Коментари - Челна катастрофа между ТИР и "Хамър" на Околовръстното на София | dnes.dir.bg
назад

Челна катастрофа между ТИР и "Хамър" на Околовръстното на София

Инцидентът е станал в участъка между бензиностанция ЕКО и разклона за Чепинци

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Челна катастрофа между ТИР и "Хамър" на Околовръстното на София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На бас, че камионът е изпреварвал??? :)

Хамъра е смлял тира. Ами ако беше Лада?

По принцип хамър винаги е с прединство, даже и в насрещното. Но явно има някои изключения. Например влак, танк, тир.

Волвото не се дава!

предиНство !!!???

Тирът е спрял хамър устрема и го е върнал назад.

Защо ли съм сигурен , че глупака с хамъра е изпреварвал мислейки се за голям мъж.

винаги има ПО-ГОЛЕЕЕМ от теб

Като гледам снимките може да се потвърди, че Хамъра е здрава машина. Счупена предница, но гумите са си на място. На камиона всичко е смляно.

Ха-ха. И аз това казвам, ама простите мутри смятат, че ще векуват.

Хамъра сигурно е бил такси и клиента е бързал. Иначе не мога да си обясня, защото шофьорите на такива коли са най-примерните водачи по пътищата.

Хамърите може и да са здрави, но срещу Лада нямат шанс

Сблъскали са се два камиона

Не е "Хамър" а "Хъмър".

Поне напишете кой е предприел изпреварване при непрекъсната линия! Късопишковците така компенсират разликата

Е това е реклама... Супер здрава машина... Такива минимални щети предвид удара с влекач с ремарке. Карал съм военен Н1, 6 литра дизел, 8 цилиндъра. Уникален танк на гуми...

Пълен боклук.

М е до н глупако.

Доста е пострадал тира, чак странно. Хубаво че не е кола, щото щеше да има умрели

Това, вероятно е с цел да се провери дали хамърът може да утрепа ТИР......

Като гледам хамъра не е със зимни гуми. Това за тия дето викат че зимните гуми са маркетингов трик. Та тоя меркетингов трик във техмически мерки е 4 пъти минимум разкика в сцеплението на сняг и лед. Съответно 4 пъти по къс спирачен път и 4 пъти по високо претоварване по тангаж в завой

Ако е било кола а не тир щяха да са мъртви всичките вътре. Ще се потули ли случая ?

две яки коли...интересно е кой е победителя

иначе цнаем вече че може да утрепе 3 коли

Стига с тия катастрофи, стана банално .

че това е разрабока на военните - граждански танк :)

Хомер...

Омир, или Юмер - авторът на Илиадата.

Сравнение с летните. Ако не караш екстремно, четирисезонни са си перфектни и за зимата. Почти същите показатели имат. Летните им параметри на четирисезонните са по-зле сравнение с чисто летни гуми. п.п. А, ако караш екстремно... Прави го като няма други хора на пътя.

За съжаление 4сезонните нямат същите показатели. Който не вярва да погледне тестовете дето мерят сцеплението. И няма как една и съща смес за гуми да държи при -10 и при +30 когато температурата на асфалта е над +60 и дори летните гуми дето са с по-мека смес почват да свирят от прегравяне. Но основния проблеме е зимата на заледено - тези със зимите гуми примерно спират от 40 километра за 20 метра, тези със всезезонните за 30, а тези с летните за 50. Гледал съм тестове на зимни гуми дето сцеплението на различните модели се отличава с над 30% . Така че дори да не караш екстремално ако се падне да катериш някой баир в Драглаевци примерно и е заледено, ако не си с хубави гуми автомобила може да се върне назад и да се завърти с всички произтичащи последствия. Отделно самите зимни гуми са доста капризно нещо и държат различно при различните условия - пример - попадали са ми зимни гуми дето на сняг и лед нямаха равни и беше кеф голям. Ама в момента в който температурите скочиха над нулата и снега се стопи и асфалта стана мокър тия гуми бяха като кънки - нямаше спиране. Съответно след това бяха сменени със гуми които се държат добре и предсказуемо при всякакви пътни настилки. И принципно това си е кусур на всички зимни гуми - на мокро при положителни температури не държат добре. И колкото е по топло и по мокро толкова по зле държат.

