Метро до летището и Бизнес парка - през април
Премиерът увери, че пари за столичното метро ще има и през април догодина ще бъде пуснато в експлоатация метрото до летището и до Бизнес парк в кв. "Младост-4".
Обратно в новинатаПремиерът увери, че пари за столичното метро ще има и през април догодина ще бъде пуснато в експлоатация метрото до летището и до Бизнес парк в кв. "Младост-4".
Обратно в новинатаПремиерът увери, че пари за столичното метро ще има и през април догодина ще бъде пуснато в експлоатация метрото до летището и до Бизнес парк в кв. "Младост-4".
Обратно в новинатаА участъкът на Александър Малинов между ХИТ и Бизнеспарка? Никъде в първоначално обявените планове не съм срещал да се говори за част от Александър Малинов. Едва сега тихомълком казват пуснахме го то-до и пропускат, че участъкът осигуряващ връзка с метрото е в по-лошо състояние от колкото беше през лятото.
От контакната мрежа съответното съоръжение (влак, торлей, портален кран, метро и др.) черпи ток. А как в софийското метро по нея се превозват материали аз не знам. Но Бойко явно е открил нов вид транспорт.
На кръстовището на Макдоналдс за десен завой към вътрешността на Младост 2 липсват отводнителни шахти,а платното е под наклон.Ще има доста големи "езера" там.
Премахнати са левите завои Малинов - Ляпчев и Малинов - Била. Светофара Малинов - Аврамов пуска по 3-4 коли...
Айде тези пак почнаха да се развяват наляво и надясно. Стойте си по офисите и работете и престанета да харчите бензин, безплатни обяди и вечери, пари за охрана. Сигурно ще спестите пари за половината вложители на КТБ.
Много е направено, но много още трябва да се направи, за да се облекчи трафикът и ужасните задръствания. 1. Трябва да бъде премахнат пешеходния светофар на МОТО ПФОЕ и заменен с подлез или надлез. 2. Пълна регулация на всички светофари. 3. Трябва да се мисли за разширяване на Малинов от 2 на 3 ленти в частта от бул. Сахаров до Цариградско шосе. 4. Всички се надяваме да влезе в ход до изграждането на булеварда между Младост 1 и Дружба. Могат да се предложат още доста варианти. Дано поне някой от тях се случи скоро.
Метровлаковете се задвижват, осигурявайки си ток от контактна релса, която се намира върху релсовия път.
Питам се ,къде потъват печалбите от вече изграденото метро, та пак са нужни стотици милиони за новите отсечки. Междувременно по кваталите на София е пълна отврат, нама улици, няма тротоари, всеки слага бетонни гаражи където му кефне, глутици помияри вият.
Само човек, който няма представа от това как се управлява система за градски транспорт може да напише подобно нещо... Най-просто, направи сметка колко хора се возят, каква част от тях ползват намаления или пътуват безплатно (ученици, пенсионери), въведи разходите за заплати, ток, поддръжка на влаковете, други разходи и съответно ще намериш отговора на въпроса. Това да построиш метро не е само да изкопаеш дупката. Такава инвестиция се изплаща в дългосрочен план и няма как да финансираш разширение с оборотни средства от дейността. Освен това има и кредити за погасяване така или иначе.
A случайно някой да се сеща ,че цяла Северна България,от Видин до Силистра бавно ,но сигурно умира?Докато парите на държавата се изливат в столицата и 1-2 южни града.
Ама каква новина е това - всеки ден кметицата си повтаря едно и също като учителка изнасяща урок пред различни класове. По-добре да се мисли как линията под 2 от Хладилника да се продължи до Борово под предвиденото ново трасе на бул. "Тодор Каблешков". При нас линията на метрото до летището минава през поле и не обхващат хората от Дружба.
Стига бе! И до кога нещо направено преди няколко месеца или година се разрушава и се прави на ново в Младост(всичко е за едни народни пари дето ще станат техни)
Пенсионерите изобщо не се возят безплатно и са най-редовните платци. Учениците-също, те ползват карти. Не пишете измислици, моля!
