Човешка грешка е вероятната причина за трагедията в Гърция, министър подаде оставка

Костас Караманлис отбеляза, че поема отговорността за "дългогодишните недостатъци" на държавата

Обратно в новината

Коментари - Човешка грешка е вероятната причина за трагедията в Гърция, министър подаде оставка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мда, ей затова ще се оправят гърците, щото управниците им имат някакво чувство за морал поне, а при нас де се е чуло министър да подаде оставка, колкото и да е некадърен?

Всяка човешка грешка е лична, тия нагоре са виновни дотолкова че са допуснали да има такъв човек допуснал грешката. Въпрос на отговорност е да подадат оставка. Нима не е виновен и Ердоган за толкова много жертви от земетресението.

Нашите чакат да ги изнесат. Сами никога не пускат кокала.

С кво мислите са пълни контейнерите на товарният влак? Те берекет, че не са избухнали, то щеше да има канонади.

И какво са пълни контейнерите, приятелю? Би ли разказал?

Това тук няма как да се случи - всеки, набарал властта е захапал здраво кокала и не пуска! Да почиват в мир загиналите и да се оправят бързо ранените! П. С. Между другото, не знам защо Дора не отбелязаха годишнината от една друга подобна трагедия, случила се у нас - тази на влака София-Кардам.

Контейнерите са със всякакви чудеса вътре. Например китайски джапанки. И шперплат.

Никой не го боли за вас бе пионки, не ви ли е ясно? Нали питаха един директор на самолетна компания защо ползва части втора употреба с неясен произход и състояние? Отговора беше - щото е много по-евтино. Имаме застраховка - при инцидент плащаме по милион на загинал. Всичко е само пари. Нелогични икономии от всичко само и само за още и още пари. За тях вие сте просто източник на пари.

Ей, Коста, а беше толкова лесно!Само требваше да кажеш на медиите, че е станало, защото вагоните са тежки!Ще ви организирам на гръцките министри един ПУЦ при Българските министри.

Имаше в НР БЪЛГАРИЯ ЖП ВОЙСКИ Готови кадри !!!!!

В техникума, имах един учител по машинни елементи, който като започнеше да извежда една формула, само пишеше и мълчеше.Накрая, като я изведеше похарчваше цял червен тебишир, да я загражда, обръщаше се към нас и казваше: - Запомнете тази формула, защото поради нейното незнание в Централният софииски затвор има цяло конструкторско бюро.Човекът беше работил и конструкторското бюро на 'Месершмит".Бог да го прости!Научи ни!

Чалгарите нямате спирка!Говедо,от паднала машина не се взима и винт!

За пътническия влак всичко е написано от къде за къде в колко часа,колко души.....а товарния от къде се появи тишина падна ли от някъде?

Шефът на гарата арестуван. Министърът подал оставка. Може би и на него му подготвят килията. Еей, не ги научихме тия гърци и това е! Ами обвинете стрелочника и машиниста, бе!

мнение (нерегистриран) То па едни кадри...

За да се случи такава трагедия, трябва да има тотално безхаберие и некомпетентност в структурите не техния ЖП транспорт. Дори някой по веригата да допусне грешка не би трябвало да се стига до подобен челен сблъсък. Влаковете не са хиляди като автомобили на магистрала, и със съвременните технологии би трябвало да могат да бъдат контролирани успешно.

Кой каза че се взимат от паднали машини бе тъпир? Да не говорим че в самолетостроенето винтове не се ползват, а нитове. Ама добре че сте умни и красиви ... такива им трябвате

Защо не съобщават от къде и на къде пътува товарния влак? За разлика от пътническия. Мълчат защото товарният влак превозва танкове за Украйна, което се правим съвсем отскоро -втора седмица. И съответно точно това е главната причина за катастрофата. Известно е че повечето ЖП катастрофи стават след промени на графика за движение. ЖП графика е една консервативна система от правила, навици, рутина.Нищо чудно ако половината служители не знаят за промени , особено ако на определо ниво те се пазят в тайна.

Че Гръция какво оръжие изнася.Тя не се ли готви за десант в Кипър срещу Турке

Къде виждаш на снимката танкове бе кривоглед това са конъейнери къде видя танкове

Гърция е транзит за товари през Средиземно море от западна Европа и САЩ , пристанище Патра(както в случая) или Александропулис, после през България и Румъния

Товарният влак е пътувал от Солун за Атина. Карал е танкове. В Атина ще им сложат перки на куполите и ще ги маскират като хеликоптери, за да отлетят незабелязано към Одеса. Това беше засекретено от НАТО, ама заради теб открехвам малко от тайната.

Итар ТАСС пише че са превозвани тежки, бронирани бойни слонове.

И това как се вързва че пътническия влак се движел на север а товарния на юг?