Бивш служител на БДЖ: Краде се на едро, охрана на практика няма

Само от столичното депо "Надежда" загубите са за над 300 000 лева, казва Петър Бръснаров

Обратно в новината

Коментари - Бивш служител на БДЖ: Краде се на едро, охрана на практика няма | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разбрахте, че целта е една и ясна : съсипване, крадене на държавното от Когото Трябва за да стане Молионер , но не Кредитен (щото има закон за това, а за другото няма !) и като му дойде времето да го купи.. за 1 лев! Може и евро. Същата стара, мутрафоно-Луканко-Костовска схема от 1990-те, по която заминаха Нефтохим Бс, БГА Балкан, БМФ и другите флотилии, Кремиковци, всички Химкомбинати и заводи, торови, циментови, КЦМ.... списъкът е безКраен .. защото вече всичко е окрадено, унищожено и превърнато в хотели, бардаци, чалга, кръчми, пиянски турове, и в коли, яхти и палати за “отбраните” , които от време на време ни показват по ТВ-то, когато нещо сгазят лука - както Ветко Арабаджиев и оня другия с ослатите, дето бил “вкаран” с преступната група, без да разбере, горкият !?! Абе, Бивша, Цветуща държава за унищожение и връщане под “патронажа” на “присъствалите 500 години братя- поробители” ! Възраждането й започва преди 150 гидини с изграждането на Барон-Хиршовата железница и сега ще приключи с унощожаването й от Барон ББ и Ко. Не бойте се, всичко върви по план . По Планът Рън-Ът !!!

и това се случва в "европейска" България?!! явно управляващите са пълни некадърници!!! Оставка, мизерници!!!!

Феликс Едмундович Дзержински: "За да не банкрутира държавата, необходимо е да бъде разрешен проблемът с държавния апарат. Необосновано раздутите административни щатове, чудовищната бюрокрация, която спъва всяко начинание – планини от хартия и стотици хиляди писарушки; превземането на всички големи здания и помещения; автомобилната епидемия (Ф. Е. има предвид стремежа на всяко ведомство да се снабдява с нови и скъпи автомобили ежегодно); милиони, похарчени за луксозни дреболии. Това е законово регламентирано разхищение на държавно имущество, и угояване на безхаберници на високи ръководни и отговорни постове. И в допълнение – нечувано, безмилостно рушветчийство, разпиляване на ресурси, недобросъвестност, тотална безстопанственост, които характеризират нашиата т.нар. «стопанска сметка», престъпления, които прехвърлят държавното имущество в частните джобове." И още: "Навсякъде у нас сега се наблюдава разхищаване и безстопанственост в страховити размери. Разхищения във вагоните, в касите, в складовете, при готовата продукция и суровините... Необходими са силни нерви и воля, за да преодолеем това море на разгула..." "Ако още си седите на топло у дома, това не е Ваша заслуга, а несвършена от нас работа." Писано е преди 1926г. Четете бре! P.S. "Това, което е било, то е което ще бъде. И това, което е станало, то е което ще стане. И няма нищо ново под слънцето."

По света това отдавна е измислено как да стане,не е нужно да откриват тполата вода,ами направете я частна,да видим как ще се стопанисва тогава и дали ще има толкова хора на хранилката...и дали ще има толкова сощиално слаби с карти.Ще се види как частника и депата ше охранява и кражбите драстично ще намалеят...то сеага и цял вагон да се открадне,на никой няма да му направи впечатление,защото собственика е нещо далечно и абстрактно

Кога ще има удобен и сигурен ЖП транспорт? Докога ще пътуваме в стари , неудобни, нечисти и неприветливи вагони? Дано някой ден се променят условията за пътуване с влак и БДЖ бъдат управлявани от знаещи и можещи хора.

В бдж проблем няма. ТАм се гепи, от когото трябва и отива където трябва.

а защо тия работи ги разправяте като станахте бивши бе??

В БДЖ оправия няма, но проблема тръгва от управляващите (кабинета) и се разстила надолу. Мои познати от частния сектор започнаха като мениджъри там с идеята, че почва пълна трансформация и т.н. обещания за светлото бъдеще. След по-малко от месец разбраха, че компютрите били компоти. Кацата там е без дъно, но няма политическа воля някой да запуши пробойните, защото разни партийни дружки са се накачили на държавната ц.цка и точат вече от десетилетия.

А Вл. Вл. е непоклатим начело на потъващият кораб.

Ееех Булгаристан - елементарните неща по света тук са трудни. А нормалните - невъзможни. Никога няма да станеш европейска страна

ми да вървим и ние да си берем тогава? То тва наистина е пародия на държава! Може ли инсайдър да разкрива такива неща, ми това е директна покана и информация за крадците и мургавите, в нормална тайкава ще го арестуват ведннага!

?? не си чел внимателно - те вече тези които трябва си знаят за пробойните в сигурността.

Ликвидирахме си най-ефективния наземен транспорт

Какво да очакваш от доскорошния авер на Борисов - Московски!Възмургавия бивш вече министър не можа да опази сина си , а ние да чакаме да опази БДЖ!А кой да пази БДЖ и Аерофлота ни от тоя бандюга?Слава Богу че го изритаха , а за новия , ще видим !За сега ГЕРБ сменя хайдук с разбойник!

БДЖ е като визитна картичка на политическата с-ма, която може да се охарактеризира само с 2 думи - Корупция и Грабеж!

Дали някой днес чете Вазов, конкретно "Дядо Йоцо гледа"? Станахме по-слепи и от слепеца, за когото тренът е бил символ на раждането на Нова България.

