БДЖ остана без вътрешнофирмен контрол

Съкратиха цял отдел, включително хора, разкривали нередности

Обратно в новината

Коментари - БДЖ остана без вътрешнофирмен контрол | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Xa-xa...

Всеки, който по един или друг начин се опита да изнесе публично информация за кражбите на калинките от държавата се посича безжалостно. И това само подтвърждава , че информацията е истина. Но в мутренска държава да се очаква да се управлява с честност, морал, достойнство и в интерес на страната си е колосална заблуда или утопия.

При струхтурна реформа гроб скагат калинките, а махнатите нямат ход да се защитят със съд. Това е основната идея.

Работата в БДЖ е като да дадеш омерта в мафията. Не се говори нищо макар и да виждаш че БДЖ си отива бавно но сигурно. Парите които се дават ще отидат в частното ремонтно предприятие, което нищо не върши. Жалко, че едно добро и работещо предприятие беше ликвидирано. Няма депа, няма ремонтни заводи, няма инженерни кадри, апропо последните останали се събират в кръчмата на козлодуй и раковски и си спомнят за 50-те чифта влака изпращани от депо София. Няма вече такова нещо в цялото умиращо БДЖ€

поредните жертви на истината и опит да си вършиш работата. Не е нужно да се обяснява, че тези хора са разкарани с позволение / заръка "отгоре". Гледал съм много от репортажите на Нова за БДЖ с участието на тези хора - истината е просто трагична - БДЖ е нещо като АЕЦ Белене ама в работещ вариант - в смисъл пари се крадат нон-стоп а не на траншове. Всичко отива по дяволите и вече е късно дори и да искаме промяна.

БДЖ е една бездънна каца, в която колкото и пари да наливаш, те ще изчезват като в черна дупка. Докато радикално не се промени стила на управление и дружеството не заработи като търговско, а не социално, няма да има прокопсия. За да се случи това, обаче, трябва да има политическа воля, а вече 30 години тя отсъства.

Успоредните релси се разтвориха насам и натам. Приятно пътуване.

Доносниците да си отиват в БСП, там са си у дома.

Ти имаш ли идея какви са функциите на отдел Вътрешен контрол и защо има такива отдели по големите фирми? И не да закриват отдела, бонуси е трябвало да им раздадат, че са си свършили работата, както трябва. Ако имаше нормални хора в МТ, щяха да направят тези хора директно подчинени на министерството, за да са независими и да си вършат работата на спокойствие.

Нормална реакция на управляващите бандити в БДЖ.Да се уволнят тези,които казват за огромните кражби.

Министър Московски има вид и облик на закоравял крадец мутра и убиец Такова е цялото ръководство на БДЖ

Господ му показа жълт картон на то тюфлек, но явно не си е взел поука.

Аз като обикновен гражданин питам само... защо трябва примерно и послушно да си плащам билетчето, за скапано обслужване, а после от моите данъци да им наливат за заздравяване.

Vsichki darjavni institucii sa korumpirani ,kakva gnus,otgore na vsichkoto sa inagli kogato zapochnat da gi razkrivat,tuka niama darjava a samo mizerni kradlivi chinovnicheta!!!

Първо се справете с кондукторите и началник влаковете, които взимат пари на ръка, без да издават билети в пътническите влакове. Това се прави масово и БДЖ не може да се справи повече от 25 години. Цялата система работи за тях.

Аш коусум, падна медийната звезда Бръсбаров. То не бяха разходни норми, то не беше Алко контрол. Евала на медиите!!!!

И в нашата фирма имаше един доносник. Вече го няма. Никой не обича боклуците.

Къде са парите,мамичката ви българска?

това е разликата между държавното предприятие и частното. Частника няма да остави да го крадат щото крадат от джеба му. А държавното се управлява от чиновник. Чиновника не е собственик. И да крадат не крадат от неговия джеб. А ако крадеца му бутне част от краденото ще си затвори очите. Затова фалира и комунизма дето ни го насадиха руснаците. Чиновника никога не може да управлява като един частен собственик. На частника тогава му викаха КУЛАК. Имаше и такъв девиз: На борба с кулака.

ходи да видиш австрийската железница,какви влакове имат и какво е обслужването и те са държавни....само че тук от 99 човека само един става за нещо,,това е истината..

Кажи го това на успешните държавни железници в Испания, Англия или Германия, да ти се посмеят от сърце. Въпросът не е дали е чиновник или частник управлява даденото дружество, а е до качествата на неговите ръководители и отношението на самата държава към този сектор.

Въпросът е КОГА ЩЕ ДОЙДЕ ОТВЪН КАЧЕСТВЕН ВЛАДЕТЕЛ НА ТЕЗИ ЗЕМИ, ДА НАБИЕ ЧЕТИРИ НОВИ КОЛЧЕТА И ВСИЧКО ДА ЗАПОЧНЕ ОТ НАЧАЛО ? Повече от ясно си стана, че българинът, в този си вид, и с този си ген, загубва играта, Това се изясни вече и на малките деца. Кой се евакуирал - евакуирал. Кой останал - останал на доизживяване. В един момент българинът властник ще стигне до канибализъм, защото няма да има от къде да цоца. Ще се стигне до самоизяждане.

