До месец ще е готов анализът на Съвета за криминологични изследвания за катастрофите с жертви
На база изводите в доклада ще бъдат предприети законодателни промени, съобщи правосъдният министър Атанас Славов
Обратно в новинатаКоментари - До месец ще е готов анализът на Съвета за криминологични изследвания за катастрофите с жертви | Днес.dir.bg
Коментари
Съвет за анализи на криминолоичните разследвания. Това , който го е измислил особено в БГ-то е пълен идиот. Все разследват , а ....катастрофите се умножават, умножават.
Каква хубава дупка има на стъклото от празната тиква на пътника. Хахахаха!
Полицаи трябват, ама не такива да седят и пазят камерите, а такива, които да са активно по всички пътища и да санкционират, най-вече чужденците, тъй като последните карат като изоглавени, без да познават нито пътя, нито се съобразяват с натовареното движение. А що се отнася до разните комисии и съвети да кажат при тяхното съществуване и получаване на немалки заплати какво са сторили за намаляване на травматизма по пътищата и намляване на жертвите. Какви задължителни предписания са дали и кого са глобили за неизпълнение. Пълно е със служби и службици, които само получават заплатки, без да правят нищо и да съществуват за себе си. Необходима е коренна промяна както в управлениет она транспорта, така и в контрола, а още повече в строителството и поддръжката на пътищата.
Ето какво се постигна единствено от служебното правителство в България: За 1 път и последен, бе извършена проверка на всички МВР служители за алкохол и наркотици! Никога никой не го е постигал и няма да го постигне в България Не служебното правителство дойде за да им вдигне заплатите без нито една проверка!!! Сега МВР профсъюзът започна да отрича верността на тестовете, за служителите им!?! За гражданите, обаче все още са безкрайно точни, и търпят наказания всеки ден!!!
Прахосване на пари е да се оправят пътища, маркировка и сигнализация. Много по-ефективно е да се отнемат автомобили на произволни хора по произволни или никакви причини. Ако борбата е с… “джигити”… КАТ винаги могат да използват съществуващото законодателство, за да ги изловят буквално за една вечер на централните кръстовища в големите градове. Обаче то е за-кон, не е за-лъв, нали?
Пак да усвоим едни пари и някакви така наречени "експерти" да се изявяват по медиите. Причините са ясни като бял ден -> липса на маркировка, ужасна пътна настилка, неадекватни знаци и скоростни ограничения, липса на магистрали, многократно увеличен трафик в последните години, скорост на съврменните автомобили, която просто не е за нашите коларски пътища, слабо ниво на новите шофьори. Решението е ясно: оправете пътищата, маркирайте ги с боя която не се изтрива за два месеца, строите магистрали или поне скоростни пътища. Строите не само София и около София а и в страната. На пътя Русе-Бяла измряха стотици, а пътя си е все така в неугледно състояние и магистралата е някъде в бъдещето. И така ... само не знам какво толкова анализирате след всяка катастрофа и накрая пак нищо. На всеки му е ясно какво трябва да се направи.
На снимката се вижда. Няма маркировка. Резултатът челен удар. В Англия, фирмата която поддържа пътя олеква с половин милион паунда да обезщети семейството на жертвите. В България взимаме колата
В София, столична община все още Няма приет бюджет! От къде пари за качествена маркировка? Общинските съветници - нехаят!
Хоризонтална няма, но може би има вертикална. Може би камерата не хваща знака "забранено движението с повече от 50 км/час". Като гледам показания на снимката скрап, скоростта е била доста над 100 км/час. Апропо, ако точно на това място си решил да караш със 120, значи си повярвал, че си Дънкан Маклауд и никаква маркировка няма да ти промени стила на шофиране.