Китайци проучват производство на електроавтомобили у нас
Китайската JAC Motors проучва възможностите за производство на електроавтомобили у нас и навлизане на европейския пазар.
Обратно в новинатаКоментари - Китайци проучват производство на електроавтомобили у нас | Днес.dir.bg
Коментари
Думата инвеститор във България е = на законен грабеж ! За държавата ,ползите са никакви , за народа също никакви ? Има ли смисъл дори да се говори по медиите дори , ХА ,ХААА
Еми да доста части се произвеждат тука щото заплатите са ниски, близко сме до ЕС и данъците са ОК, обаче това със заплатите си е кофти, робуваме и това е факт!
МЕЧТАТА НА БАНКЯНСКИЯ ПОЖАРНИКАР БЕШЕ ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ , ,,,,,,,, НО ТОВА МОЖЕ ДА СТАНЕ САМО ...................................АКО НЕГО ГО НЯМА
В МОМЕНТА НА ОТКРИВАНЕ ВСЕКИ ЧУЖД ЗАВОД СЕ СРЕЩА С РЕКЕТЬОРИТЕ СИ -----СЛЕДВА ЗАКРИВАНЕ
Много добре ! Само че заводите на китайците на българска земя трябва да бъдат с 40% българско участие. В противен случаи ще научим за още български корупционери прибрали милиони комисионни за сметка на българския народ. Китайците винаги ще предпочетат мекия камък и лека процедура.
Всеки 8 автомобила имало наши компоненти, хехе ама недей да говориш глупосит бе. Така беше когато имаше Кремиковци и правеше стомана за автомобилната индустрия на САЩ. хехехехе хахахаха. А за китайците е показателно колко са работливи. Ние имаме няколко ВУЗа които имат транспортин катедри и факултети толкова ли не се намери някой българин "бизнесмен" или Бойко Философа да организира едно такова производство. Та сега чакаме китайците. Спомням си преди 5-6 години няколко ВУЗа показаха дори прототипи на ел. автомобилчета. До сега нито един инвеститор. Но иначе ще купуват цървулите от Народното Събрание електро автомобилчета защо щот Чехъла е в далаверата.
ЩЕ ГО ЛАПАТЕ НА КИТАЙСКИТЕ КОМУНИСТИ :)))
Объркаха ни децата, Катайците! В Ловеч, Гришата Ганчев отдавна им ЗГЛОБЯВА колите, а сега пък, некой си г-н Петров, от Деформаторския блок, ще "асЕмблира" в Перник? Все по- учени хора за Трети манда гусин Борисов събира? С такива хора победата е сигурна! едва бабичка, бивша учителка
ще правим магарешки каручки , колкото правихме Роувъри във Варна .... докато не им поискат рушвет и не си заминат китайците ...
аз не са усетех че е партенка от преди година или още нещо.. просто пускат мъгла върху други новини...
Всичко е много добре. То китайското си е китайско, ама ако почнат наште да го правят качествено, ще имаме далавера и ние :(
знам че у сека таратайка има поне 15000 части.. секи монтьор или продавач на части си пие на хладно ся и са смее.. що ни потарсите некоя от тез фалени жици по..ох..некой интернет базар.. кой си купува кола за жицата бе ? аман от будали..
Че България била имала "традиции от миналото в производството на електрокари и мотокари", е меко казано, щото преди соросоидната епоха държахме световно първенство, а китайците може и наистина да произвеждат електроавтомобили у нас, ама само и единствено ако разреши Посланикът.
Силно казано, ждрольо, силно казано:) Имахме пазар за нашите кари предимно в СИВ. Тук таме по света се продаваха малки количества - арабския свят, Южна Америка, Азия...но символични количества! Друг е въпроса , че имахме представителства на Балканкар в поне 40 държави.:) Но те не служеха за търговия и маркетинг, а за съвсем други цели. Така че изявлението за "световно първенство" са силно преувеличени:) И за да те предпазя от по-нататъшно философстване - участвал съм в раздържавяването на холдинга в продължение на 5 -6 години и съм имал достъп до цялата информация за състоянието му, активите му, оборотите му, търговските му представителства и т.н. Освен заводите, 80% от които бяха тотално амортизирани и неефективни, холдингът имаше доста недвижима собственост - почивни бази, офис сгради, апартаменти по цял свят, офисчета, складове и т.н. По-апетитните ги изкупиха бившите шефове на Балканкар - сериозни ченхета от кариерата:) Това е....
