Експерт: Участъкът-убиец край Своге е бил по-добре преди ремонта за 40 милиона лева

Институтът за пътна безопасност смята, че верига от пропуски е причина за смъртта на 17 души

Обратно в новината

Коментари - Експерт: Участъкът-убиец край Своге е бил по-добре преди ремонта за 40 милиона лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

и на бебетата вече им е ясно, от къде идват парите, за купуване на гласове по изборите.

Тя разказа - а не експерта -също, че дори според местни хора, участъкът край Своге, където стана фаталният инцидент, е изглеждал по-добре и е бил по-безопасен преди ремонта за повече от 40 милиона лева.

Емил Кирилов Иванов Роден на 05.03.1965г. Семеен, с две деца. Магистър „Екология и опазване на околната среда“- Великотърновски университет „Св.Св.Кирил и Методий“; Народен представител в 42-ро Народно събрание – 2013г.-2014г. Областен управител на София област – 2013г.-2014г.; Народен представител в 41-во Народно събрание – 2009г.-2013г.; Областен управител на София област – 2005г.-2009г.; Кмет на Община Своге – 1999г.-2005г.; Избран за кмет на община Своге с удостоверение № 236 / 02.11.2015год. на Общинската избирателна комисия.

Дали има акции в Трейс

Областен управител на София област – 2005г.-2009г - правителството на Сергей Станишев

Този участък от пътя е общинска собственност!Той е в пределите на град Своге!Кмета да подава оставка за липса на контрол, а шофьора да си го съдят дето се е заигравал с пътниците и е навлязъл в насрещното движение! Фирмата ремонтирала пътя, ако има нарушения по строителството - ръководителя на проекта и той на съд!

Според мен най-важното е да се реши отводняването на пътя! Не може да направиш с бетоновата стеничка към ската и бордюра-вана. Кой е правил проекта за реконструкцията? Решен ли е в него въпросът за отводняването? Решен ли е въпросът с обезопасяването на пътя? Място и детайл за монтаж на мантинелите? Защо не е заложена по-едра фракция на износващия слой асфалтова смес? Въпроси.......въпроси?

Както и да направиш мантинелата, като мине ТИР през нея, вече не върши работа. И ако не се смени, полза няма.

е нали има наклон как да няма отводняване

Забелязвате ли колко активно се опитва да се вмени вината върху шофьора?! Товае така, защото ако шофьора не е виновен, тогава причината трябва да е в пътя. А пътя се поддържа от държавата чрез обществени поръчки. А там разрови ли се ще излязат много неща и все мръсни. И което е още по-лошото, ако пътя е причината за смъртта на 17 души, това ще хвърли сянка върху цял един стълб в управлението на България през последните 10 години - строителството на пътища и пътни съоръжения. Шофьорът трябва да е виновен, защото иначе асфалтът, който напълни толкова джобове за толкова години, може да повлече също толкова хора към дъното. И да не забравяме скоростта - била 53 км/ч при ограничение 40 км/ч. А някой задава ли си въпроса какво причинява МПС, което се движи с 40 или дори 30 км/ч по натоварена отсечка? Отговорът е един - опасност от ПТП, защото бавнодвижещото се МПС затруднява движение, видимост, изнервя шофьорите. Дори в правилника за движение по пътищата е записано, че едно МПС, ако се движи с ниска скорост и с това създава затруднения в трафика е длъжно да отбие и да пропусне другите участници в движението. Но това не май се пропуска. Защото шофьорът трябва да е виновен. За да не е виновен пътя.

Дори това превишение на скоростта не е доказано убедително. Няма как да изкарат моментна скорост от тахометъра. А поне до момента, не се е намерил свидетел, който да е карал след автобуса, за да подтвърди скоростта. Пък и експериментът на БТВ доказа, че дори и с позволената скорост, на сух път, автобус там поднася. Което пъ е напълно недопустимо за единствената пътна артерия, свързваща ред общински центрове със столицата.

