Китайци проучват производство на електроавтомобили у нас
Китайската JAC Motors проучва възможностите за производство на електроавтомобили у нас и навлизане на европейския пазар.
Обратно в новинатаКоментари - Китайци проучват производство на електроавтомобили у нас | Днес.dir.bg
Коментари
Стой та гледай, как ще отидат в Румъния. Румъния, дето била зад нас, детно ни догонвала, според банкевската тиква.
В няколко университета вече имаме традиции в производството на електромобили за състезания и... може би изненадващо, се представяме хич даже не зле. Сега представете си ако боко боклуко не беше осрал АЕЦ Белене - сега щяхме да имаме ВЕЧЕ още една АЕЦ, която да ни дава сигурност, като се има предвид, че сроковете на Козлодуй изтичат, и щяхме да имаме козове да цакаме Мариците и големи шансове да пада цената на тока. Освен това щяхме да имаме (620 000 000 + Х дни х 160 000) евро, с които боко свинята, вместо да ги даде на Росатом, би могъл да инвестира в ИЗЦЯЛО БЪЛГАРСКО ПРОИЗВОДСТВО НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ (ноу-хау, изобретатели, инвестиции, собственост, печалби), които да си ги караме с, както вече стана въпрос - по-евтиния ток, щото щеше да има Белене. Обаче всичко това - при три условия: 1. боко боклука да мислеше за Българската икономика; 2. боко боклука да беше въобще способен да мисли; 3. боко боклука да не беше долна kypва. Поради това, горното няма да се случи.
Те това проучване го правят от 5 г.Накрая ще стане като Грейтуол. Тези елавтомобили с кви батерии ще вървят.Препоръчвам им Дюрасел издържат повече мнооооого повече:)
Досега китайци какво ли не бяха готови да правят и инвестират и нищо от това не се е случило...
По принцип на китайците им е през ориза,че преди 40 г сме произвеждали електрокари :) :) Дайте им условия другари и не искайте рошвети,и може и да дойдат!
Китайците се опитват през Източна Европа да навлезнат на Европейския пазар ..Това разбира се е добре и за нас ,защото идват реални инвестици и работни места ,но бъдете сигурни ,че тези проекти е бъдат стопирани от Западната бюрокрация и Вашингтонските им господари ,заради страха от Китайско влияние в Европа и загуби за Западните компании !
При генерала -просперитет ,добруване и благоденствие,при бастуните на момата и фесовете на сачмата- кражби,хаос и мизерия!
Щом проучвате, да Ви осведомя, че трябва да си докарате и работници, и инженери, и държавни служители, които да не ви изнудват.
Докъде я докарахме и китайците взимат по-големи заплати от нас та затова и те аутсорсват тук... Гъзът на Света сме! А Боко ни вдига духа с фразите: Асфалт дай! Стадион дай!
Бошкеее... С китайците седнал да се сравнява... Ти Африка гледай, щото падаме под равнището на Того и Мали. Гоним Сомалия.
асемблиращо производство,компоненти,автомобилен клъстър,8 от 10 автомобила по света са със наши.....Едно време правехме Булгаррено,алпин,москвич,жигули-за малоумниците- това бе Фиат 124- кола на годината,Икарус,мотоциклети Балкан,мотопеди Балкан,даже и велосипеди Балкан.сега внасяме джапанки за колелетата....
първо не желая да давам оценка на твоята личност, така както ти с лека ръка квалифицираш други хора- свине и пр Това само говори за комплекси при теб Второ не е работа на държавата да създава предприятия и да се занимава с производство Нейната работа е 1 Да осигури отбраната и финансовата стабилност 2 Да осигури образованието и медицинското обслужване 3 Законите и спазването им И това не може да се случи в рамките на управлението на едно правителство Това е процес, които е текъл 25 години и по-голямата част беше при управление на БСП или при коалиции с БСП и дпс Та резултата да не те учудва Не може да имаш иновативно производство на световно равнище в България, защото нямаш критична маса от мениджъри които да го организират Не очаквам да ме разбереш но прост пример: Банев- с фонда си унищожи маса предприятия и ги продаде на парче вместо да ги развие Това се случи през тези 25 г и в банковият ни сектор от други Баневци Мениджмънта там беше и е изключително от милиционери и няма да се даде тласък на връзката производстло-университет Между другото нашите технически университети и средните ни училища бълват кадри с подготовка, която няма нищо общо с търсената от работодателите в момента
Във Варна произвеждахме дизел двигатели Ровър,съвместими бяха с москветата.Сега няма български джапанки!
