Герджиков обсъжда китайски инвестиции в БДЖ

Служебният премиер Огнян Герджиков прие Луо Чонгфу, вицепрезидент на една от най-големите китайски компании за производство на транспортно оборудване.

Обратно в новината

Коментари - Герджиков обсъжда китайски инвестиции в БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво се напъвате да коментирате, другаря Герджиков? Много ме псуваха и герберасти и друга СВОЛОЧ, когато се възмутих - какъв е този премиер! А той какво прави - жив БОРИСОВЕЦ! 2015-та БХ пазари в Китай НЕЩО за железници, пък и го возиха на влак (добре, че не му дадоха и да го покара!). Цитирам: "Китай обяснява на Борисов идеите си за влак-стрела до София Китай преговаря с България за изграждането на Скоростна железница от Пекин до София, съобщи bTV. Това ще бъде и една от темите, които ще се обсъждат на икономическия форум и срещата на китайското правителство с министър-председателя Бойко Борисов в Пекин и Шанхай. Китай инвестира 17 милиарда долара, за да възстанови древния път на коприната". Ще изгражда транс континентална високоскоростна железопътна линия, която минава и през България. За целта до 10 години ще трябва да бъде изградена и нова жп- връзка с Турция освен съществуващата. У нас Китай има интереси в областта на земеделието, туризма, леката промишленост и автомобилостроенето. В икономическа зона Тракия" край Пловдив ще бъде изградена европейско-китайска икономическа зона. Китайският бизнес проявява интереси към българския IT сектор. Една от най-големите китайски компании по кибер сигурност в момента проучва възможностите за съвместни продукти с български партньори." НО - ако не толкова мъжественият премиер утре запее, че ще има и ВИСОКОСКОРОСТЕН ВЛАК ВИДИН - СОФИЯ - е, то тотално изтрещяване! АМА ВИЕ НАИСТИНА ЛИ НЕ ПОМНИТЕ НОВИНАТА ОТ 2011-ТА ГОДИНА???? ПАК ЦИТИРАМ: "На 2 милиарда и 600 милиона евро се изчислява инвестицията на ново жп трасе за високоскоростен влак от Видин до София. В Монтана, през чиято територия ще преминава новата линия, екип на железопътната компания представи проекта и въздействието му върху околната среда. Дължината на жп трасето е 222 километра, при движение на пътнически влак от 160 до 200 километра в час, пасажерите на БДЖ ще пътуват между 1 час и 45 минути до 2 часа в зависимост от спирките и престоя. Пет проектантски екипа, между които и чуждестранни, са консултирали разработката. От българска страна ръководител на експертите е Валентин Михайловски, който представи проекта на общественото му обсъждане в Монтана. Трасето е част от международен коридор 4." а ОТ ПОСЛЕДНИЯ ЦИТАТ РАЗБИРАМЕ, ЧЕ 2011-ТА ГОДИНА СА ДАДЕНИ ПАРИ НА КОНСУЛТАНТИ ЗА ПРОЕКТА!!! и? Какво разбирате от железници и как би могло да се краде от тях, защото вече Булгартабак е на КОй и др. такива! ОЧАКВАМЕ: ПИСТАТА ЗА F1 в Доброславци да бъде дорзавита от Герджика!

Всички глобалисти обичат Китай и Китай също ги обича - те си правят услуги и си дават пари едни на други! Нищо чудно че соросоида Герджиков иска китайски инвестиции. Пък и няма много време до края на служебното правителство, което ужким щеше да прави само изборите!