Петима ранени за 10 минути на пътя край Бургас

Петима души са пострадали при две катастрофи в Бургаско тази сутрин, станали в рамките на само 10 минути, съобщиха от Областната дирекция на МВР.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мен оня ден един заплес ме натресе отзад на кръстовище в центъра на София. Спрях на десен завой да изчакам пресичащите пешаходци и оня ме шибна със засилка. Добре, че бях стъпил на спирачката, че хората пресичаха пред предната ми броня.

В качеството си на Бургазлия и водач на МПС , искам да помоля коментиращите да не пишат неверни неща , да не кажа глупости ! В момента пътищата в Бургас и около Бургас ЦЕЛИТЕ СА С НАРЯЗАН от машините асфалт , за да бъдат положени кръпки . Изрязаните ленти са доволно дълбоки , а ръбовете са под прав ъгъл , а не полегати ! Това налага шофиране на зиг заг , в противен случай може с лекота да ти гръмне някоя предна гума с последваща неизбежна катастрофа ! Та : в нормалните Държави също правят ремонти , но там ремонтираният участък е заграден , осветен и осигурен за заобикаляне ! Тук в БГ , а в частност в Бургас , асвалта се реже едно към гьотере , за сигнализация и ограждения и дума не може да става , а после , когато стане белята - виновни са естествено ПАК шофьорите !

Такъв варварски ремонт на пътя от десетилетия се прави в София, Софийско, въобще където се сетя из България.

Виждал съм как се прави ремонт на магистралата от Токио до летище Нарита, едното платно се затваря /със съответната сигнализация/ вечерта към 22:30, една голяма машинка фрезова ЦЯЛАТА лента, като фрезования асфалт се смесва с прясна смес и се полага едновременно с това и всичко това с една машина.Следват валяците и на сутринта платното се пуща в експлоатация и следващата вечер се продължава с ремонта и така близо 60 километра за една седмица.

ЛЕТНИТЕ ШОФЬОРИ НАИЗЛЯЗОХА...

БургаШко

Сумати верижни катастрофи станаха ама глупаците не се научиха да спазват дистанция.

Адекватната дистанция, както и съобразената скорост е функция на много неща, като наблюдателност, бързина на реакциите, състояние на настилката и др.