Коментари - Димитър Манолов за инцидента с автобус: На шофьора не му стигнаха силите | dnes.dir.bg
назад

Димитър Манолов за инцидента с автобус: На шофьора не му стигнаха силите

Ограничението за извънредния труд в софийския градски транспорт не се спазва, защото няма кой да работи

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Димитър Манолов за инцидента с автобус: На шофьора не му стигнаха силите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За да РАСТЕ Българиа и да я ИМА, трябва : 1) да ЗАКРИЯТ Агенцията за бежанци( които прехвърлят араби през турската граница), 2 ) да ЗАКРИЯТ Агенцията за за ПРОДАВАНЕ на българско гражданство( паспорти_ която е в Министерството на правосъдието.. 3) да ЗАКРИЯТ фирми като Вииваком и да ги ИЗГОНЯТ от БЪлгария.. Тия фирми разболяват цяла БЪлгараи с РАК и Левкемия.. Българско граждаснтво трябада се дава САМО с ГЛАСУВАНЕ в парламента, за всеки отделен случай, за да НЕ могат разни мошеници , за 100( сто) лева да продадат български паспорт на шимпанзяци- орангутани да ГЛАСУВАТ в БЪлгария !! А от онези, фирми, СЛЕД като ги закрият, може да остане САМО една да я ползват САМО военните, като допълнение към Кабелния телефон !!! Да няма мобилни телефони по градовете , а Само кабелни !!! Тия мобилни телефони РАЗБОЛЯВАТ и ОСЛЕПЯВАТ всички . Който иска да ползва ЕВРО или турски лири да бяга ккъм Африка !!! Заради тия ИЗБРОЕНИТЕ , БЪлгария НАМАЛЯ !! А разни араби искат да ни ПОРОБЯТ отново !!

в който малцина работещи трябва да вършат работа за няколко човека, и едновременно с това да вкарват пари в болничните и пенсионните каси за поне още няколко души. Този принцип на така "функциониращо" общество, естествено, не е разработен в България. Но за съжаление има много хора у нас, които продължават да си мислят, че принципът е добър и трябва да продължава в същия дух още години наред. Пълна скръб сме!

Човекът е прав, но за да има, трябва да се даде. Т.е да спрат далаверите и измамите - как, вие гласоподавателите ще кажете, понеже много знаете и благодарение на вас, сме с крадливи и наведени управници, че и тъпи на всичко отгоре!

Билет в метрото и автобуса 0,33 евро, разбира се е субсидиран.Значи може.

Мите,билет от 5.60 да ама при минимална заплата 2000.00лв. иначе няма кои да го плаща. Те богатите на обществен транспорт не се возят.

А нощният транспорт, кой го ползва? Има ли нужда от него?

Обичайното....... Проф/съюзите са "силни" ,когато обясняват "post factum" събитието........ А те са тези ,които трябва да действат превантивно...!!!!

А, да 8,60 за билет … И после се чудете защо хората не се возят на градския транспорт а се качват на коли . Приходите са оре-достатъчни, въпросът е че изтичат безконтролно и не стигат за подп тения нито на парка , нито за шофьорите .

Само адвокати и политолози в България. Вчера гледам за КС, около 100 човека нищоправещи на срещата. Всеки търси работници, ами хващайте се да работите. Няма шивачи, хлебари, фризьори, инжинери. ...Освен това, хората работят малко. Това, че работиш много часове не значи, че произвеждаш достатъчно. Производителност трябва. ...Всичко в БГ е сбъркано. Фирмите се натискат на обществени поръчки и чакат дотатиции, ще фалирам вика. Е, че какъв е този бизнес дето не дава пари на хората, точи фирмата за своя джоб и вика фалирам...Вдигайте данъците. Софиянци сте богати хора вече. На софра, имотите по хиляди евра, като дойде няма 20 лева за подръжка и данъци. Кой ще плаща за автобусите? Европа ли пак? Десеторно вдигане на данъците на имотите. Ще се напълни хазната, ще има за транспорт, училища и т.н. Ще се отрегулира пазара на имотите. Купил имоти, заключил ги и чака. Мъртъв капитал и рентиерство само.

инженер. лапсус

а безработните от мариците защо ще са на социални, да идват в софия да карат авотобуси, метат, чистят те за друго не стават Васко ще им даде по една квартирка при условие Child FREE!

Манолов, сядай зад волана като няма кой. Проспахте 30 години и всичкият тъпунгер стана IT, лекар, държавен и общински съветник и сега няма кой да бачка. Половината от тези с висше не стават и за основно, но искат да работят това, което уж са учили. Не могат дори името си да напишят, но за заплати само дай.

ти да караш бусове. Защо аз да се преквалифицирам? Добре съм си. Изкарвам прилично.

Защо му давате думата на този гурлив русофил? Целта му е да порути България!

Имам възможност да общувам с този "русофил". Малко хора са на неговото ниво от знания, за да могат да го квалифицират, съдят и обиждат, както им падне.

Но той много объркани говори ? Прочетох статията и изобщо не разбрах какъв е и за какво се бори. Тъпче на едно място, в затворен кръг.

В лошия социализъм публичният транспорт се дотираше. При капитализма задължително трябва да е на печалба. Разликата е, в маржа на печалбата. При нас е див капитализъм и се иска марж 200-300-400%. Естествено хората отиват на коли. Измислено и тествано отдавна в Щатите. Само нашите капиталисти и пишман синдикалисти не са го разбрали още.

Ето затова прекрасният социализъм фалира точно три пъти.

