Десетки хиляди български камиони не били собственост на българи

В Европа ускорено въвеждат дигитални тахографи, но това не било добре за нас, защото трябвало да се инсталират фабрично

Обратно в новината

Коментари - Десетки хиляди български камиони не били собственост на българи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо не пречи на шофьорите да си намерят друга работа. Нали е кофти? Така е. Ама на друга работа дават малко пари, ама не е кофти толкова. Връщането на празен камион е абсолютно неприемливо. Най-добре да се пререгистрират в Турция. На турците няма кой на им нарежда да фалират. Да не забравя данъци и осигуровки в Турция. Абе най-добре да учим турски език. Европата вони на мърша.

За фирмите превозвачи не е добре камионите да имат тахографи, не е добре да плащат на шофьорите си, не е добре и да им осигурят нормални условия за работа и почивка, за да не фалират горките ... Само че в бранша освен ревльовци има и хора, които казват, че от както се въвежда ред по ЕС директиви нещата започват да се подреждат и измекярите постепенно отпадат от пазара, а за фирмите, които са подготвени и работят на светло става по-добре. Но тяхното мнение няма да бъде показано по ТВ защото на някой не му изнася. А иначе загрижените за семествата на шофьорите - не се хабете и в момента доста българи работят за чужди фирми и не искат и да чуят за нашенските пишман- бизнесмени.

Фалит на бранша. Ти вероятно си пребоядисан французин.

Не знам защо ама имам чувството, че България отново изяде дървото?! Сега всички собственици на камиони ще си ги регистрират в зап. Европа и данъците няма да стигат до БГ и това е победа за нашите политици!!!

тя България е световно известен дървоядец.....

Плиткоумниците в ЕС разкатаха фамилията на дребния и среден бизнес.

Самата истина!

Няма да плачете,дигнаха цените на нафтата и ще се дигат,ще изкарвате още по една заплата от икономията на гориво.Колко му е.

Европейците си защитават правата.Зщото те тези заплати са си ги извоювали с десетилетия, синдикати, протести, не като нас само пред тв-то и да пърдиш.И сега идва българският пишман бизнесмен хванал шофера да му работи за без пари дал му една издъхнала барака, две черги да се завие и трупа пачки на гърба и на нашите и чуждите.Да ама няма как да стане такива в Европа дълго не вървят, ще си плащате и вие колкото трябва ако не затваряйте кепенците и бизнес само в Бг с бухалките и талончетата.

Ако кажеш и какво ще правят шофьорите и семействата им, че не ми става ясно от изцепката. Колкото до мутрите - без хляб няма да са, няма да са и без Майбаси, яхти и палати в чужбина.

ако всички мислят като теб, сигурно така ще стане, защитнико на мутрите

Ш, този, чужбината ще ги глътне работниците. Щото там плащат. У нас е та...ак да бачкаш, само загуба. От където и да го погледнем. Баламите свършиха отдавна и така.

Ами българският шофьор ще кара максимално възможно според часовете, няма право да спи в евтин мотел за да се изкъпе, ще се облекчава до гумата на камиона, а когато спи ще пази нафтата и товара от кражби/ т.е. ще бъде и куче пазач/, ще го осигуряват на мин. работна заплата, ще живее като скот в кабината и т.н. При нашите работодатели шофьо,ите взимат около 2000лв., а при чуждите за същата работа над 2000Е, така , че на въпроса ти - межд. шофьори карат извън България и ще продължат да карат само, че за чужд работодател.

До предполагам Ти предполагаш, но друг разполага При нашите работодатели шофьорите взимат около 1800 Е и плащат нашите данъци и осигуровка всичко около 30 % при чуждите за същата работа над 2000Е и 20-25% данък общ доход + осигуровки 25% и сумарно 50% отдръжки, а екстрите /евтин мотел за да се изкъпе, ще се облекчава до гумата на камиона, а когато спи ще пази нафтата и товара от кражби/ т.е. ще бъде и куче пазач/ и ще живее като скот в кабината и т.н./ си остават същите И при чужд работодател в държавната хазна няма да влезе нищо = 0 лева.

Аууу, не думай! За някои може да е вярно, но за други и през крив макарон - не е! Помниш ли баба ти Маргерет Тачър какво правеше със синдикатите? Да си чел история, особено колониална? Извоювали викаш... Щом си рекъл...

Къмион мъъъ блъъъснъьь начиии трактуръ ми газиии багир ми тувари в еврупейска кола

какво място в ЕС бизнеса търсиш с тая талига бе ганьо цървулански

забележително е как всеки коментар който е против фалшивата радост на хората на Вожда се котира като спам или извън темата. Дир бг ? Безпристрастни журналисти да знаете какъв смисъл носи или я карате властта напред ний след нея м ?

Нали ГРОБ обявиха че били постигнали победа и с фанфари празнуваха даже един от евро-депутатите им (на ГРОБ) се радваше като първокласник на 1-ви учебен ден заради големият успех а сега кво излезе ... :) Камиона заминава с шофера стига до някъде после шофера пуска автопилота и камиона сам се свръща у дома докато шофера го чака някъде по света. Технологиите са се развили безобразно напред в бъдещето. Тепърва ще ни става ясно за какво ни взеха в ЕС дано истината не е прекалено грозна ама надали..

Е,БОКО не е ли българин?

въпрос при българският камион не ли е по-скоро дали камионът работи по Dairy Farm Supply China или по Dairy Farm Supply USA . Перспективно ли е работа за Dairy Farm Supply China или Dairy Farm Supply USA ?

някой разбра ли , защо французоеца ще връща камионите на 3 седмици в бг ... камиона трябва да се срещне с майка си ... или да си почине ...

Нали имаме германски и австрийски супермаркети! Те нали заради това ни приеха в ЕС...:)))))

Молдовски имаме ли? Аз знам за 2 молдовски фирми за автомобилни превози регистрирани в София.

... за които вкъщи не е София, а Таракли.

"В къщи" ли, бе? В кои къщи? В на майка ти къщата ли? Пише се "вкъщи", слято. Джурналята не покрива и матура за средно образование. Защо го траете?

sled kato problemyt kasae chastnite prevozvachi, zashto ministrite gi zashtitavat? Zashtoto ako im vdignat zaplatite ili podobrqt usloviqta na trud, sled tova vsichki rabotnici v bg shte iskat syshtoto.

Уважаеми шофьори, търсете си друга работа. С тия дигитални тахографи и европейски правила транспортните фирми директно фалират. Който има камион да продава и да се спасява. Тежко и горко ако някой изплаща камиони и пр. оборудване. Бъдещето на България е да продаваме на селския пазар китайски гуменки и турски чушки. Аз поне не виждам начин някой да може да храни деца в такава тежко регулирана среда със сериозна професия или бизнес. Първо бяха мутрите, после дойде държавата, сега е ЕС. Ние винаги сме губещи. Жалко за илюзиите отпреди десетина години. От ЕС спечелихме малко гей паради, малко мигранти и малко помощи за интеграция на ромите. Успешно изнесохме младежта за проституция и бране на ягоди и толкова. На печелившите честито, а на вас драги зрители, лека нощ.

Много точно и изчерпателно.

До кого трябва да адресираме КЪРВАВОТО ПИСМО?

:-) пиши по-често тук. Не че нещо, но все пак е добре да чета, което и аз мисля. Дали съм само аз така?

2500000 българи работят навън и според теб всичките проституират и берат ягоди . Също според теб вече няма да има и камиони и шофьори. Ужас ! Просто от пазара ще отпаднат нашите ганьовски фирми.

Дебел Петко...днеска дебел, утре още по...

Алоууу...500 кинта заплата за межд шофьор Де у Европа го има тва... Бълтарски изедници, нямате наяждане...боклуци

Щом камионите не са българска собственост , какво реват превозвачите българи ??? Чуждите собственици ще плащат хотелите и командировките на шофьорите както и до сега !!! Българските шофьори са мърляви и смардящи заради това , че спят в кабините. Работил съм във фирма, където шофьорите от Испания , Унгария , Полша , Германия винаги са идвали чисти и спретнати. ...явно има нормални човешки условия за сън и хигиена по пътя им !!!

Европейската директива, касаеща международните превози е преди всичко грижа за здравето на шофьорите.Естествено всякакви селтаци, и друга сволач ще се наложи да пофалират в определена степен.

Niama da se uchudia ako se okaje che sa na ruskata mafia ili na arabeski teroristi.

Истината е следната - шефа ми плаща МРЗ и добавка от няколко стотинки на километър. Ако не спя в кабината, ще трябва да си плащам хотел от джоба. Затова пищят превозвачите, а никой не пита за скотския живот на водачите! Чувал съм, че има български фирми, които са си направили бази в Европа и шофьорите им поне не спят на шалтета със седмици като добичета.

И не ти плаща добре ли, или какво? Че премести се, заплати по 4000 лева даже не стигаха да се набере персонал. Ти по-малко ли получаваш, или искаш още повече, и можеш ли всъщност да си вършиш работата?

НЯМА заплата от 4000 лева! Има заплата от 510лв и пари под масата. После няма пенсия, няма заеми и т.н. Не знам дали има шофьор в България с легална заплата по документи от 4000лв! На шефа заплатата е 40 бона!!! Искам заплата 4000лв без да ми плащат на километър. Защото като вися в задръстването на някоя магистрала, никой нищо не ми плаща, защото се движа с няма и 5км/час!

Няма как ще плащате шепм.