Коментари - Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози” | Днес.dir.bg

Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози”

Между 8 и 10% намаляват пътниците на „БДЖ-Пътнически превози" ЕООД всяка година, съобщава в обзор агенция "Фокус". Това означава до един на всеки 10 пътници.

Обратно в новината

Коментари - Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози” | Днес.dir.bg

Коментари

Пътуването с влак има много предимства и за пътниците и за БДЖ, но има още доста да се поработи по въпроса за чистотата и комфорта за да бъде предпочитан транспорт. Едно от неприятните неща са тоалетните - съдържанието им се излива на релсите и въпреки че е забранено ползуването на гарите, понеже автоматично не се заключват , невъзпитани хора ги ползуват и после и пероните и гарите ни смърдят неприятно. Може би затворени контейнери трябва да се монтирам - не съм специалист и не знам, но факт че в някой западни държави са решили някак проблема и вонята липсва.

Нужни са и влакове, щото без влакове каква железница е това... С автобус от жп гарата

Непоносимата мръсотия във влаковете и неудобните, несъобразени с пътникопотока разписания отблъскват всякакво желание за пътуване с тях. Да не говорим за пълчищата вонящи цигани...

И все още БДЖ (нещо, което е хем българско, хем държавно, хем, все още железница) си е партийна - на БСП/БКП - фирма. И влаковете подължават да се движат по схемата : тръгва когато иска, пристега когато може.

Пропуск за влизане в гара и автогара!!!!!!!!!!!верно си луд,преди да влезеш през централния вход на гара Бургас вдясно има паркинг пълен с таксита!ма вий гларусите искате се на аванта!!!!!!!!!!!!!!!

Нашето БДЖ е голяма работа от 72 години се управляа от некадърници и крадци и още крадат от него. Само пълна чистка на управлението и администрацията може да закърпи нешата.

Ако във всички други страни от ЕС железниците се развиват и се конкурират успешно, то при нас от години БДЖ затъва в дългове. Причините са много и е работа на ръководството да се уточнят и последователно да се отстраняват. Основното предимство на железниците е тяхната сигурност, свободата на придвижване при пътуване, вагон ресторантите, Интернет достъпа, Подобренията в посока комфорта - телевизия от някой телеком, спазване на разписанието, чистотата и поддържането й, скоростта и т.н. Всичко това и с подходяша реклама. А който работи за автобусните линии чрез промени в разписанията, просто аут от БДЖ. Нужни са хора които искат да подобрят нещата, такива които търсят причини за лошото състояние не са нужни на БДЖ.

По обясними причини ми се наложи да пътувам до София и обратно, преди 2 седмици. И в двете посоки влакът закъсня с по 2 часа. Служителите в БДЖ-то съвсем ясно казаха, че началниците им съзнателно се стремят да ОТКАЖАТ хората да пътуват с влакове. Няк'ви "заинтересувани лица" искат да изкупят на безценица железницата. Няма нищо чудно, че Юнкер иска да прилапа газопреносната ни мрежа и заплашва с едни 300 милиона € глоба. Така ще е, докато БЪЛГАРИТЕ СИ ВЪРНАТ МОЩТА ОТ ПРЕДИ 100 години и някой да си плати кармата за "Берлинския конгрес", "Ньойския договор" и "Ялтенската салфетка". Плащането започна от зад напред, с "brexit". На ред е Франция. До 2099 година за Германия, ще е в сила "KANZLERAKTE"- ЗАКОН ЗА КАНЦЛЕРА.

За схемата си прав "Саше", но тези схеми в България след освобождението от комунистическо робство до една се прилагат само от "бивши" комунисти и копелетата им. Направи си справка какви хора са в управлението и тогава плаши хората с вятърни мелници и чужди интереси.

Нашите клептомани, са по-големи ''пътници'' от мене. Просто, Господ българина им създава условия те да са с минимален брой. Андрей Карлович Луканов "беше пръв" ...

Само лузърите пътуват с влак.

А пък гъзарите с джиповете, бентлитата и поршетата, се забиват в крайпътните дървета.

