Коментари - Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки)

Пътният участък е затворен, има обходен маршрут през Две могили

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Двама души изгоряха в кола след удар в камион на пътя Русе-Бяла (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е точно преди катастрофата, полицейски радар при ограничение 60 Ние си караме с 60 винаги, румънец обаче ме изпревари сигурно със 100. И това в града. Радара го снима явно, но се чудя как ще му връчат глобата, която си е за отнемане на книжка в населено място. Няколко дни преди това, 22.45 вечерта, на същото място тринога, валеше дъжд. Един тир ще ме прескочи, камерата светна и го снима Е и? Кой им дава глобите на чуждестранните тираджии?

Нещастниците в униформа дето серат в храстите с камерите и триногите да вземат да им дадат по една цивилна кола с камера и да режат глави наред. Турци, румънци и поляци карат като малоумни по пътищата в България особено тираджиите. Не може на път с максимално разрешена скорост 90 км/ч ти да караш с 90-95 и да те изпреварва румънски тир с над 100. Не може да караш на подобен път със 100 км/ч и за задната ти броня да се е залепил малоумен тираджия резняк. Не може през населено място мамалигарските цигани с празните гондоли да летят с 90+ км/ч при положение, че имаш знак 40! Не може, но в държавата Абдалистан може всичко понеже дебелогъзите малоумници с фуражките серат в храстите и висят на хранилките докато свърши смяната, а после излиза министъра-идиот с поредното умотворение дето уж ще пребори войната по пътищата, а то всъщност от него няма никаква полза. Никакви седящи патрулки в храстите, никакви камери. Цивилни коли в трафика, снимане на снимки и видео и на малуомниците веднага сваляне на номерата, отнемане на книжката и затвор ама ефективен!!! Който кара с над 2 промила алкохол и/или е дрогиран зад волана веднага 5 години ефективно, 50 бона глоба, конфискация на колата и снимката да му я пускат навсякъде по медиите да се знае. Друг начин няма обаче на дебелогъзите кретени не им се занимава и затова си се въртим в кръг.

Отсега-нататък ще става, каквото ще става. Идва летният сезон и румънците ще наводнят пътищата. И докато КАТ се крият из храстите, безлким глобят някой и не се звемат никакви мерки по отношение на разумно каране от страна на румънците, нещата само ще се влошават. Защо същите тези румънци в държавата си карат примерно, а тук са като отвързани? Защото там знаят, е ако ги хванат, жална им майка, а тук с 20 евро минават метър и им е все тая. Я да свалят номерата на десетина коли за нарушения, да им вземат книжките и одрусат едни хубави глоби и нещата ще се променят за най-много месец. Тези неща бързо се разбират.

Колата електрическа Тойота ли е ?

Кога ще го направят този път - бетонна мантинела по средата ( като в Австрия) да видим как ще се удрят челно...

Много "умно" предложение, няма що!

И като зацикли някой тир с 40, до Бяла за час и половина ли ще стигаме? А тези, харесали ти тъпото предложение, са пълни малоумници.

Румънците карат изключително безотговорно !!! Преди няколко години един ме изпревари на кръговото на Бяла и след няколко километра го гледам - катастрофирал до бензиностанцията . Е, добре, че няма загинали невинни !!!

В Румъния за превишение 20 км. книжката се отнема за 1 месец и глоба около 380 лей! Патил съм край Дробе та и по-чудо се отървах! Тогава имаше знак 50 км., а сега вече го няма!

То и в Испания е толкова ама ако те хванат . Ако не те хванат - и с 100 отгоре да караш - все тая .

Да, бе, то затова карат малоумно и безотговорно в България, отивайки към Гърция - всяка година им се "радвам" ... по-нагли и агресивни от румънците просто няма. Нагла агресия се наблюдава и от нашенците, но 1 на 10 коли; сърбите - 1 на 10 коли. Румънците - 9 от 10 коли ...

Аз бих препоръчал да не си държите главите в багажн ика, като седнете зад волана!

Българите и румънците са най-загубените в ЕС на волана!!!

2,3, u 4 снимка са от друга катастрофа. Има видео от русенска медия. Има и очевидец, Леката кола е навлязла в насрещното платно и се е ударила в движещ камион.

Колко са спестили досега с газовата уредба ?

Още 50000 човека да измрат на тоя път, пак няма да има магистрала.

Румънците са "напаст божия", във всяко едно отношение. Бог да ги прости. Интересно, че в Румъния не се държат и не шофиране като малоумни. Говоря по принцип. В случая не зная как точно се е случило.

Явно като стъпят на наша територия и полудяват нещо, щото по-нагли и безумни джигити по пътя към Гърция не съм виждал. Румънците са просто ... 9 от 10 карат към гробищата с 300 ...

