Челна катастрофа между ТИР и "Хамър" на Околовръстното на София
Инцидентът е станал в участъка между бензиностанция ЕКО и разклона за Чепинци
Обратно в новинатаКоментари - Челна катастрофа между ТИР и "Хамър" на Околовръстното на София | Днес.dir.bg
Коментари
не е Хамър (чук) ами е Хъмър (бръмчач, мъркач), така че...
За да сте в безопасност. Карайте поне Т34. И от време на време. Стреляйте. Напосоки.
1:0 за камиона, и за добрите. Колкото и да ги правят и тях от кашкавал вече, само двигателят му е колкото половината "хамър" - в кавички, защото само формата му е такава, иначе е обикновен мекичък кошник.
абе Хамъра тежи към 2.4тона, та двигателя на камиона не тежи тон и двеста, а по-скоро към 300-400кг ама айде, ше се прайме, че не дрънкаш глупости
Тоя път номерът не е минал. Намерил си е майстора. Иначе практически най-големите отрепки карат Хамъри на тази територия.
Хамъра е голямо возило, карано от мега-комплексари в България. Но пред ТИРа не важи. Шофьорът на хамъра да си научи урока - следващия път да кара ТИР, танк или влак.
Да беше се ударил в накой урал
Хамъра е собственост на Фермер измамник от Кюстендил.
И кой е излязъл подедител?
като почнат да вкарват по затворите такива като тоя с хамъра нещата ще се оправят
Е те днес дойдоха на власт вече на 100% какви затвори какви 5 лв . А виж някои тинейджър с някой джойт със сигурност но този с хамъра даже 20 хамара ще има до година
Като гледам хамъра не е със зимни гуми. Това за тия дето викат че зимните гуми са маркетингов трик. Та тоя меркетингов трик във техмически мерки е 4 пъти минимум разкика в сцеплението на сняг и лед. Съответно 4 пъти по къс спирачен път и 4 пъти по високо претоварване по тангаж в завой
Сравнение с летните. Ако не караш екстремно, четирисезонни са си перфектни и за зимата. Почти същите показатели имат. Летните им параметри на четирисезонните са по-зле сравнение с чисто летни гуми. п.п. А, ако караш екстремно... Прави го като няма други хора на пътя.
За съжаление 4сезонните нямат същите показатели. Който не вярва да погледне тестовете дето мерят сцеплението. И няма как една и съща смес за гуми да държи при -10 и при +30 когато температурата на асфалта е над +60 и дори летните гуми дето са с по-мека смес почват да свирят от прегравяне. Но основния проблеме е зимата на заледено - тези със зимите гуми примерно спират от 40 километра за 20 метра, тези със всезезонните за 30, а тези с летните за 50. Гледал съм тестове на зимни гуми дето сцеплението на различните модели се отличава с над 30% . Така че дори да не караш екстремално ако се падне да катериш някой баир в Драглаевци примерно и е заледено, ако не си с хубави гуми автомобила може да се върне назад и да се завърти с всички произтичащи последствия. Отделно самите зимни гуми са доста капризно нещо и държат различно при различните условия - пример - попадали са ми зимни гуми дето на сняг и лед нямаха равни и беше кеф голям. Ама в момента в който температурите скочиха над нулата и снега се стопи и асфалта стана мокър тия гуми бяха като кънки - нямаше спиране. Съответно след това бяха сменени със гуми които се държат добре и предсказуемо при всякакви пътни настилки. И принципно това си е кусур на всички зимни гуми - на мокро при положителни температури не държат добре. И колкото е по топло и по мокро толкова по зле държат.
ССаааааа.... сигурно си инженер, специалист по каучук и производство на гуми?!? Разполагаш с тестовия център на Пирели, Тойо Мишелин и т.н.. и знаеш повече от тях...
Не разполагам с тестовия център на Пирели, Мишлен и компания, но има доста други фирми дето имат сериозни тестови центрове и правят изпитания - АДАК примерно и съм достатъчно технически грамотен като видя цифрите от тестовете да си направя съответните изводи. Отделно карам от доста години и съм тръгнал от Георги димитровки и Видинки като гуми и знам какви циркове бяха с тях, зимата особено... Гумаджийница нямам, но съм сменял гуми 2 пъти за един ден защото удоволствието да карам на Петрохан със летни гуми при условие че беше над +10 в София, а горе беше под нулата не ме кефеше и затова преди да тръгна си сложих зимните - разходих се до Петрохан и като се прибрах пак си качих летните. Защото при положителни температури летните имат по голямо сцепление от зимните. Отделно както казах съм видял разликата на различни летни и зимни гуми на живо. Даже в момента в гаража държа едни летни гуми дето ги карах само 3 месеца и ги слвалих защото смеската им се оказа много твърда и като паднаха есента температурите почнаха да возят отвратително, въпреки че сцеплението им е отлично, та ги смених с други които държат една идея по зле, но са доста по добре от към комфорт, а аз съм дърт вече и държа на комфорта. А тука предполагам този с хамъра е понастъпил и предвид отрицателните температури които са неподходящи за този модел гуми резултата е налице
сигурно заради гумите е станал челен сблъсък. мозък си. предполагам имаш гумаджийница и застояват зимните гуми, или оборота не върви?
Това, вероятно е с цел да се провери дали хамърът може да утрепа ТИР......
Е това е реклама... Супер здрава машина... Такива минимални щети предвид удара с влекач с ремарке. Карал съм военен Н1, 6 литра дизел, 8 цилиндъра. Уникален танк на гуми...
Щетите са доста относително нещо. В момента на автомобилите целта е да пазят хората вътре незаивсимо от щетите. И затова се правят абсорбиращи и специални деформационни зони които да поглъщат енергията при удара. Един познат се размаза преди години в Пловдив и колата беше на палачинка а той му нямаше нищо. Докато на времето едни мой роднина се фрасна със под 40 в една скала и на колата и беше счупен само фара ама и неговата глава и го изписахме лека му пръст. Мма колата беше Москвич 407 дето таблото е от ламарина от немски танкове и държи на изстрел от противотанкови пушки.
Веднъж изгледах около 500 видеозаписа на катастрофи /ПТП/ в Русия. От тези 500 автомобила само два бяха останали с незначителни външни щети - един микробус /военен УАЗ/ и един автомобил с висока проходимост /СУВ/ марка Тойота. Не знам какви са били нараняванията на пътниците, не беше показано.
Поне напишете кой е предприел изпреварване при непрекъсната линия! Късопишковците така компенсират разликата
Не е "Хамър" а "Хъмър".
Хамъра сигурно е бил такси и клиента е бързал. Иначе не мога да си обясня, защото шофьорите на такива коли са най-примерните водачи по пътищата.
Като гледам снимките може да се потвърди, че Хамъра е здрава машина. Счупена предница, но гумите са си на място. На камиона всичко е смляно.
винаги има ПО-ГОЛЕЕЕМ от теб
По принцип хамър винаги е с прединство, даже и в насрещното. Но явно има някои изключения. Например влак, танк, тир.
Хамъра е смлял тира. Ами ако беше Лада?