В цял свят развиват железопътния си транспорт и вървят напред,а тук само се краде и всичко се разпада,ба.и държавата,ба.и нацията...

Iivanov84

хаха тоя пичага от видеото го познавам

Нищо държавно няма да успее у нас и то точно заради крадливия българин. Той така е научен още от социализма. Да мързелува, да краде държавното и да мрънка за пари. Да се дават железниците на китайците и да се свършва с източването. Само пари наливаме в нереформирани сектори!

Iivanov84

а къде да отиде после 10 000хил човека персонал

където отидоха хората от тежко машиностроене, химко враца и кремиковци. А също и тези от бтк. Прочее от БТК си заминаха поне 15 хиляди човека.

Не може да бъде!

БДЖ е визитната картичка на БГ-то. Скоростта на влака не се е променила вече 60 години. Технологични нововъведения няма. Обслужващият персонал е като излязъл от нафталин. Да не говорим за циганията и мръсотията.

Iivanov84

е кои да доиде да ти чисти вагоните за 570лв ми много ясно че циганите

лв. за неквалифициран труд на неграмотен циганин не са малко пари. Познавам хора с висше образование, с чужди езици, които вършат квалифицирана работа за толкова. В провинцията, естествено.

При социализма нямаше кражби,а всеки си взимаше каквото му трябва от мястото където работи,а сега му викат ктажба.

Iivanov84

тук говорим за много колооси и талиги аз поне бачкам там и знам за кво става въпрос.

Е тотална анархия, яхната от тъпи мутри без акъл за развитие, икономика, наука, технологии, единствено крадящи милиарди и с гъзовете си

Най-наедро и безнаказано се краде под прикритие на "приватизация", "концесия", "фалит", "гарантирани печалби", ВЕИ...

И после да се приватизира летището за да можело да се налеят средствата в БДЖ за да се спасяло. И как по точно ще стане като то пак ще изтекът и тези пари. Не може да се налива в нещо което е като изгнила кофа, тече отвсякъде!

Това ,което се случва в БДЖ е огледалото на Държавата. Вчера един "министър"каза ,че ще реформира държавните болници по подобие на БДЖ. Какво следва от това,всеки да си направи извод. Защото да си :депутат,министър,кмет,първо трябва да си бил КРАДЕЦ и то голям КРАДЕЦ. Нима има още заблудени ,които да вярват ,че от България вече става ДЪРЖАВА? Кадрите са всички от БКП-то, те нямат изкорняване, като троскот са и няма отрова за тях.

Не е вярно, че няма начин да се изкорени "троскота". Ето например 2018 година, с м-р Ивайло Московски, екзекутора на БДЖ. Първо уби синът си. С гладна стачка Кольо "босия" афишира името му с купените шофьорски книжки. Последното беше "автобусът ковчег". Та "Вълната на Шуман" расте вече с голяма динамика, а това е гаранция за кардинални промени. Най-напред ще пострадат крадците, които прокуратурата-цацоратурата започна "ДА ДОЙ". Лесните пари свършиха и сега започнаха кайман каймана да яде.

МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО ,КАКВО МОЖЕ ДА СЕ ОТКРАДНЕ ОТ ЕДНО ЛОКОМОТИВНО ДЕПО ЗА 300000ЛВ.

Помисли малко- нафта, кабели-предимно медни, желязо - с тонове, а по на едро/т.е. на по високите нива - продават земя, каквато железниците притежават/ Какво стана със старият ЖП завод- ето тема за едно хубаво журналистическо разследване...…..

Еми, неща за 3милиона лева.

Iivanov84

КОЛООСИ приятелю

Това е БДЖ на Ивайло Московски и Вл.Владимиров,шефът-любемец на Министъра./не знам колко си пъти махан и възстановяван на поста/.Краденето там е колосално.И въпреки това,имаха наглостта,да искат над 100 мнл.лева допълнително,за да се"стабилизирали".....Не се били давали пари за ремонти,казва служителят-не е верно,друже.Дават се и то много пари.На една тяхна си компания,която много целево ги усвоява,а ремонтите ги няма.Преди дни,локомотив,наскоро"ремонтиран",от 46 -та серия,със 130 км/ч.е започнал да се РАЗПАДА в движение....За предходните,почти редовни пожари и повреди....да не говорим.За условия във вагоните и разписания-също.Владимиров така добре"отчислява",че май е станал недосегаем.

НАБОЛЕЛИТЕ ПРОБЛЕМИ НА БДЖ, ДАЛИ ЩЕ БЪДАТ ПРИОРИТЕТ НА НОВИЯТ МИНИСТЪР НА ТРАНСПОРТА?. СИЛНО СЕ НАДЯВАМ НА НОВО РЪКОВОДСТВО НА БДЖ /КАКТО И НА НКЖИ/, КОЕТО ДА ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ И КАК ДА ГО НАПРАВИ, ЗА ДА ИМА РАЗВИТИЕ ЖЕЛЕЗОПЪТНИ ТРАНСПОРТ...

Iivanov84

нов министър ама администрацията си е една от 30 години

Да ,администрацията е същата, но "рибата се вмирисва откъм главата". Има ли добро ръководство железниците, ще назначи по сектори читави хора, и нещата ще си дойдат по мястото. Разни там "разбирачи" -Владимиров, Пешаров, Папукчийски и други, ако бъдат изчистени, и местата им заемат можещи и с опит железничари, ще я бъде железницата.