Коментари - МФ спря заема на Световната банка за БДЖ - до реформите | dnes.dir.bg
назад

МФ спря заема на Световната банка за БДЖ - до реформите

Министерството на финансите е спряло действията по взимане на заема от Световната банка за БДЖ на този етап, като очаква железниците да изпълнят реформите, разписани от банката, като условие за подписване на кредита.

Обратно в новината

Коментари - МФ спря заема на Световната банка за БДЖ - до реформите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

След като комунизмът промотира десетилетия некадърните (а и днес в БСП са тарапана от лъжци и крадци, но определено некадърни), а изгодни кадърните, сега нямат право да искат оставки, а да се учат как се прави икономика. Ако беше Станишко, до сега да е усвоил кредита и после ние да го връщаме общонародно. Дянков пак показва верен рефлекс, ако ще на българите, несвикнали с реалността и с честно управление - да не им харесва. Очаквам обаче все повече българи да започнат да съобразяват, че дисциплината и професионализмът водят до ръст, а харченето на ангро - до бедност. Като имаш, харчиш. Ако нямаш, заработваш гоо, както можеш, па тогава го харчиш. Иначе е глад, както всеки път към края и след управленеи на комунисти. Запишете си го и го помнете това! И като се опитат да ви баламосат отново как било хубаво да се дадат по-големи заплати (не да си ги изработим, а да се раздадат!!), си го прочетете това за резултатите, които скоро след това се проявяват.

"Хора и дейности ще бъдат прехвърлени в частни фирми!!!"От там хората по-лесно на трудовата борса.Синдикатите сте тъпи като овчарското куче подарено на Путин.

Подкрепям мнението на Дянков,че без реформи и то сериозни не трябва да се наливат пари в БДЖ. Питам: 1.Ще се потърси ли отговорност от хората назначили мениджърския екип на БДЖ? 2.Ще се търси ли отговорност от мениджърския екип? 3.Ще бъде ли сменен този мениджърски екип или ще продължи да прави едно голямо нищо? 4.Има ли правителството стратегия за ЖП сектора(защото това,което се показва в средствата за масово осведомяване са пожелания)

Ало, оператора!!! Защо не публикувате моето мнение? Дянков ли Ви плаща за това??? Вредите на премиера, господа ка то го пазите!!!!

Дянков спира заема не от принципни съображения, а за да покаже на бешия си работодотел, че сега той кара влака.Отмъщава си заради това, че беше полу.изгонен от Световната Банка, т.е. оставен да си търси работа. Той е обиден на Банката, че не го разбраха ; А Кристалина го пробута на Бойко, но по този начин само му навреди, защото Дянков е еддин оттози, които нищо, ама нищо не разбират.....

Вие познавате добре г-н Дянков и работата-му преди да дойде и да започне да я върши ( Както никой-друг ! ) у нас -- така ли да Ви разбираме ?

Неграмотното правителство на ББ нищо градивно неможе да направи освен да ни направи от мизерни по мизерни.

от 2007 до сега = 930 милиона - от данъкоплатеца - за нещо което е на загуба. Стига вече субсидии от данъкоплатците.

да;) така е прав си за всичко,само пропусна синдикалната мафия !

Алоо!ЖП лините В България за сведение на министара са девет главни и15 второстепени .Ако закриети 20-30 какво остава-Московски-Аланкоооолу.

Никой няма право да закрива линии,а най малко Дянков.Нека господата да не забравят,че БДЖпревозва най бедните хора наБългария.Освен това всички линии ,с малки изключения са електрифицирани.На фона на сегашната криза,тока е най евтиното и екологично гориво.Господа управляващи не отнемайте удобствата на хората ,използвани ,повече от125години.

абе ти си голям '' държавник'' значи да не се правят реформи-едни 20 хиляди да леят и да се возят,а ние данъкоплатците да вадим по 200-з00 милиона да ги финансираме ;) което е на загуба да се закрива!

той е хан крум, ама друг път... ужас, много болни мозъци

А така... чакам и аз бдж-то да изтегли заема, после с куп консултанти парите да преминат в части ръце, а после нека дълги години бдж-то да връща парите...

