Коментари - Борисов: До септември 2019 г. ще бъдат готови още 2 участъка от "АМ Хемус" | dnes.dir.bg
назад

Борисов: До септември 2019 г. ще бъдат готови още 2 участъка от "АМ Хемус"

Премиерът инспектира строителството в участъка от Ябланица до пътен възел "Боаза"

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Борисов: До септември 2019 г. ще бъдат готови още 2 участъка от "АМ Хемус" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За кой строиш борисов.До края на 2019г.ще има ли останали хора тук.

Голямо строене на пътища и магистрали у нас върви! Да, ама само на приказки. Министерството на Тереториалното не публикува, колко пътища и магистрали са станали негодни за употреба и се нуждаят от ремонт по времето на управлението на кабинетите на Б.Борисов и колко са ремонтирани и построени нови! Вижда се ясно, че много повече излизат за ремонт, от колкото има ремонтирани и нови!

Голямо браво за магистралите. Щях да го кажа и на Костов, Царя или Станишев, но те не си мръднаха пръста за това.

Червеният електорат се е впрегнал с внушения и под тази статия. Малко изтъркано, но все пак умело омаловажават истински важни за благосъстоянието на всички българи проекти, излизайки с елементарни лозунги, че хората асфалт не ядат, че даже и да ги пистроят ще са некачествени, че който ги е построил го е направил на тройна цена и че е платил на Бойко и още много изхвърляния на комунистическо бесепарско депесарската пост-ДС агентура

Летели си Цецо и Бойко с правителствения самолет над родината ни, на мач ли, за к0ври от чужбина ли не е ясно, но Бойко се загледал през прозореца и пита Цецо: - Абе, Цецо тоя завод долу на кой е? - Ми твой е бе шефе. След малко пак над друг град: - А тоя на кой е? - На Доган бе, шефе. ... и така докато минават на България един на Доган, един на Бойко, един на Доган, един на Бойко.... Накрая кацат в София и Бойко се опаква на Цецо: - Кажи бе, Цецо, как да се оправим с тая бедна държава като само двама човека работят в нея.

ОЩЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА КАТАСТРОФИ НА ИДИОТИТЕ !

Защо ни е магистрала,до 2019 още що народ ще се изсели от тази територия.Кой иска да живее в безправова държава?Само крадците естествено.Строй боко,както само ти си знаеш,докато не остане и един бъллгарин тука.

Глупак

ПЕТ УЧАСТЪКА ОТ СЪЩАТА МАГИСТРАЛА ЩЕ БЪДАТ ЗА РЕМОНТ И ВСЕ ЕДНО ОБИКНОВЕН ПЪТ С ЕДНО ПЛАТНО !

на Приватизаторката липсва само едно: "Асфалтът не се яде"!!!

Боко лъже, Нелепият само се кокори.

Виц: Похвалил се Цветанов на Бойко, че си направил нова вила и го поканил на гости - да я види и да резне лентичката на барбекюто. Дошъл Бойко, резнал лентичката и докато похапвали цър-пър-а от барбекюто, попитал: "Абе Цецо, от къде пари за тази двуетажна вила в баварски стил, бе?" Цветанов: Погледни - виждаш ли там в далечината, където минава магистралата? Ми, стеснихме с по 50 см един участък от двете страни и от спестените материали - ето ти я и виличката! След година, Бойко повикал Цецо да му се похвали с неговата си нова вила. Разгледал я Цецо и пита: "Абе Бойко, от къде пари за този бароков дворец с японска градина, зоологическа градина и олимпийски басейн?" Бойко: Погледни - виждаш ли там в далечината виадукта на магистралата?" Цецо: Ми, не не го виждам виадукта. Бойко: Е да де - от там е виличката.

Вица е стар, от времето на Соц-а. Както казваха паметливите на лъжците преди време, с чужди л@на дъвка си правиш...

:))) Ми не знаех, че е от времето на соц-а. Щом казваш така ще да е. А и за дъвката ти вярвам - явно имаш опит в дъвченето на л@на също от онова време. Дъвчи си със здраве!

Локумджи Бойко Борисов пак обещава!

Филиите,днес,вече не се мажат с маЗЗ... Днес,всичко е ,,по мед и масло",особенно,ако е изречено от Нанков....сладко Бърборанков... В министерството на НАЙ-ГОЛЯМОТО ГРАБЕНЕ И ГРОБЕНЕ,са НАЙ-ПОДХОДЯЩИ такива персони....ДА ГОВОРЯТ КАТО КАРТЕЧНИЦИ,ШАБЛОНИ И ПОДСКАЧАТ ПО ПОВЪРХНОСТТА НА НЕЩАТА,КАТО РЕЧНИ КАМЪЧЕТА ,КОГА ПРАВЯТ ,ЗАЙЧЕТА" ПО ВОДНАТА ПОВЪРХНОСТ.... Спомнете си оная С винетката...

