Нанков: 100 млн. лв. годишно се дават за запълване на дупки
Около 100 милиона лева годишно се дават за запълване на дупки по пътищата в страната, регионалният министър Николай Нанков.
Обратно в новинатаКоментари - Нанков: 100 млн. лв. годишно се дават за запълване на дупки | Днес.dir.bg
Коментари
От кръпките се краде най-лесно, нали г-н министър. Само заинтересованият предприемач и вещото лице са наясно какъв реален обем са и колко се пише на хартия. Няма хващане! Ако е един път, толкова широк, толкова дълъг и такава дебелина на покритието, лесно се смята, а с дупките .... иди им хвани края.
Г-н Нанков,Вие давате 100 милиона на година за оправяне на дупките по шосетата.Добре е!!!!Лошото е че дупките си остават такива каквито са били и по-лошо стават повече и по-големи.Е тогава възниква въпросът:след като дупките си остават такива каквито са били,къде отиват отпуснатите 100 милиона лв. годишно?????
Ние събираме,като пчелички, а те серат,като слонове и пак не могат да запълнят дупките.
Пълненето на дупки не е решение а временна мярка това го знае всеки.Тези пари реално са хвърлени на вятъра.Първо че у нас качеството на такива неща е нулево и второ нещо като решето колкото и да го пълниш се отваря след всяка зима.Ние нормален път не можем да направим от години вече камо ли......Завишени цени на километър път,пестене на материал и използване на некачествен и нулев контрол.Важното е да се лапа по веригата.
Истината е една - и един милиард да се сложат в дупки след 3 месеца пак ще трябва да се ремонтира.Кърпежа е умишлено поддържан за да се точат пари и да се имитира работа от време навреме.
100млн. годишно ДАВАМЕ за запълване на дупки ( а вие господа управляващи трябва да контролирате за какво се харчат) Защо дупките по пътищата се коментират всяка година? Кой носи отговорност за това или пак няма виновни освен времето. Сигурно на запад времето е различно.
Най-важна е основата върху която се полага асфалта. За качествен ремонт, както и при цялостно асфалтиране трябва да се отнеме почвата и да се положи трошен чакъл, който да се тръмбова много добре докато спре да поддава - най добре машинно тръмбоване. Също много важно е отводняването на терена - да не се задържа вода до пътя, която да мокри и размеква почвата под чакълената основа. Това означава да има водосток, който да отвежда водата от по-високата част в по-ниската при напречен на пътя наклон. При равнинни терени водата да се отвежда с канавки далеч от пътя. Отводнителната система също изисква редовна поддръжка за да се предпази от зарушване с листа, клони, пръст, камъни, пясък и разни боклуци.
Ще,ще само това чувам 10 г. Стига се правете на малоумни а, се вземете в ръце . Пътищата на 90% са в критично състояние . Проблема не е в парите, а в краденето. Стига сте слагали леваци за министри . Бойко ти си виновен ,че не можеш да назначиш свестни хора . Явно толкоз си можеш . И моя съвет е да почнеш да четеш коментарите от там ще разбереш много неща .
Гн Министъра да се повози м/у Сливница и с. Габер /софийска област/ за път с ВИНЕТКА и да каже това неели ЛУНЕН пеизаж ??
проблема е не само че се харчат луди пари за този дето духа, а че го правите за да пълните джобовете на вашите фирми. Контрол или няма или е корумпиран. Технологиите за полагане на асфалт са измислени преди повече от 100 години. Вие или сте некадърни или не искате да контролирате спазването им по някакви причини. Това важи не само за дупките а и за новите пътища.
един министър не трябва да говори за технология на запълване на дупки и от каква сме се запълват и не знам си какво, един министър трябва да говори за политики по осигуряване на нормалното пътуване по пътищаа, което е свързано със здравето на хората. За дупките говорят щефовете на пътните управления. Тоя е поредния тъпак, калинка от ППГЕРБ която не знае за какво е там...