Раздут щат на некадърни началници,кражба на нафта от машинисти и на пари от кондуктори!И всичко това се знае!ДОКОГА ???????????????

За да има реформа,трябва да има промяна в параметрите.Проблем с хората няма да има,просто по-малък обем по-малко хора по вертикала.Лошото е,че пътят се посочва от финансисти,а не от икономисти.Браво на Желязко Дръвков" Докато назначават за "миниджъри" на БДЖ хора, които само са виждали влак на снимка - така ще е. Какви ли не винари, баничари и още не знам какви, приятели, шуреи и баджанаци на сегашни и минали управляващи, величия и нищожества се изредиха на държавната трапеза, да отхапят по един или няколко тлъсти хапа и да се оттеглят сити и доволни. Колко пари се хвърлиха за покупка на "рециклирани" вагони изкарани от швейцарски складовете са скрап на по 50-60 и повече години - срещу главоломни комисионни? И още хиляди, хиляди пладнешки кражби на дизелово... още"

Браво Дянков - на тези крадци, мафиоти и комунисти от БДЖ нито лев...!!!!!! Те са като партията си майка - най-крадливата и най мафиотска партия в страната БСП, в мафиотско съдружие с партиите мафии ДПС и НДСВ и под "вещото" опекунство на българо-рускея мафиот Гоце ДС-то...

Стига сте дрънкали глупости -щото крали бензин за това са на този хал.Всичко започна от крадливото псе ВилхемКраус идруги като него после Имате ли и най -малка представа в какви условия работят железнечарите Само си чешите езиците буклуци мръсни.Най после Б.Бсе сети че има БДЖ освен пожарникари и полицаи/които нищо не работят/

Да не би да се опитваш да кажеш, че един министър е прецакал цялото БДЖ ? Ако беше вярно, след него 3 правителства вече - трябваше да са успяли да оправят нещата. Дали не си платен драскач от Позитано ? Лично аз не съм привърженик на Костов, но явно все пак е успял да бръкне надълбоко на някои комуняги, че още го споменават...

а точно и аз не харесвам черния лостов,но не искам да финансирам разни мързели да се возят за моя сметка,щото самолета и автобуса няма гратис частника си е изчислил колко му струваш ;)

не съм привърженик на БСП, но да го махат тоя Владимиров, пълен некадърник, който стои там и протака нещата с реформата вече толкова години, за да се радва на хубавия си пост и добрата си заплата, плюс всички други екстри, които му осигурява поста.

Защо не публикувахте моя коментар? Той е важен за Премиера???? Пазите Дянков, а????

Кога най-после ше закрият БДЖ(Баба Дере Жаба) не искам от моите данъци да се харчат за тази глупост. 200 милиона на година, че това са си 50 км магистрала.

За да изказваш становище по някой въпрос, би трябвало да си поне малко наясно с мястото, ролята, значението и перспективите за развитие на критикувания обект!!! Железниците са една добра върможност за рационализиране на развитието на страната и основен фактор за намаляване вредностите от сухопътния транспорт. Може да има проблеми, но всичките те са решими. Необходим е разум, по-малко корист и повече добри намерения! Учете се от добрите в света!!!

Много мъдрост и познание има в думите-Ви ! ... Ако Ви попадне -- попрегледайте цитираната по-долу Комплексна Програма на `Бомбардие` (, покрива въпросите по цялостното възкресяване на транспорта у нас ; от всички видове, та през инфраструктурите и изграждането на комплексни възли, чак до -- разкриване на нови работни места и създаване на центрове за развойна дейност с оглед специфичните-ни особености на климата/релефа ) ------ Дано асистентката-ти не я е бастисала, Симеоне !

Хайде стига толкова, видяхме че не можете повече и не успяхте да направихте така че хората да живеят добре. Време е да си ходите

Намирисва ми на смяна на министърр. Кой ли ще е следващият? Пак някой "КОМПЕТЕНТЕН" ще се упражнява. Агонията продължава.