Това е за съд. Смъртта по този път е ежедневие. Няма държава. Вземете мерки!!! Ако строежа на нов път е скъпо бих предложил: 1. Забрана на товарни средства да пътуват в тъмната част на денонощието 2. Ограничаване на трафика механично - пропускате само х коли на час 3. Полиция на всеки 5 километра, която следи за спазване на ограниченията 4. Разделяне с мантинела двете посоки 5. Камери, с онлайн връзка на КПП та за да глобявате и събирате парите на границата Ако направите 2-3 от тези точки драстично ще намалеят катастрофите

Но няма воля за промяна.

Как се изкарваше СУМПС при соца. Учих се на очукан „Москвич”, изпитът пред КАТ бе като 9-те кръга на ада Една от най-големите злини на съвремието ни е войната по пътищата. Вярно е, че автомобилите са десетократно и сигурно многократно увеличени от времето на соца. Но има и друг проблем – шофьорските курсове, начинът на обучение, изискванията за придобиване на шофьорска правоспособност. В далечната 1986 г., когато се записах на курс за любител шофьор, първите два месеца бях на обучение в зала в един от центровете на тогавашната организация ДОСО. Чак след това се качих на автомобил с инструктор. Това беше един очукан „Москвич“, който оставяше след себе си димна завеса, но поне имах инструктор, който беше изключително спокоен и готов да обяснява винаги всичко. Спомням си, че преди да се явя пред КАТ, минахме вътрешен изпит, който се състоеше от две части – теория и практика. Решавахме листовки, след това ме препитваха устно само върху закона и чак след това се качвахме за изпитно кормуване. Провал на едно от трите места означаваше допълнителни занятия и сбогуване въобще с възможността да се добереш до изпит пред КАТ. Ако всичко минеше нормално, ти насрочваха дата за изпит. Отново първият изпит беше с листовки. След това следваше полигон. Изобщо – 9-те кръга на ада. нес това го няма и затова много често сме свидетели на почти сакати опити за паркиране или каквито и да е маневри, особено в натоварено време на претрупаните с автомобили улици. Когато и това преминеше успешно, тръгваше градското кормуване с катаджията до тебе. Провал в един от трите етапа означаваше провал на целия изпит. Спомням си моите притеснения в деня на изпита, който реално продължи повече от 3-4 часа. На полигона имаше поне 7-8 фигури и задачи за изпълнение и катаджията ти посочваше произволно няколко от тях. След това – градско кормуване в произволно избран район. Вярно е, че часовете за кормуване не бяха малко, но все си мислех, че има нещо, което не знам, че някои улици просто не са ми познати. Моят изпитващ беше коректен човек, мълчеше, единствено ме насочваше по маршрута и като цяло излъчваше спокойствие. Спомням си и радостта, когато ми каза да паркирам и че съм взел изпита, пожела ми успех и безаварийно каране. Днес това са неща, които са сведени до пари под масата на тоя, на оня и после – защо ставали произшествия. Тогава ни учеха почтено, днес се чудят каква техника да наблъскат в колите и изпитите, за да спрат корупцията. А тя се вижда по крайпътните паметници.

Най-важният член от ЗДвП: Чл. 20. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) Водачите са длъжни да контролират непрекъснато пътните превозни средства, които управляват. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.

така е, но къде се кара междуградско на курсове? Школите гледат да ти вземат парите и нищо не получаваш насреща. Карат само градско, 1, 2 и макс. 30 км/ч. Опит от курса на сина. Добре, че карахме заедно после и ме слушаше. Книжката ми е от 1986.

Как нито едно правителство през последните 30 годни не се сети първото, което да направи е списък със смъртоностните пътища и да ги направи енопосочни или каквото и да е, за да спрат да вземат животи? Хиляди хора щяха да са живи ако това беше сторено.

Там където са се блъснали пътя е еднопосочен има маркировка която не трябва да се пресича. Оня се блъска зад камиона. Не е ходил в друго платно.

челен удар е, там свършва и забраната за изпреварване. Лоша подготовка на водачите и повечето не могат да преценят възможностите си и тези на колата.

Щото ви избиват целенасочено, не го ли разбрахте това вече.

Сорос предполагам?

Защо като гледам снимите имам чувството, че сте показали две различни катастрофи? На част от снимките се вижда кола, а до нея знак, разрешаващ изпреварването и НЯМА мантинела, а на други снимки кола, която е "отнесла" мантинелата.

Дъжд, летни гуми 2-ра употреба, газова уредба монтирана от бат Станчо, превишена скорост, хора които си мислят че виждат зад завоя... Добре че са си заминали само те.