И японците купуваха български електрокари заради оловото в акумулаторите и желязото на конструкцията.
Ждрольо, значи! А не можете ли вместо това да се аргументирате със сравнителни показатели за произведени и изнесени бройки по страни, по години, стойност на продажбите, да посочите източника си на информация и пр., за наистина смислено изложение? Явно не можете и не знаете и този път само разнообразявате речника си на соросоиден интелект с "ждрольо".
са ти верни, така направиха тарикатите ченгели из цял свят де що имаше българско. Скоро поподнах на българи които ехе на другия свят въртят туристически бизнес, бивши шефове в Балкан турист. Дори и хотел имали отдавна. А за карите нормално цикъла на обновяване на оборудването и основните средства за поризводство трябвашеда се извърши между 1987 - 1992г. ама не стана.
"Заместник-министър Петров е подчертал, че всеки 8 от 10 автомобила в света са изработени с български компоненти." Разбрахте ли сега, бедността, мизерията и разрухата просто ни се привижда !
всеки 8 от 10 автомобила в света са изработени с български компоненти.
лъжа ли е ? България е производител на електролитна мед А мед има във всеки електромобил Асарел Медет е една от най-големите ни фирми
А що си ги не произвеждат у тех си?
От 2022 година например в Норвегия се очаква забрана на дизел и бензин автомобили. В момента все повече си купуват ел.автомобили. Това е резултат от подписания договор за глобалния климат. На практика това ще рече, че ако китайците например отворят завод в България или друга държава в Европа то те ще си спестят разходите за дълъг транспорт до държавите които преминават на ел. автомобил. Второто е, че ако са доволни ще открият нови продукции в други индустрии- по близко до пазара по- малки транспортни разходи- чиста печалба за нови инвестиции. Разбира се ЕУ пак ще забрани на България- преди два дни германците ликвидираха производството на 40 модела коли от марката Фолксваген. При посещението в Китай Меркел се е озъбила на китайците за свръхпродукция на стоманата което се отразява на нейната цена. Тоест китайците имат стоманата и искат да намерят в какво да я вложат за да не е само като суровина, но като продукт.
Нищо ново под слънцето. По времето на комунизма забраните са идвали от СССР. Сега идват от ЕС и САЩ. Така е когато една държава няма държавници а само продажници и подлоги.
Загубена кауза! Никой няма да купува китайските боклуци, които минават 130 км. с едно зареждане на батериите срещу 500 км на Тесла! Да не говорим, че Европа вече е залята от БМВ-и3 и и8. С Китай може да отглеждаме единствено копринени буби и нищо друго!
ако напишете JAC Motors в някоя от търсачките (аз ползвам duckduckgo) ще попаднете на интересни факти, които могат да опровергаят мнението ви)
ако се не лъжа в момента нова батерия на Тесла излиза над 40 000 долара Физически представлява набор от множество кръгли батерийки разположен в метална ферма Проблема е да се изкопира зарядното устройство и логиката на работата му Първия китайски инженер който стори това ще получи - Герой на Съвецкия съюз Така че има пазар и за останалите производители, които не са толкова алчни
какво точно са направили виж им борсовите индекси за тия дни е паднал с 18 % Рекламните филми които се дават за МПС то видях едно батериата им е стандартна никаква иновация. Зарядното едва ли е по различно от всички други зарядни. А иначе по важно е устройството което разпределя енергията и съответно ел. двигател. Много реклама душкоооооооооооооо!
впичатление... че у китайски магазин продават по скъпо от български и пак с китайски стоки. що тъй? и че секаде се боклуци и покупка става на узаконена измама. май требе потребители по мрежи да споделят и да маркират качество съ техен знак..пъ кой честен е - да оцелее.
А катарците ше правят втора писта за формула едно, пък група мармоти ще правят завод за шоколади...Пък министърът от пръдня боя щял да прави...
Произвендахме електрокари с/у ,,Пирогов".Като ,,не рентабилно" предприятие го бастисаха .Сега китяйците ще ни ебават.Тъп народ и още по тъпи управници.
София Тех Парк до момента е един недомислен скъпо струващ провал! За такова нещо е по-добре да си мълчи човек, а този наглец взел, че и да се хвали???!!!
Хора!!!За да се оправи България са й нужни още 100 завода по три хиляди души всеки. Ако ги няма работната ръка ще бъде много много евтина
Покрай гръмките празни приказки, аз не чух тоя обратното-на-умник какво е направил, за да не изпуснем китайския инвеститор. Хайде на бас, че румънците или гърците ще ни го откраднат.
