ЕК: В България и Румъния има най-много жертви на пътя спрямо броя на населението
Губим средно по 78 души на един милион жители, докато в ЕС жертвите са около 46 на милион. У нас от 2017-а се отчита чувствително намаление в броя на жертвите по пътищата
Обратно в новинатаКоментари - ЕК: В България и Румъния има най-много жертви на пътя спрямо броя на населението | Днес.dir.bg
Коментари
Но и сме с най много тарикатини Андрешковци! Те се само изтребват лошото е че заличат и невинни със себе си.
Управлението на автомобил в българия е приравнено с борба за оцеляване, да стигнеш жив за там за където си тръгнал.
"девет процента - по магистралите" Там е заровено кучето -- повече магистрали, по-малко жертви. Ролята на КАТ е в рамките на статистическата грешка...
Книжка кола не кара, а колата сама -- хич. Не е важна възрастта на автомобила, а количеството сиво вещество у задкормилното устройство.
Нищо чудно! Хората са невъзпитани,безотговорни,прости ,с ограничени умствени възможности.Виждат се на всички нива.Попитайте един виновник-защо бе?Той не може да ви отговори. Моля за извинение хората, които не са такива.
След като вече над 30 години всичко кадърно се изнася от тази руска територия, кой е останал в държавата и как искате да е?
Това е така защото балканските коли са като балканските жени, темпераменти в избора кой седи зад волана. Както в Хари Потър ако колата усети 10% страх, тя няма да ти има доверие и директно се хвърля в най близкото дърво без предупреждение. Затова шофирането е като секса. Почва се от по стара и опитна жена преди да избереш нещо по младо от университета с много екстри и много претенции.
защото имаше 200км магистрала, а до морето се пътуваше 8 часа. Сега имаш над 1500 км магистрали.
Предните коментари посочват лоши пътища и ниска култура на шофьорите. Само ще добавя и слаби шофьори, хората просто ме могат да карат а има само 1 основен принцип - карай без да пречиш на другите, тоест никой да не трябва да спира или да завива заради тебе
Много изгодно на властта да обвинява всички ползващи пътищата, но в 90 % предпоствката е в инфраструктурата. Но простия народ, си е прост и лесно манипулируем. Те успяха!!!! Честито…, Вярвайте им!!! Който е умен да ги съди( АПИ, общини или който там), да в Бг е трудно към невъзможно, но явно друг вариант няма!!!!
Ако европейците караха по българските подобия на път щяха те да са с 2 пъти повече жертви от нас.
1. Най скапани пътища в света 2. Най корумпирана и неработеща полиция в света 3. Най безумно поставени знаци или липсата им където е необхидим. 4. Най често никаква маркировка И капака на всичко, но не на последно място много нетолерантни водачи, много неспазващи закона писан с кръв, много друсани и препили.
на първо място сложи шофьорите. Като чета най-често на прави участъци с добър асфалт и видимост - челни удари при изпреварване с много жертви. Или някой изпуснал завоя докато излитал. После е виновен билборда или някое дърво /жалко за дървото/. И да знаеш, че на селски път с дупки карам много бавничко /кво като имам от по-големите 4х4/. Пазя си го. И на лош път няма как да се убиеш. Само окачването заминава. Но пък лекуваш камъните в бъбреците. Та стига с оправданията за скапани пътища, дупки и прочие. Книжките се взимат лесно, а после не се спазва нищо и от без друго малко наученото. Но пък се знае, че българските драйвъри са с рунтави гърди, големи кохонес и все си мислят, че на тях няма да им се случи.
Най лошите пътища и най слабите шофьори, нормално да е така. Единствените които карат по лошо от нас са румънците.