркират се изтрива за едно лято. После - несъобразена скорост. Ами да сложат 30км/ч навсякъде!
БОРИСОВ (нерегистриран)
МНОГО ВАЖНО,НАЛИ ГЕПИХ ПАРИТЕ !!!
Бял роб на 204.49EUR заплата (нерегистриран)
Участък убиец, а се гласите да вкарвате шофьора в затвора?!
... (нерегистриран)
Обаче фирмата със сигурност не е била по-добре преди ремонта...финансошо,де.
Превишена скорост (нерегистриран)
А превишената скорост??? Тя е най-важната причина!!! Експерта шофира ли? Този "институт" е НПО който точи държавата, когато се явяват по телевизиите трябва да пише НПО Инститтут за нещо си...хората да не се бъркат.
1234 (нерегистриран)
Абе, каун! След ремонта скоростта беше ограничена на ДЕВЕТДЕСЕТ км в час. Три месеца след това цъфна табела ШЕСТДЕСЕТ км в час. След още три месеца сложиха ЕЕЕЕЕЙЙЙЙЙ толкова голяма жълта табела с ограничение 40 км/час. За тези девет месеца имаше няколко обърнати тира и няколко катастрофи с леки коли. Онзи ден ограничението беше вече ТРИДЕСЕТ км в час. Последно, според теб, колко е безопасната скорост там? Защото, според АПИ, безопасна ще се окаже скорост от 6.2 км/час.
инженер (нерегистриран)
Аз ограничение 90 не съм виждал никога там. Преди ремонта, ограничението на завоя беше 40! Тротоара предполагаше, че не трябва да се движиш с по-бързо от 50 км/ч. Защото това се води част от Своге, Табелите добре дошли, Приятен път...
. (нерегистриран)
Тази офцъ говори пълни тъпотии! Защо я наричат Експерт?!
еееее (нерегистриран)
това е мутраците свиха 40 млн. и сега пак не наяли се !!!!! господ гледа но не забавя
Хахаха (нерегистриран)
Няма да наричаш така другарите от БСП, ей
Е,някои като Джолан (нерегистриран)
Грипенов,се точиха за повече милиончета,ама..ниц,мамата...
инженер (нерегистриран)
Глупости на килограм! Вчера изнесоха данни, че оттам минават над 24 000 превозни средства (не беше уточнено месечно или годишно). Там трябваше да е катастрофа след катастрофа, ако проблемът беше в пътя. Констатации на експерта - липса на пътни знаци, маркировка, срутвания на скална маса, пукнати (които се получават от потъването на основата, т.е. нещо извън ремонта)...общи приказки или глупости на килограм! Истината е, че местните карат, като невидели и ограничението е минимум по 2! Дори и този рейс почти си е бил вкъщи. КАТ въобще не се бара да определи причините за даден инцидент и директно шие несъобразена скорост, след това слагат поредното малоумно ограничение. О да и рейс на 20 години, сигурно само с нови оригинални части и нови гуми купува през 3 месеца собственика...Всичко е леш! Сложете 1 (един) км/ч и пак някой ще се изшие и ще се обяснява, че пътят е лош. Зимата на две снежинки и за по-голяма част от шофьорите е бедствие, защото са с галоши.
инженер (нерегистриран)
Защо е блокиран плюса за това мнение?
Laruss Argentatus (нерегистриран)
Мантинелата, на въпросния участък, е скъсана и помачкана от излязал от пътя ТИР, преди инцидента с автобуса. Това не ти ли стига? Кой-знае още колко инциденти е имало там, но са били с леки коли и са минали за сметка на шофьорите.
Аман от (нерегистриран)
другари-експерти...
Коментар (нерегистриран)
Ако асфалтът е бил с по-добро сцепление, то логично че е бил по-добър, поне от тази гледна точка, но пък е имало вече доста дупки...
жажа (нерегистриран)
Вие давате ли си сметка, че администрацията не е в състояние да направи качествено задание? Резултатът какъв да е? Оставки и Борисов да назначи истински специалисти.
Павлов (нерегистриран)
Така е! По Тошово време имаше Български Държавен Стандарт!!!
... (нерегистриран)
И нямаше ни една жертва по пътищата, нали?
Със сигурност - да. (нерегистриран)
А, и стандарта се спазваше по понятни причини. Пътищата от онова време още са налични и по-безопасни. Е, разбира се и условията на пътя и превозните средста бяха други. И водачите по отговорни - възпитание !
И магазините бяха (нерегистриран)
препълнени по тошовски стандарт,нали?!
Дрън,дрън... (нерегистриран)
какви пътища имаше ли тогава,бе?А да не говорим за това,че се чакаше с безлихвена вноска за кола 10 и повече години...по малко коли-по малко износване на пътищата.Хитреци!
359 (нерегистриран)
Затова пък сега можеш да си вземеш някоя бракма за 500 лева от моргата и да се претрепеш когато и където решиш. Проблема е, че ще претрепеш и други покрай теб. Но на тебе кво ти пука. Вече имаш "кола" и си "шофер". Може да караш картофи, дърва и въглища и да возиш Ленчето на дискотека.
