Две американски авиокомпании откриха зле фиксирани болтове на Боинг 737 Маx
Нов удар за американския самолетостроител, макар и експертите да очакват ограничени последици
Обратно в новинатаКоментари - Две американски авиокомпании откриха зле фиксирани болтове на Боинг 737 Маx | Днес.dir.bg
Коментари
В БОИНГ ВЗИМАТ ЯКИ БЕЗМОЗЪЧНИ НЕГРИ И ЛОВКИ ИНДИЙЦИ .... А НЕ НОРМАЛНИ БЪЛГАРСКИ ИНЖЕНЕРИ МАГИСТРИ БИЛИ СМЕ ТВЪРДЕ ОБРАЗОВАНИ ... И ЗАТОВА СГЛОБКАТА Е НЕГЪРСКА, А ИНЖИНЕРИНГА ПЕНДЖАБСКИ :) .....
Женска работа най-вероятно, на ти еманципация, хахаха, все едно аз да се фана да шия гащи. Не че няма ама ще е от зор, а не чесане на егото, щот знам ко ша излезе хахаха
В моето семейство всички имаме Японски коли.Голямата дъщеря неможах да я спря да си купи с нейни пари американска но след ред главоболия (даже и с гаранцията) сега и тя е с Японска.
Аз съм пътувал в американски самолет където по крилото имаше парче закърпено с ламарина и поп нитачка. При всяко по силно тръскане тая сглобка яко се огъваше при това видимо.
В един самолет има десетки хиляди болтове, болтченца и нитове. Да се пороверят всички е практически невъзможно, без да се разглоби и сглоби целият самолет на ново. Откриването на няколко е достатъчна причина да се свали целия самолет, защото очевидно е работено небрежно. Това не е първият случай с този самолет. Преди време случайно откриха липсващ болт от двигателя.
Ще разрешът носенето на инструменти в ръчният багаж. Плюс новият ъпдайт ще включва не само жилетки но и парашути.
политиката на ултра-капиталистите - икономия от всичко. Цепят стотинката на две и затова умират хора. За софтуера убил 350 човека намериха евтина индийска компания, щото поискала само 25 000$
В Русия в авиационните заводи се използват по передовая технология чук и топор и нищо не се разваля.Краварите скоро няма да ни стигнат.
Един самолет немогат да направят ! Само за педереси и каде война да правят мислят ! Мърши гнусни наркомански !!!
Нека откриват Бойнг нямат заместител.Отде ще купуват самолети авиокомпаниите Еърбъс нямат поточните линии за да запълнят дупката.Проблемите ще ги оправят, не са сериозни.
Какво да видя фръкнала врата и то на Макс 9 има оче Макс 7,8,10 летят си нищо им няма.
Фръкнала врата на 100 метра височина, нали се сещаш какво става на 1-2 километра.........
Над 50% от всичко което лети във въздуха с мотор, е излезнало от поточните линии на Боинг.
Масово има такива кръпйи. Не би трябвало да е проблем, ако са изпълнени правилно. Ама с тая евтинджос поддръжка знае ли човек...
Проблем с контрола на качеството. Типичен проблем когато печалбата е на първо място, а за всичко останало ако остане време.
Сухой Суперджет 100 (на английски: Sukhoi Superjet 100, предходно означение RRJ – Russian Regional Jet) е проект на компанията „Граждански самолети Сухой“ по разработката и производството на руски регионален пътнически самолет. Разработката на самолета се извършва от КФ ЗАО „Граждански самолети Сухой“ с чуждестранен капитал и техническата помощ на Boeing. Авиониката е разработена от френската компания Thales, системата за управление е Liebherr, двигателят – PowerJet.
Отложили официалното влизане в производство на безаналоговия МС-21 за 2025 год. До кога ще купуваме само чертежами?
Да сложат по втора гайка, да е на контра. Като се отвива вътрешната да се затяга към външната.
Само да уточня, че това не е врата, а фиксиран панел който е на мястото на вратата. При конфигурация с по-малко места нямало нужда от тази аварийна врата и я заместват с панел. Този панел е паднал и на този панел е имало недозавити болтове. Нещата приличат на проблем в контрол на качеството, а не на конструктивен проблем.
Но авиацията на СССР се правеше там където и балистичните ракети - в Украйна. Затова РФ няма нови самолети. Няма и нови балистични ракети.
Да, точно така, част от тях се правеха в територията, наречена Украйна, от руски инженери, проектанти, суровини и конструктори.