БДЖ не е във фалит, смята синдикалист

Българските държавни железници не са във фалит. Това заяви във Варна председателят на Синдиката на българските железничари към КНСБ Петър Бунев.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ не е във фалит, смята синдикалист | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

преди 10 години желазничарите бяха 23 000. сега са 13000 . а тъпите ченгета станаха 63000?!

На Московски за вси4ко са му виновни бившите , но защо никой не го пита за предшественика му Цветков .Той му е съотборник. КЪМ ДНЕШНА ДАТА В БГ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ВАГОНИ И ЛОКОМОТИВИ КИТАИСКИ ,А ТИРОВЕТЕ ДА СЕ ВОЗЯТ С ВЛАКОВЕ ОТ ДИМИТРОВГРАД ДО СВИЛЕН ГРАД . ОТ СОФИЯ ДО БУРГАС ДА ПЪТУВАМЕ ЗА 4ЕТИРИ 4АСА ПРЕДПОЛАГАМ ЖУРНАЛИСТИТЕ АКО СА ТОЛКОВА КРАДКОПАМЕ ТНИ ИМАТЕ АРХИВ.

Сутрешния блог на бтв беше голям фен на Цветков.

Нима се разиграва поредния цирк?

бунев работи за работодателя и чака КТД- то за да вземе още 1 апартамент за да го подпише

Това е най-големият тъпанар в историята на синдикализма в България - те по принцип всичките са тъпанари и комунисти, но тоя с простотията си изтрепа рибата...?!? А бе ЖП малоумнико, ми нали има международни счетоводни стандарти - по тях БДЖ отдавна си е фалирало... И сега харчите чрез бюджета и от моите пари...?!? Ама откъде накъде бе простако синдикален...?????

Всичките са тъпанари и комунисти:ЗА ГЕРБ ли иде реч 49-ти тъпанарЮ?

"Няма смисъл от мотрисите Сименс", които държавата е закупила." Този няма връзка с главния мозък! Ама тъй, де, конски вагони и който не харесва вожда и учителя - на Белене!

БДЖ е пред фалит. Не е във фалит. Но от прост профпредседател /и партиен секретар/ друго не се очаква. А стачки вдигат и в Гърция и в Испания и в Италия. И от това не стана на тези страни по-добре, нали ?

На вниманието на Цветанов,кой може да отмъкне 600 вагона.Това не е самолет да лети,нито автомобил да минава по магистрала.За вагона трябва да има релси ,локомотив и субекнивния фактор -човек,не по-малко важно е да има къде да се скрият т.е. халел.

"Няма смисъл от мотрисите Сименс", които държавата е закупила. Това е нелогично действие, посочи Ивайло Московски. Средната скорост на нашите влакове е 44 км. в час. Инфраструктурата не позволява развиване на по-голяма скорост, поясни той."Г-н Никой,кой Ви е съветник?От къде в 21 век могат да се купят мотриси и локомотиви за 50 км.ч.?Това значи:Понеже са ни лоши пътищата,да не караме хубави автомобили,а ЗАЗ, ВАЗ и Москвич,ама те не не произвеждат.

Уважаеми другарю Бунев,по добре е да имаме мотриси "Сименс",от колкото старите раздрънкани 40-годишни ГДР-ейски вагони.И още нещо-не забелязвате ли,че в последно време носът Ви започва да расте,май?!

Трябва да се направи една стачка против жп синдикатите и такива социалистически синекури като този Петър Бунев да бъдат изхвърлени. А може и да им се потърси отговорност, защо чак сега се сещат да защитят правата на железничарите, спали ли са, когато се извършваха псевдо реформи с които се прикриваха злоупотреби, когато изчезваха хиляди вагони или се купуваха стари и негодни скъпо и прескъпо...и т.н....... Да бъде изритан.

Напротив! БДЖ е една ужасно задлъжняла компания, отчитаща постоянни загуби. Ако не се наливаха десетки милиони лева всяка година от държавата, отдавна щеше да е история.

Железниците са евтин екологичен транспорт. Този транспорт както и селскотот стопанство се дотират във всяка нормална държава Единственото разумно решение е съд за всеки управлявал БДЖ посрледните 20 години Вижте на каво са заприличали жп гарите, жп вагоните, опърпаните работници Виновни са тези които управляват , всички от последните 20 години с действие или бездействие са причинили щети и вреди на национална компания, а това значи на всички нас!

Абсолютно съгласен с теб!

И аз съм съгласен. нека проверят всички управляващи БДЖ за последните 20 години откъде са им имотите и парите.

В България нищо не беше във фалит. При раздаването на държавата искуствено се тръбеше ,че дадено предприятие е във фалит.

цялото ръководство да се смени и да се накажат бившите управници които окрадаха милионите на бдж

"не е възможно да я поддържаме с приходите, които си осигурява железницата" Рокфелер е казал: "Не ме е страх от големи разходи, а от малки приходи." Въпросът не трябва да бъде само как да съкратят разходите, а как да увеличат приходите, а именно като направят железницата удобна и необходима.

То ,че не е фалит,не е фалит.То,че целта е сега да го докарат до фалит.После като го фалират,някой ще го купи за 1 лв. и,че този някой ще е частникът на товарните превози,който сега така добре се справя и затова ще бъде приватизиран,макар ,че вече е приватизиран.И тогава предвидените милиони от европейския съюз ще си ги прибере приватизатора.Разбрахте ли сега нна кого са нужни вагистралите, и кой ще лапне пътническите превози на малки разтояния и край тогава на намалението за учениците и студентите,пенсионерите и пр.А сега нека да смятат икономическия ефект математиците,защото икономистите малко са учили математика

Развира се, че БДЖ не е във фалит. Във фалит искат да я обявят управляващите, за да може гербаджийскити олигарси и кланове да я разпарчатосат и закупят за 1 лев. Стар номер на нашата политическа пасмина с практика вече 22 години. Борете се г-н Бунов, но искайте съдействието на обществото и съвестните българи, които не искат да живеят повече в тази помия,в която превърнаха България вече 22 години управлявалите партии-всички мафиоти!

цялото ръководство да се смени и да се накажат бившите управници които окрадаха милионите на бдж

Абсолютно съгласен с теб, jiji

Напротив... Тоя синдикалист явно е дрямал последните две десетилетия и и не е забелязал как от могъща, дълбоко ешалонирана и запасена с резерви система, БДЖ се превърна в едно голишарче. Развиваща се организация, със собствени съобщения,собствена енергетика, собствен подвижен състав, гари, ремонтни бази и служби и жп промишленост в която надеждността и безопастността бяха на висота бе криминално оголена, окрадена и тотално разпродадена...Само през гара Синдел в посока за и от Варна преминаваха 220 влака в денонощие. Сега не повече от 25. А тоя синдикалист е дрямал през цялото това време и чак сега е забелязал какво се случва... и се активизира и стачки ще вдига.

И понеже досега нищо не са направили и сега да си траят !Интересна логика! В интерес на тези дето искат да налапат и последните парчета от баницата!

ЧЕ ТОВА БИЛО ДЕМОКРАЦИЯТА БЪЛГАРСКА - ОТДАВНА ДА СЪМ ИЗБЯГАЛА ОТ БЪЛГАРИЯ! ВЕЧЕ ДОРИ НЕ СИ ПРАВЯТ ТРУДА КАЧЕСТВЕНО ДА НИ ЛЪЖАТ... ОМРЪЗНА МИ ПОВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИНИ ДА НИ КРАДАТ. НЕ ПРЕДПОЛАГАХ, ЧЕ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА ТОЛКОВА МНОГО БОГАТА Е СТАНАЛА ДЪРЖАВАТА - КРАДАТ, КРАДАТ ... И ВСЕ ИМА.

Моля те другарко не бягай,защото където и да отидеш,другите ще избягат от теб!

Как фалит ве...това е една процъфтяваща компания.Аз се гордея с нашите железници.Тия синдикати докога,че пречат на държавата и ще са против народа.Заради тях няма да се водим в тия ламаринени ковчези,който се движат със скороста на каруца

Да. Таман няма да се чудят кой да съкращават. Стачкуващите направо да си носят трудовите книжки. Историята познава много подобни случаи.

Така е, БДЖ не е във фалит, но искат да я фалират. До сека крадоха, крадоха и накрая остана да я оглозгат. Ще я продадат за смешни пари и мислете само какви безобразия и катастрофи ще стават. А железниците са /бяха/най-сигурният транспорт.

Защо трябва да продължавате да манипулирате НАРОДА-кой си е наточил оная работа,а? милионер,милиардер или...БОКО, ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ са жизнено важни и ти не си този,който ще удавиш тази държава -ОПОМНИ се или ако имаш ум в тази тиква/дето я носиш килната/то спри се да не те спре някой на който му е писнало от простотиите на твоето правителство

ПОЧТИ ВСИЧКИ ФАЛИТИ ПО ПРИВАТИЗАЦИОННИ СДЕЛКИ БЯХА ИНСЦЕНИРАНИ ЗА МОГАТ СЕГАШНИТЕ ОЛИГАРСИ ДА ГИ ЗАКУПЯТ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ!

Този не е министър на транспорта. Този е някакъв боклук, който е изпратен в министерството да извърши поредната порция безобразия.

Този министър не е на себе си.