Германия изтегля 22 000 поршета заради емисиите
Софтуер, манипулиращ данните за емисиите отработени газове, е открит при автомобили на Порше (Porsche).
Обратно в новинатаКоментари - Германия изтегля 22 000 поршета заради емисиите | Днес.dir.bg
Коментари
Че то не остана читава германска кола с дизелов двигател. Ако са манипулирали и бензиновите двигатели германците, ще се окажат най големите мошеници в историята на автомобилостроенето, а се хвалят нагло, че имат най големи продажби по света. Сега и другите производители са в шише и така трябва. Много скоро, ще има бум на електрически и пълни хибриди на световния пазар. След няколко години акумулаторите, ще увеличат драстично своята плътност и капацитет, а цените рязко, ще спаднат. Идват нови нанотехнологии, а пробега с едно зареждане може да надмине 500-700 км. с едно зареждане. Пробива почти е направен в този бранш и до няколко години притежателите на електрически и хибридни коли, ще останат много доволни, както от пробега така и от цените, които, ще са съпоставими с тези на ДВГ, че и по евтини..... Успех на учените от целия свят за една по чиста околна среда....
Сменил съм около 12 автомобила от магазина, предимно от топ марки, включващо личузини и спортни коли, като тук не визирам ролс, бентли и разни екзотики. Втора употреба около 3-4 , предимно нисък клас, като съм бил не знам кой подред собственик. И наблюденията ми са от първа ръка, не от картинки и спосания. Така доволен ли си?
Абе, да му мислят, тея дето карат дизелови печки...:-D Концептуално, електромобилът, е бъдещето, което бързо ще стане настояще! А дотогава, ще си търкалям бензиновата резачка и ще си свиркам... А който търси икономии, по добре да си джитка с градския транспорт - най на далавера е! :-D Успех на всички неосъзнати дизел-фенове! ;-)
Автомобилите на Фолксваген и всичките им останали марки са най-надценените в момента. При равни други условия съотношението цена качество е по-добро при останалите производители. Но очевидно те най-добре са разбрали, че в съвременния свят няма значение, колко добър е продукта, който продаваш, а рекламата която му правиш. А в техния случай и силната антиреклама на конкурентните производители.
КоУега, само да отбележа, че си дълбоко НЕправ, но това явно е от липсата на информираност и познания в тая сфера. Напротив, към момента VAG групата предлага най-новите технологии на пазара, особено по отношения на гамата двигатели, а съотношението им цена-качество е най-изгодната, в сравнение с другите производители... Но, няма нищо ти си "приказвай", нали за т'ва са форумите ;-)
Да даунсайзинга е супер технология благодарение на която един двигател не може да изкара 200 000 без да се скапе. И да сменяш ангренажна верига на 60 000 е връх на технологията, при условие че на жигулите караше по минимум 200 000 преди да се разтегне и да задрънчи. След ЕЗ и АБС моторите флоксваген само глупости правят.
Тези Дойчовци напоследък започнаха да лъжат много.То не остана немска автомобилна фирма незасегната.За сега нищо не се пише за френските и японски дизели.
...ами, така е в бизнеса - като започнеш много да се разрастваш на пазара и веднага някой "доброжелател", ти спретва "шапката на майстора". Ти съмняваш ли се, че всички тези скандали са целенасочени?! А конкретно по въпроса със шмекериите за вредните емисии - просто всичко започна след поредната евро-наредба по темата и непосилните параметри, заложени в Евро 6 категорията... Да не забравяме все пак, че нещата ВИНАГИ се базират на причинно-следствените връзки. ;-)
Целият ви капитализъм е такъв, отвън лустро, вътре зловоние и тлен. "Ла*но в целофан."
Карай си тогава Лада-та или Москвич-а.
Нещо не е така! Ако една кола има вредности в отработените газове, които надвишават нормите, то тези вредности се мерят с външни уреди, така че софтуера, "налят" в колата не може да ги заблуди. По-скоро програмират компютрите така, че да отрежат от мощността на колата, за да я вкарат в норма.
Порше Кайен: кола за спихнали комплексари, произведена в Словакия с немско име, продавана за много пари. Електронен кенеф, които след няма 5-6 години му пада цената с 70-80%.
Абе смотан, ти карал ли си ново порше, купено от магазина, ? Много обичам разни льоловци живееши в панелка и каращи бракуван автомобил да се изказват за все признати световни марки.
Истинските германци отдавна са се преселили в Швейцария! В Германия са останали само ОСИ-та, турци и руснаци!
