Борисов: Чакъра стреля по полицаи, не съм отговорен за смъртта му
„Чакъра стреля по полицаи. Първо, той се самоуби, много добре знаете. Второ, цял ден държа полицаи заложници и стреля с "Калашник" по тях. Като полицейски шеф, никога не съм допускал да се стреля по полицаи".
Обратно в новинатаКоментари - Борисов: Чакъра стреля по полицаи, не съм отговорен за смъртта му | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кришан Мутра (нерегистриран)
Къщата на ББ в Банкя в негово присъствие и на Дянков, трябва да се обстреля с РПГ-та до тяхното разпарчосване. Много екстри се дават на този ционист. Ако е така ценен да си го вземат в Израел преди войната.
ТЕ ТЕКА ИСКАТ СЕГА САЩ (нерегистриран)
Да постъпят със Сирия - те с далекобойни ракети от миноносците, сирийската армия без възможност за адекватен контраудар. По тая логоката Боката в случая е невинен, вода ненапита, даже заслужил миротворец, защитавал с нокти и зъби тежко въоръжените си полицаи от тоя леко подвижен разбойник!
ТЪПЧО БАЛКАНСКИ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ТЪПЧО БАЛКАНСКИ (нерегистриран)
Интересно какво е наложило да се пробиват дупки в стените на къщата с гранати, когато къщата има достатъчно уязвими прозорци? "Около 18:00 ръководителят на спецотряда за борба с тероризма наредил на хората си да пробият дупки в стените на къщата, използвайки гранати." Следващият момент е, че трябва да си пълен идиот да допускаш, че няма да убиеш човека в къщата, като изстреляш в нея 15 противотанкови гранати! Противотанковата граната има конструктивнта особеност, че се взривява на два пъти: Първо за да пробие бронята на танка, второ за да изтрепе екипажа му! Тези милиционерски командири или не са ли имали мозък в главата си или са били амбицирани да докажат отново жестокостта на милицията (той ли ще стреля срещу нас!? ние сега ще го...), или и двете! Не само Бойко Борисов, а и ръководителят на отряда за борба с тероризма трябва да бъдат съдени. Как на нито един от тези милиционери не им дойде на ум, че човекът (бил той с присъди за леки престъпления, но не е бил убиец, терорист и не знам какъв още)може просто да е изпаднал в амок в тази ситуация. Психически да е превъртял. Все пак не е ранил нито един полицай, въпреки че е можел. В тази ситуация намирам, че действията на полицейските шефове са предумишлено убийство.
К1 (нерегистриран)
....точно това си помислих и аз ,като чух изцепката от съдът по правата на човека.
харманли (нерегистриран)
интересно как Чакъра стрелял цял ден по полицаи,като в 15 часа следобяд бяха истреляни 30 димки със сълзотворен газ и чак 2 2 часа след полунощ той се е самоубил.Тоя Чакъра бил голяма работа да оцелее след толкова много димки.Между другото другаря Борисов си пиеше питието на р-т Приказките.Това никой не го споменава ,но могат да ви го кажат сервитьорите там.
януари
къщата на убития!!!! се намира в полето, тоест- той с действията си не е застрашавал сигурноста и живота на много хора, какво е наложило да се стоварят десетки тежковъоражени полицаи от спец.частите Просто още тогава трабваше да си дадем сметка,че другаря Борисов за едното тшеславие е готов на какви ли не простотии! Е, понеже сме се предоверили(в т.ч и аз) и сме гласували за партията му и в частнст за него и кадровика на съд.система-другаря Цветанов, сега без да хленчим ще приемем факта,че ние ще платим за безумието му!
