Двама загинаха при взрив на експериментален хибриден двигател в Неапол
Мъжът и жената, които са били в автомобила по време на експлозията, са починали от изгарянията си
Обратно в новинатаКоментари - Двама загинаха при взрив на експериментален хибриден двигател в Неапол | Днес.dir.bg
Коментари
Еми не е дизел. Имам проблем с едната колаи от някъде тече дизел и познайте какво в жегата няма проблем .... Нищо не се запали. Естествено я оставих веднага колата и другата седмица е на майстор...
Е руското петролче и двг-то всичко друго е бомба със закъснител.Батерии,и водород при катастрофа ако не умреш от удара и не изчезнеш веднага тази кола гърми като бомба.Така,че есгейци ПЛАНА ви е провал У.РЕТЕ МАЙКА ВИ ДОЛНА ОТ ЕСЕС
Всичко на Земята е създадено от Слънчева енергия. Значи всичко е екологично. Западната теория за борба с климата е нов тип прикрита Инквизиция върху човека. Как се образуват всички елементи от Слънчевите лъчения? Протоните които успяват да преминат магнитната бариера стигат до земното ядро, там се съединяват с електроните и в зависимост от отношенията създават различните елементи и впоследствие и съединения . Затова ако намалим разхищението на петрол то той ще бъде нескончаем. Ре шението не е пълно отричане на петрола, трябва просто да се намали и да се използват разумно всички енергоносители.
Цитат от италианската преса ( gasolio più energia da un pannello solare) бензин и енергия от слънчев панел. Имайте предвид че самите инверторни за много опасни когато са некадърно изпълнение (качество алиекспрес) високи температури в Южна Италия, в близост до бензинов двигател и резултата е на лице. Жалко за хората.
И къде пише нещо за водорода.Хибридните коли са на бензин и на ток до 50км/ч
То не пише. Но се подразбира. Няма как да вградиш ел.мотор и батерия към ДВГ в стандартен автомобил. Технически е изкл сложно и скъпо. Преработката ще е по-скъпа от нов автомобил. И за всеки модел работата ще е индивидуална, защото всички мотори са различни, с различна компоновка и трансмисия. Т.е. за такъв тип хибрид забравяме веднага. Остава само газова уредба. За да е "зелена" трябва да е на "зелен" водород или "зелен" амоняк. Но с амоняка норм двигател няма да работи дълго, а с водород може принципно.
Що не си кажете че е гръмнал водородният резервоар? Нищо де , те тези случаи ще зачестят , накрая все някой ще си признае.
То е ясно според мен. "Проектът "Лайф сейв" има за цел трансформацията на автомобили с конвенционални двигатели с вътрешно горене в хибридни превозни средства, задвижвани поне частично от слънчева енергия." Конвенционален мотор да работи на слънчева енергия може само като му се тури газова уредба, но наместо пропан или метан, са трунали бутилка "слънчево зелен водород". Утечка някъде и айде.... на водорода му стига и само слънчева светлина за да започне реакция с кислорода. За конвенционалата газ поне искра някаква трябва.
Сигурно да били вакснати
Зелените убийци в действие!
ВЗРИВ на 200 противотанкови мини https://www.youtube.com/watch?v=mO3MzGWQHCA
Безумие! Това е като да се опиташ да завариш дупка на резервоар.
И хибрида на тия като подводницата на ония.
затова електтическите коли са толкова скъпи, защото има много електроника, която да следи дали с батерията всичко е наред. Тези са пропуснали да следят статуса на батерията..... нали е прототип. Резултата е налице.
Производството на колата е било финансирано по европейски проект
Водород а? Иначе всеки тъп дизеляк може да върви на "слънчева енергия", като го наблъскаш с масло от рапица, ама неее, трябва да забраним дизелите и да търсим нещо модерно и яко
Годишно СВЕТОВНО производство на рапично масло за 2022 - 29 милиона метрични тона Годишна консумация на дизелово гориво за страните от Европейския съюз, за 2022 - 242 милиона метрични тона МЕСЕЧНА консумация на дизелово гориво за ЦЕЛИЯ СВЯТ, за април 2023 - 75.9 милиона метрични тона С риск да кажа очевАдното, но дори ако всичкото рапично масло произведено за една година отиде за гориво, то ще е достатъчно за около 15 дена движение на ДИЗЕЛОВИТЕ коли по света.