Коментари - Московски нареди одит в БДЖ заради извънредния труд | dnes.dir.bg
назад

Московски нареди одит в БДЖ заради извънредния труд

Министърът на транспорта Ивайло Московски разпореди да бъде извършен вътрешен одит в „Холдинг БДЖ“, „БДЖ-Пътнически превози“ и „БДЖ-Товарни превози“.

Обратно в новината

Коментари - Московски нареди одит в БДЖ заради извънредния труд | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

.....Машинискт е моя татко, машинист ще съм и аз.........!

Не ни трябва полиция,прокурори,данс,и още много контролни органи на държавна хранилка! Само медиите могат да правят всичко това, но не всички медии!

Има лесно, те мижитурките по кабинетите са го измислили. Щом спре на някоя гара, престоят веднага му се реже от работното време и готово. Така де, щом локомотивът не е в движение, значи машинистите си ''почиват''. Така процедирате и с другите длъжности

А направете одит и на полицаите, колко е извънаредния и колко имат да отработват ?

Г-не кой се интерисува от БДЖ? Вие съсипахте всичко,все едно от умрял писмо да получиш.Даже и коментиращи няма да има. Проверка ?Кой ще я прави? Сега ли научи за плачевното състояние на министерството си от където и да го погледнеш.

...докато им уври главата, че никой не иска повече да работи толкова отговорна професия за жълти стотинки!

Какви машинисти?То вече не се движат влакове.Правят ремонти на жп линиите,а в същото време няма какво да се движи по тях.Хубава работа,ама герберунгелска.

Остана ли сектор от бг икономиката, който да не е в "цветущо положение" след невижданите золуми на "ББ и ко", респ. ГЕРБ?

То тяхното не е труд. Никакви пари повече без резултати. На никого. Това значи, Бойко и той да се маха щото и неговите резултати са близо до АБСОЛЮТНАТА нула

Казвала съм на моя приятел Ивайло, че трудно ще направи кариера в евроинституциите с тази фамилия.

Знаете ли кой сектор от икономиката на България е най-голям в момента?Това е вносът и продажбата на коли втора употреба.После,защо бил мръсен въздухът.И по-мръсен ще става.

Накрая ще глобят машинистите затова че са полагали извънреден труд....

Не само фамилията и тенът е проблемен.

А,бе московски! Разкритията бяха за някакви" футболисти" водени на щат и заплата в БДЖ без да ходят на работа,защото защитавали футболната чест на ведомството. Сега ще излезе подобен материал и за Аерогара София, например Дичо се води на работа там срещу някакви си 2500 лв на месец без крака му да е стъпвал на работа- една жена ми каза......Знаеш ли кой е Дичо музикантина?

Ми и в БАН може би трябва да се направи одит там пък каво ли се случва....

Още един некадърен простак от бандата герб.Тия мафиоти откак са на власт бавно но сигурно съсипват България.

прави кариера в герб,стига му.

а в МВР - кога?

За мвр-то не знам, но ако машинистите откажат да карат влаците, ще и е.е м.мата!

В БДЖ, както и в НКЖИ проблемът е в некадърното ръководство. От години поради лошо управление изтече целия годен за робота капацитет. Няма приемственост - нови и да дойдат няма от кого да се научат. Ръководството дава безпредметни и глупави нареждания, които водят до хаос в компанията. Слагат за ръководители неразбиращи връзкари, без никакъв опит. Там за конкурс не са чували. Заплашване и наказване са основните принципи на работа в компанията. Сменят хората от една позиция на друга без разговор - както шефа си реши, все едно си парцал... Мотивация и стимулиране са непознати на персонала там. Това е истината. Отделно е другият проблем за липсващите локомотиви и части. Московски и транспортната комисия да се вземат в ръце и да махнат некадърниците от БДЖ и НКЖИ.

Хайде стига популизъм. Машинистите не са ощетени, корупция във всички етажи на властта няма, ХЪБ-чето ще се напълни , ако не утре то до края на седмицата, ЩЕЛ ще дълбаят и без да знаят, но какво ни пука. Нека да си оправим джендърската политика, че иначе сме за никъде - хахаха

Бих предложил за България следната опция: Всеки избран трети мандат за министър автоматично да влиза в затвора. Корупцията ще намалее в пъти!

За директор на ДАИ в цялата страна е назначил разградския сол на Местан.

q proverete 6oferite ot gradskiq. mart mesec sami 6te se vozite:D

московски не се хаби. Какво толкова да си машинист,както казва боко слънцето ,какво толкова да си пилот. Виж друго си е да си министър и да си нямаш хал хабер от ресора си.Европейска заплата,пълна безотговорност,съсипия,така много скоро като се огледате ще разберете ,че българите са изчезнали. Казвам ти ,отчаянието е повсеместно,светлина не се вижда от никъде. Кадри?Кадри няма за никъде.Ще си ги внасяте за всякъде Виж депутати все едни и същи некъдърници толкова години оглозгаха Българияи прокудихте българите Коли и камиони втора употреба задръстват т.н.магистрали и калдъръмите .БДЖ няма такова понятие.Краля слънце по екскурзии, учи на дипломация всички и се снима ли снима гушнал някой.Не му ли омръзна,не се ли измори?

Като чуе човек "одит" ще си помисли, че кой знае каква сериозна проверка ще се извърши. Пък те тези същите дето правят нарушенията ще си извършват и проверката.

Така е.. В пътнически превози има директор, който е имал собствен бизнес с цистерни - вервайте ми не знае къде се намира. Оставил е всичко в ръцете на един мнителен злобар Янев, които само наказва и иска обяснения. Като в КГБ

Те това го прилагат. За машинисти не знам, но за други длъжности е в сила. Например билетна касиерка за времето на последен влак до пръв не се води на работа и за това време не се плаща. Другото е като правят одит да видят и други длъжности като маневристи, стрелочници и други и да сравнят инструктажните книги с отчетеният извънареден труд защото редовно се пипа в личните сметки на служителите и се крие извънаредният труд.

Целта е ясна фалит, концесия..... И всичките последици комисионни и тн тн

Да направят и на работниците от НК"ЖИ"

БДЖ е умряло държавно перо. Всички тия структури, в които ще извършват одит са трупове. Със стари каруци пред разпрад хора возите. Чудих се да плача ли да се смея ли - на гарата в София нач. влака казва - "Студен е, няма парно, няма да тръгне влака", някакъв палячо дойде и вика - "То на всички е ясно, че тия вагони нямат батерии за подгряване и никой нищо не прави и аз нищо не мога да направя", машиниста казва - "Давайте да тръгваме, че изтърваме графика". Орел, Рак и Щука е в БДЖ. Куче влачи - диря няма. Продайте го накрая, че да се оправят нещата. Но явно хранилките са толкова апетитни, че никой няма интерес да ги пипа.

И аз това казвам, че са го измислили. Всички, които реално вършат работа по коловозите са с орязано работно време...И това са хора, които отговарят за безопасността на движението

БДЖ след разделянето си с НКЖИ е само в посока назад - не случи ни на ръководители, ни на министри. Там "развитие" е забранена дума. "Наказателна рота" е вярно сравнение за работещите там.

Ако на Московски не му е било известно какво се случва в БДЖ, чий го крепи на министерския пост толкова дълго време?