Браво на Дянков.Никакви заеми за БДЖ.Най крадливата структура на държавата.Хванаха ги да източват гориво те заеми искат.За какво - да напълнят пак джобове.ДЯНКОВ ПРАВ СИ - НИКАКЪВ ЗАЕМ.ДА СИ ИЗКАРАТ ПАРИ И ДА ХАРЧАТ !

БДЖ НА ВСИЧКИ Е ЯСНО СА В СЪСТОЯНИЕ, КАКВОТО НИКОГА НЕ СА БИЛИ, СЕГА ТОВА УПРАВЛЕНИЕ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ НИ ОБЕЩАВА РЕФОРМИ, А НЕ ЕВРОПЕЙСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ - ПЪЛНА УПРАВЛЕНСКА НЕКАДЪРНОСТ - ТОВА Е!

Дянков спря наливането на огромни пари в бъчва без дъно. БДЖ 22 години наред служи само за безогледни кражби и източвания, замазани под приказки за национална сигурност и социална ангажираност.

Абе не е ли ясно защо се прави всичко- да хапне някой голямата хапка- товарните превози, които са единственото печелившо нещо в структурата БДЖ, от пътникопоток-пари не се правят.20 г нула инвестиции и сега са в колапс.Аман от некадърни и алчни мениджъри, както и в малкото останали държавни предприятия.

В белите държави най много се печели от пътникопоток, именно затова се инвестира толкова във високоскоростни влакове, специални трасета и т.н. ЖП транспорта е евтин, екологичен и с него може да пренесеш хора и товари които с рейсове и камиони да се наакаш няма да можеш. Това са предимствата които в белите държави знаят, а къде сме ние ....?

прав! Те просто не могат да мислят.

В близко бъдеще: "Вчера беше задържан Дянков, който се оказа внедрен в правителството на България чужд агент, проводник на икономическите интереси на държавата Х. Води се следствие за установяване на реалните щети, нанесени на интересите ни, които надхвърлят ... милиарда лева. Наказанието за това е доживотен затвор. За съжаление Дянков не е в страната и се издирва от Интерпол."

Да спреш взимането на безкрайни и огромни заеми с високи лихви за спасяването на обречено дружество е национално предателство, така ли?! Май сте доста объркана личност...

национално предателство е! За да ти светне, намери в нета интервюто на Алекс Джоунс "ИСТИНАТА ЗА СВЕТОВНАТА БАНКА, ЕНРОН И ОГРАБВАНЕТО НА СВЕТА".

Много правилно ! Каквото и да се налее в железниците - ще изчезне като в бездънна яма. Те трябва да бъдат изринати (в буквалния смисъл) - и влакове, и релси, и гари и персонал, и всичко да започне да се гради от нулата - красиво и умно.

Никой не коментира, че в Народното събрание лобито на автомобилните превозвачи стои зад бъркотията в БДЖ.При тези цени на горивата най голяма конкуренция на автотранспорта е БДЖ.Защо сега след като има увеличение на товарите няма вагони и машини,защо някои от шефовете на предишното ръководство бяха работили в бинго зали,магазини за авточасти,на сергии в Илиянци.Значи ли,че като са се возили на влак като деца разбират от жп транспорт икой ги назначи тия хубавци за шефове със заплати от2000лв..че и нагоре

Стъпка по стъпка агентът на ЦРУ подполковник Дянков продължава да руши българската икономика. Вместо да изхвърли крадците в управлението на БДЖ, окопали се там за далавери, той спира парите за железниците и руши държавата ни . Вместо да представи план за истинска реформа на БДЖ, взета например от Дойче бан, той направо закрива влаковете ни. Заради автобусната мафия, дето изтрепа хората по шосетата. Така ще е, докато ГЕРБ е на власт.

ОГПлан- от днес, та до утре предиобяд Ако имате искания, не правете групи във Фейсбук (тук не е Египет!), а идете да ритате мачле...с архитект Бойко

оказване на икономическа ПРИНУДА върху работниците в БДЖ.

