Драстичен спад в продажбата на употребявани коли в Бургаско
Ако допреди десетина години у нас се купуваха масово автомобили до десет години, то днес се търсят коли с година на производство между 2018-та и 2020-та
Обратно в новинатаКоментари - Драстичен спад в продажбата на употребявани коли в Бургаско | Днес.dir.bg
Коментари
Добре, че има балами, които купуват нови коли на лизинг да движат икономиката. А причината да се търсят сега 5 годишни коли , за сметка на 10 годишни преди е, че новите коли не стават за нищо. Щом малко поостареят стават за изхвърляне. Същия принцип е при бойлерите - преди караха по 20 години поне, а сега ги правят да издържат колкото гаранционния срок - 3 години. не 5 годишни, 20 годишни коли е по-добре да се купят и по-добре излиза като сметка. За съжаление всичко там е пробрано, а и все пак толкова стари коли вече не е оферта, а и всички са гракнали срещу тях че били замърсяващи, ама това е една друга тема. В крайна сметка - купилия си 10-12 годишна кола произведена около 2010 година се е минал най-много, понеже не стига че е доста стара ами е и от най-чупливия период на производство на боклуци.
Евтиното излиза скъпо. Нова кола на лизинг и точка. Кола на старо на 5-6 години с манипулиран пробег често си е черна дупка за собстственика.
малко си се объркал колега. нова кола от прилична марка, застраховката ѝ е по-скъпа защото била в онзи списък, нова кола нормална под 80к няма. 4-5% застраховка са 4000 на година, за 12м са 350лв на месец и това е допълнително към всичко останало. отделно оскъпяване 4% ако не и повече на година.... Цените на смяна на масло и филтри са 2-3 пъти повече от нормалното, да не кажа че качеството дори и в официален сервиз е съмнително ако нямаш човек! Та 80к кола на лизинг излиза по 1200-1300лв на месец без поддръжката и се заробваш за 5-6 години. Най-изгодно е кола на 3-5 години, като дори и нещо да не е перфектно за много прилична сума, по малко от застраховката на чисто нова кола за първата година, ще я направиш като нова, освен ако не е била тотал щета.