Нанков виж в ловеч до езиковата дупките запълнени при първия дъжд слънце си останаха пак същите дупки тои ловеч не погледнал та българия ли да гледа
Тоя с това изказване Е ВИДНО, че от НИЩО не разбира! Дано поне да умее да си бърше задните части! Но и това е мнооого съмнително! Предполагам обаче, че парите от винетки, данък пътища, който за мое учудване все още се плащал с бензина, а и данък автомобил като се добави, та тия баш пари възлизат на да речем 2 - 3 милиарда лева годишно! Та си мисля как с тия пари не можахте да направите един що годе нормален път дето да изтрае поне 6 месеца без да се развали! Щото спомням си аз като се отвори автомагистрала Марица и 2 дена след това беше затворена да се ремонтира щото се беше свлякла! После си спомням и за Струмата, дето после се оказа, че не е баш автомагистрала щото липсвали не знам си колко метра от широчината на пътя! Та се чудя как така сметнахте тия 350 км магистрали като се оказва, че май май за толкоз пари няма и 100 км магистрали сте направили! При това магистрали започнати от бившия шеф на тоя тиквоч сега! Ай сиктир направили били 350 км магистрали!! Къде бе!!?? На луната ли!!!!!????
Докато нямаме независима прокуратура и работеща съдебна система ще хвърляме милиарди във всякакви дупки и синчетата на олигарсите ще се пръскат с шампанско по световните курорти.
Хубаво се дават 100 милиона на година за кърпене , друг е въпросът - колко реално от тези пари се влагат в пълненето на дупките и колко потъват в нечии джобове. При тази порочна система у нас и 100 милиарда да се отпуснат все ще си е същото ...
РЕШЕНИЕТО Е: - дайте ни повече пари....добър управник е .... АЛТЕРНАТИВНОТО РЕШЕНИЕ Е: ПРЕГЛЕД - дали има правилно изградена водосточна инсталация по тези пътища или водата си седи върху тях след дъжд като в БЛАТО???
Първо променете законите, така че при повреда на автомобила да се образува бързо съдебно производство срещу общината. Също така при наличие на разминаване на състоянието на пътната обстановка и поставените знаци и маркировка, също да бъде образувано такова производство. А не при ограничение на скоростта 30/40/60 км. в час да не можеш да преминеш с 5.
Истината за управлението на Борисов. Отидете на страницата на НСИ - nsi точка BG. Напишете в полето за търсене "брутен държавен дълг". Ще ви излезе линк към него. Отворете го. Първата таблица е като процент от брутния еътрешен продукт. Втората таблица е в млн. евро. 2008г. е 4847.5 млн.евро. 2016 е 13969.8 млн.евро. Извод: нараснал е три пъти! Ето во конграчулейшънс г-н Борисов.
фирмата, която прави ремонта да го поддържа в добро състояние за своя сметка до изтичане на гаранционния срок. Ако дефекти се появят веднага след гаранционния срок на тази фирма да не се възлагат поръчки.
Тези милиони ги нямате за нищо! За всяко нещо хвърляте милиони,а дали стигат до предназначението си е въпрос???
Абе г-н Нанков, що не минете по магистралата в дясната лента между 120 и 135 километър (няма значение в коя посока) дето миналата година сте, по точно "сме" дали сума пари за рехабилитиране. Ама да си вземете и резервни очилца да не ви се счупят тези. Гьонсурати.
Еййй, това 100-те милиона за нищо ги нямате, бе! 100 млн. за "пълнене на дупки", 100 млн. за заплати на "пазители на дупки"... Дотук само вадите ... то с чужда пита... Да бяхте се напънали и да вкарате ли малко - поне някой и друг милиард от "онези" 16 милиарда от ДДС, непотърсени и неприбрани...
ТОва какво ти говори бе тиквун! За 100млн без да се краде тракия ще се преасфалтира!
Докато в члавите на правителствените и общински чиновници средствата за ремонт и поддръжка на пътната инфраструктура се "дават", а изпълнителите ги "взимат" такива ще са ни пътищата. Думите издават категориите с които мислят индивидите.
