Десетки хиляди български камиони не били собственост на българи
В Европа ускорено въвеждат дигитални тахографи, но това не било добре за нас, защото трябвало да се инсталират фабрично
Обратно в новинатаКоментари - Десетки хиляди български камиони не били собственост на българи | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
до бг фирмите (нерегистриран)
Няма как ще плащате шепм.
Потърпевш (нерегистриран)
Истината е следната - шефа ми плаща МРЗ и добавка от няколко стотинки на километър. Ако не спя в кабината, ще трябва да си плащам хотел от джоба. Затова пищят превозвачите, а никой не пита за скотския живот на водачите! Чувал съм, че има български фирми, които са си направили бази в Европа и шофьорите им поне не спят на шалтета със седмици като добичета.
ber (нерегистриран)
Niama da se uchudia ako se okaje che sa na ruskata mafia ili na arabeski teroristi.
b (нерегистриран)
И не ти плаща добре ли, или какво? Че премести се, заплати по 4000 лева даже не стигаха да се набере персонал. Ти по-малко ли получаваш, или искаш още повече, и можеш ли всъщност да си вършиш работата?
Tu 144 (нерегистриран)
Европейската директива, касаеща международните превози е преди всичко грижа за здравето на шофьорите.Естествено всякакви селтаци, и друга сволач ще се наложи да пофалират в определена степен.
ТИРО (нерегистриран)
Щом камионите не са българска собственост , какво реват превозвачите българи ??? Чуждите собственици ще плащат хотелите и командировките на шофьорите както и до сега !!! Българските шофьори са мърляви и смардящи заради това , че спят в кабините. Работил съм във фирма, където шофьорите от Испания , Унгария , Полша , Германия винаги са идвали чисти и спретнати. ...явно има нормални човешки условия за сън и хигиена по пътя им !!!
Гаргата (нерегистриран)
Алоууу...500 кинта заплата за межд шофьор Де у Европа го има тва... Бълтарски изедници, нямате наяждане...боклуци
Гаргата (нерегистриран)
Дебел Петко...днеска дебел, утре още по...
Търсете си друга работа (нерегистриран)
Уважаеми шофьори, търсете си друга работа. С тия дигитални тахографи и европейски правила транспортните фирми директно фалират. Който има камион да продава и да се спасява. Тежко и горко ако някой изплаща камиони и пр. оборудване. Бъдещето на България е да продаваме на селския пазар китайски гуменки и турски чушки. Аз поне не виждам начин някой да може да храни деца в такава тежко регулирана среда със сериозна професия или бизнес. Първо бяха мутрите, после дойде държавата, сега е ЕС. Ние винаги сме губещи. Жалко за илюзиите отпреди десетина години. От ЕС спечелихме малко гей паради, малко мигранти и малко помощи за интеграция на ромите. Успешно изнесохме младежта за проституция и бране на ягоди и толкова. На печелившите честито, а на вас драги зрители, лека нощ.
westminster (нерегистриран)
sled kato problemyt kasae chastnite prevozvachi, zashto ministrite gi zashtitavat? Zashtoto ako im vdignat zaplatite ili podobrqt usloviqta na trud, sled tova vsichki rabotnici v bg shte iskat syshtoto.
Дира, вземете в ръце! (нерегистриран)
"В къщи" ли, бе? В кои къщи? В на майка ти къщата ли? Пише се "вкъщи", слято. Джурналята не покрива и матура за средно образование. Защо го траете?
+++ (нерегистриран)
Много точно и изчерпателно.
Какво толкова? (нерегистриран)
Нали имаме германски и австрийски супермаркети! Те нали заради това ни приеха в ЕС...:)))))
VVVVVV (нерегистриран)
някой разбра ли , защо французоеца ще връща камионите на 3 седмици в бг ... камиона трябва да се срещне с майка си ... или да си почине ...
Черноморски Базейн, маршрут (нерегистриран)
въпрос при българският камион не ли е по-скоро дали камионът работи по Dairy Farm Supply China или по Dairy Farm Supply USA . Перспективно ли е работа за Dairy Farm Supply China или Dairy Farm Supply USA ?