Абе кой пътува в тая огромна държава с железници бре!? Аз веднъж бях пътувал по маршрута София-Свилен град! Леле мале с 2 прекачвания и пътувах 11 часа!!! Е аз после видях, че то разтоянието е "огромно" около горе доло има няма 320 км. така, че сигурно при по безопасно пътуване е могло да го взема и за применро 18 часа! Ама явно съм бил без късмет и скороста е била огромна!

световните бандити! Стига са ни ограбвали. Държавата ни трябва да има собствени предприятия, от които да почели. Никъде по света държавите не разпродават собствеността си на 100%, както правят туземните престъпници.

Как искаш да печели като се управляват от крадливи комунисти. Лесно е да управляваш държавни пари и никой да не ти държи сметка. Казваш "еми на загуба е дайте пари" и готово. При частните фирми с кредитори и инвеститори дали е така :)

Тия дето управляват са членове на крайно дясната Европейска народна партия, а на тях конците им дърпат от едно презокеанско посолство. Това е публична тайна. Твърдението ти е типично за антикомунистически шизофреник. Я бе, глупако, светни ни кои са имената на комунистите дето печелят например от БТК, Софийска вода, енергетиката ни ? Що се отнася до частните фирми, без съмнение е точно така - там собственикът - думбазинът краде от наемните си работници, краде и от държавата, чрез данъците, които не плаща и особено чрез т.нар. "плосък данък". И накрая едно пояснение специално за глупавата ти кратуна - в държвите с тотална частна собственост комунистите НЕ управляват. Сори, но си мноооого, много тъп!

Супер , много добре ,похвално . Сега да спрат плащането от бюджета към държавната администрация докато и там не се направи реална реформа и съкращения . Да бе ехххх мечтиии

Ами защото държава без железница и поща няма. И защото някой се опитва да обере последното дето е необрано.

железници

Защо трябва държавата, т.е. гражданите да го субситират това БДЖ. Приватизирайте го и това е.

В ТОЗИ КОНТЕКСТ ,аналогично на приватизацията на КРЕМИКОВЦИ,КЪДЕТО БЯХА ВЛЯНИ 2 МЛРДА ИНВЕСТИЦИИ ,но на тотална загуба -бяха ИЗТОЧЕНИ ОТ ПРЕСТЪПНИ КРЪГОВЕ,НЕ БЕ ИЗВЪРШЕНО МОДЕРНИЗИРАНЕ И ПРЕ-СТРУКТУРАНЕ ,не бяха назначени компенетни управители,работници,счетоводители или инженери ,които да се справят със задачите и целите,за което им бяха осигурени предостатъчно финансов ресурс ,но те го откраднаха или допуснаха да бъде откраднат и още НЕ СА ВЪЗСТАНОВЕНИ ТЕЗИ 2 МЛРДА НА ИНВЕСТИТОРИТЕ -ВЪНШНИ,ДЪРЖАВНИТЕ ДАНЪКОПЛАТЦИ И АКЦИОНЕРИ ОТ КРЕМИКОВЦИ,поне в натура да се извърши компенсация с онези конюшни,тигрилища и сараи с джипове ....на ощететените по ротационен принцип. В други държави с толкова пари щяха да построят два чисто нови високо-технологични автоматизирани и не-замърсяващи завода за истинска стомана .

Защото железниците са наши, на България и трябва да се финансират от нас, българите, за да ги имаме и транспортът да бъде евтин за нас. "Приватизацията", т.е. разпродаването им означава, че те вече не са не са наши, но издръжката и ползването им ще ни струва многократно по-скъпо. Инвестициите пак ще платим ние. Само че друг ще печели от тях.Я помисли дали имаме поне една полза от приватизираните досега, особено стратегически обекти като БТК, водите, енергото, Нефотохим и т.н. Вредите са неизброими. И ни струват ужасно скъпи, защото реално източват доходите ни. Ама мисли поне малко, бре!

Значи си съгласен държавата да налива всяка година стотици милиони в това губещо от десетилетия дружество и то срещу нищо? Съгласен си данъците да потъват в нечии джобове, а хората дръзнали да пътуват с БДЖ да рискуват живота си ?