Градския транспорт се дотира от общината/държавата иначе ще е на загуба. Обаче парите се избиват от данъци, БВП на населението дето живее в съответния град. По мое мнение градския транспорт трябва да е безплатен, а ограниченията и данъците за колите, които се движат в града-големи.

Как ще му стигнат силите, като е бил пенсионер, бре ... Пенсионерите да си стоят у дома, ане да возят 200 души в автобус!

2022 са изнесени 10 милиарда евро от частни фирми. иннтересно колко ще инесат 2023. а пенсионери шофиори им се налага да работят. бог ви вижда. на всякъде по света.

И какво общо имат частните фирми с градския транспорт????? Някой да ти пречи да си направиш и ти час на фирма и да печелиш? Освен от повече от очевидната ти некадърност????? И след като частната фирма може да прави милиарди защо държавната не може? Мина право да даваме държавата на концесия тогава- щом частниците успяват да печелят.

5.60лв билетче и после журналистите и травматолозите ще трябва да тракат извънреден труд:) Интересно е как се правят разчетите за работни заплати. Да вземем пример - автобусна линия 120 . Дължина на трасето в една посока 10 км и среден човекопоток 100 в една посока (1.6 билет) Тоест за курс отиване и връщане 320 лв и разход : 50лв бензин 40лв за заплата и 30лв амортизационни отчисления и поддръжка с обслужване да сложим още 100 лв. Излиза яе стотина лева са фира ?

Цена на автобуса. Щото той се купува.

30лв амортизационни отчисления и поддръжка

Е може ли да си толкова тъп! А застраховките на автобуса, а пенсионните и здравни осигуровки на водача, а наеми и поддръжка на гаражи, заплати на монтьори, резервни части, поддръжка на администрация, без която не може, чисктчките и миячите на автобуса..... Няма надежда. Няма!

Ще вдигнем заплатите на шофьорите и както този некадърник се изказва ще вдигнат и цената на билетите. Тогава доволен ли ще си???? Такива като тебе, все чакат някой нещо да им даде. И разчитат държавата да им осигури съответните доходи . Ми няма да стане. Всяко административно увеличаване цената на труда води съответно до постъпване на стоки и услуги. И твоето митично увеличение на заплатата ще бъде изядено за норматив. Никой не те кара да работиш съответната работа за съответната заплата. Условията на труд представлява договорка между работодателя и работника. Работодателя предлага съответните условия работника или се съгласява, или не почва работа или напуска. Кратко и ясно. Ето ти един пример от Щатите. В момента в единия от Щатите вдигнаха почасовата ставка. Първи резултат- уволнени са няколко хиляди доставчици и шофьори. Втори резултат- вдигане на цените.

Алкохолик Си ти

леката промишленост и не само тя....къде да работят хората??? Ами който може замина... и още ще заминат. Не може всички да са сервитьори и да вдигат телефона в разни бизнес центрове... Инженерните науки са тежки....и никой не ги учи за чест и слава...а за пари!

Коя лека промишленост лапенце??? Тая дето работеше на загуба??? Между другото защо ти не си направил едно предприятие????? Защото по принцип в ония богатите държави предприятията не ги прави държавата.

не се става и милионер за една две,години ,а след няколко поколения.

Точно твоите любими другари дето управляваха преди 89-та станаха тези милионери. Само че, това няма нищо общо с факта че тези предприятия наистина работеха на загуба. И държавата плащаше милиони за да работят - затова и народна Република България фалира три пъти.

Знаем че нарушаваме закона. Знаем че ще се случи нещо подобно. Ама нямаме избор...... Ами имате избор- да спазвате закона на пример. Ама нямало шофьори- е и???????? Аз като нямам достатъчно средства да си купя спортна кола- това означава ли че имам правото да я открадна? Наистина ми писна да слушам жалки оправдания и решения и съвети СЛЕД поредната трагедия. Като не можете да свършите нещо махате се и намирате някой който може.

100% България за това е в това състояние. Хората знаят законите, но е просто по-лесно да се нарушат. Този човек трябва да влезне в затвора. Хем си и призна, че е нарушил закона.

Нали за това имат тахокарти,които отчитат часовете на работа. Има ограничения,.за труд и почивки. Някой спазва ли ги? Какво извинение,е че не му стигнали силите и блъснал тежко човек? Всеки си отговаря за дейността,която върши.

Има, ама рейса. Шофьора сменя возилото и готово.

В България просто няма кой да работи! Това е истината. Хубава страна е, но държавата не е на ниво. Взема се куцо и сакато на работа, работи се над нормата, просто, защото няма кой. Такива са и условията, такива са ни политиците, такъв ни е народа!

Хахахахаха ако беше толкова хубава страната, хората щяха да се бият да идват тук. Бай дъ уей, заплатите не са причината хората да не искат да дойдат / останат в БГ

на 69 годишна възраст не трябва да управляваш автобус, а да си гледаш пенсията и старините!

Идеята някакви си синдикати да пазят интересите на работниците е все едно ,да сложиш вълка да пази стадото.Най-големите хрантутници,некадърници .лъжци и крадци са на работа там.Трябва да бъдат забранени завинаги !

Е да ама виж какво правят в Швеция синдикатите, цялата държава скочи и размаза Тесла на парчета!

За да стане билетчето 5,60 трябва заплатите да са 2500 минимална. Но в България всичко е объркано. Затова по вероятно е дружеството да фалира и да останат само частни маршрутки които и сега скубят здраво. Но като гледам как спокойно си се карат и още не могат да изберат управителен съвет,явно не им пука на общинарите. Те са с коли всичките.

Манолов твърде много празни приказки си изприказвал. И твърде много "ако" има в думитете...( във всички смисли)...