БДЖ спаси активи от продажба

Държавата ще финансира изплащането на заемите на компанията

Обратно в новината

Коментари - БДЖ спаси активи от продажба | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

защо трябва да се вярва на циганин? ама и те се добраха до властта за съжаление!

ПАРИТЕ ОТ ДАНЪЦИТЕ НИ ,ОТ ЗАЛЪКЪТ НИ СЕ ИЗХВЪРЛЯТ В ЯМАТА ВСЯКА ГОДИНА...ТАЯ ДЪРЖАВА ТАКАВА-КУЧЕТА Я ЯЛИ - ТАКАВА Я НАПРАВИХТЕ ВИЕ...

а аз се надявам тази камила най накрая да вземе да умре! храним я като расов жребец, а тя само преживя и прави купчини лай....на!

с държавните помощи го гледаме твърде дълго, аз се уморих да го гледам всяка година, но на Московски, тепърва ще му става интересен.

единият джиб, в другия! Значи сега държавата ще предостави ВЪЗМЕЗДНА държавна помощ на БДЖ, т.е. БДЖ ще трябва да я връща тази помощ, след като.....(??!!) БДЖ получи ДЪРЖАВНА помощ , одобрена от ЕК ?

Приватизирайте го там БДЖ-то за 1 лев и да се свършва тази мъка! Много народ се изреди за да го съсипва...!

Управителят на Пътнически превози дойде от Товарни превози за да приложи същата унищожителна практика - браво!, целта ще бъде изпълнена!

Iivanov84

За Александров ли говориш ?

Европейската комисия ще одобрява заемот държавата за националния български превозвач?Това на практика не е ли намеса във вътрешните работи на една държава? Защото, хм, ЕК одобрявайки заема дали не посочва и от кои банки да бъде взет?

единствената губеща железница в света под мъдрото ръкоовдсто на герпаджийските крадци

всички железници в света (държавни) са на дотации от държавата.....

но става въпрос за ИСТИНСКИ влакове в които се возат хора и товари евтино и бързо, в някой вагони освен задължителните телевизия, интернет, ток за компютри и телефони има и детски площадки за игра.

Не точно. Пътническата железница най-вероятно навсякъде в цивилизования свят се субсидира от екологични и обществени съображения, обаче! субсидията е за сметка на приходите от превоз на товари, а не от държавния бюджет. Железопътният транспорт на товари е печеливш, понеже няма конкуренция. Само в тая изпърдяна държава нашата БДЖ - Товарни може да работи на загуба при положение, че съществуват водопади от китайски стоки за Европа, които е скъпо да се транспортират по въздух и е бавно да се пращат по море.