Да не се окаже накрая ,че коли от 1996-та, 2006-та и 2016-та години , отделят еднакви вредни емисии?! Само където копмютърните манипулации са в НОВО измерение?!:)))
Германците са дърти лъжци.
Купувайте само руски коли! При тях няма лъжи за емисиите, защото скапаните им двигатели не отговарят по конструкция на никакви евро норми. Пушат си колкото си искат. Няма опасност да производителят да си прибере колата обратно. Единствените, които се интересуват да ви приберат колите - са търговците за скрап!
Пише се Porsche! Модел Cayene TDI няма. Има Porsche Diesel!. Преписвате някакви полу-истински новини от немски фейк сайтове.
Ба и си, туй германците се оказаха най-големите мошеници в Европа ???!!!
Генът на германеца отдавна не е същия. Официално пише Германия -91.5% германци. Реално са много по-малко. Напълзяли са навсякъде. Няма отърване. Преди време питах един американец, защо качеството на американските коли е по-лошо от на японските и постоянно пада. Той ми отговори, защото ги правят черни , мързеливи американци! Германия върви по същия път! какво може да очакваш от неграмотен прост турчин, сириец или африканец!
АЗ РАЗБРАХ ЧЕ ГЕРМАНЦИТЕ СА БОКЛУЦИ ОЩЕ ПРЕДИ БЛИЗО 3 ДЕСЕТИЛЕТИЯ ... КАК ? ... СПИРАТ АВТОБУСИ С ТУРИСТИ - БЪЛГАРИ НА ПАРКИНГА И ГЕРМАНКАТА СЯДА ЗАД ЕДНА ТАБЕЛА 2 МАРКИ НА ВРАТАТА НА КЕНЕФА ... ЗАМИНАВАТ АВТОБУСИТЕ ... КЕНЕФА ПАК БЕЗ ПАРИ :))
Имам паджеро 3.2 дизел, като дам газ и тези зад мен остават в черна димна завеса. Поне съм сигурен, че японците не лъжат с емисиите - 256 и нещо си май беше. иЗтинско евро 3
Пише се Porsche... неграмотници... и Кайен няма с такова обозначение TDI, дори и да е дизел... голям смях
И производителите на прословутото "немско качество" са си измамници, както всички останали.
ТАКА Е СЪС ВСИЧКО ОСТАНАЛО:))) ... ЗАПИТАЙТЕ СЕ ЗАЩО ПРИ ДЕМОКРАЦИЯТА БЪЛГАРИНА ИЗМРЯ ... ЗАЩО СЕ УВЕЛИЧАВА РАКА А ПУШАЧИТЕ НАМАЛЯВАТ ... ЗАЩО ... .. ВЪПРОСИ , ВЪПРОСИ
Сега на всички поршета да им сложат газова :) Емисиите ще паднат, а и ще излезе евтино :) ха ха ха
Не на поршетата. Да крушетата. Да не остане нито едно порше без круше. Дайте ни ЗАЗ, ГАЗ и МАЗ- някой се изкряска и т.н.
КАРТЕЛНИ СПОРАЗУМЕНИЯ , ЕМИСИИ - сещате се накъде вървят нещата с немската икономика и свързаната с нея банкова система. Кой ще ги спасява от атаката на БЕЗКОМПРОМИСНИЯ Доналд Тръмп. Сещайте се каква ще е съдбата на потъващият ТИТАНИК наречен ЕВРОПА и возещите се в трюмовете БЪЛГАРСКИ ЕВРОПЕЙЦИ ? УСЕЩАТЕ ЛИ КАК КОЛОСА НА ЕВРОПА СИ ОТИВА ПРИТИСНАТ ОТ БЕЗПРЕЦЕДЕНТНАТА АТАКА НА Юнайтед Стейтс ъф Америка .
Софтуер, манипулиращ данните за емисиите отработени газове, е открит при автомобили на Порше " КЪде се беше скрило копелето ? Де*еш и вирусите на налазили по тези Поршета....
Ааааааа ха ха ха ха ха ! Поредната Швабска ментарска полюция ! Значи : Първо - дай 200 бона за ново Порше ; Второ - хайде сега задължително обратно в завода , за да ти го СКОПИМ ! Така е в съвременната демокрация !Плащаш Порше , караш Юго !
Еми то няма как да подскачат 300 коня под капака, без да ги храниш. Когато се приемат безумни закони, даже германците са принудени да ги заобикалят баш по български.
си купуваш ладичка, без софтвеър и си я караш несклопена, даже ще ти по бърза и от кайена !