Целенасочено търсено следствие от страна на пътните превозвачи и техните лобита. БДЖ не съм ползвал от над 10 години, неотоплените влакове, липсата на хигиена и пътниците със събути обувки и вмирисани чорапи, неучтивия персонал и т.н. някак си успяха да ме откажат от услугите на тази компания. По цял свят има действащ и печеливш ЖП транспорт само у нас е вкаран в кучи гъз.

БДЖ-то, с такива влакове е цяло чудо как още съществувате.

не става ясно бдж радва ли се или съжалява за тази загуба ... навярно е успех за екологично чистата бдж ..успяха да изгонят всички пушачи

Края на 70-те, началото на 80те на миналия век. Аз дете , редовно пътуващо с родителите си ваканциите ,при ''баба на село'':) ....Идва влака на гарата, подбалканската линия, за София. Спира влака претъпкан и в коридорите , започват да слизат хора, слизат, слизат, бяха някакви студенти художници. Та слизат, слизат и....влака тръгна, а ние и още десетки хора не можахме да се качим И ОСТАНАХМЕ ЗА ДРУГИЯ ДЕН :) Друг пример. Качваме се от Враца за София, влака претъпкан в коридора. Този път ни изчакаха да се качим, по-скоро натъпчем. Аз невръстно дете 3-4 клас, до Мездра стоях с единия крак във въздуха, другия стъпил на някакъв куфар, и смазан между 2-3 възрастни :) На Мездра ооо чудо, успях да стъпя с двата крака и да пътувам до София като ''бял човек''.:) ТОВА БЕ СОЦ. БГ ЖЕЛЕЗНИЖАТА И ОТ ВРЕМЕ ОНО. БЕШЕ ТОТАЛНА ПАРОДИЯ НА ПЪТУВАНЕ НА ХОРА!

Правилно си го описал , тогава през соца автобусите бяха малко и аз с влак често пътувах. Претъпкани коридори , прах , пушач до пушач , мизерия беше тотална. Миналата година пак ми се наложи да пътувам с влак / не бях пътувал от много години/ , комфорта не е лош но на 1 гара чакахме 3 часа защото бяха откраднали релса или няколко релси от трасето и то посред бял ден. Ако не било забелязано от кантонера щеха ни пишат по вестниците.

Хехе.По същото време.Връщаме се от лагер( ученически а не от другите):) докато се качим ставаме целите черни от мръсотия.Отивам в тоалетната да се измия и О чудо! има ВЕРО.Насапунисвам си ръцете и О чудо! Няма вода.Така пътувах 4 чааа до Варна:)

Ония ден посрещам детето на Централна гара. Влака от Бургас. Първо - 45, после 55 мин. закъснение. Последното обновяване беше и съобщено. И след това -нищо. Няма и изписано на кой коловоз пристига. Чакане братче. Докато изведнъж от таблото просто не изчезва влака!!??? Нито съобщават дали е пристигнал, нито на кой коловоз!!! На гише информация няма кьорав човек. Звъня на тел. за информация - една женица 10мин. ме държа преди да ми каже дали влака е пристигнал и коловоза. То децата в това време вече дойдоха до главния вход!!! С такова обслужване кой ще им ползва влаковете???

Сталин шефовете на БДЖ щяха да бъдат набързо разстреляни за умишлено вредителство. Във всяка друга нормална държава отдавна щяха да бъдат уволнени за несправяне с работата. Само не и в нашата. Влаковете, коите са удобни на хората и се пълнят, изчезват от разписанието или са с променени часове на тръгване, така че да станат неудобни за хората. Нищо не се е променило от времето на социализма цари шуробаджанащината, кадърните бягат или ги съкращават, а на тяхно място се назначават "наши хора", търговете са нагласени и т.н. и т.н. Познатата родна картинка. Министърът нехае (може би дори е доволен?!), а фирмата затъва ли, затъва...

След като СССР беше смазан ,а България освободена от Руската окупация, всеки репресиран българин има право и най-вече възможност да си закупи свободно автомобил, автобус, бус , камион и дори самолет! Естествено при тази ситуация железницата която беше на практика монопол по времето на мракобесния социализъм, сега да остане малко в страни от транспортния трафик! Нормално е да няма пътници, дори повече от нормално!

То за това в Германия влаковете са един от най-ползваните транспорти. Защото немците нямат пари да си купят кола, нали? А, и живеят в дивия социализъм!!