Съвсем вярно, там няма и тротоари. Едната страна е тревна площ, а от другата асфалтовата ивица е 80 см широка, със стълбовете и много нахално поставяните ниско рекламни табла. В посока към центъра и Цариградско шосе няма автобус - отнеха ни 76, който беше удобен. Изобщо, никаква грижа за тази част на Младост 2, а там има поне 3 големи училища, в които учат деца от цяла София.
За пореден път молим г-жа Фандъкова да се застъпи за да се удължи само с ЕДНА спирка маршрута на автобус 27 и хиляди хора да имат връзка с метрото или на спирка Хан Кубрат или на 5-та градска болница. Сега деца, баби и дядовци рискуват здравето си пресичайки по най-разлличен начин кръстовището на "8-ми март". Моля Ви, г-жо Фандъкова!!!
Я не ми се прави на мноооо умен! Като са пари по евро-фондове, могат подобни средства да се искат за инфрасрукторни проекти и за обекти в райони изостанали като тези в северозападна и североисточна България ... "умнико"
Що копане се удари на кръстовищата пред Билла и разклона между Младост 2/3... Толкова ли не можаха да се сетят да ги направят на 2 нива, кръгово или каквото и да е - място бол. Сега нацвъкаха светофар до светофар, с нищо не се облекчава движението по "ремонтирания" Ал. Малинов
Кака може да има толкова некадърни инженери направо ме е срам как можаха да изкривят бул. Малинов на кръстовището с др. Москов булеварда си беше прав а сега не и предполагам, че не е временно
Такава е тя.Ако Ал Капоне се беше сетил да прави метростанции с чужди пари никой нямаше и да забележи,че е закоравял престъпник.Нямал си е човека неонацисти наставници от Германията.
Естествено,че ще отидат да "бачкат" в столицата щом парите и от държавата и от еврофондовете все не стигат до провинцията.
ДЕБЕЛОВРАТАТ КРАДЛИВА МУТЛА-БУДА-БОРКОВ-ДА БЪДЕ СВАЛЕНА С ЕДНА КИРКА В РЪКА ДА КОПА В ТУНЕЛИТЕ-ТАКА НАИСТИНА ДЕ ДОПРИНЕСЕ ЗА ПО-БЪРЗОТО ПОСТРОЯВНЕ НА МЕТРОТО И ЩЕ ОТРАБИТИ ОТКРАДНАТОТО ОТ НАС!!!
Е, ти пък сега веднага с лошото....Ще има още един проект, пак ще се копа, то не може всичко да се открадне наведнъж.... В интерес на истината освен, че преасфалтираха Малинов, от гледна точка на шофьорите не виждам никакъв ремонт....
Безплатно се движат само милиционерите и депутатите, както и деца до 7 години. И така е по закон. Ученици, пенсионери и т.н. си плащат. И въпросът изобщо не е глупав - както с Центъра за градска мобилност - общината финансира, а парите ги прибира общинска фирма, за да не може да им се хване края.
Стига сте лаяли срещу Бат Бойко, Станишката и другите политици!!!!!! Това, което трябва да направи народа, е да изиска сметка от всичките политици. От 89 година всяка партия, която дойде на власт, разграби държата на всички нива. Всяко ново правителство, което дойде обивняваше предишното и накрая няма виновни, а хората мизерстват!!!! Сега защо не кажат кой е виновен за това, че няма да има български проекти, които да бъдат финансирани от ЕК? Виновните дали са от правителството на Орешарски (включваме всички ешалони на властта, които са дошли на власт с него) или проектите са били започнати от предишното на Бат Бойко. Защо е нямало контрол от министрите как върви проектирването на тези проекти и дали те покриват всички изисквания и критерий на ЕК. Ако е така защо правителството на Бат Бойко не си е свършило работата тогава, още повече, че в последните години България разчита на финансирането от ЕК, за да си държи икономическите индикатори в позитивна територия!!!!! Всяко ново правителство идва на УРА-демек, че то ще е първото, което ще започне истинските реформи в различните сектори на Държавата.То не бе здравната система, то не бе съдебната система!!!!! Майка му ста.а, какво правиха всички те от 89 година!!!!!? Ако ме питате, всички политици на площада и обществен линч!!!!!!!!
