Двама загинаха, осем бяха ранени при тежка верижна катастрофа на магистрала "Тракия"
Три коли на турски гастарбайтери и една българска са участвали в три сблъсъка
Обратно в новинатаКоментари - Двама загинаха, осем бяха ранени при тежка верижна катастрофа на магистрала "Тракия" | Днес.dir.bg
Коментари
Новите германци са се прибирали към Турция, колкото пъти съм ги срещал по магистралата все шофират неадекватно и рисково.
Първият по навик от Германия е решил да спази ограничението от 90 км/ч, а задният по навик че в Бг може всичко не го е направил и...
Някъде около 154ти километър, ако не се лъжа, започва онзи безумен участък от магистралата с ограничение 90. Може би затова първата кола е намалила скоростта, заради знаците или просто е подскочила от неравностите...
Почти съм сигурен, че са тези рязаните фесове. Карат като ненормални. Един път се мушнаха между мен шофиращ в лявата лента и един колега, който си караше със 120 в дясно. ИДИОТИ. БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ НАЦИОНАЛНОСТТА, НО ТУРЦИТЕ С НЕМСКИ РЕГИСТРАЦИИ СА УЖАСНИ.
Цитирания участък не следва да се смята за магистрала. Дори да караш с 90 км в час в средната лента ще ти паднат пломбите. Трябва да ти плащат че се движиш в участъка, за да поемеш разходите си за ремонт на автомобила.
В средната лента и 60-70 са много, на мен от вибрациите там ми изпадна един ринг в таблото - около скоростомера ... смятай какво му е на окачването. А в лявата лента ако пробваш да караш дори и с ограничението като за магистрала (140km/h), постоянно те настигат и ти светкат ... камо ли ако караш с 90. Пълно безхаберие е този участък да стои в този вид толкова много време!
Споменатият участък е след Чирпан, турските гастарбайтери се отклоняват към А4 и Истанбул много преди това.
Трябва да се върне старото ограничение 120 км . 140 е прекалено много за българските уж магистрали..
затова трябва да има ограничениа на скорждтта тааутобаните до 140 кммахдори до 130 й те карат с 200и говорятипишат смс и
Карат в колона и ако изпреварваш, не те пускат между тях. Ако те изпреварват - също го правят в колона и избутват - ако един тръгне да се прибира, задните избутват колите вдясно ... И ако на магистралата има накъде да се измъкнеш, то на обикновен път с две ленти ... най-добре да не срещаш такива, защото освен с колите в същата посока, тези не се съобразяват и с насрещно движещите се.
Не смятам, че между 120 и 140 има съществена разлика. Освен това ограничението от 12 е поставяно по времето, когато се караха масово лади и москвичи, а в наши дни колите имат далеч по-добри спирачки. Проблемът е в липсата на култура на пътя и недооценяването на обстановката. Винаги съм смятал, че реалната опасност идва от водачи, които карат със скорост, много по-различна от тази на потока. Дали караш със 70 или със 180 - еднакво опасен си, щом всички около теб се движат със 130. Освен това неспазването на дистанция и разсейването по време на шофиране (телефони, навигации ... виждал съм дори такива, които четат книга) твърде често е смъртоносно, но малцина го осъзнават.
Напълно съм съгласен с теб, но и нашите кретенчета са много зле на пътя. Говоря за туко що взелите книжка и бащите им купуват БМВ 200коня
140 км е съвсем нормално Проблемът е че тъпанарите не спазват дистанция или заспиват или карат с повече от 150 км но най-често не се спазва изобщо дистанция от много наблюдение и шофиране го казвам
още преди бензиностанцията на Лукойл, която е на 164ти км вече си в дупките... просто продължава до след Чирпан, почти до втората отбивка за Стара Загора
Турци в автомобили с немска регистрация - нагли като шофьори, нагли и като хора! Огледалото за обратно виждане е затрупано от вещи, вътре натикани на максимум, по бензиностанциите се държат като животни. В София, на бул. Ломско шосе се разхождаха по гащи и се изхождаха на отворена врата... Но на пътя... Царе! Такива да не срещаш!