През участъка на пътя са минали и минамат СТОТИЦИ ХИЛЯДИ тирове с пет оси, автобуси с 56 места, същия автобус , леки коли , мотоциклети и др. и ИЗВОДА Е, ЧЕ ПЪТЯ НЯМА ГОЛЯМО ВЛИЯНИЕ за катастро- фата на автобуса, а има много по-лоши пътища и по-остри завои виж пътя Слънчев бряг - Варна и мн.др. Основната причина е, че шофиьора е говорел с жена и гледал към нея и е навлезъл в насрешното платно по данни на шоьор когото е засекъл и... Скороста е основна причина при завой и е над допустимата...

когато се установи проблем с пътя, се отстранява проблема. В България се слага знак 30км/ч и го отнася умрелия. Затова никога няма да се оправите. Колкото и умни да се правите.

Объркал си граматиката. Говори за българите в първо лице, не в трето. Фактът, че къщата ти на село е обрасла в тръни и бурени а ти "правиш пари" на запад, че и акъли даваш доказва принадлежноста ти към нас.

Явно изобщо не си минавал по въпросния път. Участъкът Елените-Бяла, за който говориш, е приказка, в сравнение с Искърското дефиле. А за стотици хиляди тирове може само да си мечтаеш. Да не говорим, че подобен камион има много по-голямо натоварване на ос и на всяка гума потделно и от там значително по-добро сцепление с пътната настилка.

Няма такова нещо на света, като "участък - убиец", "автобус-убиец" и т.н. Има шофьор, виновен за смъртта на 17 души.

А защо се юрнаха като луди да ремонтират пътя и особено този участък, че чак Цацаров не може да ги спре за да си вземе пробите?

Те за това институциите НЕ трябва да работят защото се видя че от всичката им''работа и професионализм'' си заминаха 17 души наведнъж и поне още 5-6 през периода на ''анализите им и обелязването'' в някакви си ''доклади'' до някой си друг държавен хрантутник

Поредната кампания ... има една камара такива участъци в БГ. Пример: Русе - Бяла където за месец има толкова убити/ранени колкото в този автобус. Сега му правят ремонт ( уж ) по същата схема както и там. Пътя стоя немаркиран поне месец ( дори и трилентови участъци ) и имаше катастрофи ден през ден. Вечер не знаеш на пътя ли си или не - всичко черно. Канавките до пътя - половин метър дълбоки. Румъцните си нямаха идея могат ли да изпреварват не могат ли на трилентовите отсечки. През ден имаше някой отъркалян на Мойсев Баир. Така че всичко ще бъде за някоя друга седмица и после пак по старому. 80% от пътищата в БГ нямат маркировка и са с лошо качество на асфалта. А след като ги маркират се изтрива за едно лято. После - несъобразена скорост. Ами да сложат 30км/ч навсякъде!

МНОГО ВАЖНО,НАЛИ ГЕПИХ ПАРИТЕ !!!

Участък убиец, а се гласите да вкарвате шофьора в затвора?!

Обаче фирмата със сигурност не е била по-добре преди ремонта...финансошо,де.

А превишената скорост??? Тя е най-важната причина!!! Експерта шофира ли? Този "институт" е НПО който точи държавата, когато се явяват по телевизиите трябва да пише НПО Инститтут за нещо си...хората да не се бъркат.

Абе, каун! След ремонта скоростта беше ограничена на ДЕВЕТДЕСЕТ км в час. Три месеца след това цъфна табела ШЕСТДЕСЕТ км в час. След още три месеца сложиха ЕЕЕЕЕЙЙЙЙЙ толкова голяма жълта табела с ограничение 40 км/час. За тези девет месеца имаше няколко обърнати тира и няколко катастрофи с леки коли. Онзи ден ограничението беше вече ТРИДЕСЕТ км в час. Последно, според теб, колко е безопасната скорост там? Защото, според АПИ, безопасна ще се окаже скорост от 6.2 км/час.