БДЖ- мръсни, бавни, нередовни, скъпи и опасни...

ЖП-транспорта е предпочитан, екологичен, по-удобен, просторен и т.н. Навсякъде по развитите държави в Европа просперира и хората използват предимно него. Например в Швейцария може навсякъде да стигнеш с влак и хората предимно с този транспорт се предвижват.

Държавата направи всичко възможно, за да унищожи конкуренцията на новопоявилите се автобусни превозвачи. В цял свят ж.п. транспорта е предпочитан.

Не се спряхте докато не закрихте повече от половината линии и влакове, не сте ремонтирали вагонния парк с десетилетия, а сега ревете че нямате пътници! Какво ви говори това - събират се 3-4 човека, купуват си на старо кола за до 500 лева и АГУ и с нея пътуват за работа защото влаковете са спрени и няма друг траспорт?! Дали тези хора отново някога ще станат ваши пътници?!

...Между 8 и 10% намаляват пътниците на БДЖ-Пътнически превози" ЕООД всяка година, съобщава в обзор агенция "Фокус".. --- ами естественоооооо! нацията умира! селата измряха! малките градове умират! големите градове са концлагери с инвалиди управлявани от психопати! северозапада умира! кои да пътува, бе? и с кво да пътува? и защо да пътува? у нас животът вече няма смисъл заради тази луда и ялова крава наречена европа! да умреш в рая и в мизерия това е съдбата българска! ---

БДЖ е отражение на икономиката ни и на държавата.Няма как държавата да е в такова състояние а БДЖ да цъфти и връзва няма как да стане.А въобще на не си мечтаем в скоро време за скоростни влакове с над 300 че и по вече километри в час.

Лобито на автобусните превозвачи унищожи всякакъв друг транспорт включително и въздушен.

То в Румъния вече има бързи влакове като в Европа ама при нас нали нема осъдени спряха парите от ЕС за обновяване на жп мрежата.....

По принцип в влак е по-бавно и некомфортно, но много хора нямат възможност за кола.

Коментари - Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози” | Днес.dir.bg

Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози”

Между 8 и 10% намаляват пътниците на „БДЖ-Пътнически превози" ЕООД всяка година, съобщава в обзор агенция "Фокус". Това означава до един на всеки 10 пътници.

Обратно в новината

Коментари - Един на десет клиенти губи годишно „БДЖ-Пътнически превози” | Днес.dir.bg

Коментари

Пътуването с влак има много предимства и за пътниците и за БДЖ, но има още доста да се поработи по въпроса за чистотата и комфорта за да бъде предпочитан транспорт. Едно от неприятните неща са тоалетните - съдържанието им се излива на релсите и въпреки че е забранено ползуването на гарите, понеже автоматично не се заключват , невъзпитани хора ги ползуват и после и пероните и гарите ни смърдят неприятно. Може би затворени контейнери трябва да се монтирам - не съм специалист и не знам, но факт че в някой западни държави са решили някак проблема и вонята липсва.

Нужни са и влакове, щото без влакове каква железница е това... С автобус от жп гарата

Непоносимата мръсотия във влаковете и неудобните, несъобразени с пътникопотока разписания отблъскват всякакво желание за пътуване с тях. Да не говорим за пълчищата вонящи цигани...

И все още БДЖ (нещо, което е хем българско, хем държавно, хем, все още железница) си е партийна - на БСП/БКП - фирма. И влаковете подължават да се движат по схемата : тръгва когато иска, пристега когато може.

Пропуск за влизане в гара и автогара!!!!!!!!!!!верно си луд,преди да влезеш през централния вход на гара Бургас вдясно има паркинг пълен с таксита!ма вий гларусите искате се на аванта!!!!!!!!!!!!!!!

Нашето БДЖ е голяма работа от 72 години се управляа от некадърници и крадци и още крадат от него. Само пълна чистка на управлението и администрацията може да закърпи нешата.

