Коментари - Двама ранени при рязко спиране на автобус, млада жена е в тежко състояние | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е достатъчно само информирането за такива тежки случаи а и проследяването но медиите винаги го пропускат.

Много съжалявам и дано се оправи но това с рязкото спиране и бързото каране често се случва и не се внимава достатъчно.

Автобусите не спират рязко от скука. Дайте още информация!

Ще панде я. Седят и си гледат телефоните като зомбита и дори не се държат . После друг виновен. Как да кара този шофьор след акто и 80% от шофьорите са малоумни, дрогирани пияни и т.н. ?!

Не от скука, а от глупост на шофьора

Сериозно?!

ти там ли беше?

За 1,60 толкова ,затова автобусите са на 40 мин да се напълнят хубаво да няма никой да пада,като каже Баци да стане 5 лева билета тогава ще има и къде да седнете щото в автобуса и след 40 минути може да има 10 човека а и по малко.И да не мислите че някъде пак ще ви пише правата .Ще ви дебнем с камери ще увеличим задълженията Ви ,че тия контроли трябва днес и за тях да остава по нещо след глобите.

Айде сега и акция за слагане на коланите в градските автобуси... Още утре ,някой тъпанар от безбройните "асоциации",агенцийки" "дирекции" и неправителствени организации и фондации по "Безопасност на движението" ще повдигне този въпрос .... А иначе ,жалко за младата жена,дано има късмет и се оправи без последствия ...жалко и за колегата,че му е дошло такова чудо на главата...със сигурност не е набил така спирачки за едното нищо, ами пак да отърве някоя забързана блейка пресичаща пред автобуса.

На четерийсет години и осемдесет оки инерционния момент чупи шийните прешлени!

Доказано е.

Не случайно шофьорите (професионалните) са символ на простотия.

Чета ви коментарите и явно не пътувате със софийския градски транспорт. Как карат не е истина, как взимат завоите, че дори и седнал и да се държиш, пак ще паднеш. Дори съм се карала с шофьори за това, ама полза... Така се забавляват, че им е скучно. Веднъж един пропусна спирка и спря рязко, така че се проснахме с детето в пълен ръст и аз с все чантите отгоре му. Тоя шофьор е за затвора за тежка телесна повреда, и то умишлена, та дано другите се стреснат.

Точно за да няма такива случаи в Германия инструкцията на шофьорите в градския транспорт е да предизвикват катастрофа, но не и да спират рязко. Приема се, че ако кола засече автобус / трамвай дори шофьорът да може да спре рязко и да избегне удара това е неприемливо именно заради риска от нараняване на пътуващите в автобуса при рязка маневра. Самият факт че пострадалите са двама говори, че едва ли жената просто е имала лош късмет.

Ти си се карала на шофьор??? Я да те питам нещо - някога в живота си управлявала ли си моторно превозно средство? Ако да - колко стаж имаш като шофьор?

да де, ама много малко инфо има. Не пише кое е причината за спирането. А причини може да има безброй много и ние само да гадаем. Примерно внезапно изтичали на платното деца. Да ги гази ли водача според инструкцията или да спира рязко ?

рязко спряха цоциализъма и руската подкрепа и 2 милиона българи умреха и още 2 милиона осакатяха! ама джурналята не виждат това! що ли , а?

Кой си е човъркал телефона вместо да се държи здраво?

Преди години пострадах при подобен инциден - автобусът навлезе с прекалено висока скорост в зоната на спирката и в този момент някакъв тинейджър изскочи на платното пред автобуса, съответно шофьора наби рязко спирачки, аз се бях приготвил да слизам и се държах с едната ръка за парапета до вратата - изхвърчах на няколко метра към предната част на автобуса, имах късмет че се разминах само със сериозно охлузване и натъртване на коляното и на ръката... Шофьора тръгна да се кара на излезлия на платното човек, но не си даде сметка че самият той допусна огромна грешка навлизайки с несъобразена скорост на претъпкана спирка!