ей, червените макаци осраха всички програми, свързаха техни фирми, откраднаха милиарди външен дълг сега от европа спрели парите , ами ще ги спрат ами, червени крадци знаеха , че ще загубят изборите серегея се скри в брюксел и стана еврогей
Хора положението е много зле... Трафикът беше по-добре когато беше затворено всичко по Малинов. Сега е АД. Тези 3-4 последователни светофара на къси разстояния убиват всичко. Кръстовищата са блокирани, светофарите са нерегулирани, а шофьорите нямат никаква култура на пътя. Хаосът е пълен. Връщайте загражденията, явно така ни е най-добре и си ги заслужаваме! Дано общината си отвори очите и предприеме спешни мерки за разрешаване на тоя транспортен хаос. На първо време регулировчици биха спасили положението! Лек ден на всички.
Вместо да ревеш в анонимаен форум, пиши на кметовете и областните управителина Северозападнала България. Ако общините и областните управи не разработят проекти, нама как да се появят пари от еврофондовете. И като цяло - спрете да мрънката какво става в София или Тракия, а проучете защо се случва. После откопирайте полезните идеи.
тъкмо дойде на власт , а метрото се строи от преди това, но ще реже лентичката. И без Бб щеше пак да бъде отворено април.
По кое време е този хаос? Всеки ден пътувам до младост 4 с градският транспорт и нямам проблеми - сутрин към 7:30-8 може да се каже че по маршрута от Деницата, на дясно край макдонълдс и на ляво към пазара на младост 1 няма задръстване. Вечер към 7-7:30 по обратният маршрут има съвсем малко - нищо общо с това преди 2 седмици, когато задръстването почваше още от пазара на Младост 1.
Предполагам, че на 76 ще му върнат старият маршрут след като пуснат напълно движението в зоната около бизнес парка. Надявам се и да направят тротоар от магазин Хит до строящата се висока бизнес и жилища сграда на югоизток от Хит ИЛИ от Хит/Принцес аутлета да се направи една хубава алея, която да се свърже с тротоара при блок 491 и така от Младост 2 да се стига пеша до Бизнес парка без да е нужно да си рискуваш живота и да вървиш по прашният банкет на Малинов. Ако направят алея пред Принцеса може да се помисли и за облародяване на зоната между Хит, Принцес и Атанас Москов - да се направят хубави зелени площи и да се засадят дървета (или докарат готови пораснали, но това май не се прави в България)
Днес пътувах 45 минути от общината в Младост 3 до кръстовището на Деницата. Това беше между 8:30 и 9:20
Ужас, явно по-късно стават задръстванията, ама то по това време от къде - всеки е заминал вече за работа. Аз най-късно в 8 минавам от там, често около 7:20 и няма никой. Проблемът е, че няма бърз изход от квартала - голяма част от трафика минава през това кръстовище - а от него вече или през Дървеница, Младост 1 или Цариградско. Дано като пуснат метрото пролетта да се изчистят малко колите.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
какво е МЕТОТО? (нерегистриран)
много сте неграмотни!
Вени (нерегистриран)
А участъкът на Александър Малинов между ХИТ и Бизнеспарка? Никъде в първоначално обявените планове не съм срещал да се говори за част от Александър Малинов. Едва сега тихомълком казват пуснахме го то-до и пропускат, че участъкът осигуряващ връзка с метрото е в по-лошо състояние от колкото беше през лятото.
Живко (нерегистриран)
От контакната мрежа съответното съоръжение (влак, торлей, портален кран, метро и др.) черпи ток. А как в софийското метро по нея се превозват материали аз не знам. Но Бойко явно е открил нов вид транспорт.
