”Тойота” откри дефект в педала за газта

Японският концерн "Тойота" обяви, че изтегля от магазините си в САЩ 2,3 милиона автомобили заради проблем с педалите на газта, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Обратно в новината

Коментари - ”Тойота” откри дефект в педала за газта | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бензиновите модели na Toyota също имат фабричен дефект със сегмените - това са моторите 1.6 и 1.8 vvt-i 2000-2002 година. Затова са с удължена гаранция.

абе смешник ти занеш ли въобще колко завода има Тойота в Япония и какво се прави там?? ако сикупишКруйзер да не си мислиш , че е японски??? запиши с десен волан - само САЩ и Витенам(дада) та твоя вероятно щее виетнамски ляв волан - Тайланд...деба и познавачеите деба

Знаете ли че доставката на една Тойота Приус от Японията до тука с кораба отделя толкова въглероден двуокис в атмосферата, колкото една обикновена кола за 150 000 км. Та всичко е ала-бала, мамицата им.

моят опел кадет 1.6 карборатор-1086г. е тероризеран яко и е на 720000км. без да е докосван двигателя.

НЕ СИ ПРАВ ПРИЯТЕЛЮ! МОЯТА КОЛА ПОЛЗВА ЕДИ И СЪЩ СЕРВИЗ С МЕРЦЕДЕС И КРАЙСЛЕР. ИДИ И ВИЖ НЯКОЙ ПЪТ КАКВИ КОЛИ СА В СЕРВИЗА ОСНОВНО. ПРЕДИМНО НАЙ-СКЪПИТЕ С КЛАСИ И ДЖИПОВЕ! НЕ ЗАЩОТО МУТРИТЕ ГИ НАСТЪПВАЛИ , / НА 10 000-30 000 са /, А ЗАЩОТО СА БЪКАНИ ОТ НЕДОКАЗАНА ЕЛЕКТРОНИКА ПРОИЗВЕДЕНА В КИТАЙ И ТАЙЛАНД!! ТАМ КЪДЕТО ПРАВЯТ ЕЛЕКТРОНИКАТА И ЗА ПОВЕЧЕТО КОЛИ! СЪЩО Е ВЯРНО , ЧЕ В ЗАВОДИТЕ НА МЕРЦЕДЕС/ ОСВЕН ТЕЗИ В ТУРЦИЯ/ , РАБОТЯТ ПРЕДИМНО ИНДИЙЦИ, ПАКИСТАНЦИ И ПАК ТУРЦИ!!! ДА ТИ СЕ ЧУДИ ЧОВЕК НА ОПТИМИЗМА ЗА НЕМСКОТО КАЧЕСТВО!!! НЯМА ТАКОВО ОТДАВНА!! САМО ЦЕНИТЕ ОСТАНАХАНЕМСКИ!!

А ние открихме дефект в педала на Властта. Кой ще го смени.

ХАЙДЕ ДЕ, НЯМАЛО ДА СМЕНЯТ НИЩО БЕЗ ПАРИ! АКО НЕ ЗНАЕШ, ВСИЧКИ МАРКИ ПРАВЯТ ПРОПУСКИ И ПОСЛЕ ВИКАТ КЛИЕНТИТЕ СИ, ЗА ДА ГИ ОТСТРАНЯТ. ОСОБЕНО ЗА НОВИТЕ МОДЕЛИ ТОВА Е НЕМИНУЕМО. А ТАКА ИМ Е ПО-ЕВТИНО-ПО-ДОБРЕ ДА СМЕНЯТ НАВРЕМЕ ЕДИН СЕМЕРИНГ НАПРИМЕР, ОТКОЛКОТО ДВИГАТЕЛЯТ ДА ОСТАНЕ БЕЗ МАСЛО И ПОСЛЕ ДА СМЕНЯТ НЕГО ПО ГАРАНЦИЯ, Т. Е. ЗА СВОЯ СМЕТКА. НО ТАКА Е С ВСИЧКИ МАРКИ, ТОВА ДА НЕ ТЕ ВПЕЧАТЛЯВА.

