Бойко Рановски пред Dir.bg: Без кола и книжка за година при нерегламентиран превоз
Теоретичният изпит за водач вече ще е само онлайн
Обратно в новинатаКоментари - Бойко Рановски пред Dir.bg: Без кола и книжка за година при нерегламентиран превоз | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
EN (нерегистриран)
Хахахахахахах, пълни глупости. Поетът го е казал: - не се гаси туй що не гасне.
Чт (нерегистриран)
Как се казва приложението?
Rng II (нерегистриран)
Ползвах такси после таксита та деградираха - аз прстанах да ползвам След това дойде Юбер - беше перфектно! Нормални адекватни хора и коли. Дори един водач даваше студена вода - Юбер ги спряха Аз по навик ползвах 5 - 6 пъти таксита и се отказах. След това ползвах максим там ситуацията е по зле от такситата изобщо не идват на повикване.
Султанът (нерегистриран)
Всичкото боклук министър и писарушки по ведомствата с години защитават магасарята бакшиши. Някой няма ли да им обясни, че има дигитални алтернативи на дилижансите и че комкуренцията е хубаво нещо?
... (нерегистриран)
Убер ли, споделено пътуване ли.... ще ги гледате през крива макарон. Ще плащате на лицензираните, кото са на "наши" хора и хоро ще играете!
И (нерегистриран)
И на никой не му идва идеята, че за да съществува такава практика нещо в такситата има проблем. Първо, цената не е на договаряне - срещу копърки на които не знаеш колко им е цената, второ - отчита се през GPS а не през помпа, трето - плаща се с карта а не с "нямам да ти върна" и накрая като знам какви таксиметрови шофьори са ме возили предпочитам да не знам кой ме вози.
Евролиберал (нерегистриран)
Това да не ви е късния соц и устав 56 че на който му хрумне да може да упражнява всякаква икономическа дейност каквато си реши. Днес за всичко се изисква лиценз, сертификати, преминати курсове и разрешения в името на клиента. Едни домати за да произведеш ти трябва да минеш курс за производител на домати, да вземеш сертификат за производител на домати, да вземеш разрешение от НАП, ХЕИ, общинската администрация и така нататък, за да направиш вадите и да набиеш коловете ти трябва разрешение от градския архитект, за поливането ти трябва да се оправиш с бюрокрацията в басейновата дирекция и така нататък. Тая дето сееш, копаш , береш и продаваш на Наркооп отдавна свърши. И с всичко е така. Имате обаче пълна свобода да се самоопределите като пол и да псувате Путин и Русия на воля. Ако ги хвалите се води дезинформация и носите пълна отговорност
Бай Хой (нерегистриран)
Не разбирам какъв им е проблема на такситата - има към момента минимална тарифа и като не ми е изгодно могат да вдигнат цените. Защо реват за обща минимална тарива - това е все едно картелно спорадумение, но с участието на държавата. Това е тотално гулпост и само да не стачкуват правят за бакшишите какво ли не. Ако сме съвестни, да спрем са ползваме таксита за месец да ги видя какво ще правят бакшишите - аз вече спрях да ги ползвам и ако други го направят ще стане весело. Не се пикее срещу вятъра е казал народа, а държата това прави, като нарушавата конкуренцията и свободния пазар.
Мениджър Мишел Орел (нерегистриран)
Приложението е ТАКСИ МАКСИМ У за корумпетата от Автомобилна Администрация
1-н (нерегистриран)
Ебаси лобиста. За пияни водачи наказанията са по малки от тези за нерегламентиран превоз. Изчетох внимателни- помпата на сметката никъде не я е споменал, същата не подлежи ли на технически преглед?
Аз (нерегистриран)
Стига защитавахте бакшишите! Който искам ще си возя в колата! А крадците от НАП, откъдето изтекоха данните на целия български народ кога ще бъдат наказани?!? Осъдиха България в Европейския съд за това изтичане на данни и какво се получи? Народът плаща глобата наложена на НАП, т.е. плащаме си затова че ни ограбват ... Хипер нагли парчета са над 90 % от работещите в НАП. За МВР въобще няма нужда от коментар - достатъчно е да видите животинските физономии на повечето работещи там ... И проверете в колко държави има забрана на Uber и после ми говорете за нелоялна "конкуренция".
Аз (нерегистриран)
Баси колко лобистки глупости, насъбрани в една статия. Бакшишите ги избягвам вече, откакто започнаха да искат нов картел с по-високи цени и частично го постигнаха. Да си седят на улицата по цял ден, сами са си виновни.
Тираджи Хасан (нерегистриран)
Платформата на Максим е много удобна и ефикасна, води до повишаване на конкуренцията и съответно качеството на услугата при изгодни и резонни цени.