-- (нерегистриран)
На кръстовището на Макдоналдс за десен завой към вътрешността на Младост 2 липсват отводнителни шахти,а платното е под наклон.Ще има доста големи "езера" там.
az (нерегистриран)
Премахнати са левите завои Малинов - Ляпчев и Малинов - Била. Светофара Малинов - Аврамов пуска по 3-4 коли...
602 (нерегистриран)
Ейй Тато се върна, вижте го какъв е усмихнат, хубаво да ти стане :D :D :D
73 (нерегистриран)
Айде тези пак почнаха да се развяват наляво и надясно. Стойте си по офисите и работете и престанета да харчите бензин, безплатни обяди и вечери, пари за охрана. Сигурно ще спестите пари за половината вложители на КТБ.
Дими (нерегистриран)
Много е направено, но много още трябва да се направи, за да се облекчи трафикът и ужасните задръствания. 1. Трябва да бъде премахнат пешеходния светофар на МОТО ПФОЕ и заменен с подлез или надлез. 2. Пълна регулация на всички светофари. 3. Трябва да се мисли за разширяване на Малинов от 2 на 3 ленти в частта от бул. Сахаров до Цариградско шосе. 4. Всички се надяваме да влезе в ход до изграждането на булеварда между Младост 1 и Дружба. Могат да се предложат още доста варианти. Дано поне някой от тях се случи скоро.
Аз (нерегистриран)
Метровлаковете се задвижват, осигурявайки си ток от контактна релса, която се намира върху релсовия път.
ПЕТЪР (нерегистриран)
Питам се ,къде потъват печалбите от вече изграденото метро, та пак са нужни стотици милиони за новите отсечки. Междувременно по кваталите на София е пълна отврат, нама улици, няма тротоари, всеки слага бетонни гаражи където му кефне, глутици помияри вият.
Вето (нерегистриран)
Само човек, който няма представа от това как се управлява система за градски транспорт може да напише подобно нещо... Най-просто, направи сметка колко хора се возят, каква част от тях ползват намаления или пътуват безплатно (ученици, пенсионери), въведи разходите за заплати, ток, поддръжка на влаковете, други разходи и съответно ще намериш отговора на въпроса. Това да построиш метро не е само да изкопаеш дупката. Такава инвестиция се изплаща в дългосрочен план и няма как да финансираш разширение с оборотни средства от дейността. Освен това има и кредити за погасяване така или иначе.
sep (нерегистриран)
A случайно някой да се сеща ,че цяла Северна България,от Видин до Силистра бавно ,но сигурно умира?Докато парите на държавата се изливат в столицата и 1-2 южни града.
тиквун (нерегистриран)
Ама каква новина е това - всеки ден кметицата си повтаря едно и също като учителка изнасяща урок пред различни класове. По-добре да се мисли как линията под 2 от Хладилника да се продължи до Борово под предвиденото ново трасе на бул. "Тодор Каблешков". При нас линията на метрото до летището минава през поле и не обхващат хората от Дружба.
Язе (нерегистриран)
Стига бе! И до кога нещо направено преди няколко месеца или година се разрушава и се прави на ново в Младост(всичко е за едни народни пари дето ще станат техни)
пенсия (нерегистриран)
Пенсионерите изобщо не се возят безплатно и са най-редовните платци. Учениците-също, те ползват карти. Не пишете измислици, моля!
12345 (нерегистриран)
Съвсем вярно, там няма и тротоари. Едната страна е тревна площ, а от другата асфалтовата ивица е 80 см широка, със стълбовете и много нахално поставяните ниско рекламни табла. В посока към центъра и Цариградско шосе няма автобус - отнеха ни 76, който беше удобен. Изобщо, никаква грижа за тази част на Младост 2, а там има поне 3 големи училища, в които учат деца от цяла София.
42 (нерегистриран)
Защото хората от там са отишли да бачкат в столицата :)
af (нерегистриран)
това са пари от европеjски фондове , а не държавни .
