Петима ранени за 10 минути на пътя край Бургас

Петима души са пострадали при две катастрофи в Бургаско тази сутрин, станали в рамките на само 10 минути, съобщиха от Областната дирекция на МВР.

Обратно в новината

Коментари - Петима ранени за 10 минути на пътя край Бургас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сумати верижни катастрофи станаха ама глупаците не се научиха да спазват дистанция.

БургаШко

ЛЕТНИТЕ ШОФЬОРИ НАИЗЛЯЗОХА...

Адекватната дистанция, както и съобразената скорост е функция на много неща, като наблюдателност, бързина на реакциите, състояние на настилката и др.

В качеството си на Бургазлия и водач на МПС , искам да помоля коментиращите да не пишат неверни неща , да не кажа глупости ! В момента пътищата в Бургас и около Бургас ЦЕЛИТЕ СА С НАРЯЗАН от машините асфалт , за да бъдат положени кръпки . Изрязаните ленти са доволно дълбоки , а ръбовете са под прав ъгъл , а не полегати ! Това налага шофиране на зиг заг , в противен случай може с лекота да ти гръмне някоя предна гума с последваща неизбежна катастрофа ! Та : в нормалните Държави също правят ремонти , но там ремонтираният участък е заграден , осветен и осигурен за заобикаляне ! Тук в БГ , а в частност в Бургас , асвалта се реже едно към гьотере , за сигнализация и ограждения и дума не може да става , а после , когато стане белята - виновни са естествено ПАК шофьорите !

Такъв варварски ремонт на пътя от десетилетия се прави в София, Софийско, въобще където се сетя из България.

Мен оня ден един заплес ме натресе отзад на кръстовище в центъра на София. Спрях на десен завой да изчакам пресичащите пешаходци и оня ме шибна със засилка. Добре, че бях стъпил на спирачката, че хората пресичаха пред предната ми броня.

Виждал съм как се прави ремонт на магистралата от Токио до летище Нарита, едното платно се затваря /със съответната сигнализация/ вечерта към 22:30, една голяма машинка фрезова ЦЯЛАТА лента, като фрезования асфалт се смесва с прясна смес и се полага едновременно с това и всичко това с една машина.Следват валяците и на сутринта платното се пуща в експлоатация и следващата вечер се продължава с ремонта и така близо 60 километра за една седмица.