Две са версиите за автобусната катастрофа край Младиново

Починалата жена е на 68 години от Бургас, 19 са ранени, двама от които най-тежко

Обратно в новината

Коментари - Две са версиите за автобусната катастрофа край Младиново | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредния театър за малоумни зрители. Кой знар колко автобуса отивт в лиеадите по целият свят, на ден, обаче само в нашите катастрофи се търсят фантомни виновници Сега неправителствената хиперактивна жена-мъж - от университета по безпътна безопсност, ще има възможността да привлича вниманието с перлички, мерлички, котешки, кучешки, прасешки очи и прочее мантинели, железа и асфалти! Как пък от хилядите автобуси, миналипо тов трасе, точно един се обърнал и вече трябва да бием барабана, как едва ли не минала едн пеперуда в Амазонка, пръднала иси евало макята! Кукувица! Даже КУКУВИЦА С МЪЖКА ЖИЛКА ОТ ДРАМАТИЧНИЯ ТЕАТЪР, търсеща внимание! А народа го е казал точно "Най-големия гъбар се трови, най-големия плувец се дави и най-големия шофьор се удря", и трябва да се внимава зад геврека, а не да си чатиме по фейсо!

Шофьорските курсове трябва да се водят нощем в Украйна, и ако бъдещия шофьор оцелее - воала, взимаш книжка. Да шофира на сух летен път без дупки и нормално осветен и баба може.

Хора, отворете на Гугъл мапс на мястото на катастрофата. Има гледка от 2012 и 2021 г.Сами ще се сетите какво се случва.

Каква човешка грешка, каква скорост! Спрете да лъжете и да п ишете глупости. В България 90 % от пътищата са извънредно ОПАСНИ! Няма шофьор, който да може да овладее каквото и да е МПС при дупки, липса на маркировка или други светлини указващи пъта, без мантинела или такава, която може да задържи велосипед! Вижте само пред патрулката /ако това е мястото/ то прилича на коларски път в гората! Още един човек ще бъде разсипан заради държавното престъпление- липсата на пътища и отговорности за това.

Добре, че природата сложила буфер към дерето., мантинелите са за украса и крадене. За пореден път, никакво качествено обезопасяване на пътя. Хора съдете АПИ и всички отговорни за това безобразие по нашите “пътища”.

" Имаме информация от местни превозвачи, че пътят не е в добро състояние, няма никакво осветление." Като се обърне каруцата пътища много. В случая започват да търсят под вола теле. Какъвто и да е пътя има шофьор, който се съобразява с пътя, а не обратното. Какво осветление търсиш на шосето, не ми е ясно. Карал е малко по бързо, отколкото трябва, бил е малко повече уморен, бързал е да се прибере вкъщи и т.н. Все човешки особености. Какво е надделяло не е ясно. Лошото е, че има жертва и за няколко човека приятната екскурзия се е превърнала в екскурзия по болници.

Есента има листопад. При лек дъжд или просто тежка роса те стават на перфектна смазка. Особено опасни са когато като цяло пътя е чист, а листата са съвсем малко, при това на завой.

"Шофьорът е обяснил, че на завой автобусът е поднесъл и е излязъл от пътя." Проверете гумите и асвалта на пътя в завоя , излъскан ли е .... положен асвалт с камък който се износва бързо (варовик). Бойко бъркаше евтин асвалт , колко хора ще загинат заради тоя ....

ПИПО

Вчера бях зазяпал някакво фентъзи по БТВ и по едно време извънредни новини викам си нещо сериозно е станало, а то какво било. Една жертва (лека и пръст), но такива има всеки ден. Няколко ранени не тежко и закарани в болница, и всичко това все едно не знам какво е станало. СЕНЗАЦИЯ!!! От всяка точка на страната включвания на живо, министри, шефове на служби... Това драги "журналисти" е просто един инцидент, не е сензация. Така и не си догледах фентъзито...