Катастрофата в друг сайт видях че камиона е спрял на пътя а той двулентов. Този с колата е летял над 100 км сигурно даже не е имал реакция да спре. Директно се е врязал.

Ами като не щете Бойко да ви краде и да направи скоростен път от Русе за В.Търново гледайте как Радев ви забърква бъркоч след бъркоч и се трепете. Той вдигна юмрук. Той докара чалгаря. Той сложи Кирчо и Василев за министри. Тоо жонглира с мандатите. Ако искаше да има редовно правителство досега да го е направил.

много глупости си написал Я само ми кажи по времето на Бойко колко скоростни пътя са или направени ? доколкото помня той на по-малко от магистрала не се хващаше.

С грешка си, Путин е виновен! Отивай да си правиш анализите и заключенията другаде

Лековерни имало още, хей :) Бойко, както и доста от другите преди него, а и след него, бълваше при всеки избори обещания - за пътища в Лом, Видин, Русе и къде ли не... Само да минат изборите. И после, странно, темата утихва. До следващите избори... Че в Северна България трудно се краде, понеже трябва истинско сторителство на занемарените пътища, и всяка измама с настилката лъсва за половин година. Неуютно за ГЕРБ, разбираш ли... А в област София никой не обръща внимание за повече от два дни - значи там ще строим... И ще има за всички !

; ) За това пък си "имаме" тунели под Шипка и Петрохан! А това Вие сте го пропуснал !

Тея дадоха повече жертви на пътя Русе-Бяла отколкото в първата световна...

Доста е страшно, когато хората не ги е еня дори за собствения им живот... Това нарушава дори принципите на еволюцията :Д

Това шосе Русе-Бяля стана като Бермудския триъгълник ! Всеки ден стават катастрофи , и никой не знае защо, и до кога ! ? Преди седмица и народен представител, щеше да гушне букета !

Няма да липсва на много хора, но обикновеноте хорица няма нужда да си заминават, защото пак кат не може да се справи

Защото пътя е тесен, а трафика е ужасен. Това е трасе водещо към граница , пълно е с ТИР-ове. Нощем особено е много опасно ,едни огромни светлини , колони от ТИР -ове и ако си в лека кола даже и не те виждат.

Да ама там има разклон и за Тръстеник. Та ако камиона е излязъл оттам , а пресечката е почти успоредна на главния път може да е препречил пътя на автомобила който се движи по главния път. На всичкото отгоре ако идваш от Русе има знак , че следва кръстовище от ляво., това за Две могили. Обаче дясното кръстовище не е обозначено и докато си караш бам в нещо дето не е спряло на СТОП.

Инспекторе, много "ако"-та станаха май.

Ово си станà стандард!

все едно е две кокошки бяха изядени

Решението е МНОГО ПРОСТО-вика му се МАГИСТРАЛА , ама КАЛИНКИ МНОООГО и не може да й дойде ред за строежа.

Като пущат вечер посраинските тирове, миналата събота и неделя имаше 50. Със снаряди ли беха пълни?

Управляващи нещастници! За избори отидоха пари за 2 магистрали, а все нямало пари. Дано се задържи това служебно правителство, че поне взеха да действат. Иначе само приказки и закани какво щели да направят. Мизерна история!

Тежкотоварният камион също е с румънска регистрация. Шофьорът му отчаяно се е опитвал да помогне, но напразно, защото колата е била с газова уредба, а от удара вратите са заклинили. Класика!

Ужас. Отново. Докога? От 15 години слушаме как след месец багерите почвали… Докато премиер и кмет режат ленти на Южната дъга

Сигурно са карали с 40 км. и са били въздържатели...

98% от ПТП и жертвите в тях са предизвикани от трезви шофьори с непревишена скорост... Това гласи официалната статистика.

Как спират на платното не мога да разбера... Що не пробва да спре на някой софийски булевард??

Щото си тъпанар, ще ти обясня. Преминават близо 10000 камиона за 24 часа. Почти винаги виждам аварирал ТИР някъде по 2-лентовото трасе.

Тъпанар с голям тъпан е този, който не е сигнализирал и обезопасил ,,аварирало" МПС. И трябва да има съд за такива. Не можеш да спреш , където ти се случи или където ти скимне (в много случаи)

тапанар

Колегата го е написал - като обезопасиш 300 - 500 метра назад, идващите имат време за реакция. Тъпан.

Аз само да попитам! За тъпаните ми стана ясно! За всичко съм съгласен, което сте посочили по-горе! Ама представете си: Аварирам, спирам, слизам да вадя триъгълници и там каквото трябва да ги поставя там, както сте посочили, включил съм всички аварийни светлини и: Бам, забива се някой отзад! Какво да се направи в този случай?