Аз ограничение 90 не съм виждал никога там. Преди ремонта, ограничението на завоя беше 40! Тротоара предполагаше, че не трябва да се движиш с по-бързо от 50 км/ч. Защото това се води част от Своге, Табелите добре дошли, Приятен път...

Тази офцъ говори пълни тъпотии! Защо я наричат Експерт?!

това е мутраците свиха 40 млн. и сега пак не наяли се !!!!! господ гледа но не забавя

Няма да наричаш така другарите от БСП, ей

Грипенов,се точиха за повече милиончета,ама..ниц,мамата...

Глупости на килограм! Вчера изнесоха данни, че оттам минават над 24 000 превозни средства (не беше уточнено месечно или годишно). Там трябваше да е катастрофа след катастрофа, ако проблемът беше в пътя. Констатации на експерта - липса на пътни знаци, маркировка, срутвания на скална маса, пукнати (които се получават от потъването на основата, т.е. нещо извън ремонта)...общи приказки или глупости на килограм! Истината е, че местните карат, като невидели и ограничението е минимум по 2! Дори и този рейс почти си е бил вкъщи. КАТ въобще не се бара да определи причините за даден инцидент и директно шие несъобразена скорост, след това слагат поредното малоумно ограничение. О да и рейс на 20 години, сигурно само с нови оригинални части и нови гуми купува през 3 месеца собственика...Всичко е леш! Сложете 1 (един) км/ч и пак някой ще се изшие и ще се обяснява, че пътят е лош. Зимата на две снежинки и за по-голяма част от шофьорите е бедствие, защото са с галоши.

Защо е блокиран плюса за това мнение?

Мантинелата, на въпросния участък, е скъсана и помачкана от излязал от пътя ТИР, преди инцидента с автобуса. Това не ти ли стига? Кой-знае още колко инциденти е имало там, но са били с леки коли и са минали за сметка на шофьорите.

другари-експерти...

Ако асфалтът е бил с по-добро сцепление, то логично че е бил по-добър, поне от тази гледна точка, но пък е имало вече доста дупки...

Вие давате ли си сметка, че администрацията не е в състояние да направи качествено задание? Резултатът какъв да е? Оставки и Борисов да назначи истински специалисти.

Така е! По Тошово време имаше Български Държавен Стандарт!!!

И нямаше ни една жертва по пътищата, нали?

А, и стандарта се спазваше по понятни причини. Пътищата от онова време още са налични и по-безопасни. Е, разбира се и условията на пътя и превозните средста бяха други. И водачите по отговорни - възпитание !

препълнени по тошовски стандарт,нали?!

какви пътища имаше ли тогава,бе?А да не говорим за това,че се чакаше с безлихвена вноска за кола 10 и повече години...по малко коли-по малко износване на пътищата.Хитреци!

Затова пък сега можеш да си вземеш някоя бракма за 500 лева от моргата и да се претрепеш когато и където решиш. Проблема е, че ще претрепеш и други покрай теб. Но на тебе кво ти пука. Вече имаш "кола" и си "шофер". Може да караш картофи, дърва и въглища и да возиш Ленчето на дискотека.

Трябва ли някои да загинат за да може институциите да заработят. Бог да прости жертвите на тази престъпна небрежност

От заглавието става ясно, че експертът е дал заключение кога пътят е бил по-добър - преди ремонта. А най-отдолу в новината става ясно, че това са "експертните" умозаключения на местните жители. Ако всичко в нашата държава се прави, за да се задоволят исканията на гражданите, без да се вземат предвид компетенциите на хора учили и работили в съответната област, то добре - нека така да е. Но тогава нищо няма да ни е в ред, защото всички сме големи специалисти, когато трябва да недоволстваме и 5 човека да сме - 10 мнения ще имаме. Така работа не се върши. Егати експертите!

Предполагам,че става въпрос когато пътя е бил с дупки и е трябвало да караш бавно за да не се претрепеш,иначе що ще му правят ремонт?

Герберите искат да вземат бизнесът на Трейс и затова вадят такива измислени експерти да дрънкат простотии! Имало неправилни знаци!

