Коментари - Двама пилоти катапултирали в Крим от изтребител Су-30 на стоянка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Добре, че не е изстреляна ракета, по случайност..

Тия двамата случайно се качили на изхвъргачката..

даже прехваления руски танк Т-34 е 80 % американски. Като се почне от двигателя,оръдейните компоненти,скоростии още куп системи. Да не говорим за кражбите и.м до микрон на много американски самолети.Един от тях е летящата крепост Б-29 след войната.

Мършооо колкото и да точиш лиги в Москва няма да има гей парад Ха ха ха

Живи и здрави, само напълнили памперсите.

Били сме и в америка цървуланко

Под седалката криели водка за кураж преди да литнат на някъде без да знаят къде само Путин знае и без да искат дръпнали червения шалтера но вече било късно спейсХ излетял! Одисея в космоса на Крим!

Никъде не се казва, че са здрави. Дано се оправят.

Когато всички по редицата от конструктора до пилотите са пияници, става ей това. Или това е тактика от нов вид. Като не може да излети самолета изтрелват пилота, он пуца с картечнио пищов и пуща гранати от високо, нале според другата пропагандна статия у дира ги въоръжавали с такова.

Нали щяха да избиват зъби...

Двама идиоти катапултирали...

Само стой и гледай! Даже ще е начело с Путьо!

абе,цървул,само в Питер има повече гейове от цяла Европа....

Тогава защо Шърман са с бензинови двигатели и горят като факли? Много по-късно американците взаимстват от Т-34 дизеловият двигател.

Много си нетърпелив?

Азиатска техника, не работеща

Особености на руския национален …

Всичко е най

това не са американци от военният контингент в Европа, че да носят памперси. Това са руски пилоти на собствената си територия която защитават от американските агресори.

Пълен е дира с мърша дето не може гащите да си обуе но на първата космическа нация само си търси поод да се присмее ..

Руската техника е най надеждна, с най голяма грижа за човека, изхвърля летците още на земята, преди да са полетели, за да им запази живота.

ПО-СТРАШЕН ОТ РУСКИЯ ИЗСТРЕБИТЕЛ Е САМО ПИЯНИЯТ МУ ЕКИПАЖ!

Бутилката с водка здрава ли е.

Системата за катапултиране е сглобена в понедельник от махмурлия мужик и се е самозадействала. Все нормально...

Изключително важна новина. По-важна даже от новината за новите изпълнения на Гафа.

викаш друго си е да стреля с ракети още на Форестал, преди да излетят F-16. Прихвалените падащи ковчези.

Първата космическа нация е САЩ. Мъка ли ти е за краварите?

проблемът не е в педерастите, а в педерастките номера. И руснаците в това отношение са като нас - търпимост има, но не харесват гей парадите. и в нашата държавица те са като едновремешните демонстрации - политическа активност .

Овчар си.

Руските империалисти са на крачки от нашето Черноморско крайбрежие, Мунчо дивака може да ги покани да ни “освободят” от НАТО и ЕС, и да направят референдум със спеца по ръфарендумите, простака-чалгаджия от Уйовдол, за присъединяване към руската педерация. Товариш Путкин ще ги награди с ордена “предатели на руска служба”

Руската техника е като турския анцунг :D

После водки небьла селедки, мужики растерялись и на красную кнопку нажались.

освен в руски изтребител може да се катапултира от място и пилотите да оцелеят? това е супер техник, но дрогите в бг отдавна са със гладки мозъчета. Нека пробват с еф или мираж да направят подобно катапултиране!

Льотчиците са се посрали от страх да не умрат в летящия ковчег СУ и са катапултирали преди да излетят.

"Преди 55 години Живков настойчиво предлага НРБ да стане част от СССР. Но Москва отхвърля: "На онези хитреци в София им се ще да седнат на нашата трапеза", гласи коментарът на Хрушчов." Прочетете нещо преди да се изхвърлите като пионерче на пясък!

В Русия всички гледат датата на производство на етикета на стоката, и ако е в края на месеца не я купуват, защото тогава дават заплатите и всички са кьор кютук пияни. Вероятно и този самальот е слезнал от ковейра за проверка в края на месеца, без да е проверен, защото мужиците са били пияни.

Егати бг портала, няма ли вече за какво да се пише

made in russia :)))

Или е производство от понеделник.

Селския идиот Мунчо като летец е имал инциденти с МИГ 29 и е наказван, абе глупака е глупак навсякъде.

не те е срам да пишеш, такива глупости. На колко години си, или това е последствие от ваксината.

Мунчо не е глупак. Глупаците сме ние че не го изметохме досега от Дондуков 2 с все парцаливите му сътрудници -шпиони на Путин

Естесвено че ще оцелеят, СУ самолетите катапултират надолу.

Не, последица е от опростачрването на обществото, настъпило с диктатурата на един прост, тлъст и страхлив мутро-пожарникар!

Комунизмът е увредил всичко в тази прокълната държава с долнопробно население

Дебилчо, катастрофата на Форестал е през 1967 година. Ф16 са самолети конструирани през 70-те. Да не говорим че Ф16 не излитат от самолетоносачи. Може ли да си чак толкова тъпо парче?

Ами няма го дебилът с джипката, та да му пускат идиотщините през 5 минути.

Безаналоговата руска техника.

Руснаците правят най добрите в света системи за катапултиране. Ето храна за размисъл: След „невероятното”, според западните медии, спасяване на летеца-изпитател Анатолий Квочур на 8 юни 1989 г. при демонстрация в Бурже с МиГ-29 за съветската катапултна седалка К-36 заговориха в целия свят. На височина 92 м устройството спаси пилота в почти безнадеждна ситуация.   След 4 г. една от водещите научноизследователски лаборатории на ВВС на САЩ публикува доклад за руското „чудо”.   Тогава директорът на лабораторията Томас Мур признал, че техническото изоставане може да се навакса само за сметка на съветските технологии.

Тогава американците замислили комбинация как да получат разработката от завод № 918 (сега НПП „Звезда”) край Москва. Използвайки междуправителствена програма за оценка на задгранични сравнителни технологии Foreign Comparative Testing (FCT) „Русия – САЩ”, щатските специалисти докарали в Русия контролно-записваща апаратура за копиране на характеристиките на К-36Д.   Естествено по официалната версия представителите на САЩ искали да инвестират средства в модернизацията на креслото и дори предоставили 21 млн долара. С тези средства руските инженери доработили устройството до сега известния модел К-36Д-3,5А. В резултат Русия използвала доларите за усъвършенстване на изделието, а американците преспокойно отнесли цялата информация, струваща десетки пъти повече.   През 1997 г. военните в САЩ изпитали своето ново кресло ACES-2, обаче дори след копирането американците се сблъскали с технически трудности: не успели да решат проблема с принудителното прибиране на ръцете и краката на летците при катапултиране. От този проблем дори зависело производството на F-15, но се намерили добри самаряни в Япония, които разработили за САЩ фиксатори за ръцете и краката.