Евалла мой човек! За 10 години управление направихте 350 км. магистрали и съсипахте 20 000 км. пътища!!! След още 5 и сме ФИНИТО .... "8000 км от 20 000 км републикански пътища са в лошо или много лошо състояние. Същото важи и за над 12 000 км от 20 000 км общинска пътна мрежа" КОНГРАЧУЛЕЙШЪНС Борисов!
би имаш предвид, че се крадят по 100 милиона? Ако всяка година се влагаха по толкова пари, щяхме да имаме пътища като в другите европески страни. Егати наглеца.
"Не съм толкова богат, за да си купувам евтини неща." приписва се на Марко Поло... но и днес е толкова актуална когато стане дума за харчовете които прави това правителство;)
Изхода всички го знаем: 1.Поръчките да не се дават на родата и фирми свързани с власта. 2.Парите да стигат до изпълнителя без посредници. 3.Спазване на технологичния процес. 4.Заснемане след завършване на обекта. Може ли някой да посочи: ремонт,ново строителство или сделка в която и да сектор на икономиката без далавера за управляващите?
Абе, важното е велоалеи да има! 100К е оператор, трансформиращ Ямадояма в Туяма-Туканава.
Истината е много проста...краде се ..ама много..и колко по вече се дава..толкова повече се краде...това е...
Каза колко се дават, кажи и на кого. Защото дупките по кварталната улица, дето върви градски транспорт, стават все по-големи и по-големи.
Правилен е изразът:"От хората се изземват 100 млн. за запълване дупките по пътищата,но очевидно поне половината пари попадат в нечии джобовете".Ролята на "слугата" е не "да дава" а "да контролира разходването на нашите пари"
Нанков нас не ни интересува колко се ДАВАТ а колко се ВЛАГАТ за оправяне на пътищата защото парите излизат от нашия джоб и влизат във вашия...
Толкова много пари на вятъра. И въпреки всичко продължават да наемат най-некадърните фирми за работата,която се върши толкова "качествено" че след първият дъжд започват да се ронят кръпките и до седмица две нови дупки.
за запълване на дупки по пътищата или запълване на джобовете-дупки на близки до герб фирми
Има едно чудовище нарича се "титан"наистина е ненаситно.Това чудовище се е разпростряло из цяла България ,като раково образование и ще я изяде ,ляк за това няма. нанков ,от къде се пръкна и ти мижа...ка смо..на?Поне задели ли нещо, като си в едно с мафията? Проклети да сте!
"Дават"се от нашите джобове-ефективност-нула. "Дават"се и още стотици милиони за ремонти на улици и пътища.Но въпросът е на КОГО и КАК се дават.За да се сложи основа от трошляк,примесен с пръст и кал,под асфалта.Вместо изискуемият кариерен камък.За да сложи 2/3 от необходимото,останалото е откраднато.За се положи 2/3 от дебелината на асфалта-останалото е откраднато.После,се давали над 100 мнл.лева,за ремонти върху ремонтите.И за"запълване"на дупките,върху дупките.И така-до безкрай.
Добре, че наскоро в центъра от ВиК разкопаваха за подмяна на тръби. Сега има относително големи участъци с нов асфалт. СО да прехвърли пътищата на ВиК, явно се справят по-добре ... :)
за несъбраното ДДС в размер на 16,2 млр.лева в период от 17 години. Затова няма пари в държавата.
Така че за около 6-7 г. ще сме готови с пълна рехабилитация, каза Нанков. Нанков,или си казал голяма глупост,или този , който е написал статията е сътворил тази глопост. При 400 км.рехабилитация на година,за 20000 км/републикански и общински пътища нуждаещи се от основен ремонт,ще ви трябват 50 г.
100 милиона за дупки, с тях могат да се закупят на едро , справка Homemax, 10 милиона торби със студен италиански асфалт по 25 килограма, т.е. 250 хиляди тона студент асфалт!!! Ако това отиде по предназначение...........
Не си прав.50млн. отиват обратно като рушвет за това че си получил обществената поръчка (един от нашите я печели,търси подизпълнител,той съшо е от нашите и той си намира,кой да му свърши работата,...и така с 50 млн.) Този,последния - организация, заплати,материали,НАП проверки и т.н. Та въпроса е с 20млн. какъв асфалт,какви дупки?