В 5 от 11 изречения се споменава "зам.-министър Петров". Инвестиция ли се рекламира или ...?
Български държавни предприятия не може, но китайски държавни(и комунистически) може. Демокрация по български. Всичко българско е лошо и комунистическо, всичко чуждо е хубаво и демократично, дори да идва от комунистически Китай.
Бумерангът на аутсорсинга се завръща, което доказва, че Земята е кръгла, но Не е безкрайно-кръгла. :-))) Когато споменавах, че водещи европейски фирми закъсняха прекалено в развитието си на алтернативи на ДВГ, бях залят с вълна от минуси. Но в новината лошо нема - стига условията на труд и заплатите да са по-"поносими" от тези в Мианмар и Бангладеш, да речем ;-)))
Представяте ли си всеки китаец да си купи по един български кибрит,как ще фръкнем нагоре....спомени от бъдещето!
Може, защо да не може? Просто комунистите директори и политици ги фалираха, за да ги откраднат по-лесно.
Ровър отдавна банкрутира, така че Жан Виденов е бил абсолютно прав! А ти си неадекватна както обикновенно! да не кажа тъпа!
Ставате роби на жълтурите :D Ама вас ви кефи да ви опъват азиатци - било монголи, било тюрки, било сега китайци!
Когато Ровър искаха да строят завод - не бяха банкрутирали, а след банкрута им купиха асетите. Така че ако имаше работещ завод, можеше все още да има - например Рено! Но нали си много умен, такива неща са много под твоя мисловен процес!
След 26 години посткомунистическо развитие... се надяваме на комунистически Китай да въстанови разсипаното ни производство! Е, а дано!
Може и 200 минуса да ми сложите, ама аз познавям няколко такива комуняга забогатели от ограбване и приватизация! Включително са и съдружници с мафиоти.
1. В конкретния ми коментар не съм квалифицирал хора. Квалифицирал съм свине - просто съм нарекъл нещата с истинските им имена. Не съм почитател на евфемизмите. 2. Работа на Държавата е да осигури благосъстоянието на населението, като малка част от това е да се грижи за стабилността и растежа на икономиката (която, според теб, хич не е работа на държавата, щото не си я споменал), като малка част от това пък е справянето с безработицата. Простотиите, дето си ги изпляскал тъдява, са герберастка помия, дето даже и боко свинята няма да се съгласи с нея. Демек - нищо не вдяваш от това, за което си писал. 3. Даваш ми пример с някаква мафиотска структура и правиш извода, че поради наличието в България на мафиотски структури, на Държавата не ѝ е работа да мачка мафията. Еми... не само, но И заради диванета като тебе, държавата ни е на такова ниво. 4. Абе аре земете го научете тоз Български, бе - не е чак толкоз сложен на по-елементарно ниво... Но... съзнавам, че за герберската кочина това е трудно, комай невъзможно предизвикателство. Вие си имате 2-3 вида квичене и грухтене. Как да научите език...
За асет има българска дума актив! това че употребяваш чуждици не те прави по-умна:))) Даже още по-комично звучиш!
Теленор и Виваком си смениха оборудването с Хуавей. Я пак обясни какво искаше да кажеш?
Френската държава е съсобственик в Рено ,немската -Долна Саксония във Фолксваген,любимата ЧЕЗ е държавна и т.н. Защо забранявате на България?Или като папагал повтаряте тъпи стари мантри? Цвингето май е прав с квалификациите.
Л.петров е изтъкнат философ,икономист и политик!Преди да стане зам. министър ,бе кмет на община витоша!
Не съм учил във висшия институт "Карл Маркс" не знам българските икономически понятия, серГейчо!
Китай е комунизъм само в централната власт, оттам нататък е брутален капитализъм, какъвто даже в САЩ няма!
Единствено BMW купиха "асетите" на Range Rover, а Рено не купиха никакви 'асети" така че всичко останало замина за скраП, където щеше да отиде и варненския завод! А моделът Маестро който произвеждаха тук беше откровенно грозен и първобитен, даже и за България в онези времена!
Китайската работна ръка беше най евтина и затова всички рсзвити държави прехвърлиха производстсото си там. Сега китайците пррхвърлят низкокачественото си производство у нас, което ще рече, че сме много по зле от тях, макар и да се бием в гърдите, че сме еврогейци. Китайските стоки са пълен буклук, но се купуват от бедните защото са евтини. България също ще произсежда китайски боклуци, защото ни управляват буклуци.