теодор тошев
Те полицаите не са хора, че да застрашава техния живот. Що говорите глупости бе? Един бандит се затворил в дома си и започнал да стреля. Полицаите го гръмнали и готово. Така се решават тези неща по целия свят ама в България не може щото видиш ли той има права.
ketnika@
ако беше убил 2-3ма полицай, докато се опитват да го задържат жив, тогава тази същата сбирщина ревящи хора, щяха да реват бб да плати кръвнината за семействата на полицаите... угодия няма... като се счупи стомничката варианти много :)
топала (нерегистриран)
защо не го арестува нормално а отиде със десетки въоръжени защото като случая със чората предварително е било решено да се ликвидира
kukumitzin (нерегистриран)
Аз на тези съдии от Европейския съд да им е...а мамицата!!!!!!!!!!
Много добре се знае (нерегистриран)
че ЕС е против смъртното наказание. И естествено - против подобни случаи, където държавна машина се ползва непропорционално срещу човек, който поне съда трябваше да изслуша.
Крайната цел (нерегистриран)
Крайната цел на пожарникаря е да ни избие всичките. Едни ще разстреля с гранатомет, други с липса на лекарства, трети ще умори с ниски пенсии и заплати, четвърти ще загинат по скапаните пътища, на пети ще им ореже детските надбавки, шести ще се самоубият, седми ще се отровят от скапаната храна, осми ще загинат под куршумите на мутрите, девети ще умрат в скапаните болници и така нататък.
егати (нерегистриран)
апокалипсиса! Приемам коментара като много тънка ирония:) А що не и дебела:))
2012 (нерегистриран)
Още един СЪБУДЕН! БРАВО!
онзи (нерегистриран)
За да не ни съди т.н.Европейски съд,трябва да каним престъпниците с кафе и баклава/турски/,за да се предават на полицията без жертви...
Един (нерегистриран)
бе много коментари си нацвъкал! Я, кажи къде плащат за писане на коментари.
Ама (нерегистриран)
Ами водометките, купени от ЦЦ!
Вариня (нерегистриран)
"Алагер,ком Алагер!"На Война,като на Война".Те стрелят и той е стрелял,но е нямал гранати или гранатомет,така,че не е оправдание това,че видите ли той стреляше и ние затова го стреляхме с гранатомет.
skymen (нерегистриран)
тия от европеиският съд нямат никаква връзка с деиствителноста!осъждат българия за какви ли не небивалици защитават престъпници ,роми и подобна измет постепенно се превръщат не в европеиски ами "селски" съд куцо и сакато е подало молби там както и 90% от живеещите в затворите които по принцип са "невинни"
Dobromir Dimitrow
"Който стреля срещу полицай си е отписал живота" - подкрепям твърдо! Добавям - "Който нападне полицай си е отписал здравето" заради многото побои от цигани над полицаи!
1234 (нерегистриран)
А какво правим с цивилните полицаи, които престъпват закона и заплашват граждани с отъжие, пребиват ги и други подобни действия? Или щом са полицаи, всичко им е позволено?
ГОГО (нерегистриран)
Не си много лоялен- има правила за задържане.Освен това по делото не фигурират никакви полицаи държани, като заложници. И няма законова уредба разрешаваща стрелба са гранатомет в населено място!
теодор тошев
Сигурно има друга. Разрешаваща стрелба с автомат. И стрелба по полицията.
мила (нерегистриран)
Чудя се, ако беше гръмнал 2-3 полицая, какво щяха да говорят някои от глупаците защитаващи престъпниците по надолу ... и как щяхме да компенсираме семействата им... какви права на човека, човека има права, но и задължения... 22 часа са го чакали да излезе и да се предаде, защо не го е направил?
Просто питане (нерегистриран)
Сега европейския "космос" ли ни е крив?
КАЛИТКО (нерегистриран)
ПОДЛИТЕ НОМЕРА НА "ПОЗИТАНО" НЯМАТ КРАЙ... ТОВА ЛИ ИЗМИСЛИХТЕ? ДА ПИШЕТЕ ТЪПО И НЕГРАМОТНО ОТ ИМЕТО УЖ НА НЯКАКЪВ ФЕН НА ГЕРБ? МНОООООГО ПЛОСКО! И МНОГО ПОДЛО. АМА ТЯ ПОДЛОСТТА СИ ВИ Е В КРЪВТА...
Драги Калитко, (нерегистриран)
грешиш! кво Позитано?!? не виждаш ли, че това е компютърен неграмотник, който цяла нощ се е борил с клавиатурата и мислите си... БСП-то е по-рафинирано:)
КАЛИТКО (нерегистриран)
ПРЕКАЛЕНО ЯСНО СИ ЛИЧИ, ЧЕ НЕГРАМОТНОСТТА Е НЕУМЕЛО СИМУЛИРАНА. ЦЕЛТА Е ДА СЕ ЗЛЕПОСТВЯТ "ГЕРБЕРИТЕ". НЕСКОПОСАНА ПОРЕДНА ПОДЛА АКЦИЯ НА МЛАДИТЕ ДЕБЕЛОГЪЗЦИ ОТ "ПОЗИТАНО" 20. КОМУНДЕТАТА НЕ ПРОУМЯВАТ, ЧЕ НАСРЕЩА ИМ СТОИМ БЕЗПАРТИЙНИ АНТИБЕСЕПАРИ. ЗАЩО "АНТИ-". АМИ ЗАЩОТО НИ ДРАЗНЯТ ТОЧНО С ПОДЛОСТТА СИ.
babeto (нерегистриран)
Е,щом ЕС застава зад престъпниците у нас,какво остава за нашата съдебна система, освен да напряга още повече "мозъка си" в намирането на все по-абсурдни мотиви, за да НАКАЗВА тези,които се мъчат да ни спасяват от престъпниците???Посланието е ясно - НЕ ГИ УБИВАЙТЕ, А ГИ ПРАЩАЙТЕ В СЪДА,А ТОЙ ПРОСТО СИ ГИ ПУСКА......
01760 (нерегистриран)
Помня, че тогава и някои други хора от МВР се опитаха да кажат, че това е меко казано некадърно водена акция и хора които не значт за какво става дума, най-добре да не се месят. Резултата е налице: 1 убит и всички ние сме осъдени. Това се случва, когато пожарникар и физкултурник се заемат с неща, които не разбират. Лошото е, че от цяла нация, това е най-доброто, което можем да сложим да ни управлява.
Защо (нерегистриран)
...това да е най-доброто? Че всеки средностатистически българин с нормален интелект би бил по-добър управленец от тези сега. И царО без царство, дето на кръст не свързваше едно изречение, не се е дънил чак така като ББ и ЦЦ.
БАЗУКАТА (нерегистриран)
Кой е европейския съд и какво очаквате от него.Създаден от богатите държави да тъпчат бедните държави. Да живее новият световен ред.
Воденичаров
Интересно КАК ще се произнесе въпросния съд за полицая жертва на терорист, застрелян при спец-акция на френската полиция??!! Дали ще осъди въпросния командващ акцията респективно френската република и КАКВО обезщетение ще присъди на роднините на застреляния терорист??? ТОВА А И РЕШЕНИЕТО ЗА Ганеца ме разочароват тотално в компетентността на съда!! ВСЕКИ ПРЕСТЪПНИК (индивид извършил закононарушение, т.е. престъпил закона) подлежи на ЗАДЪРЖАНЕ и при неподчинение на полицейска заповед на разстрел!!
Dobromir Dimitrow
Уважаеми "ЛОЯЛЕН" Франция не е България и те там могат да си правят почти всичко без страх от европейски шамари!
лУкялен (нерегистриран)
абе, ти луд ли си? как ще застрелваш човек без присъда? милиционера на улицата да не е палач? първо НЯМА смъртна присъда и дори съда и конституцията неможе да го застреля, и после се замисли за ситуацията за която говориш-"подлежи на ЗАДЪРЖАНЕ и при неподчинение на полицейска заповед на разстрел!!" първо как разбра, че е престъприк - може да бяга за здраве човека, и второ-полицая му вика СТОЙ а той си бягя , после полицая го застрелва, а се оказва ,че човека бил глух?!
baicoder
Обърна го на монолог! Ако така продължаваш не знам откъде ще намериш по-големи букви за следващия си коментар.
baicoder
Много хард го даваш! Според мен бандюгите трябва да бъдат осъдени и вкарани в затвора още при първото си престъпление а не разстрелвани. И не е евала Бойко, щото ако влезе у нас ман*ал с нож и аз го гръмна с пистолет мен ще осъдят защото няма равнопоставеност при нападение и самоотбрана. Грешката е заповедта за гранатомета. А можеше със снайпер и всичко да е наред.
Дамян
Дали си виновен или не казва съдът,а той е казал,че си виновен така че бъди мъж извади 55 000хил.евро от 3-те милиарда дето си ги откраднал от нас и плати.
Luna0102
От мен не е откраднал, явно всичките са от теб другарю!
Едно Време, (нерегистриран)
имаше едно клише "Ленин каза!...." и това беше достатъчно доказателство.Не робувай на съмнително съдебно решение.Те като са решили че трябва да ни осъдят ще го сторят.Дори ако беше убит някой полицай , присъдата щеше да е за това че България ( Б.Б.) не му е опазил живота....
Александър Nikolov
Не съм привърженик на ББ, но този път европейския съд прекалява.Какво, Боко да го черпи ли, кафе ли да му поднесе?
Dobromir Dimitrow
Ти пък, Zanoza, кой ти пие кафе? Сипи по една ракия, или едно виски! Ха-ха, писна ми от ненаказани престъпници!
order
Магистратите в ЕСЧП не отричат за виновността на Чакъра, но обвиняват отговорния държавен слежител БоБо, че не е провел акцията правилно или по точно акцията е проведена НЕКАДЪРНО. Следователно НЕКАДЪРНИЯ БоБо трябва да го подхватя Прокурор и Съд....
sawo
Спецчастите не са точно МВР...
Йогого
Съдът е прав,по това две мнения няма.Обаче и аз съм прав да очаквам полицията да ме защити от престъпниците.За правата на престъпниците знаем от давна,отвсякъде ни засипват с права на цигани,турци,педераси,крадци,мошенници,бивши министри и комунисти и сегашни "бизнесмени".От няколко години започнахме да се научаваме ,че и обикновенният гражданин има права и трябва да бъде защитаван.Това дължим на г-н Борисов.Отдавна търсихме някой принципен,решителен силен българин да поеме борбата за защита на населението българско.Гласувахме за Костов,той ни предаде,гласувахме за ЦАРЯ и той ни предаде,за станишев няма да споменавам,че на него не сме и разчитали.Сега когато намерихме човека,който има решимоста да се бори и за нашите права,да спре разграбването,да потърси сметка предните управляващи за грабителствата и издевателствата им,дойде присъда от Брюксел.Добре,прави са,Борисов е сбъркал.Един бандит по-малко.За това ли да съжаляваме и обвиняваме Борисов.Нали го прави за нас.Щяли сме да платим 50 000.Ами нас ни грабиха,лъжеха,изнасилваха,пребиваха,кълцаха,убиваха.Колко милярди изкрадоха,а вие сте тръгнали да ни оплаквати за някакви си 50 000.Аз съм за,да ги платим.На Борисов само мога да кажа едно Браво и добре е ,че го има.
бедни , зависими и прости
и за теб тиквата е такъв а : -някой принципен,решителен силен българин да поеме борбата за защита на населението българско... - зле си младежо- и ти явно си изчел като твоя кумир - може би само една книга- а дори и по-малко... щом наи-голямата мутра и опасен престъпник - за които вече е сформирана и комисия за разследване - щом този наркотрафикант и крадец от едър калибър - занимавал се с всичко- но не и с законен и легален труд и бизнес- щом това лъжливо ,крадливо страхливо долно и просто същество- борисов- е такова- значи ти трябва да си 3 нива под него бе драги ...- като ти гледам смелия и способен и кадърен кумир- си те представям колко жалко подобие на живо същество си ....
Pavel (нерегистриран)
Какъв Ладен, какви 5 лева? Този "чакъра" е трябвало да лежи 6 месеца в затвора!
Борисов е свършен ! (нерегистриран)
Барозу му заби оглушителен шамар преди дни ! Сега ЕСПЧ осъдиха България,заради това ,че Борисов е Отнел правото на живот=Убииство, на Българин ! В България Боко е Напълно Изолиран ! От ГЕРБ се Отрекаха и Европейците ! ГЕРБолизците да му подарят комплект Раирани Костюми за Дългите години Затвор,които го очакват ! Всички мразят ГЕРБ !
Елисавета
Айде ако може без обобщения кой кого мрази и дали са "всички". По-спокойно.
kgb777kgb
Вие колко малоумници сте с един общ "ник" ? Или твойта шизофрения вижда всеобхващащо , та чак всички ??? Ти със сигурност не си всички , а само поредния помияр на серГей , Доган или Кунева - споко ще ти дадат кренвиршче за награда , ама от тия по 3.50 дето са за умници !!!
Аврора (нерегистриран)
Някой да е чул за престъпник в САЩ, стрелял по полицаи, който да е останал жив, за да се жалва на съда в Страсбург?! И изобщо някой, стрелял в присъствието на полицаи,... който да е останал жив, за да разсъждава по въпроса?! Я не се занасяйте!!! Много се радвам, че поне в един случай полицаите не са били бити, застреляни, удряни по главите с метални тръби, изтезавани от цигани, престъпници и всякаква измет, а са обсадили къщата и тоя престъпник, който е бил вътре, вече не е между нас! А ловките му адвокати са представили някак случая в Страсбург, така че лицемерните тамошни магистрати пак са приели кривдата за вярна и сега всички ще плащаме на тия, дето са създали и възпитали престъпника ... И на какво злорадстват тука разни типчета?! Докога в държавицата ни само криминалните субекти ще имат изконното право на живот, а законопослушният гражданин ще им плаща за гяволъците - дори и след смъртта им - на родата и адвокатите?!
бедни , зависими и прости
на теб мога да ти кажа само-много филми гледаш и взе че се филмира... - и аз искам да се върне смъртното наказание- ама те неисе- смърт може да раздава само любимата ти тиква....- аман от разбирачи дето , освен екшъни с евтини бюджети- друго не могът да се съсредоточат да изгледат .... инедеи се заблуждава , че всеки заметнал калашник- е престъпник... - ако утре тръгне народното недоволство-= гледаи ти колко стотин хиляди или милиона ще излязат на улицата и ще се въоръжат-опс- ще станат престъпници...
малиииии (нерегистриран)
Първо, той се самоуби, много добре знаете. Второ, цял ден държа полицаи заложници и стреля с "Калашник" по тях. - явно на НЕГО е подвластно и времето щом първо се самоубиват пък после стрелят с Калашник....ега ти клоуна дето си имаме...
Mekong Delta
Мота ми се нещо, което обясняваше Филип Марлоу за един случай, в който мнението на експертите било единодушно, че става дума за самоубийство. Само на него му било чудно дали първо самоубилият си е размазал главата с бухалка и после се е гръмнал два пъти в сърцето или е било обратното...
order
Боци тиквофф е прав. Престъпника е самоубит с граната, просто е хващал гранатите от гранатомета на Боци.....
хахах (нерегистриран)
тарторът на Цуки...те го плюят той мисли че дъж вали ...що така ва Боко?)))))
emi (нерегистриран)
Как така не се е чуло нищо,а?Ама много екшъни гледаме ...гледаме и как американските полицаи се справят с един такъв заподозрян със заложници-тогава Боко не е искал да се говори за него май....иначе....
БОРИСОВ (нерегистриран)
"ПЪРВО, той се самоуби, много добре знаете. ВТОРО, цял ден държа полицаи заложници и стреля с "Калашник" по тях." ТАКА Е В БЪЛГАРИЯ. ПЪРВО ГИ САМОУБИВАТ, ПОСЛЕ САМОУБИЛИТЕ СЕ СТРЕЛЯТ ПО ТЯХ. По голяма гавра с хората от тази не бях чувал. Надявам се, че и този някой ден ще го самоубият така, както самоуби много други.
павел (нерегистриран)
надявай се мечтите са безплатни първо обаче се надява да самоубият Гоце и Гейчо и цялата им пасмина
ss (нерегистриран)
Американците видяха сметката на Ладен без да им мигне окото и никой не ги съди, дори не беше в собствената им държава. А този стреля срещу полицаи и те нямат право да го застрелят, е гати и европата. Ами да му сипят една ракия ли, то друг начин няма да го накарат да се предаде.
666 (нерегистриран)
ГОСПОДА от ДИР-а, Защо след направения от мен коментар за принадлежността на премиера Борисов към КАБАЛА сменихте снимката ???? На нея се виждаше вързаното по специален начин червено конче на лявата ръка на премиера показващо ритуал свързащ го с религиозното учение КАБАЛА. С такива червени кончета на ръцете обозначавайки се като КАБАЛИСТИ са освен Борисов и Станишев както и кметицата Фандъкова. УПРАВЛЯВАТ НИ ХОРА НЯМАЩИ НИЩО ОБЩО С ПРАВОСЛАВИЕТО И ХРИСТИЯНСКАТА ВЯРА. Прочетете и вижте какво проповядва това учение. Не е ли ставащото днес отражение на написаното в него.
1234 (нерегистриран)
Споко, той Борисов понятие си няма от учения, ревлигиози учения и прочее. Дори да му завреш масонската мистрия у сурата пак няма да разбере какво проповядват. Та не се коси!
666 (нерегистриран)
Не е необходимо да знае. Важното е да слушка неговия цар, който чрез него и ученика му Станишев управлява България и до момента.
Mekong Delta
Браво! Истински ме развесели!!! Представям си и как Винету Еднокнижни се е запалил по Кабала! Много лесно - прочел е следният текст, който е разтърсил нежната му душевност: Кабалата е учение, смятано за мистично, като основната идея е, че всеки човек е свързан с Бог и че трябва да работи върху различни аспекти на своята душа за да постигне хармония. Кабалата учи, че преди Големия взрив всички човешки души са били едно цяло, една светлина. След Големият взрив, единната енергия се разделя и се появява вселената и материалния свят. Всеки човек се стреми да се свърже обратно със светлината. Световноизвестни последователи на Кабала са Мадона други. Последователите на Кабала носят червен конец на китката си, предпазващ от "злото око"... Мдааам, ще стана един от тях, помислил си премиерът, пуснал Батальонът се строява на мах и свирнал на НСО-то някой да мине да му намаже една филия с мас....
Коментар от 2005 г. (нерегистриран)
ИЛИЯН Белев 17-12-05 01:26ч "Вече две години минаха от жестокото убийство на моя най добър приятелт Тодор Чакъра и никой не желае да каже истината.Тогава ще я кажа аз защото ние историците/аз се занимавам с история/ приемаме фактите такива каквито са в действителност а не продиктувани от управляващата власт.Тодор Чакъра не беше терорист както твърди бившия генерал Борисов.Не.Той може да е извършил някои дребни престъпления но това не е повод да бъде убит.Всъщност защо го убиха?Причината е политическа той имаше доказателства за корупцията и всички мръсни дела които стават в системата на МВР.Това подтикна Борисов Сакскобурготски и Петканов да го убият без съд и присъда по най жестокия начин чрез гранати.Кажи ми Борисов кой друг си позволи да стреля с гранати и то по човек който е жив?Какво се перчиш че който стреля по полицаи такава ще е съдбата му?Това са жалки оправдания за които ти се захващаш както удавник за сламка.Щом викаш че е стрелял с автомат защо не го показа в "Всяка неделя"?Защото автомат няма това е поредното ти оправдание относно случая.Ще ми разправяш глупости че миншрал района вярвайки на един пияница.Хора Чакъра не е терорист и опасен престъпник а жертва на хора които са способни на всичко да заличат нечестните дела които са вършили на тяхната съвест лежи тежко убийство и то без причина.Дано един ден има правосъдие и всички те да получат заслуженото си.Дълбок поклон пред паметта ти чичо Тошо.Илко
павел (нерегистриран)
да бе и на тия 100 човека им се е привидяло че стрелят по тях с автомат. Ако е нямало е можело да го убият и с пищов и кво променя това? И от къде един пияница ще има доказателства за корупцията по високите етажи на полицията? Нещо не сте си научили урока господа комунисти,
Достойната позиция (нерегистриран)
Достойната позиция в случая е : първи вариант:Да,аз нося цялата отговорност,считам че съм прав, съдът греши. втори вариант:Да, аз нося цялата отговорност,съдът е прав ,сбъркали сме. И в двата варианта никой няма да ГО обеси,ама човека не е такъв ,не му е в характера да си признава, каквото и да било.
11111 (нерегистриран)
Гадните Комуняги пак не са на работа и пишат коментари.
:) (нерегистриран)
Щом са ни осъдили, значи има нещо скрито в цялата работа. Иначе, не се очудвам, че ББ не е виновен. Той е съвършен :) :) :)
Нели (нерегистриран)
Кога ще има разследване за кражбите в Сребърния фонд? Адвокат Тодор Табаков ще върне ли заграбеното доброволно? Народа не иска повече да финансира извънбрачните връзки и любовниците на Табаков.
павел (нерегистриран)
ти да не си от тия с които вече е бил и затова си така злобна. През Скура без С му е на народа за любовниците на когото и да било
57 (нерегистриран)
Всеки който отива в Страсбург печели делата дори и да е най големия престъпник. Не зная кой от името на държавата се явява, за да оспорва тези искове и дали изобщо се призовава държавата, но не може да стреляш по полицаи и да не се подчиняваш и да не употребяваш оръжие. Сигурно според Страсбург ще трябва престъпниците да се канят на кафе .
Око (нерегистриран)
Защо вярваш на Борисов,че е стрялял ?
111 (нерегистриран)
Защото по нашите географски ширини 1 човек е 1 човек, 2ма души са чета, а 3ма души - чета с предател. Няма шанс да събереш 100 човека и да ги накараш да лъжат еднакво.
павел (нерегистриран)
напротив моето Iq е колкото на Черепа, ако има някакво значение това. не е нужно да си много умен за да видиш как ги сърбят задниците господата от БСП - бандата стари престъпници след толкова бой и еб.н последните години
kgb777kgb
И още ще има ДАЙ БОЖЕ !!!
даскала (нерегистриран)
Твойто Айкю е точно колкото на една ТИКВА...
Тома (нерегистриран)
Де ша си... Те тез от съда хал-хабер си нямат...
555 (нерегистриран)
Докарали сме я дотам, че престъпник ли е трябва да мре, ако ще да плащаме за смъртта му! Такива селски бандити само жертвите им си знаят какво са им причинили и е време в подобни казуси да не обвиняваме полицията, че не е оставила ненормален престъпник с автомат. Ако този беше застрелял минувач - полицията щеше да ни е виновна. Да мрът боклуците. Истинския проблем е, че сред полицаите също има много боклук, който за свое оправдание ни изкарва всички нас виновни и ''регистрирани".
НАЙ
Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"
Мицкоски отвърна на Главчев: Ще чакаме да дойде някой разумен, с когото да можем да разговаряме
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
Автобус на глобявана 23 пъти фирма падна в реката в Санкт Петербург, има жертви (видео)
Матури 2024: Какво ново чака учениците
Нов фронт: Руските сили започнаха сухопътна атака в Харковска област
Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"
Стотици хора бяха евакуирани от Харковска област след руска атака
Мицкоски отвърна на Главчев: Ще чакаме да дойде някой разумен, с когото да можем да разговаряме
Галъп: Разликата между ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ достига 10%