Коментари - Частен локомотив прегази двама работници на НКЖИ край "Илиянци" | dnes.dir.bg
назад

Частен локомотив прегази двама работници на НКЖИ край "Илиянци"

Освен дружеството, с изясняване на причините се заеха полицията, Инспекцията по труда, Националният борд за разследване на произшествия в транспорта

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Частен локомотив прегази двама работници на НКЖИ край "Илиянци" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Къде са двамата сигналисти да сигнализират, че идва Локомотив или друго съдържание от Б.Д.Ж .Аз съм бил сигналист и знам какво трябва да се направи даже се поставя и знаци един от ляво и един от Дясно плюс сигналист

Искам само да добавя нещо за тези паразити,които съобщават тази новина,,частен локомотив,,.Логично е да се напише локомотив.Сми защо не пишете когато стане ПТП частни автомобили се удариха или частен автомобил блъсна човек.

Вървят си значи двама машинисти мирно и кротко през горичката и изведнъж от храстите изскача ЧАСТЕН локомотив и започва да ги гази. Гони единия, той бяга, но локомотиват дава газ, настига го и го прегазва. После погва втория. Той финтира вляво, локомотивът по него, свива в дясно, локомотивът не го изпуска, машинистът прави тройно салто мортале с двоен тулуп, но локомотивът го удря със задния ляв буфер и следдва часа ригор мортис.

Къде е новината? Освен жалкото ударение върху собствеността на локомотива, която няма връзка със случая.

Това е лошо,но как се спира локомотив и с пет километра в час да се движи това дали е частен или не в случая няма значение.Нещо не е наред с означението за работници по трасето така мисля,но едва ли машиниста е виновен.

А ако беше държавен локомотив, щеше да ги заобиколи... Ето как лошият частник става престъпник и убиец...

Влака е с предимство подобно на трамвая, но в пъти повече. Няма как да се спре, презумпция виноват е пешеходеца , колата. Скоро всеки машинист до пенсия убива 2-3-ма, да не говорим за коне, крави, елени. Така са нещата, работниците да са трезви да внимават.

Обинковено такива дейности се извършват със слушалки против шум. Ако момчетата са били екипирани с такива, шансът да чуят машиниста клони към нула. Съболезнования на близките, но според мен и машинистът е блял някъде. Не може с 20 км/ч да не се усетиш да подадеш звуков сигнал. Отделно кой е пуснал момчетата да работят при използваемо трасе?!? Това си е руска рулетка. Да, трябва да внимават, но все пак! Щом и двамата са си заминали, значи има нещо нередно в цялата ситуация! Ако беше единия - да кажем невнимание, но двама ... тук вече нещо определено не е наред!

ужасноо наистина и за машиниста

Всички тези инспекции трябва моментално да се разформироват. Те съществуват единствено и само с цел източване на държавния бюджет в полза на партийни мекерета. Поздрави!

Глупости

Какви са тези частни превозвачи с локомотив? Излиза, че Ваня Григорова е права за подони частници! Светла памет на работниците! Сила на близките им!

Ам такива, бе! като тези с автобусите, само, че по-големи. Не може всички да са андрешковци ...

Железопътният транспорт е част от националната сигурност. Правилата са други, не като при автобусите.

Да не е тестов по новата пътническа линия софия бургас..

Такива неща се случват само с частни локомотиви...

Частно,частници ,инвеститори звучи гнусно нали !!! Искаме като в Северна Корея !

Ами като искаш в Северна Корея, заминавай! Билет до Истанбул, след това до Москва и от там е лесно.

Снимката е от гара Илиянци, а инцидента е станал на линия до търговската база "Илиянци"... на няколко километра разстояние.

Този частен локомотив ми дойде някак в повече. Макар и не чак като на двамата убити с него от някого ... Съболезнования на близките им ...

Куче влачи, диря няма. Значи слагаш двама работници да работят на линията и никой не знае, че те са там и да има поне някаква сигнализация/ комуникация или нещо, което да предпази и двете страни и работниците и машиниста.

Тук има тежко нарушение на много правилници и разпоредби и сега някой ще го духа и залагам, че ще са или работниците, които не са спазили препоръките за безопастност (което е малко вероятно) или диспечер/ръководител-движение на гара Илиенци, който е наредил маршрут и е дал позволение на локомотива да тръгне от Илиенци (ако е тръгнал оттам, а не от Волуяк). Най-вероятно същия този е "забравил", че на линията има работници (обикновено това са кантонери или служители по поддръжката, които преглеждат жп.линията) и влака ги е връхлетял ненадейно. Само не разбирам как може да не видиш тези хора и да подадеш сигнал и те да не чуят. Единственият шанс е ако са били в крива/завой, а в този участък няма много такива. Въобще много е странен нцидента, но е факт, че някой се е осрал яко в ситуацията и е престъпил много наредби и разпоредби и сега трябва да бъде тричан. Дано да си понесе последствията. Мъртвите няма да се въънат от оня свят. Мир на праха им.

В каквато и крива да са,ако тоя реално е карал а 20 км./ч.,щеше да ги види и да спре.Кой знае как се е мандахерцал,кат посран вестник с 50-60 км..При работа в гара не е задължително да се взима прозорец ако не се пречи на движението.Достатъчно е да се пише в диспечерските и да се работи.Тук вината е или на машиниста или на дежурният в гарата.Ще видим в крайна сметка...