Коментари - Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки)

Пътният участък е затворен, има обходен маршрут през Две могили

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как спират на платното не мога да разбера... Що не пробва да спре на някой софийски булевард??

Сигурно са карали с 40 км. и са били въздържатели...

Ужас. Отново. Докога? От 15 години слушаме как след месец багерите почвали… Докато премиер и кмет режат ленти на Южната дъга

Щото си тъпанар, ще ти обясня. Преминават близо 10000 камиона за 24 часа. Почти винаги виждам аварирал ТИР някъде по 2-лентовото трасе.

Тежкотоварният камион също е с румънска регистрация. Шофьорът му отчаяно се е опитвал да помогне, но напразно, защото колата е била с газова уредба, а от удара вратите са заклинили. Класика!

Управляващи нещастници! За избори отидоха пари за 2 магистрали, а все нямало пари. Дано се задържи това служебно правителство, че поне взеха да действат. Иначе само приказки и закани какво щели да направят. Мизерна история!

Тъпанар с голям тъпан е този, който не е сигнализирал и обезопасил ,,аварирало" МПС. И трябва да има съд за такива. Не можеш да спреш , където ти се случи или където ти скимне (в много случаи)

Като пущат вечер посраинските тирове, миналата събота и неделя имаше 50. Със снаряди ли беха пълни?

Решението е МНОГО ПРОСТО-вика му се МАГИСТРАЛА , ама КАЛИНКИ МНОООГО и не може да й дойде ред за строежа.

Колегата го е написал - като обезопасиш 300 - 500 метра назад, идващите имат време за реакция. Тъпан.

все едно е две кокошки бяха изядени

Ово си станà стандард!

Да ама там има разклон и за Тръстеник. Та ако камиона е излязъл оттам , а пресечката е почти успоредна на главния път може да е препречил пътя на автомобила който се движи по главния път. На всичкото отгоре ако идваш от Русе има знак , че следва кръстовище от ляво., това за Две могили. Обаче дясното кръстовище не е обозначено и докато си караш бам в нещо дето не е спряло на СТОП.

Това шосе Русе-Бяля стана като Бермудския триъгълник ! Всеки ден стават катастрофи , и никой не знае защо, и до кога ! ? Преди седмица и народен представител, щеше да гушне букета !

Доста е страшно, когато хората не ги е еня дори за собствения им живот... Това нарушава дори принципите на еволюцията :Д

Тея дадоха повече жертви на пътя Русе-Бяла отколкото в първата световна...

Няма да липсва на много хора, но обикновеноте хорица няма нужда да си заминават, защото пак кат не може да се справи

Ами като не щете Бойко да ви краде и да направи скоростен път от Русе за В.Търново гледайте как Радев ви забърква бъркоч след бъркоч и се трепете. Той вдигна юмрук. Той докара чалгаря. Той сложи Кирчо и Василев за министри. Тоо жонглира с мандатите. Ако искаше да има редовно правителство досега да го е направил.

Катастрофата в друг сайт видях че камиона е спрял на пътя а той двулентов. Този с колата е летял над 100 км сигурно даже не е имал реакция да спре. Директно се е врязал.

Дъжд, летни гуми 2-ра употреба, газова уредба монтирана от бат Станчо, превишена скорост, хора които си мислят че виждат зад завоя... Добре че са си заминали само те.

Защо като гледам снимите имам чувството, че сте показали две различни катастрофи? На част от снимките се вижда кола, а до нея знак, разрешаващ изпреварването и НЯМА мантинела, а на други снимки кола, която е "отнесла" мантинелата.

Как нито едно правителство през последните 30 годни не се сети първото, което да направи е списък със смъртоностните пътища и да ги направи енопосочни или каквото и да е, за да спрат да вземат животи? Хиляди хора щяха да са живи ако това беше сторено.

Там където са се блъснали пътя е еднопосочен има маркировка която не трябва да се пресича. Оня се блъска зад камиона. Не е ходил в друго платно.

много глупости си написал Я само ми кажи по времето на Бойко колко скоростни пътя са или направени ? доколкото помня той на по-малко от магистрала не се хващаше.

С грешка си, Путин е виновен! Отивай да си правиш анализите и заключенията другаде

98% от ПТП и жертвите в тях са предизвикани от трезви шофьори с непревишена скорост... Това гласи официалната статистика.

Щото ви избиват целенасочено, не го ли разбрахте това вече.

Най-важният член от ЗДвП: Чл. 20. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) Водачите са длъжни да контролират непрекъснато пътните превозни средства, които управляват. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.

Лековерни имало още, хей :) Бойко, както и доста от другите преди него, а и след него, бълваше при всеки избори обещания - за пътища в Лом, Видин, Русе и къде ли не... Само да минат изборите. И после, странно, темата утихва. До следващите избори... Че в Северна България трудно се краде, понеже трябва истинско сторителство на занемарените пътища, и всяка измама с настилката лъсва за половин година. Неуютно за ГЕРБ, разбираш ли... А в област София никой не обръща внимание за повече от два дни - значи там ще строим... И ще има за всички !

Това е за съд. Смъртта по този път е ежедневие. Няма държава. Вземете мерки!!! Ако строежа на нов път е скъпо бих предложил: 1. Забрана на товарни средства да пътуват в тъмната част на денонощието 2. Ограничаване на трафика механично - пропускате само х коли на час 3. Полиция на всеки 5 километра, която следи за спазване на ограниченията 4. Разделяне с мантинела двете посоки 5. Камери, с онлайн връзка на КПП та за да глобявате и събирате парите на границата Ако направите 2-3 от тези точки драстично ще намалеят катастрофите

Румънците са "напаст божия", във всяко едно отношение. Бог да ги прости. Интересно, че в Румъния не се държат и не шофиране като малоумни. Говоря по принцип. В случая не зная как точно се е случило.

