Дупки и по АМ „Марица“, отново лунен пейзаж в страната
Защо ли вече не е изненада лунният пейзаж в страната след всеки паднал сняг?
Обратно в новинатаКоментари - Дупки и по АМ „Марица“, отново лунен пейзаж в страната | Днес.dir.bg
Коментари
"Така строим ние" - думи на вожда и учителя(да се свети името МУ)... "Гарантирано от ГЕРБ" - друг цитат от ЦК на ОПГ ГЕРБ....
100 милиона се дават ..,но повече от половината се крадат от некадърниците ...!?Затова и качеството е такова ...!?
Перпетум мобиле...ремонт на ремонта на ремонта на ремонта, и все така до безкрайност, на магистралите МУ...И само тази ли е така? Ми и Тракия е в безобразно състояние, и то отсечки, които бяха ремонтирани миналата година...Явно живеем някъде към Арктика, че една зима да има такъв пагубен ефект върху магистралите МУ...
Ние във Варна нямаме такъв проблем. Имаме феноменална магистрала. Най-рано строената, далечната 1976г. и най-късата 8 км. Дупки почти няма пък и да има се разпростират до цялата ѝ феноменална дължина.
Kontrol,kontrol i samo kontrol trqbva pri asfaltiraneto..................................i da otidat na obu4enie v skandinavskite darjavi i tam amplitudite sa podobni na na6ite
Някой еня ли го е вече за тия дупки? Караме или джипове или поне 3,4 коли в семейство.
Дупки-дупки, но Магистралостроителят неведнъж се е хвалил, че строи най-евтините огради и магистрали в Европа. И от компромати не се интересува: "Дали ще спрат компроматите или не, това просто не ме интересува, заяви премиерът Бойко Борисов, помолен да коментира дали с искания вот на доверие очаква да спре компроматната война. "Аз строя заводи, пътища, пречиствателни станции, усвоявам пари от Европейския съюз и изобщо не смятам да хабя сили в този спор. Партията обаче е категорична, че подобно поведение на опозицията е нетърпимо."
Строи се некачествено, нетехнологино, с малко пари и средства (за да останат за нашите хора). Наблюдавам АМ Струма. Общо взето нещата вървят добре погледнато по-отдалече. Поради неравностите на терена на много места се правят насипи, които пропадат скоро след асфалтирането. Тези насипи са толкова тесни и икономични, че дъждовете и снеговете изяждат краищата им и ги подгопават и свличат. Върху насипите се полага много икономично асфалт. Освен това се спестява и от ширината на платната. Направиха се тунели с по две платна за движение, без аварийно платно. Икономии отвсякъде. АМ Люлин пак от икономии я подпъхнаха между свлачища и необработени склонове. Обаче парите са усвоени, магистрали имаме и сме велики, а гадовете все са недоволни.
Времето е кофи , Бацето и процентите му нямат нищо общо, те са си по банки в екзотични и топли страни и са си добре .
Най-виновна е винетка. Тя ентусиазирано обясняваше как като вдигне винетките и ще реши на другата година нещата! Но, уви! Значи щом не е решила въпроса й се полага да полежи и да помисли къде е сгрешила! Нека една да даде пример, та останалите да си сложат обичка на ухото!
Трябва да се потърси наказателна отговорност от надзорните фирми по строителството на пътища и то със затвор и после глоба равняваща се на поне 50 процента от цената на проекта и обекта иначе само ще си драскаме и псуваме.
Щом не може да изкара служителите си, ТОЙ да излиза с лопатата на АМ "Марица" и да почва да кърпи собственоръчно!
Гадовете пак го напътнаха! На човека му е едно притеснено, некомфортно, а няколко милиона искат да му се качат на главата и да го блъскат с неговия асфалт! Я да хваща спартана- там горе пътища и дупки нема, и на свобода някъде на Канарите!
Че вие какво очаквате, все пак магистралата е завършена през 10.2015, това да не е римски път та да издържи 2 000 години.
Kои не е чул за наште Mарици? Tо, не беха ленти, триколиори, и сефтета, и скасани, сас заби ластици, впити пембени пражки и дупките, по мярката, на лили!
Ще се оправят пътищата, ама таратанци. Трябва строг контрол и дори конфискация и глоби на фирми нарушители, позволяващи претоварване на товарните камиони. Основната причина за появяване на коловози на асфалта , водещи до разрушаване на настилката са претоварване и каране над допустимите температури през лятото.Да се сравнят нашите правила и тези в Австрия например и как се спазват , най вече и всичко си става ясно.
затова български фирми не трябва да строят пътища,спестява се материали и после крадат парите
Докато не спрат да крадат и управниците не влязат в затвора - така ще е. Няма кой - няма армия, полиция, ....... Останаха едни ловджии, ама и те не стават.
