БДЖ не е във фалит, смята синдикалист
Българските държавни железници не са във фалит. Това заяви във Варна председателят на Синдиката на българските железничари към КНСБ Петър Бунев.
Обратно в новинатаКоментари - БДЖ не е във фалит, смята синдикалист | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
bivsh OI (нерегистриран)
преди 10 години желазничарите бяха 23 000. сега са 13000 . а тъпите ченгета станаха 63000?!
бивш министър (нерегистриран)
На Московски за вси4ко са му виновни бившите , но защо никой не го пита за предшественика му Цветков .Той му е съотборник. КЪМ ДНЕШНА ДАТА В БГ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ ВАГОНИ И ЛОКОМОТИВИ КИТАИСКИ ,А ТИРОВЕТЕ ДА СЕ ВОЗЯТ С ВЛАКОВЕ ОТ ДИМИТРОВГРАД ДО СВИЛЕН ГРАД . ОТ СОФИЯ ДО БУРГАС ДА ПЪТУВАМЕ ЗА 4ЕТИРИ 4АСА ПРЕДПОЛАГАМ ЖУРНАЛИСТИТЕ АКО СА ТОЛКОВА КРАДКОПАМЕ ТНИ ИМАТЕ АРХИВ.
ани цолова (нерегистриран)
Сутрешния блог на бтв беше голям фен на Цветков.
petkov (нерегистриран)
Нима се разиграва поредния цирк?
бунев (нерегистриран)
бунев работи за работодателя и чака КТД- то за да вземе още 1 апартамент за да го подпише
umen49 (нерегистриран)
Това е най-големият тъпанар в историята на синдикализма в България - те по принцип всичките са тъпанари и комунисти, но тоя с простотията си изтрепа рибата...?!? А бе ЖП малоумнико, ми нали има международни счетоводни стандарти - по тях БДЖ отдавна си е фалирало... И сега харчите чрез бюджета и от моите пари...?!? Ама откъде накъде бе простако синдикален...?????
по умен (нерегистриран)
Всичките са тъпанари и комунисти:ЗА ГЕРБ ли иде реч 49-ти тъпанарЮ?
XXX (нерегистриран)
"Няма смисъл от мотрисите Сименс", които държавата е закупила." Този няма връзка с главния мозък! Ама тъй, де, конски вагони и който не харесва вожда и учителя - на Белене!
Глупак (нерегистриран)
БДЖ е пред фалит. Не е във фалит. Но от прост профпредседател /и партиен секретар/ друго не се очаква. А стачки вдигат и в Гърция и в Испания и в Италия. И от това не стана на тези страни по-добре, нали ?
ЖАН Вължан (нерегистриран)
На вниманието на Цветанов,кой може да отмъкне 600 вагона.Това не е самолет да лети,нито автомобил да минава по магистрала.За вагона трябва да има релси ,локомотив и субекнивния фактор -човек,не по-малко важно е да има къде да се скрият т.е. халел.
Железничар (нерегистриран)
"Няма смисъл от мотрисите Сименс", които държавата е закупила. Това е нелогично действие, посочи Ивайло Московски. Средната скорост на нашите влакове е 44 км. в час. Инфраструктурата не позволява развиване на по-голяма скорост, поясни той."Г-н Никой,кой Ви е съветник?От къде в 21 век могат да се купят мотриси и локомотиви за 50 км.ч.?Това значи:Понеже са ни лоши пътищата,да не караме хубави автомобили,а ЗАЗ, ВАЗ и Москвич,ама те не не произвеждат.
онзи (нерегистриран)
Уважаеми другарю Бунев,по добре е да имаме мотриси "Сименс",от колкото старите раздрънкани 40-годишни ГДР-ейски вагони.И още нещо-не забелязвате ли,че в последно време носът Ви започва да расте,май?!
Бунев лъже (нерегистриран)
Трябва да се направи една стачка против жп синдикатите и такива социалистически синекури като този Петър Бунев да бъдат изхвърлени. А може и да им се потърси отговорност, защо чак сега се сещат да защитят правата на железничарите, спали ли са, когато се извършваха псевдо реформи с които се прикриваха злоупотреби, когато изчезваха хиляди вагони или се купуваха стари и негодни скъпо и прескъпо...и т.н....... Да бъде изритан.
Икономист (нерегистриран)
Напротив! БДЖ е една ужасно задлъжняла компания, отчитаща постоянни загуби. Ако не се наливаха десетки милиони лева всяка година от държавата, отдавна щеше да е история.
9 (нерегистриран)
Железниците са евтин екологичен транспорт. Този транспорт както и селскотот стопанство се дотират във всяка нормална държава Единственото разумно решение е съд за всеки управлявал БДЖ посрледните 20 години Вижте на каво са заприличали жп гарите, жп вагоните, опърпаните работници Виновни са тези които управляват , всички от последните 20 години с действие или бездействие са причинили щети и вреди на национална компания, а това значи на всички нас!
Идея за България
Абсолютно съгласен с теб!
!!!!!!!!!!! (нерегистриран)
И аз съм съгласен. нека проверят всички управляващи БДЖ за последните 20 години откъде са им имотите и парите.
аз (нерегистриран)
В България нищо не беше във фалит. При раздаването на държавата искуствено се тръбеше ,че дадено предприятие е във фалит.
jiji (нерегистриран)
цялото ръководство да се смени и да се накажат бившите управници които окрадаха милионите на бдж
hehe (нерегистриран)
"не е възможно да я поддържаме с приходите, които си осигурява железницата" Рокфелер е казал: "Не ме е страх от големи разходи, а от малки приходи." Въпросът не трябва да бъде само как да съкратят разходите, а как да увеличат приходите, а именно като направят железницата удобна и необходима.
Жан Вължан (нерегистриран)
То ,че не е фалит,не е фалит.То,че целта е сега да го докарат до фалит.После като го фалират,някой ще го купи за 1 лв. и,че този някой ще е частникът на товарните превози,който сега така добре се справя и затова ще бъде приватизиран,макар ,че вече е приватизиран.И тогава предвидените милиони от европейския съюз ще си ги прибере приватизатора.Разбрахте ли сега нна кого са нужни вагистралите, и кой ще лапне пътническите превози на малки разтояния и край тогава на намалението за учениците и студентите,пенсионерите и пр.А сега нека да смятат икономическия ефект математиците,защото икономистите малко са учили математика
Идея за България
Развира се, че БДЖ не е във фалит. Във фалит искат да я обявят управляващите, за да може гербаджийскити олигарси и кланове да я разпарчатосат и закупят за 1 лев. Стар номер на нашата политическа пасмина с практика вече 22 години. Борете се г-н Бунов, но искайте съдействието на обществото и съвестните българи, които не искат да живеят повече в тази помия,в която превърнаха България вече 22 години управлявалите партии-всички мафиоти!
jiji (нерегистриран)
цялото ръководство да се смени и да се накажат бившите управници които окрадаха милионите на бдж
Идея за България
Абсолютно съгласен с теб, jiji
Какво ломотиш ИБ (нерегистриран)
Напротив... Тоя синдикалист явно е дрямал последните две десетилетия и и не е забелязал как от могъща, дълбоко ешалонирана и запасена с резерви система, БДЖ се превърна в едно голишарче. Развиваща се организация, със собствени съобщения,собствена енергетика, собствен подвижен състав, гари, ремонтни бази и служби и жп промишленост в която надеждността и безопастността бяха на висота бе криминално оголена, окрадена и тотално разпродадена...Само през гара Синдел в посока за и от Варна преминаваха 220 влака в денонощие. Сега не повече от 25. А тоя синдикалист е дрямал през цялото това време и чак сега е забелязал какво се случва... и се активизира и стачки ще вдига.
9 (нерегистриран)
И понеже досега нищо не са направили и сега да си траят !Интересна логика! В интерес на тези дето искат да налапат и последните парчета от баницата!
АКО ЗНАЕХ (нерегистриран)
ЧЕ ТОВА БИЛО ДЕМОКРАЦИЯТА БЪЛГАРСКА - ОТДАВНА ДА СЪМ ИЗБЯГАЛА ОТ БЪЛГАРИЯ! ВЕЧЕ ДОРИ НЕ СИ ПРАВЯТ ТРУДА КАЧЕСТВЕНО ДА НИ ЛЪЖАТ... ОМРЪЗНА МИ ПОВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИНИ ДА НИ КРАДАТ. НЕ ПРЕДПОЛАГАХ, ЧЕ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА ТОЛКОВА МНОГО БОГАТА Е СТАНАЛА ДЪРЖАВАТА - КРАДАТ, КРАДАТ ... И ВСЕ ИМА.
онзи (нерегистриран)
Моля те другарко не бягай,защото където и да отидеш,другите ще избягат от теб!
Петю (нерегистриран)
Как фалит ве...това е една процъфтяваща компания.Аз се гордея с нашите железници.Тия синдикати докога,че пречат на държавата и ще са против народа.Заради тях няма да се водим в тия ламаринени ковчези,който се движат със скороста на каруца
Mi5 (нерегистриран)
Да. Таман няма да се чудят кой да съкращават. Стачкуващите направо да си носят трудовите книжки. Историята познава много подобни случаи.
тъжно (нерегистриран)
Така е, БДЖ не е във фалит, но искат да я фалират. До сека крадоха, крадоха и накрая остана да я оглозгат. Ще я продадат за смешни пари и мислете само какви безобразия и катастрофи ще стават. А железниците са /бяха/най-сигурният транспорт.
emi (нерегистриран)
Защо трябва да продължавате да манипулирате НАРОДА-кой си е наточил оная работа,а? милионер,милиардер или...БОКО, ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ са жизнено важни и ти не си този,който ще удавиш тази държава -ОПОМНИ се или ако имаш ум в тази тиква/дето я носиш килната/то спри се да не те спре някой на който му е писнало от простотиите на твоето правителство
МАРГИ (нерегистриран)
ПОЧТИ ВСИЧКИ ФАЛИТИ ПО ПРИВАТИЗАЦИОННИ СДЕЛКИ БЯХА ИНСЦЕНИРАНИ ЗА МОГАТ СЕГАШНИТЕ ОЛИГАРСИ ДА ГИ ЗАКУПЯТ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ!
442 (нерегистриран)
Този не е министър на транспорта. Този е някакъв боклук, който е изпратен в министерството да извърши поредната порция безобразия.
gogodif (нерегистриран)
Този министър не е на себе си.
НАЙ
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Пловдивчанин е в неизвестност шести месец, в един и същи ден са продадени 3 негови апартамента
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит
Хеликоптерът с иранския президент е паднал близо до границата с Азербайджан
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Захарова: Посещението на Путин в Китай е съдбоносно за бъдещето на цялата планета
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Молитви и пълна неизвестност в Иран. Какво знаем за катастрофата на Раиси и кой е той
Сашко умишлено е свалил часовника си, чрез който е можел да бъде открит