ZA POREDEN PAT MOLBA (нерегистриран)
За пореден път молим г-жа Фандъкова да се застъпи за да се удължи само с ЕДНА спирка маршрута на автобус 27 и хиляди хора да имат връзка с метрото или на спирка Хан Кубрат или на 5-та градска болница. Сега деца, баби и дядовци рискуват здравето си пресичайки по най-разлличен начин кръстовището на "8-ми март". Моля Ви, г-жо Фандъкова!!!
вода и тор=гмо (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
newsted (нерегистриран)
Тя по цял ден виси в дир.бг да чете коментарите, така че споко
неграмотник ! (нерегистриран)
Я не ми се прави на мноооо умен! Като са пари по евро-фондове, могат подобни средства да се искат за инфрасрукторни проекти и за обекти в райони изостанали като тези в северозападна и североисточна България ... "умнико"
Щирлиц (нерегистриран)
Що копане се удари на кръстовищата пред Билла и разклона между Младост 2/3... Толкова ли не можаха да се сетят да ги направят на 2 нива, кръгово или каквото и да е - място бол. Сега нацвъкаха светофар до светофар, с нищо не се облекчава движението по "ремонтирания" Ал. Малинов
Stan4o (нерегистриран)
Кака може да има толкова некадърни инженери направо ме е срам как можаха да изкривят бул. Малинов на кръстовището с др. Москов булеварда си беше прав а сега не и предполагам, че не е временно
гошо (нерегистриран)
Такава е тя.Ако Ал Капоне се беше сетил да прави метростанции с чужди пари никой нямаше и да забележи,че е закоравял престъпник.Нямал си е човека неонацисти наставници от Германията.
... (нерегистриран)
Естествено,че ще отидат да "бачкат" в столицата щом парите и от държавата и от еврофондовете все не стигат до провинцията.
Ръбестия (нерегистриран)
Търсете си парите от Станишев и Орешарски
АЗ (нерегистриран)
ДЕБЕЛОВРАТАТ КРАДЛИВА МУТЛА-БУДА-БОРКОВ-ДА БЪДЕ СВАЛЕНА С ЕДНА КИРКА В РЪКА ДА КОПА В ТУНЕЛИТЕ-ТАКА НАИСТИНА ДЕ ДОПРИНЕСЕ ЗА ПО-БЪРЗОТО ПОСТРОЯВНЕ НА МЕТРОТО И ЩЕ ОТРАБИТИ ОТКРАДНАТОТО ОТ НАС!!!
Гост (нерегистриран)
Е, ти пък сега веднага с лошото....Ще има още един проект, пак ще се копа, то не може всичко да се открадне наведнъж.... В интерес на истината освен, че преасфалтираха Малинов, от гледна точка на шофьорите не виждам никакъв ремонт....
Гост (нерегистриран)
Безплатно се движат само милиционерите и депутатите, както и деца до 7 години. И така е по закон. Ученици, пенсионери и т.н. си плащат. И въпросът изобщо не е глупав - както с Центъра за градска мобилност - общината финансира, а парите ги прибира общинска фирма, за да не може да им се хване края.
hek (нерегистриран)
Стига сте лаяли срещу Бат Бойко, Станишката и другите политици!!!!!! Това, което трябва да направи народа, е да изиска сметка от всичките политици. От 89 година всяка партия, която дойде на власт, разграби държата на всички нива. Всяко ново правителство, което дойде обивняваше предишното и накрая няма виновни, а хората мизерстват!!!! Сега защо не кажат кой е виновен за това, че няма да има български проекти, които да бъдат финансирани от ЕК? Виновните дали са от правителството на Орешарски (включваме всички ешалони на властта, които са дошли на власт с него) или проектите са били започнати от предишното на Бат Бойко. Защо е нямало контрол от министрите как върви проектирването на тези проекти и дали те покриват всички изисквания и критерий на ЕК. Ако е така защо правителството на Бат Бойко не си е свършило работата тогава, още повече, че в последните години България разчита на финансирането от ЕК, за да си държи икономическите индикатори в позитивна територия!!!!! Всяко ново правителство идва на УРА-демек, че то ще е първото, което ще започне истинските реформи в различните сектори на Държавата.То не бе здравната система, то не бе съдебната система!!!!! Майка му ста.а, какво правиха всички те от 89 година!!!!!? Ако ме питате, всички политици на площада и обществен линч!!!!!!!!