Но няма воля за промяна.

Защото пътя е тесен, а трафика е ужасен. Това е трасе водещо към граница , пълно е с ТИР-ове. Нощем особено е много опасно ,едни огромни светлини , колони от ТИР -ове и ако си в лека кола даже и не те виждат.

Сорос предполагам?

Още 50000 човека да измрат на тоя път, пак няма да има магистрала.

Колко са спестили досега с газовата уредба ?

2,3, u 4 снимка са от друга катастрофа. Има видео от русенска медия. Има и очевидец, Леката кола е навлязла в насрещното платно и се е ударила в движещ камион.

Българите и румънците са най-загубените в ЕС на волана!!!

Аз само да попитам! За тъпаните ми стана ясно! За всичко съм съгласен, което сте посочили по-горе! Ама представете си: Аварирам, спирам, слизам да вадя триъгълници и там каквото трябва да ги поставя там, както сте посочили, включил съм всички аварийни светлини и: Бам, забива се някой отзад! Какво да се направи в този случай?

Аз бих препоръчал да не си държите главите в багажн ика, като седнете зад волана!

челен удар е, там свършва и забраната за изпреварване. Лоша подготовка на водачите и повечето не могат да преценят възможностите си и тези на колата.

така е, но къде се кара междуградско на курсове? Школите гледат да ти вземат парите и нищо не получаваш насреща. Карат само градско, 1, 2 и макс. 30 км/ч. Опит от курса на сина. Добре, че карахме заедно после и ме слушаше. Книжката ми е от 1986.

В Румъния за превишение 20 км. книжката се отнема за 1 месец и глоба около 380 лей! Патил съм край Дробе та и по-чудо се отървах! Тогава имаше знак 50 км., а сега вече го няма!

Как се изкарваше СУМПС при соца. Учих се на очукан „Москвич”, изпитът пред КАТ бе като 9-те кръга на ада Една от най-големите злини на съвремието ни е войната по пътищата. Вярно е, че автомобилите са десетократно и сигурно многократно увеличени от времето на соца. Но има и друг проблем – шофьорските курсове, начинът на обучение, изискванията за придобиване на шофьорска правоспособност. В далечната 1986 г., когато се записах на курс за любител шофьор, първите два месеца бях на обучение в зала в един от центровете на тогавашната организация ДОСО. Чак след това се качих на автомобил с инструктор. Това беше един очукан „Москвич“, който оставяше след себе си димна завеса, но поне имах инструктор, който беше изключително спокоен и готов да обяснява винаги всичко. Спомням си, че преди да се явя пред КАТ, минахме вътрешен изпит, който се състоеше от две части – теория и практика. Решавахме листовки, след това ме препитваха устно само върху закона и чак след това се качвахме за изпитно кормуване. Провал на едно от трите места означаваше допълнителни занятия и сбогуване въобще с възможността да се добереш до изпит пред КАТ. Ако всичко минеше нормално, ти насрочваха дата за изпит. Отново първият изпит беше с листовки. След това следваше полигон. Изобщо – 9-те кръга на ада. нес това го няма и затова много често сме свидетели на почти сакати опити за паркиране или каквито и да е маневри, особено в натоварено време на претрупаните с автомобили улици. Когато и това преминеше успешно, тръгваше градското кормуване с катаджията до тебе. Провал в един от трите етапа означаваше провал на целия изпит. Спомням си моите притеснения в деня на изпита, който реално продължи повече от 3-4 часа. На полигона имаше поне 7-8 фигури и задачи за изпълнение и катаджията ти посочваше произволно няколко от тях. След това – градско кормуване в произволно избран район. Вярно е, че часовете за кормуване не бяха малко, но все си мислех, че има нещо, което не знам, че някои улици просто не са ми познати. Моят изпитващ беше коректен човек, мълчеше, единствено ме насочваше по маршрута и като цяло излъчваше спокойствие. Спомням си и радостта, когато ми каза да паркирам и че съм взел изпита, пожела ми успех и безаварийно каране. Днес това са неща, които са сведени до пари под масата на тоя, на оня и после – защо ставали произшествия. Тогава ни учеха почтено, днес се чудят каква техника да наблъскат в колите и изпитите, за да спрат корупцията. А тя се вижда по крайпътните паметници.

То и в Испания е толкова ама ако те хванат . Ако не те хванат - и с 100 отгоре да караш - все тая .

; ) За това пък си "имаме" тунели под Шипка и Петрохан! А това Вие сте го пропуснал !

Да, бе, то затова карат малоумно и безотговорно в България, отивайки към Гърция - всяка година им се "радвам" ... по-нагли и агресивни от румънците просто няма. Нагла агресия се наблюдава и от нашенците, но 1 на 10 коли; сърбите - 1 на 10 коли. Румънците - 9 от 10 коли ...

Явно като стъпят на наша територия и полудяват нещо, щото по-нагли и безумни джигити по пътя към Гърция не съм виждал. Румънците са просто ... 9 от 10 карат към гробищата с 300 ...

Румънците карат изключително безотговорно !!! Преди няколко години един ме изпревари на кръговото на Бяла и след няколко километра го гледам - катастрофирал до бензиностанцията . Е, добре, че няма загинали невинни !!!

Инспекторе, много "ако"-та станаха май.