Коментари - Две американски авиокомпании откриха зле фиксирани болтове на Боинг 737 Маx | dnes.dir.bg
назад

Две американски авиокомпании откриха зле фиксирани болтове на Боинг 737 Маx

Нов удар за американския самолетостроител, макар и експертите да очакват ограничени последици

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Две американски авиокомпании откриха зле фиксирани болтове на Боинг 737 Маx | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като им знам колите какви боклуци са, самолетите едва ли са много по добре

Е така!!!!

Знаем ние само Голфо 1 и 2 нищо друго! Селянин

Пеш да одат. Да си купуват китайски те ще им направят 100-200 веднага.

Няма Руски метали а американските са калпави.

То половината коли правени в други държави.

В БОИНГ ВЗИМАТ ЯКИ БЕЗМОЗЪЧНИ НЕГРИ И ЛОВКИ ИНДИЙЦИ .... А НЕ НОРМАЛНИ БЪЛГАРСКИ ИНЖЕНЕРИ МАГИСТРИ БИЛИ СМЕ ТВЪРДЕ ОБРАЗОВАНИ ... И ЗАТОВА СГЛОБКАТА Е НЕГЪРСКА, А ИНЖИНЕРИНГА ПЕНДЖАБСКИ :) .....

Какво значи 'зле фиксиран болт'? Да не е бъларското 'недозавит'?

Женска работа най-вероятно, на ти еманципация, хахаха, все едно аз да се фана да шия гащи. Не че няма ама ще е от зор, а не чесане на егото, щот знам ко ша излезе хахаха

В моето семейство всички имаме Японски коли.Голямата дъщеря неможах да я спря да си купи с нейни пари американска но след ред главоболия (даже и с гаранцията) сега и тя е с Японска.

Аз съм пътувал в американски самолет където по крилото имаше парче закърпено с ламарина и поп нитачка. При всяко по силно тръскане тая сглобка яко се огъваше при това видимо.

Американските коли са боклуци до една като започнем с кадилака

В един самолет има десетки хиляди болтове, болтченца и нитове. Да се пороверят всички е практически невъзможно, без да се разглоби и сглоби целият самолет на ново. Откриването на няколко е достатъчна причина да се свали целия самолет, защото очевидно е работено небрежно. Това не е първият случай с този самолет. Преди време случайно откриха липсващ болт от двигателя.

Завивайте ги тия болтове по-яко. Ако требва як винтоверт да ви дам.

Апел към пътниците: носете си гаечни ключове - може да ви потрябват.

Ключовете за Боинг трябва да са инчови, не милиметрови!

Ще разрешът носенето на инструменти в ръчният багаж. Плюс новият ъпдайт ще включва не само жилетки но и парашути.

Това ни чака.Краварско висококачествено.

политиката на ултра-капиталистите - икономия от всичко. Цепят стотинката на две и затова умират хора. За софтуера убил 350 човека намериха евтина индийска компания, щото поискала само 25 000$

https://babylonbee.com/news/alaska-adds-new-scenic-view-seat-for-30-upgrade-fee :)

е руска,на екранът се появявал надпис "водка закончилась, дай!"

В Русия в авиационните заводи се използват по передовая технология чук и топор и нищо не се разваля.Краварите скоро няма да ни стигнат.

Един самолет немогат да направят ! Само за педереси и каде война да правят мислят ! Мърши гнусни наркомански !!!

Нека откриват Бойнг нямат заместител.Отде ще купуват самолети авиокомпаниите Еърбъс нямат поточните линии за да запълнят дупката.Проблемите ще ги оправят, не са сериозни.

"Проблемите ще ги оправят, не са сериозни" Снимки видя ли?!

Кой отпадък ми изтру коментара? Бойнг са боклуци и тотален провал с 737 MAX!

Какво да видя фръкнала врата и то на Макс 9 има оче Макс 7,8,10 летят си нищо им няма.

Купувайте само МС-21, че не останаха!

Всеки един момент от времето във въздуха има минимум 10 000 боинга. С Ту-154 как е?

Фръкнала врата на 100 метра височина, нали се сещаш какво става на 1-2 километра.........

Над 50% от всичко което лети във въздуха с мотор, е излезнало от поточните линии на Боинг.

Масово има такива кръпйи. Не би трябвало да е проблем, ако са изпълнени правилно. Ама с тая евтинджос поддръжка знае ли човек...

Проблем с контрола на качеството. Типичен проблем когато печалбата е на първо място, а за всичко останало ако остане време.

Путин пак е виновен - ХА-ХА-ХА

Сухой Суперджет 100 (на английски: Sukhoi Superjet 100, предходно означение RRJ – Russian Regional Jet) е проект на компанията „Граждански самолети Сухой“ по разработката и производството на руски регионален пътнически самолет. Разработката на самолета се извършва от КФ ЗАО „Граждански самолети Сухой“ с чуждестранен капитал и техническата помощ на Boeing. Авиониката е разработена от френската компания Thales, системата за управление е Liebherr, двигателят – PowerJet.

щом троловете му се напъват и под тази статия.

ГЛУПАК

Отложили официалното влизане в производство на безаналоговия МС-21 за 2025 год. До кога ще купуваме само чертежами?

Да сложат по втора гайка, да е на контра. Като се отвива вътрешната да се затяга към външната.

На Ил-18 не му хвърчат вратите без причина.

ГЛУПАК

Да ти се връща.

Само да уточня, че това не е врата, а фиксиран панел който е на мястото на вратата. При конфигурация с по-малко места нямало нужда от тази аварийна врата и я заместват с панел. Този панел е паднал и на този панел е имало недозавити болтове. Нещата приличат на проблем в контрол на качеството, а не на конструктивен проблем.

Добре де фръкнала на един модел от всички видове Макс

Но авиацията на СССР се правеше там където и балистичните ракети - в Украйна. Затова РФ няма нови самолети. Няма и нови балистични ракети.

бяла, почти нова

Търкиш и Аеромехико си ги спряха сами, през оная им е за FAA....

Какво очакваш когато заводите им са пълни с нелегални латинота и талибанска измет?

Да, точно така, част от тях се правеха в територията, наречена Украйна, от руски инженери, проектанти, суровини и конструктори.

Значи има нещо в тази територия, щом същите "руски инженери" сега не могат нищо да си направят.