До 2019 ще е готова,а 2020 ще започнат ремонтни работи по нея.

Трасето ще бъде удължено с 2 км, но се спестяват около 300 млн. лв.", каза още премиерът. Когато едно нещо се проектира, то това се прави с няколко ОСНОВНИ ЦЕЛИ. 1. Безопасност 2. Кратък маршрут и от там кратък срок на предвижване. 3. Оптимални разходи по подръжка за следващ планов период 4.... мога да изброявам още но няма смисъл. Значи заради едни разходи сега обричаш на бъдещи разходи ВСИЧКИ! Да карат повече, да харчат повече и да стигнат по-бавно!? Еманация на гейберастката простотия! Такъв е случаят със Скоростен път В.Търново - Русе, който при бб1 беше " предвиден" за завършване през... 2018г?!!!

Е, поне можем да попитаме - как щ се удължи трасето на магистралата при спестяване на пари и запазване на качеството? Защото това означава, че в приетият за изграждане проект са били излишно завишени цените. Което пък поставя въпроса, кои са облажилите се от одобряването на проекта държавни служители и политици и не трябва ли те да бъдат разследвани и съдени, ако не за корупция, то за действия с цел обогатяване на трети лица в ущърб на ъравата.

Както стана с великата зала в София. И сега тая велика зала не може да се ползва за редица спортни състезания. Но пък пеят сръбските турбо-фолк звезди, идоли на бб.

Ми виж сега. Ово е стандарт, както казват по сръбско. Кохезионните фондове у нас се разходват не за подготовка на икономиката за периода след тяхното прекратяване (а ей я де е 2020 г.), а по направления осигуряващи максимум разходвани средства за минимално възможно време и с най-голямата възможна комисионна. Това е точно строителството на магистрали, спортни зали и пустеещи техно- и бизнес- паркове. После залите и парковете се приватизират полека - лека от правилните хора, на магистралите се поставят толове от правилните фирми или се дават на концесия на други такива - за съвместно обогатяване. В резултат - няма инвестиции в промишлеността, инфраструктурата е недостатъчна (щото то от път не се живее, ако не си проститука или кръчмар). В земеделиеето е подобна картинката - евросубсидиите се усвояват от 100 (или бяха 110 - не помня, а ме мързи да проверявам) взаимносвързани юридически или физически лица. Те арендоват огромни площи за жълти стотинки, сеят нещо, не го обработват и не го и прибират, но фондовете се усвояват. Печалбата е добра. И следващата година - пак така. Има известна разлика единствено в зърнопроизводството, но там далаверата е още по-голяма и за това играчите са значително по-малко - няколко холдинга (през няколко дъщерни или на паравани фирми), най-известният от които е ТИМ... Куче влачи параход.

Ми, не се и съмнявам, бе г-н Борисов! Ще бъдат готови! Само дето трябва от сега да планирате пари и за ремонтите по тях. Щото магистралите ви се рушат, бе г-н Борисос - е, оня ден пак движенето по магистралата "Люлин" пак отклонено през Владая... Пак затворена магистралата. През юни пак беше затворена за няколко дни... Социалистите я правиха, вие я правихте, СтанишOFF прави първа копка БорисOFF и бъдещия прецедент (тогава мЕнистЕр) и джендър ирландска пастирка рязаха лентичките... Всички крадохте, извинете - строихте. Ама все тая - некадърно е направена. Както всичко, което е направено от политическите ни пасмини по времето на Великия Безкраен Преход.

Ма тя люлин станишев я строи! той е виновен! :))))

Да де - строи я той от 31 януари 2007 г. (първата копка) докато през 2009 г. дойде на власт Борисов, който я дострои до 2011 г. Делнаха си приходите.

Решетникова дън съй набутала па в някоя хотелска стаичка и да мърсува

Ето това е класически спам. Извън тема, с обидни квалификации към определена лично, с навеждане към непристойни действия, с приписване на несъществуващи връзки. незнайно защо обаче стои не е премахнато. Дир, чели ли сте определението за двойни стандарти? Или пък да не би "регистрираните тролове" да имат скрити предимства?

