BMW откри нередности при софтуер за отработените газове
Германският автомобилостроител BMW също може да се окаже замесен в манипулации на дизелови двигатели.
Обратно в новинатаКоментари - BMW откри нередности при софтуер за отработените газове | Днес.dir.bg
Коментари
Какво общо има софтуера на колата с диагностика на изгорели газове - Уреда за диагностика не се свързва с колата той само мери газовете излезли от ауспуха. Какво показва при диагностика на колата с компютър това е само за водача на колата не и за тестове.
Май не си наясно. Софтуера детектира че колата е на преглед. И двигателя започва да.работи на по-ниска температура, с много по-малка мощност и съответно изгорени газове (СО2). За да се намалят азотноте окиси се смъква температурата на двигателя. И колата дава фантастични резултати. Толкоз фантастични, че едни студенти по физика се усъмнили дали са възможни и взели че проверили VW в движение и хванали трика.
Някой виждал ли е как работи американски дизел? В САЩ нямат автомобили на дизел. Пикапите са с регистри0оция на камиони и не подлежат на тестове. Сега трябва на направя емишън тест на леката си кола - 3,5 години след покупката. Няма годишни, няма технически прегледи. Камионите не минават дори и на емишън тест.
Изпитаната и доказана в деситилетията стара СССР марка ,шетаща от мразовете на Сибир,до жегите на Кабакум и Сахарадобрата ,вярна Лада,си няма проблем нито със софтуера,нито с газовете,...
Няма начин някой производител на дизелови двигатели да не мами. Просто при определена температура на газовете КПД то е определено и също колко азотни окиси има се определя от температурата. Ако двигателя е мощен няма начин да се направи да спазва нормативата без трампа. А нормативата е написана съгласно трампата от VW.
Германските чиновници бързо се учат. След урока който им изнесоха отвъдокеанските им колеги, сега и те ще вземат да понапълнят изтънелият бюджет за сметка на охранените автомобилопроизводители.