Участъкът-убиец...насаждате неверни понятия, а българите умират по пътищата най вече заради това, което носят на раменете си. Ще плащаме скъпа цена за тези извратени ваши твърдения.

Човекът взе парите и каза:чакай малко......предлагам ГЕРБ да се прекръстят на ГРОБ! А БСП на БКП и всичко ще си дойде на мястото! Комунизма и мутрите не са си тръгвали никога! Управляват ни бивши агенти на ДС и деца и роднини на комунисти!

Ами ние си го знаем и без експертизи - преди 10 години и над 40 милиарда дългове България беше по-добро място за живеене - без мутри и групировки, без нагли и алчни политически герберасти и без милиарди теглени заеми, които бяха "усвоени" от близки до герП фирми като Трейс, за да ни направят живота по-лош ! Нужно ли е две седмици проучване от "експерти", за да се види тази проста истина ?

имаше жителство, и такива като Вас можеха да дойдат да живеят в София, Пловдив, Варна или който и да е окръжен град много, много трудно. Освен това вицовете за правешкият хитрец и милиционери се разказваха на четири уши, никой не смееше публично да изкаже недоволството си от партийната линия и т.н и т.н... Хайде стига еФтина пропаганда!!! Вие, червените си направихте вътрешно-партиен преврат, свалихте си Бай Тошо, гепихте държавните пари, раздадохте ги на доверени на вас хора и се преоблякохте на демократи. Сега за пред хората ревете, че преди било по-хубаво.

И България беше По-нормална преди да я Превземат ГЕРБ да я ограбят,унижат,изгонят 1 милион Българи.

Ти от изнасилените или от изгонените си?

абе,защо спряхте да говорите за грешките на шофьора?Превишена скорост при лошо време,нередовни документи за преглед,отклоняване на вниманието и т.н При тези мто условия и състоянието на пътя,скороста трябва да бъде 20 км.

Аз

аа да 7-8км да бъде и пеша да се ходи нали .. глупак .... такава некадърност и корупция цари в управляващите..

Лозунги,лозунги!

Аи пътят е строен по времето на Олигарски,Миков да каже,защо не направиха пътя ,като хората?!!?

Лъжец ! Пътят е строен още при Тодор Живков и е бил в по-добро състояние, проблемите започват след ремонта на герП за 46 млн. лв. - тъп ли си та трудно вдяваш ? То пътищата в цялата държава са сторени от "лошият" Бай Тошо - "добрите" демократите крадат от ремонтите, че даже и ремонта ги затруднява и затова умират невинни хора !

Това се казва талант, срещу 40 милиона да направиш път-убиец.И според изпълнителя сигурно е правилно, все пак за толкова голяма сума са решили да се понапънат и да изтропат нещо"уникално";)

"според местни хора, участъкът край Своге, където стана фаталният инцидент, е изглеждал по-добре и е бил по-безопасен преди ремонта за повече от 40 милиона лева." Наистина ще се окаже че построеното някога по соца днешните сини талибани не са кадърни дори да го боядисат.

Къде ги намирате тези пътни експерти като тази патица,бе ? Само глупости е сътворил кухата и кратуна !

Вярно е. По-безопасен е бил. Имаше такива дупки, че се караше с 20 и нямаше как да се хвърлиш.

"Ние сме направили едно проучване от Нови Искър до Своге, по целия път сме направили визуален оглед, при който сме открили до момента над 120 несъответствия. Те са комплексни: Пътни знаци, маркировка, напукан асфалт", обясни Диана Русинова. Интересно! Пътни знаци, маркировка, напукан асфалт... А какво стана с генералния проблем - тесният път и абсурдният завой, който те принуждава да навлезеш в насрещното, точно когато имаш най-малка видимост??????????? Как така вече никой не говори за това?! Разрешително ли трябва?!

свинетка Лиляна трябва да да е следствена и в пандиза.

Лилето няма ли да я разпитат?

Оставете Л. Павлова на мира. От два месеца е министър на НИЩОТО