то цялата "магистрала" не е магистрала, това си е двулентов междуградски път. Не може да имаш такъв голям диапазон резрешена скорост и да имаш само две ленти за движение. Ама са му сложили това гръмко наименование, за да му взимат двойна тарифа...
измет кога ще бъде изгонена от Европа за да не прави проблеми по пътищата!90% процента от тази измет са комплексари на тема коли,обща култура нулева, полуграмотни,за тази измет временно пребиваваща в Европа най-щастливия момент настъпва когато тръгнат да се прибират в Анадола с взети под наем коли за да впечатляват роднините им в Анадола!Проблема е че нашите им дават зелена светлина да си правят каквото искат по републиканските ни пътища!
гнусните им развяващи се чаршави по страничните стъкла на колите за да крият грозните си тъмни космати уродливи лица от слънцето! Тази паплач няма пари за самолети или за хотели ако пътуват с коли!
тази сган не принадлежи на арийската раса и е временно в Германия не забравяй!Икономическите,техническите,и политическите промени които настъпват ще депортират такива азиатци извън Европа!
Поради задръстванията по границите турските шофьори са преуморени и след като пресекат Калотина бързат да се приберат у дома. Трябва да се спират на Калотина и да почиват поне по 8 часа. Трябва да се измисли форма по която да бъдат принуждавани да почиват.
Хич не са временнопребиваващи в Европа вече 70 г. Явно не си се разхождал из Германия!
Затова трябва да се върне старото положение от преди 50 г. - през България на ж.п. талиги.
местан е виновен ! 100% и още... борисов да подава остаФка, тези скапани пътища той ги натрупа
гоше, прос си бе гоше. калотина не им е единствената граница, сигурно е 8-ма що не предложиш на всяка граница да почиват по 8 часа ? уруд ?
гост - работници всеки един от близо 3те милиона българи в европа са ... същите :) гнусни, прав си
не е 70 години наврамато Хелмут Кол имаше план да ги депортира от Германия,но му направиха скандал за да подаде оставка! Запомни ,временно са в Европа! Като начало ще почне премахването на двойно гражданство и под този предтекст ще им остане само анадолското гражданство!
Снощи станах свидетел на катастрофата, турците 2 минути преди да се пребият ме изпревариха като пътен знак, а аз карах със 150. После като трябваше да се прави път за линейките, стоят и крещят на всички все едно ние сме им виновни. Доколкото знам бързат да минат Босфора преди час пик сутринта
Всичко опира до възпитанието и до културата на човека,независимо от къде е и какъв цвят на кожата има. Когато тези два "елемента" от същността на човека липсват , то тогава на пътя става "страшно" за другите водачи.
Гастарбайтерите са като овце - един кара отпред в колоната от 5-6 коли от едно и също село! И останалите ги е страх да не се загубят и като тръгне един да изпреварва - всичките след него св втурват, без да преценят къде може и къде не може да изпреварят, И карат със 100 и нагоре на една кола разстояние, да не б да влезе някой в колоната … мюсулмани, какво да ги правиш …
Най се кефя на задръстваният по гранците през август, като им колона от по 100 автомобил на гише и Фесът кара Кадъната да слезе и да бута отзад чисто ново БМВ, за да не се хаби стартера ... Обикновено темепертурата е над 30 градуса и от работещите двигатели на околните коли става поне 40 градуса, а горките женици са облечени със шалвари и опаковани до ушите! И бутат със всички сили 2 тона кола, а беят вътре само натиска спирачката!
Не е толкова ппосто.Светът масово пощуря и се сатанизира,а в такава среда категории като възпитание и култура нямат стойност.
Майната им на резняците, никой не му дреме за тях да мрът! Пострадали в Българската кола има ли?
Лукойл-а е на 154-и километър. Участъка с абсурдното ограничение от 90 км/ч е поне след още 20 км.
Турците минат ли веднъж Калотина, и все едно гледаш старт от формула 1 - газ до дупка. Знаят , че няма камери по пътищата в България и хию не спазват ограничения.
че тези за човекоподобни е ясно но коментара ти е лъжлив и нищо не си видял защото не си бил там
защо в България не се чуло че от доста години вече няма турски гастарбайтери ! Това беше преди 40 години. Но липсва дисциплина по бързите шосета! Ако идват от Германия - там се кара бълзо и в дясно