Българинът колан в автобус не слага (не, че в автомобилите е различно, но там повече хора си спазват правилата, за собствена безопасност, докато в автобуса отговаря шофьорът)! Да не говорим, че има автобуси без колани - само на първите 4 седалки има такива, защото "автопаркът" е не просто остарял, ами на направо от каменната епоха (и често е зле поддържан)! В нормалните държави шофьорът на автобуса не тръгва, докато всички не си сложат коланите, но има колани, има и правила, които се спазват

Тази нощ на 30 км от Българене имаше обърнат таралясник Бмв. По таван. Нямало знак, нямало маркировка, ами затова пък трябва да се има глава на раменете.

Идиотите от БТВ ни изкараха ума снощи, когато прекъснаха филма с "важна новина". Мислехме, че е станало нещо наистина сериозно. Я война, я ядрен взрив в Козлодуй. БТВ, моля ви не така.

Грешката е във Вас, че гледате БТВ. Аз лично от 2005 г. не гледам БТВ, Нова и Канал 1, особено новините, които са директно промиване на мозъка !

ПИПО

То всеки нормален човек който може малко от малко да мисли не им гледа "новините", но филмчето ми се видя приятно и не можах да си го догледам.

експертът по пътна безопасност Диана Русинова????? Ама тази страшна отврат всъщност е ДЕТСКА УЧИТЕЛКА! Какъв "експерт" по пътна безопасност??? Поредната самозвана измислица!

Само такива като нея признават за лошо изградени и опасни пътища, но намаляване на скоростта не е решение.

минетки и тол такси са платени но мантинели жартиери и всякакви обезопасителни такива няма на пътя щото апапи гледат да приберат парата .Случая е като този на Своге важно е да има камери за минетки

Асфалта и автобуса са виновни! Като завали дъжд асфалта и автобуса започват да се пързалят.

90% от пътищата в България с тъмни като в гъз, маркировката е изтрита, знаците са напълно неадекватни, пълно е с дупки, пътя е на направен на юфка от тежко товарни камиони, карат малоумници като половината се влачат като народна песен другата половина карат като ненормални, полицията дебне само за глоби за да си запълни бюджета и изкарат заплатите, автопарка е предимно от 20+г таралясници и нов внос добре прикрити таралясниьци

Има варианти за установяване на добър ред при движение по пътищата ни. Един от тях е следния: Приема се нов закон за рязко ограничаване на скоростта на движение по пътищата - с не по-малко от 20 км/ч за всички категории пътища. На всеки превишил скоростта с 20 и повече км/ч държавата да му отнеме необратимо превозното средство. Законът да е за срок от една година. Ако се дисциплинират водачите - да се отмени. Ако не - да се продължи неговото действие докато .......ни дойде ум в главите.

Закони има, контрол няма.

В голямата си част пътищата са убиици или тези който са ги направили. Като се намали скоростта не се решава проблема с пътя. Снощи и аз шофирах след 18 часа на познат участък- наводнен път, а дъжда не беше силен, слаба маркировка , а на места липсва , ограничение 70 се движих с 60 км/ч. Добре че е двулентов и няма дупки.

Имам над 300 000 километра стаж в Испания . Ако не си концентриран в пътя - ще направиш птп . Всичко друго са глупости .

Малоумно проектиране на инфраструктура. Малоумно изпълнение на инфраструктура.Малоумно поддържане на инфраструктура. Малоумни шофьори. Версията е една и тя се нарича малоумие. Малоумието - единственото трайно “постижение” на Територията.

За случая не мога да коментирам, тъй като не съм запознат в детайли. Но защо един път държавата не поеме отговорност, в събота вечер при преборване от Турция по магистрала Марица много добре видях и усетих в какво състоянието. При изпреварване на товарен автомобил и преборване в дясната лента, автомобила пропадна от неравност на пътя, хубавото беше, че имаше мъгла и се движеха с около 100 км. Защо като шофираме извън България няма такъв проблем, изправни пътища, маркировка освен по осевата линия и в края на платното, както и добра сигнализация с пътни знаци. За жалост няма държава, има крадци и шарлатани!

трябва да бъде скапан път и липсваща маркировка.

Версии дал господ, фактите са важни. След три дни всичко е забравно и приказката пак няма край.

19 са ранени, дваМА от които най-тежко".