Това е вярно само в малката фирма, където собственикът управлява пряко. В голямата фирма между работника / ръководителя от нуско ниво има няколко слоя от началници, които не са собственици. Когато някой повдигне въпрос, предложение или предупреждение, той трябва да мине през тези слоеве от началници, които пи цял си пазят задниците. Малко са фирмите, къдео има пряк път за рапортуване на злоупотреби и проблеми с по-висш нсчалник - в останалите същият този началник трябва да придвижи сигнала. Дали ще го направи и какво ще се случи с подателя? Липсата на контрол отдолу и пълната власт на напалника над каналите за комуникация на е и причината за случващото се навсякъде - тези, които покават проблема да бъдат баказвани, от там в организациите да остават само послушковците, от там да деградирт и организациите, и държавата, и обществото.

Изгониха сума ти журналисти,дори и Лили Маринкова, та сега ще се церемонят с някакъв контрол........

хората на боко не търпят някой да им разкрива далаверите-който не е удобен -вън- и никаква работа докато те са на власт-какво си мислят те а -само да приемат закона за защита на ГРОБ- ще видят те а бдж-то-не разбирам каква е причината тази фирма да не се изкара на пазара тя явно е губеща но някой има интерес тя да остане държавна-явно от там не капе а тече- отгоре на това сега ще се мъчат да окажат натиск върху автобусите за да осигурят пътници за бдж-то-пазарна икономика по български

Законът за внедрени агенти да се приеме задължително за държавни предприятия защото там се краде щеш не щеш.

Влаковете не предлагат нищо с което да привлече пътници... направете ги атрактивни... лотария, стюардеси, Интернет, климатизирани, чисти тоалетни... Вестници, списания... бар-кино

Правителството и министрите да пътуват с влак

Todor Valkov

Един от "съставите", да бъде обявен за " ВЛАК 28", за да може Б.Б, да вози и ФЕНОВЕТЕ на " бистришките" !!!

Закриха и контролни отдели и в други държавни структури за да прикриват далавери.

Бившата ДС действа. Лицемерието на управляващите е лъснало навсякъде. ДО КОГА ?!?!?

айде стига с това ДС. на други хора (фирмите авто превозвачи) пречи БДЖ. Както колетното пречеше на куриерските фирми.

А сега да разследват и пътнически превози ППП София,,там какви далавери са ум че ви зайде......

Гавра. Заплахи,съкращения,тежка мутрящина. Скандал за кой ли път. Московски? Борисов? Безобразие гербаджийско.

ей хора, вие акъл имате ли? Било комунизъм, бил герб, бил Бойко. Толкова ли сте зле да не разбирате, че системата е такава и неможе да си в нея и да говориш срещу всичките навързани по веригата. Има хора в БДЖ които са започнали там и ще се пенсионират там, и те ли са гербаджии? Толкова ли промити мозъци има в тази страна

То се обяснява на човек, дето ще те изслуша, па ще пожелае да те разбере. Да обясняваш на останалите е сякаш да си говориш с радиото. ......

БДЖ прилича на държавата България. Или - държавата България прилича на БДЖ.

За пет години дълговете на БДЖ са съкратени от 800 милиона на 80 милиона. Това ли е кражбата?

Това кой го казва? Една жена на пазара?

До кога БДЖ ще се разграбва? До кога това феодално образование ще цица държавата? В БДЖ действа закона ОМЕРТА, което още веднъж показва че ръководството му се толерира и ръководи единствено и само от мафията. Явно държавата е абдикирала от този сектор. Този зам. министър трябваше отдавна да е в затвора. По негово нареждане се внедрява една безмислена разработка наречена "Билетоиздаваща система". Такова чудо на антипрофесионализъм го няма никаде по света. Маневрената дейност от губеща в БДЖ става печаливша в часни ръце. На всичко отгоре си направи синдикат на който назначи вече увяхнала специалистка по интимните въпроси. За съжаление "Вазов 3" е едно раково образование което час по-скоро трябва да се ликвидира. Крайната цел е всичко да се подари на часните превозвачи.

Този номер със структурните рформи гробарите го играят от години. Водят калинки и крадци и ги наместват със структурни реформи на големи постове и махат стари кадри с опит.

Лошото за Боци е , че вече оправданията "Станишев е виновен " , "Цанков камък" , или "Орешарски " лека - полека ще изтекат по давност . А най - лошото е , че от 2020 като свършат прословутите еврофондове , давани на "едни наши фирми " ще лъсне цялата истина за икономиката в страната ни . Неслучайно не ни дават да помиришем за "чакалнята" на Еврозоната , защото знаят че ако въведем еврото у нас и минималната пенсия стане 200 евро , ще настане многократно по - лош катаклизъм от Гърция и ще се чудят какво да ни правят .

За съжаление скоро обявиха, че на вмирисаната ни страна ще продължат и след 2020 да дават помощи. Само Терминала е изхода от помията бг.

Майко,там се краде като за последно и винаги както каза Московски БСП е виновна,дори че всички от ГЕРБ си пълнят гушата и всичко е за сметка на народа.ГЕРБ хайде стига толкова.ОТИВАЙТЕ СИ.

Бойко да ги назначи отново +3 заплати награда