"Боинг 737" със 189 души на борда падна в морето (обновена)
Спасители вече са открили отломки от пътническия самолет
Обратно в новинатаКоментари - "Боинг 737" със 189 души на борда падна в морето (обновена) | Днес.dir.bg
Коментари
Нужно ли е да пояснявам какво се е случило или вие ще бъдете поне малко умни да се сетите сами... Причината за тази катастрофа е повече от ясна...
Има едни хора, които пътуват като полудели щом напипат билет за евтин полет със самолет. Те не се интересуват и не искат да чуят, нито да погледнат реалната картина в небето. Полетите се правят все по- евтини и се допуска все по- негоден пилотски състав. Дори напудрените араби гонят австралийците и взимат индийци. Навсякъде се прави икономия и освен предоставяне на полет в тръбата другото е движение на магия. Но ви карат да вярвате, че е най- безопасния транспорт.
Така е. Затова летете с нас! Само така ще опознаете както този, така и отвъдния свят!
тероризъм. нов самолет + качествен + поискали са да се върнат без да кажат какво което е в РАЗРЕЗ с протокола + паднали над вода без оцелели.
дебил малоумен. Това си ти - дано да нямаш деца, да се плодят идиоти като тебе. А относно руска авиация Сухой Суперджет обслужва практически всички вътрешни линии в русия. Ама идиот с чушкопека откъде да знае.
Жалко Но нали сте гледали "Разследване на самолетни катастрафи" - самолетната безопасност се подобрява само след инциденти.
Американските авиолинии не са имали нито един инцидент с фатален край от 2009 година насам. В катастрофи на комерсиални полети през 2017 година живота си губят по-малко от 100 души, като най-сериозната катастрофа е на турските авиолинии, където живота си губят 40 души. Или колкото от пътни катастрофи за две седмици в България, през летния сезон.
"Министерството на външните работи съобщи, че няма информация да е имало български граждани на борда на самолета". С други думи, ако е имало, то правителството на Индонезия щеше веднага да го уведоми. Това се казва килифарска работа. А дали някой изобщо се е заинтересувал как стоят нещата, си знаят само в Министерството. Смешна работа.
глупости. Обикновено терористите не искат да се връшат там откъдето са излетели, а да пренасочат самолета. Освен това няма да отвлекат самолета още по време на излитането и набирането на височина. Тогава пилота и да има желание, не може да им обърне капчица внимание.
Бог е отредил на човеците да одят по земята, както е отредил на птиците да летят. Не може да се оди против божественото желание, не може!!! Амин и бог да успокои душите на грешниците возили се в това изчадие адово!
че при полета на всяка танганайска авиокомпания, трябва да лети и представител на българското МВнР и да следи за български граждани на борда му? Или така си пишем...
Представям си ако беше руски самолета какво плюене щеше да падне. Троловете само това чакат.
Боинг 737 няма и никога не е имал лиценз за летене през Океана. Не е създаден с тази цел и няма капацитет за подобен полет.
Да си слабоумие и да пилотираш самолет си е голям риск! Слава Богу не летят в Европа.
Индонезийската нискотарифна Лайън еър лети с чисто нов самолет, а Високобюджетната Булгаристан еър лети с 30 годишни дръгели, повечето трета-четвърта употреба. За бройката от 600 полета дневно на Лайън еър ще си замълча.
Той и компютъра е продукт от ада, но пишеш. Нали ти е дал уста, що се пулиш пред екрана..
В много случаи по-нов не значи по-качествен. Например при колите някои по-стари модели са много по-качествени от новите.
Пак те! Особено "Боинг" 737 - това е най-масовия самолет с около 150 места. Летят с него на всякъде.
ненормалник, виж статистиката, колко са загиналите от автомобилни катастрофи и колко от самолетни, в пъти е разликата. Просто като се разбие самолет шансът да оцелееш е минимален и загиналите обикновено са над 100 души, но пак са в пъти по-малко, това си остава най-сигурният транспорт, каквото искаш си мисли. Ако ти е писано да се одавиш, няма да се обесиш!
Поредния стоварил се като гнила круша кукурузник на Говедарите. И тия ще ходят до Марс. С какво бе говедари некъдърни?