Рейс 11 в Овча купел решава да прелети над "легнал полицай" пред около година и половина. В резултат - жена на 45 г., седяща на последните седалки, по време на летежа, се набива главата в тавана, а при приземяването си набива лумбалните прешлени. "Колегата" дори не спира, спрян е от извикана от пътник полиция 2 спирки по-късно. Жената е със смачкани лумбални прешлени, операция за поставяне на някакви титаниеви скоби на прешлените, операция за махане на скобите половин година след това, рехабилитация и т.н. И не, не го е направил това "колегата", за да избегне някоя пресичаща шматка, просто е решил, че е пилот във Ф1. И аз съм падала в автобус, държах се, винаги се държа, ако може с 2 ръце, но "колегата" се чукна леко в засяклата го кола, а реакцията му беше само-да си огледа ламарините и да извика "Айде слизайте всички!".

Не се качвай по рейсовете на простите шофьори, карай си умната трошка и да те видим как ще оцелееш на псувните и побоищата между шофьорите.

Е6аси гаднярите тогава са руснаците, щом са спрели с подкрепата ,,,

да ги гази! виновни са си сами!

много разумно ако е така! винаги съм си мислел че така трябва да е!

Сигурно и ти си слягаш колана в градския автобус. Предполагам и за правостоящите има колани на разположение? Чукча писател....

В градския транспорт си има и откровени селяндури. Все пак еволюция има. А това с легналите полицаи е голяма глупост наложена ни заради липсата на желание за адекватни наказания на некадърни шофьори. Искам максималната скорост в града да е 60 км на всеки път по който е позволено градски транспорт и когато водач направи катастрофа с пострадали да влиза задължително в ареста за един месец в който срок следствие и съд да излизат с бързо решение кой е виновен, а не да се протакат нещата с месеци и години. Може още и на втория ден следствието да даде становище ако водача е невинен и да го освободят.

Я, си носим и сиджимка та да се овържем яко и да не падам. Тъ, тъй.

преди 13 години съпругата ми остана инвалид със скъсани връзки в колената и след неправилно лечение получи и деформация на ставите! Това е резултатът от шофьорските изпълнения и лекарските умения на столичните "светила", за които вината бе в килограмите и всичко друго, но не и получената травма и за това не й правеха снимки, ами направо я "лекуваха" с инжекции и мазила ! Който не вярва нека види IP адреса ми и да ми се обади, за да му разкажа цялата истина за този случай и как един "провинциален" лекар още от вратата при влизането ни в кабинета му постави диагнозата за скъсаните кръстни връзки в коленните стави, която се потвърди от рентгеновите снимки, и е абсолютно прав този истински медик който в прав текст каза, че всеки лекува колкото знае и заеманото място в медицината не е гаранция за истинските лекарски умения!

Горски, не е нужно да си ядрен физик, за да разбереш, че ще се изгориш ако си мушнеш ръката в огън, както и не е нужно да си пилот от формула 1, за да разбереш, че шофьора тръгва и спира така, че все едно кара чували с картофи, особено ако правостоящите се ветреят като вестници за перилата на автобуса. А новите автобуси и тролейбуси в София имат отлични динамични характеристики и наистина шофьорите се самозабравят с педала на газта...

защото направо ще излети, нали е гарга!

Къде лекува жена си? При Хубенов, Мазнейков, Жоро коляното или Аспарухов. Ако беше ходил при тях едва ли нямаше да забележат на ядрено-магнитния резонанс, че има скъсани връзки, но ако си я закарал в градската болница да и направят един рентген, обикновено това се случва.

А тези в градската болница за чий х.. са?

В Пловдив автобусните шьофьори карат,като на рали.

Водих я и във военномедицинската и в ортопедичния в столицата, но все тая! Ако искаш имената виж кои тогава са били шефове на съответните катедри и клиники в тях! Нещо "депомедрол" да ти говори или да изброявам всички останали лекарства, диети и мазила?!

и от столичните "светила"!

Добре бре... Защо вие, репортерите не дописахте защо рязко е спрял автобуса??? Знаете ли колко често тарикати шофьори на мпс засичат автобуси!! Аз съм ставал редовно свидетел на тези "изпълнения"!! А освен това, пътниците в градския транспорт рядко се държат за местата, където са длъжни по време на движение! Поне известна част от тях. И на това съм ставал свидетел. Бързо възстановяване на пострадалите и следващият път да внимават повече.

А превенцията къде отиде?