Иван (нерегистриран)
Рановски, виж сега, щом с приложението може да се постигне цена, значи може и с такситата. В много случаи колите на Юбер се по-чисти и технически по-поддържанни от такситата. За водачите да не говорим. Разликата е, че от една страна такситата ви пълнят десетките държавни касички, а от друга - работата на шофьора е сигурна и така клиента е целта и потърпевшия. През Юбер днес ме кара съседа, утре аз него - отговорността е споделена, интереса не е гарантиран и затова усилията, които полагат хората са по-големи. По-просто не мога да го кажа, дано ме разбереш и ти, и таксиджиите. Докато нещата са така, както искате вие - да се работи за държавата, не за хората, дотогава тази, а и всяка друга държава няма да се ползва с доверие.
Само да питам (нерегистриран)
Кое е по добре? Да те вози възпитан младеж с чистата си лична кола или манго с купена книжка в разпадаща се и смърдяща трошка.
Услуга (нерегистриран)
От Пирогов до Овча купел 1 в София, 4.5км, 11лв. от лицензирана компания и мазен брат. Дали това е изгодно и чисто, лато сделка. Затова понякога ходя и по 7км пеша, но не всеки може.
Глупости (нерегистриран)
Това ли е проблема на България?
Абе, дебили, (нерегистриран)
Защо забранихте Uber?
Точно това е проблемът (нерегистриран)
в България - в чий джоб да влизат парите. замислете се за кого работят таксиджиите ;) защото съвсем не е за себе си, както между другото е редно
Няма (нерегистриран)
Да Ви разбере,за това се иска потенциал.
Джоджо (нерегистриран)
Не плащат данъци
Мазен бакшиш (нерегистриран)
За сравнение - за пияни и деогирани шофьори наказанията са по-малки. Явно това е най-страшното престъпление на пътя
Клиент (нерегистриран)
Месец юли. Бул. Гоце Делчев, до пазара. 4 таксита, легални. И четирите ми отказаха. Чакаха сигурно за някой поне до летището. Свързах се а МАКСИМ. на 3 лв. един дойде и ме закара. Е, сега явно ще си вися и ще се моля като просяк на бакшишите
Клиент (нерегистриран)
Пропуснах: дестинацията ми беше Мол Парадайз
Между другото (нерегистриран)
Aми ако шофьора превозва чувалите с пари от комисионните на обръча от фирми към резиденцията на Доган и Пеевски пак ли ще има 1 година без книжка, Айде не дейте да ставате смешни.
... (нерегистриран)
Пуснете Uber комунисти....
ъъъъъ (нерегистриран)
Ами амероканците защо гонят негрите?
Кибик (нерегистриран)
Другари, Да задушим всяка частна инициатива с безумни регулации и тежка административна и наказателна репресия! Да не оставим лоби необслужено! Алкохол зад волана и шофиране без книжка не интересува милата ни страна толкова, колкото опасността някои отговорни другари да се разминат с дебелите рушвети от мургави таксиджии! Плюя на Вас!
Онзи (нерегистриран)
Трябва да бъдат като всички таксита,и приложенията да са също като централи за поръчки,да ги видим дали ще возят за 3 лв,а конкуренция нека си има,тия примерно Максим само прибират процент и нищо не ги интересува.Стачки и оставки.,щото таксито като наруши нещо тия дайяджии го спукват от глоби,а за онези правомощия нямали
Xe (нерегистриран)
А колко проверки с "тайни клиенти" сте направили на таксита, бе?! Да видите и докажете, как се отказват по-къси превози, как се искат предварително договорени суми за "от... до...", как се "помпат" километрите, как от НДК до Люлин се минава през бул. България и околовръстното... Колко бакшиша сте хванали в София с МВР и НАП от тези, дето без да таксуват курсове развозват по цяло нощ проститутки и наркотици? Колко таксита сте проверили за да видите, че са технически неизправни да не говорим за хигиената вътре? А колко бакшиша сте хванали, че са наети на черно шофьори от собственици на по 3-5 таксита? Баси, според вас, ако дойде приятел и ме помоли да го закарам до вилата му ако ми плати бензина или ми даде шише водка, значе ще ме хващате и ще ме санкционирате? Защото по закон заплащането е и на бартерен принцип, не е само с пари? Ми узаконете фирмите като Юбер, бе! Ама не - на вас и на МВР бакшишите са ви необходими - хем пари снасят в джобчето, хем снасят информация, хем винаги ще натопят "когото трябва"...
Мемо (нерегистриран)
Всяка частна иницатива трябва да е регистрирана и да плаща данъци. Много ясно, че не може да се остави някой, който прави пари натъмно.
дам (нерегистриран)
ако се замислим няма начин някой да регистрира "нерегламентиран превоз", трябва някой шофьор/водач да каже, че го е имало. иначе ако и двете страни кажат, ние сме си приятелчета, аз возя приятелчето, пари? какви пари? няма пари в това возене ... ама вие му дадохте пари на излизане от колата ... ааа това ли, бъркате се, то не е такса за возене, имах да му връщам от преди. ако си стоят на тази теза, никой в нищо не може да ги обвини. единствения начин остава пътника да изнудва водача, щото водача плаща глоби не пътника.
Поредния герберски тъпак (нерегистриран)
Аман от идиоти по ръководни длъжности.
Емилия Василева (нерегистриран)
За дрогирани,пияни и джигити домашен арест. Ненормални!
Хм (нерегистриран)
Същото щях да пиша... За опасните идиоти по пътищата ни, които дрогирани, пияни, каращи като бесни помитат хора, избиват хора, превръщат хора в инвалиди, открай време никой не взема мерки и са ги оставили да безчинстват на пътя... А тука, веднага изкараха голямата сопа и ще отнемат кола и книжка за 1 година... Брей, ма то голямо прегрешение е да повозиш някой...иначе уж все се борят срещу климатичните промени и за по еко среда... Значи можеш да трепеш хора по пътищата, но не можеш да качиш човек и да го закараш донякъде... Либерастия, сър ! Човешкият живот нищо не струва, но само посмей да им бръкнеш в джоба...озверяват на часа да не изтърват кокала.
Ами (нерегистриран)
Те явно са си навили на масрафа! Ей такива протестират! Защото като си на зор и онзи ти каже "ай добре, кво да те правя? 10 лв." ще се качиш ако имаш пари и като нямаш алтернатива
Мич (нерегистриран)
Значи ако закарам 2ма комшии до работа и ми платят за услугата оставам без книжка? Звучи ми демократично.Виж ако ги закарам без пари и счупя полуоска в някоя фандъкова дупка ремонта си е за моя сметка.Браво-това ли ви учат в масонските ложи? Нали сте носители на "светлината" като Прометей/Луцифер.
Онзи (нерегистриран)
То всеки у нас се занимава което не му е работа и после викат гледай как живеят хората на запад.Глрдай,ама ходи да видиш как е
Недко (нерегистриран)
Тъп ли си или на такъв се правиш?Не става дума за комшията,баджанака или колегата.Става дума за използване на онлайн приложение,от което се набират клиенти.Това е извършване на търговска дейност,без касов апарат,отделно без минат псохотест,лицензи и т.н.
Мич (нерегистриран)
Даа тъп си.
Anonymous (нерегистриран)
Безумие до безумие. Как така теоретичен изпит за превозно средство няма да бъде присъстевено? Защо толкова години дори приссътвено едвам успяха да спрат схемите с измами на тестовете? Този да си подадва оставката веднага!
хъм (нерегистриран)
Така се прави монопол. Дали в България можеше да бъде създадено нещо като Uber?
Коко Н (нерегистриран)
Да и за овчар трябва да се защитават знания,за всичко,но не и в България.То министър председател имахме еднокнижник та ще гледаме останалото.
Пичове и мацки. (нерегистриран)
Беше яко в Софията. Свърши. Изнасяте се докато е възможно. В един етап е по-добре, да свиете перките. И без това покрай тая пандемия ще са хурки още поне две-три години. На чист въздух извън градовете, градинки, домашно земеделие с некомерсиална цел, интернет има навсякъде, децата така или наче ще учат онлайн. Що да дишате мизерните химични отпадъци и гуми? Защо да плащате на изроди? В момента, в който администрацията и паднат доходите, ако ще двеста закончета да измисли, нищо няма да може да направи. В градът сте просто едни крави и овце в обор, които който мине дои и стриже. А и идва световна икономическа криза. Помислете.
Иво Минджев (нерегистриран)
Ами регламентирай,не забранявай! Нека всеки да работи както иска - приеми наредба, създай бизнес среда, а у нас всичко е глоби, забрани и някакво тесногръдие
Защо (нерегистриран)
Са ми стикери като опасаха София с камери? Може би за чекмеджетата? Има малко неприятна физиономия тоя
То (нерегистриран)
Ако са се уговаря ли по скайп си е онлайн приложение.
... (нерегистриран)
Те така се убива всяка възможност Когато се ражда нещо ново то е малко. И ако го задушаваш докато е малко, няма да порасне. А представи си да искаха лиценз от правещите Apple в мазето за производствени хале. В края на краищата са произвели 50 бройки.
Набухленко (нерегистриран)
Не се знаело в на кой колата се качваш и т.н. защото при такситата много знаеш...психотестове и шофьорски книжки се раздават така както пощальоните раздават каталози от Лидъл и Кауфланд. Хората карат в града с 200 ,пияни, наркоманизирани и никой не може да им вземе книжката, политичетата крадат като за световно, но най-големия проблем бил че някой превозил друг за 5 лв.
Диков (нерегистриран)
Само да попитам.На хората живущи в центъра с ЕКО стикери 1 и 2..И им се налага да излезнат от центъра посока провинция...при норми завишени частици...както казахте...нямат право да тръгнат ли...или да закарат родители в провинцията...Те се махат от център а не влизат.Как ще го тълкувате.Не всички живеят в Бояна....Драгалевци и Симеоново.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?