сигурно заради гумите е станал челен сблъсък. мозък си. предполагам имаш гумаджийница и застояват зимните гуми, или оборота не върви?

като почнат да вкарват по затворите такива като тоя с хамъра нещата ще се оправят

ССаааааа.... сигурно си инженер, специалист по каучук и производство на гуми?!? Разполагаш с тестовия център на Пирели, Тойо Мишелин и т.н.. и знаеш повече от тях...

Що, не може да се подхлъзне и да отиде в насрещното заради летните гуми ли?

И кой е излязъл подедител?

Със същия успех ще отидеш в отсрещната лента ако не се съобразяваш с обстановката и състоянието на пътя.

Не разполагам с тестовия център на Пирели, Мишлен и компания, но има доста други фирми дето имат сериозни тестови центрове и правят изпитания - АДАК примерно и съм достатъчно технически грамотен като видя цифрите от тестовете да си направя съответните изводи. Отделно карам от доста години и съм тръгнал от Георги димитровки и Видинки като гуми и знам какви циркове бяха с тях, зимата особено... Гумаджийница нямам, но съм сменял гуми 2 пъти за един ден защото удоволствието да карам на Петрохан със летни гуми при условие че беше над +10 в София, а горе беше под нулата не ме кефеше и затова преди да тръгна си сложих зимните - разходих се до Петрохан и като се прибрах пак си качих летните. Защото при положителни температури летните имат по голямо сцепление от зимните. Отделно както казах съм видял разликата на различни летни и зимни гуми на живо. Даже в момента в гаража държа едни летни гуми дето ги карах само 3 месеца и ги слвалих защото смеската им се оказа много твърда и като паднаха есента температурите почнаха да возят отвратително, въпреки че сцеплението им е отлично, та ги смених с други които държат една идея по зле, но са доста по добре от към комфорт, а аз съм дърт вече и държа на комфорта. А тука предполагам този с хамъра е понастъпил и предвид отрицателните температури които са неподходящи за този модел гуми резултата е налице

Всесезонните са по-зле от зимните през зимата и по зле от летните през лятото....

Хамъра е собственост на Фермер измамник от Кюстендил.

Щетите са доста относително нещо. В момента на автомобилите целта е да пазят хората вътре незаивсимо от щетите. И затова се правят абсорбиращи и специални деформационни зони които да поглъщат енергията при удара. Един познат се размаза преди години в Пловдив и колата беше на палачинка а той му нямаше нищо. Докато на времето едни мой роднина се фрасна със под 40 в една скала и на колата и беше счупен само фара ама и неговата глава и го изписахме лека му пръст. Мма колата беше Москвич 407 дето таблото е от ламарина от немски танкове и държи на изстрел от противотанкови пушки.

Има ли фермер неизмамник, че да позная кой е?

Веднъж изгледах около 500 видеозаписа на катастрофи /ПТП/ в Русия. От тези 500 автомобила само два бяха останали с незначителни външни щети - един микробус /военен УАЗ/ и един автомобил с висока проходимост /СУВ/ марка Тойота. Не знам какви са били нараняванията на пътниците, не беше показано.

Извинявам се, но в бързината съм писал 500 автомобила, а всъщност бяха 500 ПТП, т.е. автомобилите бяха два пъти по толкова.

Stanko

Тоя път хамъра няма късмет

Е те днес дойдоха на власт вече на 100% какви затвори какви 5 лв . А виж някои тинейджър с някой джойт със сигурност но този с хамъра даже 20 хамара ще има до година

Накръстовище се сблъскли "Белаз" с "Майбах". От Майбаха не излязъл никой...

Една грозотия по малко по БГ пътищата...

Да беше се ударил в накой урал

Хамъра е голямо возило, карано от мега-комплексари в България. Но пред ТИРа не важи. Шофьорът на хамъра да си научи урока - следващия път да кара ТИР, танк или влак.

Тоя път номерът не е минал. Намерил си е майстора. Иначе практически най-големите отрепки карат Хамъри на тази територия.