или на китайски батерии? един познат дади 600 лв дректно за колелоту ма колко сикъла ша държи..ша видим. лайоните май са около 400..
Те това е Задминахме и Китайската еФтина работна ръка . А ужким сме Европейска държава а да сте чули друга държава да произвежда за Китай ? Прави ли сме компоненти ама какви - седалки,предпазни колани и болтове за гуми .
Румънците правят ли автомобили?
Да, Дачия, които доста успешно пробиха в някои водещи европейски страни. Ниски цени и не лошо качество (поне на определени модели)
Браво, след волексите е ред на електричките, след това и много марки ще правим!!! България е най-истинската!!! Да живее!!!
Китайската работна ръка беше най евтина и затова всички рсзвити държави прехвърлиха производстсото си там. Сега китайците пррхвърлят низкокачественото си производство у нас, което ще рече, че сме много по зле от тях, макар и да се бием в гърдите, че сме еврогейци. Китайските стоки са пълен буклук, но се купуват от бедните защото са евтини. България също ще произсежда китайски боклуци, защото ни управляват буклуци.
Много оптимистично звучи. Полека, полека, ще се измъкнем от развития социализъм.
Л.петров е изтъкнат философ,икономист и политик!Преди да стане зам. министър ,бе кмет на община витоша!
Ромите ще крадат батериите -за по евтин ток :).Само да напомнят на китайците.
След 26 години посткомунистическо развитие... се надяваме на комунистически Китай да въстанови разсипаното ни производство! Е, а дано!
Представяте ли си всеки китаец да си купи по един български кибрит,как ще фръкнем нагоре....спомени от бъдещето!
Можеше и Ровър да произвеждат, но Жан Виденов каза "Стари са!"
Ровър отдавна банкрутира, така че Жан Виденов е бил абсолютно прав! А ти си неадекватна както обикновенно! да не кажа тъпа!
Когато Ровър искаха да строят завод - не бяха банкрутирали, а след банкрута им купиха асетите. Така че ако имаше работещ завод, можеше все още да има - например Рено! Но нали си много умен, такива неща са много под твоя мисловен процес!
Бумерангът на аутсорсинга се завръща, което доказва, че Земята е кръгла, но Не е безкрайно-кръгла. :-))) Когато споменавах, че водещи европейски фирми закъсняха прекалено в развитието си на алтернативи на ДВГ, бях залят с вълна от минуси. Но в новината лошо нема - стига условията на труд и заплатите да са по-"поносими" от тези в Мианмар и Бангладеш, да речем ;-)))
Български държавни предприятия не може, но китайски държавни(и комунистически) може. Демокрация по български. Всичко българско е лошо и комунистическо, всичко чуждо е хубаво и демократично, дори да идва от комунистически Китай.
Може, защо да не може? Просто комунистите директори и политици ги фалираха, за да ги откраднат по-лесно.
В 5 от 11 изречения се споменава "зам.-министър Петров". Инвестиция ли се рекламира или ...?
Във Варна произвеждахме дизел двигатели Ровър,съвместими бяха с москветата.Сега няма български джапанки!
асемблиращо производство,компоненти,автомобилен клъстър,8 от 10 автомобила по света са със наши.....Едно време правехме Булгаррено,алпин,москвич,жигули-за малоумниците- това бе Фиат 124- кола на годината,Икарус,мотоциклети Балкан,мотопеди Балкан,даже и велосипеди Балкан.сега внасяме джапанки за колелетата....
Докъде я докарахме и китайците взимат по-големи заплати от нас та затова и те аутсорсват тук... Гъзът на Света сме! А Боко ни вдига духа с фразите: Асфалт дай! Стадион дай!
Щом проучвате, да Ви осведомя, че трябва да си докарате и работници, и инженери, и държавни служители, които да не ви изнудват.
При генерала -просперитет ,добруване и благоденствие,при бастуните на момата и фесовете на сачмата- кражби,хаос и мизерия!
Китайците се опитват през Източна Европа да навлезнат на Европейския пазар ..Това разбира се е добре и за нас ,защото идват реални инвестици и работни места ,но бъдете сигурни ,че тези проекти е бъдат стопирани от Западната бюрокрация и Вашингтонските им господари ,заради страха от Китайско влияние в Европа и загуби за Западните компании !
Ставате роби на жълтурите :D Ама вас ви кефи да ви опъват азиатци - било монголи, било тюрки, било сега китайци!