Аз карам ново мицубиши и на мен стелката ми влиза по педала на съединителя!!В началото мислех , че е проблем самия педал , но после видях и го оправих!

Проблема колега ти е, че не си карал качествена Европейска кола - такива разбира се са немските, но са скъпи и затова не ги кара всеки. Защото ако се качиш на Ауди, БМВ или Бенц за по-дълго време, всички жълти ще ти се струват смешни. Основната причина в Америка да се карат японски коли е цената, условията на купуване и сервизната поддръжка, а не прехваленото и силно надценено качество. А глупавите статистики за качествените японски коли се правят от неграмотни журналисти на базата на статистика - ако аз ям пиле, а ти зеле - статистически заедно ядем пиле със зеле, а това не е вярно. Защото не се отчита основният елемент при повредите в колите - задкормилното устройство, защото тойотите и другите жълти коли ги купуват пенсионирани библиотекари, кротки женички и спокойни хорица, които им треперят и ги пазят да не им падне прашинка - дайте тази прехвалена тойота на някоа мутра, който натиска газта на Бенца с два крака и вижте дали ще издържи и 1 седмица - просто при тези тестове и статистики не се отчита човешкият фактор и затова не са верни. Практиката показва, че по улиците се движат повече стари немски коли, отколкото стари японски - просто жълтите коли след 10 години изчезват - все едно се изпаряват, а немските държат. Факт !

Ти наясно ли си изобщо?? повечето японски коли се сглобяват в Европа, вкл. Тойота...Ех... де да не беше така.. А тъпите европейски коли пък им се правят частите в китай и се карат с кораби дотук.. Така че си голям грешник и замърсител - покай се.. :))))

И тук го правят- аз карам новата королла - и вече два пъти ме викаха в сервиз- един път ми сменяха предна лява полуоска- за тяхва сметка разбира се, втория път правиха проверка на кормилната уредба. Иначе съм доволен от автомобила!

Тойота купува дизелите за малките европейски модели от европейски производител на двигатели. Не съм сигурен дали производителя е Фиат ,Форд или дори Пежо. Провери буквичките на модела на двигателя в википедия и ще видиш кой го прави

Нова Тойота дизел1.4 гори масло не мага да си обясня що за двигатил е.Карал съм Пежо дизел команрейл до 150000 не буташе масло дори грам от смяна на смяна

Браво на японците ,признават си и оправят дефектите ,не случайно в щатите се карат основно японски коли и тук хората вече разбраха ,че японските автомобили са с класи над европейските ,по-здрави и по-икономични откакто се качих на първата си хонда не бих си взел никаква европейска кола .

какъв проблем си имал колега?Искам да ти кажа ако позволиш,нищо няма да ти сменят без пари.

По Топ Гиър казаха така: Ако искате кола , която подобно на хлебарките ще преживее термоядрената война , купете ЛендКрюизър а за пикапа ХайЛюкс казаха Практиче неразрушим .... Виxте филмчетата на Топ Гиър по YouTube:)))

Аз си карам Ладата и нищо не заяжда.

Нищо чудно - тойота е въздух под налягане, ако бяха дали повече пари за инженерни подобрения, вместо за малоумни реклами за това колко била съвършена нямаше да се излагат така. Аз лично жълта кола не бих си купил никога - твърде съм загрижен за околната среда ! Защото докарването на японска кола до Европа, което разбира се става с танкери, вече замърсява толкова околната среда, че дори и да не я карате - вече сте оцапали природата. Не съм го изчислявал аз - и в Топ Гиър го коментираха и е грозен, но верен факт - и най-харчещата Европейска да си купите пак няма да замърсите толкова, колкото и най-чистата японска ! Защото за танкерите и фериботите НЯМА норми за изгорели газове, което е тъпо - ако жълтите наистина ги е грижа за околната среда да измислят и екологичен транспорт до Европа !