Вуйчо (нерегистриран)
Е,БОКО не е ли българин?
357 (нерегистриран)
До кого трябва да адресираме КЪРВАВОТО ПИСМО?
Nikita (нерегистриран)
Нали ГРОБ обявиха че били постигнали победа и с фанфари празнуваха даже един от евро-депутатите им (на ГРОБ) се радваше като първокласник на 1-ви учебен ден заради големият успех а сега кво излезе ... :) Камиона заминава с шофера стига до някъде после шофера пуска автопилота и камиона сам се свръща у дома докато шофера го чака някъде по света. Технологиите са се развили безобразно напред в бъдещето. Тепърва ще ни става ясно за какво ни взеха в ЕС дано истината не е прекалено грозна ама надали..
Nikita (нерегистриран)
забележително е как всеки коментар който е против фалшивата радост на хората на Вожда се котира като спам или извън темата. Дир бг ? Безпристрастни журналисти да знаете какъв смисъл носи или я карате властта напред ний след нея м ?
шурека (нерегистриран)
какво място в ЕС бизнеса търсиш с тая талига бе ганьо цървулански
бат Асан жилизарина (нерегистриран)
Къмион мъъъ блъъъснъьь начиии трактуръ ми газиии багир ми тувари в еврупейска кола
Верно ли?! (нерегистриран)
НЯМА заплата от 4000 лева! Има заплата от 510лв и пари под масата. После няма пенсия, няма заеми и т.н. Не знам дали има шофьор в България с легална заплата по документи от 4000лв! На шефа заплатата е 40 бона!!! Искам заплата 4000лв без да ми плащат на километър. Защото като вися в задръстването на някоя магистрала, никой нищо не ми плаща, защото се движа с няма и 5км/час!
оле мале (нерегистриран)
Европейците си защитават правата.Зщото те тези заплати са си ги извоювали с десетилетия, синдикати, протести, не като нас само пред тв-то и да пърдиш.И сега идва българският пишман бизнесмен хванал шофера да му работи за без пари дал му една издъхнала барака, две черги да се завие и трупа пачки на гърба и на нашите и чуждите.Да ама няма как да стане такива в Европа дълго не вървят, ще си плащате и вие колкото трябва ако не затваряйте кепенците и бизнес само в Бг с бухалките и талончетата.
7 (нерегистриран)
Няма да плачете,дигнаха цените на нафтата и ще се дигат,ще изкарвате още по една заплата от икономията на гориво.Колко му е.
Е и (нерегистриран)
Ако кажеш и какво ще правят шофьорите и семействата им, че не ми става ясно от изцепката. Колкото до мутрите - без хляб няма да са, няма да са и без Майбаси, яхти и палати в чужбина.
Антон (нерегистриран)
Молдовски имаме ли? Аз знам за 2 молдовски фирми за автомобилни превози регистрирани в София.
Антон (нерегистриран)
... за които вкъщи не е София, а Таракли.
Антон (нерегистриран)
Самата истина!
еми, (нерегистриран)
ако всички мислят като теб, сигурно така ще стане, защитнико на мутрите
Чиляк (нерегистриран)
Аууу, не думай! За някои може да е вярно, но за други и през крив макарон - не е! Помниш ли баба ти Маргерет Тачър какво правеше със синдикатите? Да си чел история, особено колониална? Извоювали викаш... Щом си рекъл...
. (нерегистриран)
Ш, този, чужбината ще ги глътне работниците. Щото там плащат. У нас е та...ак да бачкаш, само загуба. От където и да го погледнем. Баламите свършиха отдавна и така.
. (нерегистриран)
:-) пиши по-често тук. Не че нещо, но все пак е добре да чета, което и аз мисля. Дали съм само аз така?
:) (нерегистриран)
Плиткоумниците в ЕС разкатаха фамилията на дребния и среден бизнес.