Това не е монопол на транспорта. Т.е. няма как ние да ги платиме инвестициите: - Нещо май се бъркаш с ЕРП-тата. ( те поне бяха на печалба - и са наистина "важни за националната сигурност" - е не БДЖ )

2 компании БДЖ и НК''ЖИ'',с раздути структури,препокриващи се една сдруга.Вижте само колко дирекции са едни и същи?Трябва една компания без такава раздута администрация,с ясни задачи и национални транспортни приоритети.Да не говорим за техния сателит ДП''Транспортно строителство и възстановяване'',където се източват милиони чрез най-различни подизпълнители,доставчици и консултанти.

Хора, много Ви моля - пише се СКРАП , а не скраБ. Не е сложно, сега има Интернет, не е нужно да се ровите по дебелите правописни речници. Благодаря.

Какъв заем?Пълни реформи и смяна на ръководствата на НК''ЖИ'',БДЖ, ДП''ТСВ''.Само далавери и източвания на финанси с подставени фирми.

Що за компания е тази дето гълта по милиард на година? В същото време няма пари за ремонт на училищата? Айде, оставяйте малко релси за военно време и разкарвайте това БДЖ.

СА не само ОТКРАДНАТИ РЕЛСИ,но и НЕИЗГОДНИ РЕМОНТИ НА ГАРИ И ПЕРОНИ,ОТ които подизпълнителите- РОМИ СА ЗАДЕЛЯЛИ ЗА КЪЩИ ОТ ТИПА НА "СЛОНА МОЯ ПРИЯТЕЛ" -НАД 1 МЛН ВСЯКА,ЗА ВСЕКИ ЧЛЕН НА ФАМИЛИЯТА И ДОРИ 10-15% за подкупи и корупция за спечелване на обществената поръчка за ремонт -прочетено в 24 часа он-лайн,КАКТО И неплащащи билети РОМИ -ГРАТИСЧИИ ПО ВЛАКОВЕТЕ

Нормално, не може всяко дружество да си тегли заеми при положение, че е очевадно, че не може да ги връща. Да не говорим за нулевите реформи. В БДЖ нафта да спре да се краде и ще се оправят железниците ама кой да се сети. Вместо да спрат кражбите те вдигат цените на билетите с което допълнително се закопават.

нали бдж е държавна фирма къде беше държавата през тези години? когато бдже беше касичка на различните партии когато се крадяха пари от нея чрез разни обществени поръчки. къде са новите спални вагони които бяха купени? защо точно сименс спичели договора за доставка на новите мотриси и какви договори за подръжката им имаше? къде са въгоните от гориво от югоембаргото които излязоха в сърбия и не се върнаха? има още много далавери в бдж.

Нали това обясних бе пич. Години на ред още преди 89-та парите вместо в инвестиции са се вливали в партиини касички, всяко правителство тегли заем гласува пари от бюджета които отново да отидат в партиините касички и така. Всяка година се инвестират едни пари, а всяка година всичката техника на БДЖ остарява с една година. Заем се дава за фирма която може да го ползва за да си стъпи на краката и да го върне с лихвите, а не заем след заем след заем щото сега ни трябва да го гепнем пък следващите след нас да го връщат.

БРЦК

В това БДЖ се краде като за световно. Трябва да се спрат кражбите и след това да се преструкторира. Като вземем властта ще уволним целия ръководен персонал от началник гара нагоре. БДЖ е стратегически отрасъл и не трябва да се приватизира. А циганите които нападат влакове ще ги арестуваме за тероризъм и ще чукат камъни доживот. А тея без билети ще ги арестуваме за по 24 часа в районното ако не си платят глобата.Големите гари ще ги заградим по такъв начин че без билет да не можеш да влизаш и излизаш (подобно на метрото) .

Да,ама се иска д.пе за тази работа..