Ако във всички други страни от ЕС железниците се развиват и се конкурират успешно, то при нас от години БДЖ затъва в дългове. Причините са много и е работа на ръководството да се уточнят и последователно да се отстраняват. Основното предимство на железниците е тяхната сигурност, свободата на придвижване при пътуване, вагон ресторантите, Интернет достъпа, Подобренията в посока комфорта - телевизия от някой телеком, спазване на разписанието, чистотата и поддържането й, скоростта и т.н. Всичко това и с подходяша реклама. А който работи за автобусните линии чрез промени в разписанията, просто аут от БДЖ. Нужни са хора които искат да подобрят нещата, такива които търсят причини за лошото състояние не са нужни на БДЖ.

По обясними причини ми се наложи да пътувам до София и обратно, преди 2 седмици. И в двете посоки влакът закъсня с по 2 часа. Служителите в БДЖ-то съвсем ясно казаха, че началниците им съзнателно се стремят да ОТКАЖАТ хората да пътуват с влакове. Няк'ви "заинтересувани лица" искат да изкупят на безценица железницата. Няма нищо чудно, че Юнкер иска да прилапа газопреносната ни мрежа и заплашва с едни 300 милиона € глоба. Така ще е, докато БЪЛГАРИТЕ СИ ВЪРНАТ МОЩТА ОТ ПРЕДИ 100 години и някой да си плати кармата за "Берлинския конгрес", "Ньойския договор" и "Ялтенската салфетка". Плащането започна от зад напред, с "brexit". На ред е Франция. До 2099 година за Германия, ще е в сила "KANZLERAKTE"- ЗАКОН ЗА КАНЦЛЕРА.

За схемата си прав "Саше", но тези схеми в България след освобождението от комунистическо робство до една се прилагат само от "бивши" комунисти и копелетата им. Направи си справка какви хора са в управлението и тогава плаши хората с вятърни мелници и чужди интереси.

Нашите клептомани, са по-големи ''пътници'' от мене. Просто, Господ българина им създава условия те да са с минимален брой. Андрей Карлович Луканов "беше пръв" ...

Само лузърите пътуват с влак.

А пък гъзарите с джиповете, бентлитата и поршетата, се забиват в крайпътните дървета.

Целенасочено търсено следствие от страна на пътните превозвачи и техните лобита. БДЖ не съм ползвал от над 10 години, неотоплените влакове, липсата на хигиена и пътниците със събути обувки и вмирисани чорапи, неучтивия персонал и т.н. някак си успяха да ме откажат от услугите на тази компания. По цял свят има действащ и печеливш ЖП транспорт само у нас е вкаран в кучи гъз.

БДЖ-то, с такива влакове е цяло чудо как още съществувате.

не става ясно бдж радва ли се или съжалява за тази загуба ... навярно е успех за екологично чистата бдж ..успяха да изгонят всички пушачи

Края на 70-те, началото на 80те на миналия век. Аз дете , редовно пътуващо с родителите си ваканциите ,при ''баба на село'':) ....Идва влака на гарата, подбалканската линия, за София. Спира влака претъпкан и в коридорите , започват да слизат хора, слизат, слизат, бяха някакви студенти художници. Та слизат, слизат и....влака тръгна, а ние и още десетки хора не можахме да се качим И ОСТАНАХМЕ ЗА ДРУГИЯ ДЕН :) Друг пример. Качваме се от Враца за София, влака претъпкан в коридора. Този път ни изчакаха да се качим, по-скоро натъпчем. Аз невръстно дете 3-4 клас, до Мездра стоях с единия крак във въздуха, другия стъпил на някакъв куфар, и смазан между 2-3 възрастни :) На Мездра ооо чудо, успях да стъпя с двата крака и да пътувам до София като ''бял човек''.:) ТОВА БЕ СОЦ. БГ ЖЕЛЕЗНИЖАТА И ОТ ВРЕМЕ ОНО. БЕШЕ ТОТАЛНА ПАРОДИЯ НА ПЪТУВАНЕ НА ХОРА!

Правилно си го описал , тогава през соца автобусите бяха малко и аз с влак често пътувах. Претъпкани коридори , прах , пушач до пушач , мизерия беше тотална. Миналата година пак ми се наложи да пътувам с влак / не бях пътувал от много години/ , комфорта не е лош но на 1 гара чакахме 3 часа защото бяха откраднали релса или няколко релси от трасето и то посред бял ден. Ако не било забелязано от кантонера щеха ни пишат по вестниците.

Хехе.По същото време.Връщаме се от лагер( ученически а не от другите):) докато се качим ставаме целите черни от мръсотия.Отивам в тоалетната да се измия и О чудо! има ВЕРО.Насапунисвам си ръцете и О чудо! Няма вода.Така пътувах 4 чааа до Варна:)

Ония ден посрещам детето на Централна гара. Влака от Бургас. Първо - 45, после 55 мин. закъснение. Последното обновяване беше и съобщено. И след това -нищо. Няма и изписано на кой коловоз пристига. Чакане братче. Докато изведнъж от таблото просто не изчезва влака!!??? Нито съобщават дали е пристигнал, нито на кой коловоз!!! На гише информация няма кьорав човек. Звъня на тел. за информация - една женица 10мин. ме държа преди да ми каже дали влака е пристигнал и коловоза. То децата в това време вече дойдоха до главния вход!!! С такова обслужване кой ще им ползва влаковете???

Сталин шефовете на БДЖ щяха да бъдат набързо разстреляни за умишлено вредителство. Във всяка друга нормална държава отдавна щяха да бъдат уволнени за несправяне с работата. Само не и в нашата. Влаковете, коите са удобни на хората и се пълнят, изчезват от разписанието или са с променени часове на тръгване, така че да станат неудобни за хората. Нищо не се е променило от времето на социализма цари шуробаджанащината, кадърните бягат или ги съкращават, а на тяхно място се назначават "наши хора", търговете са нагласени и т.н. и т.н. Познатата родна картинка. Министърът нехае (може би дори е доволен?!), а фирмата затъва ли, затъва...

След като СССР беше смазан ,а България освободена от Руската окупация, всеки репресиран българин има право и най-вече възможност да си закупи свободно автомобил, автобус, бус , камион и дори самолет! Естествено при тази ситуация железницата която беше на практика монопол по времето на мракобесния социализъм, сега да остане малко в страни от транспортния трафик! Нормално е да няма пътници, дори повече от нормално!

То за това в Германия влаковете са един от най-ползваните транспорти. Защото немците нямат пари да си купят кола, нали? А, и живеят в дивия социализъм!!

БДЖ- мръсни, бавни, нередовни, скъпи и опасни...

ЖП-транспорта е предпочитан, екологичен, по-удобен, просторен и т.н. Навсякъде по развитите държави в Европа просперира и хората използват предимно него. Например в Швейцария може навсякъде да стигнеш с влак и хората предимно с този транспорт се предвижват.

Държавата направи всичко възможно, за да унищожи конкуренцията на новопоявилите се автобусни превозвачи. В цял свят ж.п. транспорта е предпочитан.

Не се спряхте докато не закрихте повече от половината линии и влакове, не сте ремонтирали вагонния парк с десетилетия, а сега ревете че нямате пътници! Какво ви говори това - събират се 3-4 човека, купуват си на старо кола за до 500 лева и АГУ и с нея пътуват за работа защото влаковете са спрени и няма друг траспорт?! Дали тези хора отново някога ще станат ваши пътници?!

...Между 8 и 10% намаляват пътниците на БДЖ-Пътнически превози" ЕООД всяка година, съобщава в обзор агенция "Фокус".. --- ами естественоооооо! нацията умира! селата измряха! малките градове умират! големите градове са концлагери с инвалиди управлявани от психопати! северозапада умира! кои да пътува, бе? и с кво да пътува? и защо да пътува? у нас животът вече няма смисъл заради тази луда и ялова крава наречена европа! да умреш в рая и в мизерия това е съдбата българска! ---

БДЖ е отражение на икономиката ни и на държавата.Няма как държавата да е в такова състояние а БДЖ да цъфти и връзва няма как да стане.А въобще на не си мечтаем в скоро време за скоростни влакове с над 300 че и по вече километри в час.

Лобито на автобусните превозвачи унищожи всякакъв друг транспорт включително и въздушен.

То в Румъния вече има бързи влакове като в Европа ама при нас нали нема осъдени спряха парите от ЕС за обновяване на жп мрежата.....

По принцип в влак е по-бавно и некомфортно, но много хора нямат възможност за кола.