Николовв
Не знам защо ама имам чувството, че България отново изяде дървото?! Сега всички собственици на камиони ще си ги регистрират в зап. Европа и данъците няма да стигат до БГ и това е победа за нашите политици!!!
предполагам (нерегистриран)
Ами българският шофьор ще кара максимално възможно според часовете, няма право да спи в евтин мотел за да се изкъпе, ще се облекчава до гумата на камиона, а когато спи ще пази нафтата и товара от кражби/ т.е. ще бъде и куче пазач/, ще го осигуряват на мин. работна заплата, ще живее като скот в кабината и т.н. При нашите работодатели шофьо,ите взимат около 2000лв., а при чуждите за същата работа над 2000Е, така , че на въпроса ти - межд. шофьори карат извън България и ще продължат да карат само, че за чужд работодател.
ку ку (нерегистриран)
2500000 българи работят навън и според теб всичките проституират и берат ягоди . Също според теб вече няма да има и камиони и шофьори. Ужас ! Просто от пазара ще отпаднат нашите ганьовски фирми.
one man (нерегистриран)
За фирмите превозвачи не е добре камионите да имат тахографи, не е добре да плащат на шофьорите си, не е добре и да им осигурят нормални условия за работа и почивка, за да не фалират горките ... Само че в бранша освен ревльовци има и хора, които казват, че от както се въвежда ред по ЕС директиви нещата започват да се подреждат и измекярите постепенно отпадат от пазара, а за фирмите, които са подготвени и работят на светло става по-добре. Но тяхното мнение няма да бъде показано по ТВ защото на някой не му изнася. А иначе загрижените за семествата на шофьорите - не се хабете и в момента доста българи работят за чужди фирми и не искат и да чуят за нашенските пишман- бизнесмени.
Онжонмнонж (нерегистриран)
тя България е световно известен дървоядец.....
(Ϊ) (нерегистриран)
До предполагам Ти предполагаш, но друг разполага При нашите работодатели шофьорите взимат около 1800 Е и плащат нашите данъци и осигуровка всичко около 30 % при чуждите за същата работа над 2000Е и 20-25% данък общ доход + осигуровки 25% и сумарно 50% отдръжки, а екстрите /евтин мотел за да се изкъпе, ще се облекчава до гумата на камиона, а когато спи ще пази нафтата и товара от кражби/ т.е. ще бъде и куче пазач/ и ще живее като скот в кабината и т.н./ си остават същите И при чужд работодател в държавната хазна няма да влезе нищо = 0 лева.
мноого се подреждат (нерегистриран)
Фалит на бранша. Ти вероятно си пребоядисан французин.
начетох се на групостите ви (нерегистриран)
Нищо не пречи на шофьорите да си намерят друга работа. Нали е кофти? Така е. Ама на друга работа дават малко пари, ама не е кофти толкова. Връщането на празен камион е абсолютно неприемливо. Най-добре да се пререгистрират в Турция. На турците няма кой на им нарежда да фалират. Да не забравя данъци и осигуровки в Турция. Абе най-добре да учим турски език. Европата вони на мърша.
@ до предполагам (нерегистриран)
В коя българска фирма шофьорите взимат по 1800Е месечно чисто? Моля те, помогни ми!
НАЙ
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков
Руснаци, живеещи в България, пращат военни коли за сънародници, които се бият на украинска страна
Урсула фон дер Лайен: ЕС трябва да се подготви за евентуална война
Обявиха сътрудниците на ДС, участващи в изборите, сред тях Етиен Леви и Румен Гечев
Затварят надлеза на Околовръстния път при "Бояна" и викат конструктори за обследване
Урсула фон дер Лайен: ЕС трябва да се подготви за евентуална война
Путин: Единствената легитимна власт в Украйна е Върховната Рада, нужни са президентски избори
Руснаци, живеещи в България, пращат военни коли за сънародници, които се бият на украинска страна
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков
Зеленски: Отсъствие на Байдън от форума в Швейцария би било аплодиране на Путин