Докарайте западна фирма, платете им обичайната за страната им тарифа, и, о чудо, ще получите пътя, за който сте платили и който да трае поръчания брой години. Ах да, контрола поръчайте на друга западна фирма. А кой накрая да пререже лентичката оставям вие да решите, както и каква "благословия" да отперите на нашите си асфалтаджии...
Не после, първо се дават 30% подкуп за да се вземе поръчката а после изпълнителят спестява от материали и технологии за да избие подкупа.
Причината е една- тъпо вулгаристанско племе. Срам за Европа, която му дава да цоца от парите й!
Не, не е "завършена", в постоянен кърпеж е от самото си "построяване". В това се състои и единият от проблемите, третирани в статията.
В БГ няма "магистрали". Къде на магистрала дупки и ограничения?Никъде Лъжеца ще тегли за наша сметка още 20млрд ДЪЛГ и ще ги боядиса до есента.
Прохода на републиката - ЙОК!! Щото и там сигурно има дупки, ама има и ЧЕТИРИ И КУСУР ГОДИНИ ПОВЕЧЕ ЕКСПЛОАТАЦИЯ от АМ МАРИЦА.. А кат си спомни човек къв вой, вой бе, че бригадирите не са му извадили АКТ 16, та затуй не можело да бъде пуснат след ремонта.. Че и едни клетви са даваха за едната лента повече дет е направена по завоите..
На след дни във Варна, кво предстои.. Та то шербет требе да се осигурява.. Тренировки за втънена талия, та гюбеци да са подчертават, в Евсиновград са правят..
пуснат тол системата и дупките ще изчезнат.Ремонтите спират и колите СЪЩО. Гласувайте за герб ,но гласуването е платено.
Аз съм имитатор бе, пич. Харесваше ми краткия красноречив изразен стил на Гаргата. Той продължава да се изявява от време на време, но не е така форсиран както навремето :)
Боко, вдигай бензина на 5 лв. литъра и ще спрат да карат по пътищата и няма кой да се оплаче тогава! Данъка на колите- 1300лв. на парче за година! Ако колата е по-стара от 10 години- на вторични суровини! Книжка за шофьор- 3000 лв.! На всяко кръстовище полицай- и глоба за това, че караме- 500лв. Нов данък, че колите при движение разместват въздуха- 500 лв. годишно! Смяна на гуми- 500лв. данък, че изхвърляме старите! Където и да спре кола- глоба, че пречи на останалите да дишат и гледат свободно прелестите и дупките- 500лв. За влизане в друг град- глоба 500лв., че увеличава потока от коли в града. За София- по 2 лв. на гума на ден, че цапа улиците с кал!
Искахте евтини магистрали!!! Нави сега. Португалците като искаха да ви построят магистрала от 2млн. евра километъра ревахте, сега с магистрала от 2лв./км. пак ревете.
Управляващите и техните близки и роднини не искат много. Искат всичко да е за тях. Ето защо крадат твърде много и за реални подобрения пари не стигат. Въпросът се решава само с тояга.
Какви 7-8 години експлоатационен период на магистрала бе цървули... Пътя София Волуяк и София Сливница го правиха 2005 година и още не се е скапал. Има няколко дупки дето се отвориха напоследък, но се броят на пръстите на едната ръка. А на тангентата и околовръстното дето нямат 3 години има много повече дупки и то сериозни..
Аз искам да попитам - съгласни ли са политиците, при обещаване на явна лъжа, която не могат да изпълнят, да бъдат глобявани по 1 милион лева и вкарвани в затвора за 4 години заедно с всички пълнолетни членове на семействата си? Щото аз помня само едни безкрайни лъжи (няма да вдигаме винетките, няма да повишаваме цената на билета за транспорт, ще построим това, онова и т.н.).
Еее ако оправят пътищата откъде ще взимат пари за яхти и шампанско да се пръскат мамините синчета "бизнесменчета" по френските Алпи???
Защо има дупки? Отговорът е прост - корупция. Няма как над 50% от парите да се откраднат, а с останалите да се построи нещо качествено. Като добавим и некадърното изпълнение на гербаджийските фирми, получаваме това, което сме си избрали. На прост народ и сто хиляди дупки са малко.
Питайте пожарникаря! Нали те са негова гордост. И за какви температурни амплитуди пак говорят. Нито имаме много студена зима нито жестоко горещо лято. Интересно какви са пътищата из алпийските държави, дубай, и много друго където климатичните влияния наистина са серизони. Некадърство и кражби, това е обобщението.
От пътищата се краде като за световно! Там където трябва да има 10 см асфалт, слагат 5. За качеството на самия асфалт да не говорим. И после - климата бил кофти! Да не е по-кофти от Норвегия, от Финландия, от Германия дори?!?!?! Тиа приказки са за пред хора, които не са мърдали извън България.
Виненки,виненки,трябва да им се повиши цената защото на оная дебелана и се виждат малко 96 лева за голия ни Г..з !!!!!!!!!!!!!!1