Тойота е на й-продаваната марка в България през миналата година. Причината-най-евтина японска кола. Но е най-евтина, защото вече не я правят в Япония, а напр. в ЮАР. За това и берат ядове.

Американските Тойоти (Корола и Камри) обикновено ги житкат до 300 000 - 400 000 километра без основен ремонт ако сменяш редовно маслото. Единствените които издържат повече са Мерцедесите дизел и бензин , Е класа или подобни. Виждал съм Мерикански таксита Мерцедес дизел и бензин Е клас на 600 000 км без основен ремонт :)))))

кога ли и на моята тойота ще й се случи нещо по-сериозно? стопи ми се стъкълцето в пепелника от цигара, а все си мисля, че като правиш пепелник трябва да го направиш термо устойчив! естествено никой не го прие като рекламация и трябваше да платя 160 лв. за нов! иначе върви много доволно ;-)

че аз моя мускал го карах 25г. с такъв проблем,той си вървеше със 100 против всякакви закони на техниката.а при тойота всеки средностатистически техник може сам да се оправи.

До m: не ти сменят цялата кола. Просто отиваш в най-близкия фирмен сервиз и ти оправят педала за тяхна сметка. До Фен на Тойота: всъщност автоматичните кутии ти дават да изключиш от скорост, няма проблем. От 5 години карам автоматична (е, Хонда, не Тойота), не е проблем. Проблемът е, че като им заяде педала, докато се усетят да изключат и спрат, и то белята вече е станала :-)

Не ти я сменят, оправят ти я... поне в нормалните страни. В България да си чул някой някога да е изтеглил нещо? Сещам се преди 5-6 години имаше проблем със съединителя на Пежотата. Обадиха се да кажат, че има проблем, но смяната и частите си ги плащаш ти...

Тук не е написано, но се изтеглят (ремонтират) коли произведени от 2005 до 2010 година. Което ми потвърждава убеждението, че колите вече се правят за 5 годишна употреба.

Поне добре, че си признават.

Не ти я сменят ! Под изтегли се разбира викна в сервиз за отстраняване на сериен дефект

Проблема е в това че Мериканците карат с автоматични скоростни кутии и когато стелката влезе под педала за газта не могат да изключат от скорост. Затова аз карам Корола със ръчна. Случи ми се и на мене тоя проблем , ама с ръчната можед да изключиш от скорост и спреш. Иначе съм изключително доволен. Королата ч взех чисто нова. Сега е 170 000 км и досега съм сменял само накладки,течности, един ремък и гуми. Корава като Москвич машина. Гори винаги 7.4 л/100 80%градско 20% извънградско. Двигател 1,8 Л бензин. Върви като пушка, независимо че я карам с бензин боклук А91. Първото напасване на клапаните е на 180 000 км по норми на производител. Така като гледам, единствено може да и се опре VW Джета или новия Форд Фокус. Хондите са много ниски и те карат са се чустваш все едно че седиш на асфалта.

еба си баталите.

da vi imam problema kato niamat rachichki da si opraviat postelkata.... smeshki

spored men e targovski trik

NA TIA DA IM IMAME PROBLEMITE

Ако ги бяха направили и двигателите им да не се износват толкова бързо... може би нямаше да стане това, което стана - безразборно и неконтролируемо производство изразходващо ресурсите на планетата и впоследствие осъзнаването, че цялата система е сбъркана и тотална икономическа и социална криза.... и покрай тях и морална... да живее дарвинизма.. пф

аз имах този проблем с рав 4 и самокатастрофирах.Ин но как ти сменят колата заради една изтривалка???

kato se goni broika proizvedeni i prodadeni taka e koi sega e N 1 :):)nali se bieha v gardite 4e izmestiliGM