КОМУНДЕЛ (нерегистриран)
ей, червените макаци осраха всички програми, свързаха техни фирми, откраднаха милиарди външен дълг сега от европа спрели парите , ами ще ги спрат ами, червени крадци знаеха , че ще загубят изборите серегея се скри в брюксел и стана еврогей
e (нерегистриран)
а пари за тея две нива?
Sm3hurk0
търсете си парите от Фидосова
Живущ в Младост (нерегистриран)
Хора положението е много зле... Трафикът беше по-добре когато беше затворено всичко по Малинов. Сега е АД. Тези 3-4 последователни светофара на къси разстояния убиват всичко. Кръстовищата са блокирани, светофарите са нерегулирани, а шофьорите нямат никаква култура на пътя. Хаосът е пълен. Връщайте загражденията, явно така ни е най-добре и си ги заслужаваме! Дано общината си отвори очите и предприеме спешни мерки за разрешаване на тоя транспортен хаос. На първо време регулировчици биха спасили положението! Лек ден на всички.
12 (нерегистриран)
Вместо да ревеш в анонимаен форум, пиши на кметовете и областните управителина Северозападнала България. Ако общините и областните управи не разработят проекти, нама как да се появят пари от еврофондовете. И като цяло - спрете да мрънката какво става в София или Тракия, а проучете защо се случва. После откопирайте полезните идеи.
59056 (нерегистриран)
Пиши на Общината и на СКГТ (ЦГМ), тук няма смисъл.
аа (нерегистриран)
тъкмо дойде на власт , а метрото се строи от преди това, но ще реже лентичката. И без Бб щеше пак да бъде отворено април.
... (нерегистриран)
По кое време е този хаос? Всеки ден пътувам до младост 4 с градският транспорт и нямам проблеми - сутрин към 7:30-8 може да се каже че по маршрута от Деницата, на дясно край макдонълдс и на ляво към пазара на младост 1 няма задръстване. Вечер към 7-7:30 по обратният маршрут има съвсем малко - нищо общо с това преди 2 седмици, когато задръстването почваше още от пазара на Младост 1.
живущ в Младост4 (нерегистриран)
Предполагам, че на 76 ще му върнат старият маршрут след като пуснат напълно движението в зоната около бизнес парка. Надявам се и да направят тротоар от магазин Хит до строящата се висока бизнес и жилища сграда на югоизток от Хит ИЛИ от Хит/Принцес аутлета да се направи една хубава алея, която да се свърже с тротоара при блок 491 и така от Младост 2 да се стига пеша до Бизнес парка без да е нужно да си рискуваш живота и да вървиш по прашният банкет на Малинов. Ако направят алея пред Принцеса може да се помисли и за облародяване на зоната между Хит, Принцес и Атанас Москов - да се направят хубави зелени площи и да се засадят дървета (или докарат готови пораснали, но това май не се прави в България)
Младост 3 (нерегистриран)
Днес пътувах 45 минути от общината в Младост 3 до кръстовището на Деницата. Това беше между 8:30 и 9:20
от ... (нерегистриран)
Ужас, явно по-късно стават задръстванията, ама то по това време от къде - всеки е заминал вече за работа. Аз най-късно в 8 минавам от там, често около 7:20 и няма никой. Проблемът е, че няма бърз изход от квартала - голяма част от трафика минава през това кръстовище - а от него вече или през Дървеница, Младост 1 или Цариградско. Дано като пуснат метрото пролетта да се изчистят малко колите.
НАЙ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Ние сме на добре намазаната пързалка": ПП-ДБ нямат бъдеще в този вид, според Радан Кънев
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Разпада ли се демокрацията у нас?
"Ние сме на добре намазаната пързалка": ПП-ДБ нямат бъдеще в този вид, според Радан Кънев
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Главчев се включи в лидерската подкрепа за Украйна от форума в Швейцария
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