Метро до летището и Бизнес парка - през април

Премиерът увери, че пари за столичното метро ще има и през април догодина ще бъде пуснато в експлоатация метрото до летището и до Бизнес парк в кв. "Младост-4".

Обратно в новината

Коментари - Метро до летището и Бизнес парка - през април | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тъкмо дойде на власт , а метрото се строи от преди това, но ще реже лентичката. И без Бб щеше пак да бъде отворено април.

Хора положението е много зле... Трафикът беше по-добре когато беше затворено всичко по Малинов. Сега е АД. Тези 3-4 последователни светофара на къси разстояния убиват всичко. Кръстовищата са блокирани, светофарите са нерегулирани, а шофьорите нямат никаква култура на пътя. Хаосът е пълен. Връщайте загражденията, явно така ни е най-добре и си ги заслужаваме! Дано общината си отвори очите и предприеме спешни мерки за разрешаване на тоя транспортен хаос. На първо време регулировчици биха спасили положението! Лек ден на всички.

По кое време е този хаос? Всеки ден пътувам до младост 4 с градският транспорт и нямам проблеми - сутрин към 7:30-8 може да се каже че по маршрута от Деницата, на дясно край макдонълдс и на ляво към пазара на младост 1 няма задръстване. Вечер към 7-7:30 по обратният маршрут има съвсем малко - нищо общо с това преди 2 седмици, когато задръстването почваше още от пазара на Младост 1.

Днес пътувах 45 минути от общината в Младост 3 до кръстовището на Деницата. Това беше между 8:30 и 9:20

Стига сте лаяли срещу Бат Бойко, Станишката и другите политици!!!!!! Това, което трябва да направи народа, е да изиска сметка от всичките политици. От 89 година всяка партия, която дойде на власт, разграби държата на всички нива. Всяко ново правителство, което дойде обивняваше предишното и накрая няма виновни, а хората мизерстват!!!! Сега защо не кажат кой е виновен за това, че няма да има български проекти, които да бъдат финансирани от ЕК? Виновните дали са от правителството на Орешарски (включваме всички ешалони на властта, които са дошли на власт с него) или проектите са били започнати от предишното на Бат Бойко. Защо е нямало контрол от министрите как върви проектирването на тези проекти и дали те покриват всички изисквания и критерий на ЕК. Ако е така защо правителството на Бат Бойко не си е свършило работата тогава, още повече, че в последните години България разчита на финансирането от ЕК, за да си държи икономическите индикатори в позитивна територия!!!!! Всяко ново правителство идва на УРА-демек, че то ще е първото, което ще започне истинските реформи в различните сектори на Държавата.То не бе здравната система, то не бе съдебната система!!!!! Майка му ста.а, какво правиха всички те от 89 година!!!!!? Ако ме питате, всички политици на площада и обществен линч!!!!!!!!

ДЕБЕЛОВРАТАТ КРАДЛИВА МУТЛА-БУДА-БОРКОВ-ДА БЪДЕ СВАЛЕНА С ЕДНА КИРКА В РЪКА ДА КОПА В ТУНЕЛИТЕ-ТАКА НАИСТИНА ДЕ ДОПРИНЕСЕ ЗА ПО-БЪРЗОТО ПОСТРОЯВНЕ НА МЕТРОТО И ЩЕ ОТРАБИТИ ОТКРАДНАТОТО ОТ НАС!!!

ей, червените макаци осраха всички програми, свързаха техни фирми, откраднаха милиарди външен дълг сега от европа спрели парите , ами ще ги спрат ами, червени крадци знаеха , че ще загубят изборите серегея се скри в брюксел и стана еврогей

Такава е тя.Ако Ал Капоне се беше сетил да прави метростанции с чужди пари никой нямаше и да забележи,че е закоравял престъпник.Нямал си е човека неонацисти наставници от Германията.

Кака може да има толкова некадърни инженери направо ме е срам как можаха да изкривят бул. Малинов на кръстовището с др. Москов булеварда си беше прав а сега не и предполагам, че не е временно

Що копане се удари на кръстовищата пред Билла и разклона между Младост 2/3... Толкова ли не можаха да се сетят да ги направят на 2 нива, кръгово или каквото и да е - място бол. Сега нацвъкаха светофар до светофар, с нищо не се облекчава движението по "ремонтирания" Ал. Малинов

Е, ти пък сега веднага с лошото....Ще има още един проект, пак ще се копа, то не може всичко да се открадне наведнъж.... В интерес на истината освен, че преасфалтираха Малинов, от гледна точка на шофьорите не виждам никакъв ремонт....

а пари за тея две нива?

За пореден път молим г-жа Фандъкова да се застъпи за да се удължи само с ЕДНА спирка маршрута на автобус 27 и хиляди хора да имат връзка с метрото или на спирка Хан Кубрат или на 5-та градска болница. Сега деца, баби и дядовци рискуват здравето си пресичайки по най-разлличен начин кръстовището на "8-ми март". Моля Ви, г-жо Фандъкова!!!

Тя по цял ден виси в дир.бг да чете коментарите, така че споко

Пиши на Общината и на СКГТ (ЦГМ), тук няма смисъл.