Съкращения на служители в БДЖ има много в последните години, но това никак не доведе до подобряване на финансовото им състояние. Така ще се получи и този път - само гласоподаватели ще загубят ГЕРБ и друг ефект няма да има. Просто в БДЖ след толкова съкращения за 20 години, нередовно изплащане на и без друго малките заплати едва ли има раздут персонал. Проблемите са съвсем други, но уникалното крадене провеждано години наред там остава незасегнато. Сега пак едни търговци на скраб и инвеститори, които ще купят почивни станции ще намажат. В перото разходи ми е интересно колко процента са за заплати.

явно са уволнили не когото трябва.

Лошото е,че се посяга на работника,а не на административния персонал,който е в пъти повече.

Няма ли вече някой да каже публично кой се е приготвил да купи БДЖ-товарни превози?Цялата дандания е по този повод!Въпросното чудовище след придобиването на компанията ще определя правилата и в товарните жп превози у нас с което на практика ще постави под тотален контрол целият транспортен отрасъл у нас.

Новият / стар копувач ТИМ!

просто изпълнява поръчки за съсипване на държавата. той е една от марионетките работещи за себе си

Вижте сега, хайде веднъж да си признаем, че и българските държавни железници май има "Много вожд, малко индианец". И като за съкращават -, пардон преструктурират и оптомизират персонала никой не закача вождовете...! Хайде сега да видим смее ли някой да ги ползва като превозвач на битови и промишлени стоки? - май не! Защо ли, защото със сигурност ще ти я оберат стоката още на Подуене - разпределителна! пътническите превози са на загуба, а на всичко отгоре 89 % от социално слабите, принципно мургави пътници не си вадят билети особено в пътнишките влакове! Така, че вярно може доста да се редуцира това ТКЗС, наречено БДЖ!

В момента доколкото знам има 16 линии - 1 София-Пловдив, 2 София-Варна и т.н. до 16-та - теснолинейката. Да се закрият 20-30 линии означава тотално закриване на железниците + закриването на част от ЖП мрежата в съседни страни. Ех, този Дянков! Не му липсва размах за съсипия!

Глупи, иска се малко мозък и обща култура, когато изказваш мнение. Линиите са 9 главни, означени с числа от 1 до 9, а номерата второстепенните (например 16-а) се образуват като към първата цифра се добави друга. В този случай 16-а е клон на 1-а.

Извинявам се, че не знам такива подробности. Все пак харесвам железниците и обичам да пътувам с влак. Ако главните линии са само 9, то за да закрие 20-30 линии Дянков ще трябва да стигне и до страни, с които не граничим...:-)

Хубаво е да прочетем, че `четеш` скромните предложения на обикновен данъкоплатец, Симеоне ; Успех ! (, и не забравяй че железничарите са железни лесно-раними хора ) ------- Пък виж, поразрови в бюрото ти -- може би именно в БДЖ е мястото за начално прилагане на Комплексната Програма от `Бомбардие` )

министъра от латински език е слуга на народа, Дянков . Всеки има право на своето лично мнение, но министъра в качеството си на слуга на народа, на който служи не е "Слуга на двама господари". В Евангелието 10:42-45 Исус Христос дава поуката на своите ученици: Знаете, че онези, които се считат за управители на народите, господстват над тях и големците им властват над тях. Но между вас няма да бъде така; а който иска да стане големец между вас, ще ви бъде слуга. И който иска да бъде пръв между вас, ще бъде слуга на всичките.

Мъдър цитат ! ... Няма ме много в познаването на този вид книги, но не беше ли казано ` По Делата ще Ги познаете ! ` ?

Дървосекачите са напълно скарани с книгите. За да поощрят четенето, Съюзът на библиотечните и информационни работници и Асоциация Българска книга и тази година провеждат Национална кампания по случай Международния ден на книгата и авторското право

Може ли човек да служи на двама господари 13 Никой не може да бъде едновременно слуга на двама господари, защото или ще мрази единия и ще обича другия, или ще е предан на единия и ще презира другия. Не можете да служите и на Бога (и народа) , и на Парите.

Ех, тези пари ... Пусти да опустеят ! Но кажете -- как ние хората да вървим напред, без да бъдем внимателни към работенето-им ? (, все пак засега сме все-още в стоково-паричния стадий на нашето развитие )