Ми да. Освен това, има и типичните за платен фирмен трол атрибути - "пресен" акаунт, необходим за отчитане на дейността. Щото ако беше партиен или на държавна специална служба, можеше и да не се регистрира. Поне това съм разбрал от стотиците страници изчетени за руски, американски, британски, френски и кви ли не други тролове - държавни, партийни и фирмени.

Това е +Визия за България"...строш, откриваш и оставяш хората да ползват Чест и почитания дядо Бойко!

Ето това е класически спам. Дир, чели ли сте определението за двойни стандарти? Или пък да не би "регистрираните тролове" да имат скрити предимства?

В чест на 9-ти Септември догодина ще бъдат завършени два нови участъка от магистрала "Хемус", ухили се доволно пожарникарят.

А дано падне от власт дотогава тоя мафиот.

поклон господин Борисов!добре че сте Вие, ако бяха социалистите капиталисти до сега да сме тръгнали с магарешки каруци

Обожествявате го, а? Бойко - БКП-ееца.

А колко години са нужни за ремонта на тунелите и виадуктите по стария участък на тази магистрала ? Имам чувството, че времето за ремонт е повече от времето за построяването им. Години вече се чака в петък и неделя. Преди време поне пускаха по две платна в натоварената посока, а сега вече е само по едно платно. България ....

браво бацка! откривай участъци, после отчитай само-убити по тях. Ама да не взземеш да направиш някакви съвременни съоръжения, камери на всеки 4 километра, както по останалия свят? НЕ! съкън! ти откриваш, те се самоубиват ? (ти ги хващаш, те ги пускат?)

изгодно ножици за рязане на лентички

Бокоо, а кога ще ремонтирате новите участъци които вече са зле, почти колкото старите

Кога ще има реформи , и осъдени ? Другото не ме еНТЕРЕСУВА !

В последния брой на авторитетното списание Nature икономистите Питър Крамтън, Аксел Окенфелс (и двамата от университета на град Кьолн) и Р. Ричард Гедес (Корнелският университет) представят концепция за контрол върху автомобилния трафик в бъдещ. Според концепцията, шофьорите ще трябва да плащат „динамична такса“ за ползване на пътищата. Мярката би трябвало да допринесе за избягването на задръстванията и за опазването на околната среда, твърдят изследователите. Предвижданият в изследването данък ще взима предвид обемите на трафика в реално време с оглед на конкретната локация, отчитайки фактори като вида превозно средство и изхвърляните от него вредни емисии. Баце приложи го и тук че хазната е празна

А като Тракия ли ще са калпави, или ?

Като бул. Дондуков , фъф столицата !

Винаги може по-зле!

в миналото един диктатор имаше мания по аутобаните но поне тогава даде и евтина народна кола

Г-н Борисов, не че Ви се бъркам в работата, но пътя Плевен- Ловеч е второкласен и като цяло е в лошо (да не кажа критично) състояние. Ак отози път ще се използва за вход на магистралата по маршрута Русе - София, е редно първо на този път да се направи пълен ремонт и леко разширяване на трасето, за да може да стане безопасно пътуването по него на засиления трафик, а след това да се стои магистралата до там или поне да се правят паралелно двете трасета, за да не стане Плевен-Ловеч новата Русе-Бяла (не че Русе -Бяла проблема е решен)

Между другото, като се замисля, Плевен няма обход посока Ловеч. Казано по друг начин целия трафик ще мине през града...

Г-н Петков, не знам кога за последно сте минавали по този път, но вчера за последно минах по него от Ловеч до Плевен и обратно. От 1-2 месеца се работи много сериозно по т.нар. плевенска част (започва от средата на пътя) и изглежда ще бъде преасфалтиран целия участък. Това беше направено в ловешкия участък преди около година.

До септември, ама догодина. С тези жълти заглавия съвсем се излагате. Направо напишете, че магистралата ще е готова до края на ноември (2028-а).

Супер.

Ама хем хубаво да ги направите, че поне половин година да не се налага ремонт.

Заглавие "До септември готови....." Първо изречение "До септември ДОГОДИНА ще бъдат завършени......" Защо подвеждате????

тиквата ако не беше спрял два участъка вече щеше да точи ножицата!

Да са живи и здрави Борисов и ГЕРБ. Тази година ще е готов и най-натоварения път в пловдивска област Пловдив-Асеновград. Колко хора загинаха по този път през годините.

Великан. Това е.

Браво г-н Борисов! Бие Сие Пие -то спите ли и 2-та ви процента електорат отиде ...