Ама каква новина е това - всеки ден кметицата си повтаря едно и също като учителка изнасяща урок пред различни класове. По-добре да се мисли как линията под 2 от Хладилника да се продължи до Борово под предвиденото ново трасе на бул. "Тодор Каблешков". При нас линията на метрото до летището минава през поле и не обхващат хората от Дружба.

A случайно някой да се сеща ,че цяла Северна България,от Видин до Силистра бавно ,но сигурно умира?Докато парите на държавата се изливат в столицата и 1-2 южни града.

Защото хората от там са отишли да бачкат в столицата :)

Естествено,че ще отидат да "бачкат" в столицата щом парите и от държавата и от еврофондовете все не стигат до провинцията.

това са пари от европеjски фондове , а не държавни .

Я не ми се прави на мноооо умен! Като са пари по евро-фондове, могат подобни средства да се искат за инфрасрукторни проекти и за обекти в райони изостанали като тези в северозападна и североисточна България ... "умнико"

Питам се ,къде потъват печалбите от вече изграденото метро, та пак са нужни стотици милиони за новите отсечки. Междувременно по кваталите на София е пълна отврат, нама улици, няма тротоари, всеки слага бетонни гаражи където му кефне, глутици помияри вият.

Само човек, който няма представа от това как се управлява система за градски транспорт може да напише подобно нещо... Най-просто, направи сметка колко хора се возят, каква част от тях ползват намаления или пътуват безплатно (ученици, пенсионери), въведи разходите за заплати, ток, поддръжка на влаковете, други разходи и съответно ще намериш отговора на въпроса. Това да построиш метро не е само да изкопаеш дупката. Такава инвестиция се изплаща в дългосрочен план и няма как да финансираш разширение с оборотни средства от дейността. Освен това има и кредити за погасяване така или иначе.

Пенсионерите изобщо не се возят безплатно и са най-редовните платци. Учениците-също, те ползват карти. Не пишете измислици, моля!

Безплатно се движат само милиционерите и депутатите, както и деца до 7 години. И така е по закон. Ученици, пенсионери и т.н. си плащат. И въпросът изобщо не е глупав - както с Центъра за градска мобилност - общината финансира, а парите ги прибира общинска фирма, за да не може да им се хване края.

Много е направено, но много още трябва да се направи, за да се облекчи трафикът и ужасните задръствания. 1. Трябва да бъде премахнат пешеходния светофар на МОТО ПФОЕ и заменен с подлез или надлез. 2. Пълна регулация на всички светофари. 3. Трябва да се мисли за разширяване на Малинов от 2 на 3 ленти в частта от бул. Сахаров до Цариградско шосе. 4. Всички се надяваме да влезе в ход до изграждането на булеварда между Младост 1 и Дружба. Могат да се предложат още доста варианти. Дано поне някой от тях се случи скоро.

Стига бе! И до кога нещо направено преди няколко месеца или година се разрушава и се прави на ново в Младост(всичко е за едни народни пари дето ще станат техни)

Айде тези пак почнаха да се развяват наляво и надясно. Стойте си по офисите и работете и престанета да харчите бензин, безплатни обяди и вечери, пари за охрана. Сигурно ще спестите пари за половината вложители на КТБ.

Ейй Тато се върна, вижте го какъв е усмихнат, хубаво да ти стане :D :D :D

Премахнати са левите завои Малинов - Ляпчев и Малинов - Била. Светофара Малинов - Аврамов пуска по 3-4 коли...

На кръстовището на Макдоналдс за десен завой към вътрешността на Младост 2 липсват отводнителни шахти,а платното е под наклон.Ще има доста големи "езера" там.

От контакната мрежа съответното съоръжение (влак, торлей, портален кран, метро и др.) черпи ток. А как в софийското метро по нея се превозват материали аз не знам. Но Бойко явно е открил нов вид транспорт.

Метровлаковете се задвижват, осигурявайки си ток от контактна релса, която се намира върху релсовия път.

А участъкът на Александър Малинов между ХИТ и Бизнеспарка? Никъде в първоначално обявените планове не съм срещал да се говори за част от Александър Малинов. Едва сега тихомълком казват пуснахме го то-до и пропускат, че участъкът осигуряващ връзка с метрото е в по-лошо състояние от колкото беше през лятото.

Съвсем вярно, там няма и тротоари. Едната страна е тревна площ, а от другата асфалтовата ивица е 80 см широка, със стълбовете и много нахално поставяните ниско рекламни табла. В посока към центъра и Цариградско шосе няма автобус - отнеха ни 76, който беше удобен. Изобщо, никаква грижа за тази част на Младост 2, а там има поне 3 големи училища, в които учат деца от цяла София.

Предполагам, че на 76 ще му върнат старият маршрут след като пуснат напълно движението в зоната около бизнес парка. Надявам се и да направят тротоар от магазин Хит до строящата се висока бизнес и жилища сграда на югоизток от Хит ИЛИ от Хит/Принцес аутлета да се направи една хубава алея, която да се свърже с тротоара при блок 491 и така от Младост 2 да се стига пеша до Бизнес парка без да е нужно да си рискуваш живота и да вървиш по прашният банкет на Малинов. Ако направят алея пред Принцеса може да се помисли и за облародяване на зоната между Хит, Принцес и Атанас Москов - да се направят хубави зелени площи и да се засадят дървета (или докарат готови пораснали, но това май не се прави в България)

много сте неграмотни!