Наблюдател (нерегистриран)
Трябва ли някои да загинат за да може институциите да заработят. Бог да прости жертвите на тази престъпна небрежност
Тъпо заглавие (нерегистриран)
От заглавието става ясно, че експертът е дал заключение кога пътят е бил по-добър - преди ремонта. А най-отдолу в новината става ясно, че това са "експертните" умозаключения на местните жители. Ако всичко в нашата държава се прави, за да се задоволят исканията на гражданите, без да се вземат предвид компетенциите на хора учили и работили в съответната област, то добре - нека така да е. Но тогава нищо няма да ни е в ред, защото всички сме големи специалисти, когато трябва да недоволстваме и 5 човека да сме - 10 мнения ще имаме. Така работа не се върши. Егати експертите!
1 (нерегистриран)
Предполагам,че става въпрос когато пътя е бил с дупки и е трябвало да караш бавно за да не се претрепеш,иначе що ще му правят ремонт?
Обективен (нерегистриран)
Герберите искат да вземат бизнесът на Трейс и затова вадят такива измислени експерти да дрънкат простотии! Имало неправилни знаци!
123 (нерегистриран)
Участъкът-убиец...насаждате неверни понятия, а българите умират по пътищата най вече заради това, което носят на раменете си. Ще плащаме скъпа цена за тези извратени ваши твърдения.
d (нерегистриран)
Човекът взе парите и каза:чакай малко......предлагам ГЕРБ да се прекръстят на ГРОБ! А БСП на БКП и всичко ще си дойде на мястото! Комунизма и мутрите не са си тръгвали никога! Управляват ни бивши агенти на ДС и деца и роднини на комунисти!
user (нерегистриран)
Ами ние си го знаем и без експертизи - преди 10 години и над 40 милиарда дългове България беше по-добро място за живеене - без мутри и групировки, без нагли и алчни политически герберасти и без милиарди теглени заеми, които бяха "усвоени" от близки до герП фирми като Трейс, за да ни направят живота по-лош ! Нужно ли е две седмици проучване от "експерти", за да се види тази проста истина ?
Да, но да сметка на това (нерегистриран)
имаше жителство, и такива като Вас можеха да дойдат да живеят в София, Пловдив, Варна или който и да е окръжен град много, много трудно. Освен това вицовете за правешкият хитрец и милиционери се разказваха на четири уши, никой не смееше публично да изкаже недоволството си от партийната линия и т.н и т.н... Хайде стига еФтина пропаганда!!! Вие, червените си направихте вътрешно-партиен преврат, свалихте си Бай Тошо, гепихте държавните пари, раздадохте ги на доверени на вас хора и се преоблякохте на демократи. Сега за пред хората ревете, че преди било по-хубаво.
Така е (нерегистриран)
И България беше По-нормална преди да я Превземат ГЕРБ да я ограбят,унижат,изгонят 1 милион Българи.
666 (нерегистриран)
Ти от изнасилените или от изгонените си?
тв (нерегистриран)
абе,защо спряхте да говорите за грешките на шофьора?Превишена скорост при лошо време,нередовни документи за преглед,отклоняване на вниманието и т.н При тези мто условия и състоянието на пътя,скороста трябва да бъде 20 км.
Аз
аа да 7-8км да бъде и пеша да се ходи нали .. глупак .... такава некадърност и корупция цари в управляващите..
ж (нерегистриран)
Лозунги,лозунги!
Микооов,къде си?!? (нерегистриран)
Аи пътят е строен по времето на Олигарски,Миков да каже,защо не направиха пътя ,като хората?!!?
user (нерегистриран)
Лъжец ! Пътят е строен още при Тодор Живков и е бил в по-добро състояние, проблемите започват след ремонта на герП за 46 млн. лв. - тъп ли си та трудно вдяваш ? То пътищата в цялата държава са сторени от "лошият" Бай Тошо - "добрите" демократите крадат от ремонтите, че даже и ремонта ги затруднява и затова умират невинни хора !
Peppy (нерегистриран)
Това се казва талант, срещу 40 милиона да направиш път-убиец.И според изпълнителя сигурно е правилно, все пак за толкова голяма сума са решили да се понапънат и да изтропат нещо"уникално";)
мдаа (нерегистриран)
"според местни хора, участъкът край Своге, където стана фаталният инцидент, е изглеждал по-добре и е бил по-безопасен преди ремонта за повече от 40 милиона лева." Наистина ще се окаже че построеното някога по соца днешните сини талибани не са кадърни дори да го боядисат.
ммммм (нерегистриран)
Къде ги намирате тези пътни експерти като тази патица,бе ? Само глупости е сътворил кухата и кратуна !
Мухахаха (нерегистриран)
Вярно е. По-безопасен е бил. Имаше такива дупки, че се караше с 20 и нямаше как да се хвърлиш.
20%-ов (нерегистриран)
"Ние сме направили едно проучване от Нови Искър до Своге, по целия път сме направили визуален оглед, при който сме открили до момента над 120 несъответствия. Те са комплексни: Пътни знаци, маркировка, напукан асфалт", обясни Диана Русинова. Интересно! Пътни знаци, маркировка, напукан асфалт... А какво стана с генералния проблем - тесният път и абсурдният завой, който те принуждава да навлезеш в насрещното, точно когато имаш най-малка видимост??????????? Как така вече никой не говори за това?! Разрешително ли трябва?!
Истината е че, (нерегистриран)
свинетка Лиляна трябва да да е следствена и в пандиза.
? (нерегистриран)
Лилето няма ли да я разпитат?
070908 (нерегистриран)
Оставете Л. Павлова на мира. От два месеца е министър на НИЩОТО
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно