”Тойота” откри дефект в педала за газта
Японският концерн "Тойота" обяви, че изтегля от магазините си в САЩ 2,3 милиона автомобили заради проблем с педалите на газта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Обратно в новинатаКоментари - ”Тойота” откри дефект в педала за газта | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
aha (нерегистриран)
kato se goni broika proizvedeni i prodadeni taka e koi sega e N 1 :):)nali se bieha v gardite 4e izmestiliGM
m (нерегистриран)
аз имах този проблем с рав 4 и самокатастрофирах.Ин но как ти сменят колата заради една изтривалка???
F The System (нерегистриран)
Ако ги бяха направили и двигателите им да не се износват толкова бързо... може би нямаше да стане това, което стана - безразборно и неконтролируемо производство изразходващо ресурсите на планетата и впоследствие осъзнаването, че цялата система е сбъркана и тотална икономическа и социална криза.... и покрай тях и морална... да живее дарвинизма.. пф
AZ BE (нерегистриран)
NA TIA DA IM IMAME PROBLEMITE
yes (нерегистриран)
spored men e targovski trik
offf (нерегистриран)
da vi imam problema kato niamat rachichki da si opraviat postelkata.... smeshki
(нерегистриран)
еба си баталите.
Фен на Тойота (нерегистриран)
Проблема е в това че Мериканците карат с автоматични скоростни кутии и когато стелката влезе под педала за газта не могат да изключат от скорост. Затова аз карам Корола със ръчна. Случи ми се и на мене тоя проблем , ама с ръчната можед да изключиш от скорост и спреш. Иначе съм изключително доволен. Королата ч взех чисто нова. Сега е 170 000 км и досега съм сменял само накладки,течности, един ремък и гуми. Корава като Москвич машина. Гори винаги 7.4 л/100 80%градско 20% извънградско. Двигател 1,8 Л бензин. Върви като пушка, независимо че я карам с бензин боклук А91. Първото напасване на клапаните е на 180 000 км по норми на производител. Така като гледам, единствено може да и се опре VW Джета или новия Форд Фокус. Хондите са много ниски и те карат са се чустваш все едно че седиш на асфалта.
Минаващ (нерегистриран)
Не ти я сменят ! Под изтегли се разбира викна в сервиз за отстраняване на сериен дефект
Японска му работа... (нерегистриран)
Поне добре, че си признават.
Ники (нерегистриран)
Тук не е написано, но се изтеглят (ремонтират) коли произведени от 2005 до 2010 година. Което ми потвърждава убеждението, че колите вече се правят за 5 годишна употреба.
До m (22.01.2010 г. 08:47ч.) (нерегистриран)
Не ти я сменят, оправят ти я... поне в нормалните страни. В България да си чул някой някога да е изтеглил нещо? Сещам се преди 5-6 години имаше проблем със съединителя на Пежотата. Обадиха се да кажат, че има проблем, но смяната и частите си ги плащаш ти...
icd (нерегистриран)
До m: не ти сменят цялата кола. Просто отиваш в най-близкия фирмен сервиз и ти оправят педала за тяхна сметка. До Фен на Тойота: всъщност автоматичните кутии ти дават да изключиш от скорост, няма проблем. От 5 години карам автоматична (е, Хонда, не Тойота), не е проблем. Проблемът е, че като им заяде педала, докато се усетят да изключат и спрат, и то белята вече е станала :-)
60 (нерегистриран)
че аз моя мускал го карах 25г. с такъв проблем,той си вървеше със 100 против всякакви закони на техниката.а при тойота всеки средностатистически техник може сам да се оправи.
___ (нерегистриран)
кога ли и на моята тойота ще й се случи нещо по-сериозно? стопи ми се стъкълцето в пепелника от цигара, а все си мисля, че като правиш пепелник трябва да го направиш термо устойчив! естествено никой не го прие като рекламация и трябваше да платя 160 лв. за нов! иначе върви много доволно ;-)
Фен на Тойота (нерегистриран)
Американските Тойоти (Корола и Камри) обикновено ги житкат до 300 000 - 400 000 километра без основен ремонт ако сменяш редовно маслото. Единствените които издържат повече са Мерцедесите дизел и бензин , Е класа или подобни. Виждал съм Мерикански таксита Мерцедес дизел и бензин Е клас на 600 000 км без основен ремонт :)))))
анархо (нерегистриран)
Тойота е на й-продаваната марка в България през миналата година. Причината-най-евтина японска кола. Но е най-евтина, защото вече не я правят в Япония, а напр. в ЮАР. За това и берат ядове.
pablo (нерегистриран)
Нищо чудно - тойота е въздух под налягане, ако бяха дали повече пари за инженерни подобрения, вместо за малоумни реклами за това колко била съвършена нямаше да се излагат така. Аз лично жълта кола не бих си купил никога - твърде съм загрижен за околната среда ! Защото докарването на японска кола до Европа, което разбира се става с танкери, вече замърсява толкова околната среда, че дори и да не я карате - вече сте оцапали природата. Не съм го изчислявал аз - и в Топ Гиър го коментираха и е грозен, но верен факт - и най-харчещата Европейска да си купите пак няма да замърсите толкова, колкото и най-чистата японска ! Защото за танкерите и фериботите НЯМА норми за изгорели газове, което е тъпо - ако жълтите наистина ги е грижа за околната среда да измислят и екологичен транспорт до Европа !
гого (нерегистриран)
Аз си карам Ладата и нищо не заяжда.
Зрител на Топ Гиър (нерегистриран)
По Топ Гиър казаха така: Ако искате кола , която подобно на хлебарките ще преживее термоядрената война , купете ЛендКрюизър а за пикапа ХайЛюкс казаха Практиче неразрушим .... Виxте филмчетата на Топ Гиър по YouTube:)))
хубава жена (нерегистриран)
какъв проблем си имал колега?Искам да ти кажа ако позволиш,нищо няма да ти сменят без пари.
ГРУ (нерегистриран)
Браво на японците ,признават си и оправят дефектите ,не случайно в щатите се карат основно японски коли и тук хората вече разбраха ,че японските автомобили са с класи над европейските ,по-здрави и по-икономични откакто се качих на първата си хонда не бих си взел никаква европейска кола .
проблем (нерегистриран)
Нова Тойота дизел1.4 гори масло не мага да си обясня що за двигатил е.Карал съм Пежо дизел команрейл до 150000 не буташе масло дори грам от смяна на смяна
До проблем (нерегистриран)
Тойота купува дизелите за малките европейски модели от европейски производител на двигатели. Не съм сигурен дали производителя е Фиат ,Форд или дори Пежо. Провери буквичките на модела на двигателя в википедия и ще видиш кой го прави
sss (нерегистриран)
И тук го правят- аз карам новата королла - и вече два пъти ме викаха в сервиз- един път ми сменяха предна лява полуоска- за тяхва сметка разбира се, втория път правиха проверка на кормилната уредба. Иначе съм доволен от автомобила!
do pablo (нерегистриран)
Ти наясно ли си изобщо?? повечето японски коли се сглобяват в Европа, вкл. Тойота...Ех... де да не беше така.. А тъпите европейски коли пък им се правят частите в китай и се карат с кораби дотук.. Така че си голям грешник и замърсител - покай се.. :))))
До ГРУ (нерегистриран)
Проблема колега ти е, че не си карал качествена Европейска кола - такива разбира се са немските, но са скъпи и затова не ги кара всеки. Защото ако се качиш на Ауди, БМВ или Бенц за по-дълго време, всички жълти ще ти се струват смешни. Основната причина в Америка да се карат японски коли е цената, условията на купуване и сервизната поддръжка, а не прехваленото и силно надценено качество. А глупавите статистики за качествените японски коли се правят от неграмотни журналисти на базата на статистика - ако аз ям пиле, а ти зеле - статистически заедно ядем пиле със зеле, а това не е вярно. Защото не се отчита основният елемент при повредите в колите - задкормилното устройство, защото тойотите и другите жълти коли ги купуват пенсионирани библиотекари, кротки женички и спокойни хорица, които им треперят и ги пазят да не им падне прашинка - дайте тази прехвалена тойота на някоа мутра, който натиска газта на Бенца с два крака и вижте дали ще издържи и 1 седмица - просто при тези тестове и статистики не се отчита човешкият фактор и затова не са верни. Практиката показва, че по улиците се движат повече стари немски коли, отколкото стари японски - просто жълтите коли след 10 години изчезват - все едно се изпаряват, а немските държат. Факт !
GRE (нерегистриран)
Аз карам ново мицубиши и на мен стелката ми влиза по педала на съединителя!!В началото мислех , че е проблем самия педал , но после видях и го оправих!
qponska mu rabota (нерегистриран)
Daimler (нерегистриран)
ИНЖЕНЕР ДО хубава жена (нерегистриран)
ХАЙДЕ ДЕ, НЯМАЛО ДА СМЕНЯТ НИЩО БЕЗ ПАРИ! АКО НЕ ЗНАЕШ, ВСИЧКИ МАРКИ ПРАВЯТ ПРОПУСКИ И ПОСЛЕ ВИКАТ КЛИЕНТИТЕ СИ, ЗА ДА ГИ ОТСТРАНЯТ. ОСОБЕНО ЗА НОВИТЕ МОДЕЛИ ТОВА Е НЕМИНУЕМО. А ТАКА ИМ Е ПО-ЕВТИНО-ПО-ДОБРЕ ДА СМЕНЯТ НАВРЕМЕ ЕДИН СЕМЕРИНГ НАПРИМЕР, ОТКОЛКОТО ДВИГАТЕЛЯТ ДА ОСТАНЕ БЕЗ МАСЛО И ПОСЛЕ ДА СМЕНЯТ НЕГО ПО ГАРАНЦИЯ, Т. Е. ЗА СВОЯ СМЕТКА. НО ТАКА Е С ВСИЧКИ МАРКИ, ТОВА ДА НЕ ТЕ ВПЕЧАТЛЯВА.
Maks (нерегистриран)
KPETEHA (нерегистриран)
А ние открихме дефект в педала на Властта. Кой ще го смени.
(нерегистриран)
НЕ СИ ПРАВ ПРИЯТЕЛЮ! МОЯТА КОЛА ПОЛЗВА ЕДИ И СЪЩ СЕРВИЗ С МЕРЦЕДЕС И КРАЙСЛЕР. ИДИ И ВИЖ НЯКОЙ ПЪТ КАКВИ КОЛИ СА В СЕРВИЗА ОСНОВНО. ПРЕДИМНО НАЙ-СКЪПИТЕ С КЛАСИ И ДЖИПОВЕ! НЕ ЗАЩОТО МУТРИТЕ ГИ НАСТЪПВАЛИ , / НА 10 000-30 000 са /, А ЗАЩОТО СА БЪКАНИ ОТ НЕДОКАЗАНА ЕЛЕКТРОНИКА ПРОИЗВЕДЕНА В КИТАЙ И ТАЙЛАНД!! ТАМ КЪДЕТО ПРАВЯТ ЕЛЕКТРОНИКАТА И ЗА ПОВЕЧЕТО КОЛИ! СЪЩО Е ВЯРНО , ЧЕ В ЗАВОДИТЕ НА МЕРЦЕДЕС/ ОСВЕН ТЕЗИ В ТУРЦИЯ/ , РАБОТЯТ ПРЕДИМНО ИНДИЙЦИ, ПАКИСТАНЦИ И ПАК ТУРЦИ!!! ДА ТИ СЕ ЧУДИ ЧОВЕК НА ОПТИМИЗМА ЗА НЕМСКОТО КАЧЕСТВО!!! НЯМА ТАКОВО ОТДАВНА!! САМО ЦЕНИТЕ ОСТАНАХАНЕМСКИ!!
ОРЕЛ (нерегистриран)
моят опел кадет 1.6 карборатор-1086г. е тероризеран яко и е на 720000км. без да е докосван двигателя.
етко (нерегистриран)
Знаете ли че доставката на една Тойота Приус от Японията до тука с кораба отделя толкова въглероден двуокис в атмосферата, колкото една обикновена кола за 150 000 км. Та всичко е ала-бала, мамицата им.
до анархо (22.01.2010 г. 10:01ч (нерегистриран)
абе смешник ти занеш ли въобще колко завода има Тойота в Япония и какво се прави там?? ако сикупишКруйзер да не си мислиш , че е японски??? запиши с десен волан - само САЩ и Витенам(дада) та твоя вероятно щее виетнамски ляв волан - Тайланд...деба и познавачеите деба
Инфо (нерегистриран)
Бензиновите модели na Toyota също имат фабричен дефект със сегмените - това са моторите 1.6 и 1.8 vvt-i 2000-2002 година. Затова са с удължена гаранция.
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна