Коментари - Брюксел ни следи за летище София и БДЖ | dnes.dir.bg
назад

Брюксел ни следи за летище София и БДЖ

България е получила предупреждение за наказателна процедура заради недопускане на конкуренция при наземното обслужване на летище София.

Обратно в новината

Коментари - Брюксел ни следи за летище София и БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До: 978 (08.12.2009 г. 12:32ч.) Изобщо не бъркам.Предложението на Порше е за 124 милиона DM за 20-те % на Долна Саксония,държавата Германия е продала своя дял.Над 12 години Порше съди правителството на всички възможни инстанции,има и издадена присъда миналата година.Сега за спасяването на Порше са необходими минимум 3.3 милиарда евро.Неразумните инвестиции гисгромолясаха, работниците на VW протестираха и неискаха тяхната компания да поеме плащанията за спасяването на Порше.Пое ги германската държава.Ръководствот на VW преструктурира Порше,а парите ги дава федералното правителство.Така,че ти ми кажи кое е по-малко 124 милиона (и то DM) или 3.3 милиарда евро. Какво щеше да стане ако Порше повлечеше и VW с неговите на 45 хиляди работници.Справка американските автомобилни компании.

Както разбирам, ЕС ни натиска да си дадем обслужването на летището и жп на чужди частни компании. Нали затова сме в ЕС - да ни ограбват българския бизнес и да ни се бъркат в живота.

Започна се вече! като гледам как се развиват нещата, нищо чудно да започнем да съжаляваме за тройната коаалиция!

Това е поредната сфера, в която собствената ни арогантност и безпардонност ще бъде наказана от ЕК! За същото провинение бяха глобени Гърция за летището в Атина и Италия за едното от летищата в Рим съответно с по 1 милион и 1,5 милиона евро глоба. По-малко от 1 милиона няма да е глобата и в нашият случай. Летище СофияАД е дърта и закостеняла комунистическа структура. Там царства корупцията и връзкарството. Въпреки заробващите условия в които са поставени Суис Порт и който и друг да е хендлинг оператор, качеството на работата е в пъти по-добро и по-бързо. Въпреки господстващото си положение Летище София АД не може да предложи дори по-евтина услуга, което е лесно обяснимо с оглед мениджмънта и ориенталските порядки в тази фирма.

Надявам се най-после някой да защити интересите на държавата ни. Европейските бюрократи са на светлинни години от действителността и действуват като роботи. Каква конкуренция в БДЖ, как ще оцелее БДЖ без субсидии, къкъв алтернативен аерооператор? Все още у нас тези неща са неприложими и не трябва да се отстъпва. Имаме пример с електроразпределител дружества - нали уж щяха да се конкурират, да имаме право на избор на доставчик. Вятър и мъгла...

До кога ще търпим да ни се бъркат във вътрешните работи.Вижте Чехия и нейната политика. Западняците се съобразяват с нея защото има самостоятелна и национално отговорна политика. Чехите винаги са защитавали националните си интереси. За това поставиха на карта и приемането на лисабонския договор, който отнема част от суверенитета им.Но нашите политици не са дорасли до защита на националните интереси, защото гледат само в своята паничка.

Dobre che ni slediat, to inache za kakav li g... stavame

когато те обслужва една държавна компания, обслужването е лошо. За това изчезват пратки, не се позлва пълноценно базата и прочее. Не е задължително да има алтернатива от чужденец, но е задължително монополът да се разбива. С това ни помагат. Принципите им водят до просперитет. Селяните са смутени от категоричността на конкстатациите, но тук става въпрос не за селската кравеферма, а за бизнес, който трябва да се развива. Онези имат опит и го прилагат и у нас. По-добре се научете, отколкото да лаете. Иначе ще си стоите на цжетен телевизор марка Електрон. На това ли сте свикнали? Е, колкото и да ви е мъчно, днес вече се гледат други марки телевизори и аз ги харесвам повече от Електрон :-)

До Пешо Куфара. Ти май наистина си куфар и то забравен и не потърсен от поне 10 години. Първо се запознай с детайлите и тогава коментирай. Летище София трябва да изплаща заеми взети за модернизация и изграждане на втори терминал.Ако бъдат допуснати при равни условия други оператори приходите на летището ще паднат значително.Веднага ще се отрази на изплащането на заема или летището ще бъде принудено да съкращава хора и дейности. Къде бяха кандидатите за оператори преди,ако искаха да участват да бяха финансирали с дялово участие проекта. И ако имаме държавни мъже, а не политически проститутки трябва да вземат пример от Германия или по-точно Долна Саксония която не продаде интереса на държавата (Закона Фолксваген) при делото с Порше и се оказаха прави.Сега VW купува Порше за да го спаси от фалит. Това ли искаш да стане с летище София,да го докарат до фалит и да го продадат за жълти стотинки. Частното не е панацея примери бол.

Нека първо предположим, че допуснатата неясност в излагането на фактите не е нарочно . Второ всеки има право на достъп до документацията на ЕК и да прочете, че просто се отчита липсата на прозрачност при обсъжданите процедури, което касае и наши други компании . И третото - а какво ако излезе, че именно това е единственият начин да започнем да излизаме от зловонието (в тези, а и в други теми) у нас !? Да не забравяме, че работещите у нас са българи ; е, освен ако на някои гротескни наши лица (лица ?) не им се разреши отново да си развяват гащите (на наша сметка) и да кандърдисват виетнамци, филипинци, китайци (и т.н.) да работят у нас . (засега май не сме чували за швейцарци, германци, французи, италианци .... нали !? )

Щом веднъж се заговори за приватизиране на БДЖ - ще стане. Вижте Кремиковци, сценарият е същия. То и нашите хора трябва да хапнат. А за летището - просто нямам думи, защото ВОНИ до небето, че и отвъд!

Нещо се объркваш!? Ако държавата Германия не си е продала дяловете тогава, когато цената е била по-висока(когато Порше не е била във фалит), дали е спечелила или загубила? Как мислиш?

Хиляди българи ще бъдат принудени да доказват фамилните си имоти и парите в банки след Коледната ваканция на парламента в края на януари. Подготвя се шумна акция, която ще стартира с проверката на известни личности. До тогава трябва да бъде приет новият Закон за отнемане на незаконно имущество, който вече е написан от юристи на управляващите, пише Frognews.bg. В него ключовата дума е конфискация и е определян като решаваща крачка в борбата с корупцията. Това е български вариант на американския закон РИКО, приет през 70-те години на м.в. и прилаган много жестоко от Едгар Хувър, шеф на ФБР, по отношение на мафиотски фамилии, твърдят хора от ГЕРБ. Според тях това е единственият начин да бъдат ударени забогателите незаконно. Новият закон няма аналог в световната практика по строгостта на мерките, които се предвиждат в него. Става дума дори за отнемане на имущество, което е на стойност 60 000 лв., ако не може да бъде доказано. По силата на закона хората ще трябва да доказват как са купили жилища преди 20 и повече години. Без да е изяснено как ще се приравняват тогавашните цени към сегашните пазарни. Освен това комисията сама ще посочва кой да бъде проверяван. Ще действа и по сигнали на съвестни граждани, което ни препраща към времената на агентите от ДС, които са си разчиствали сметките с колеги и приятели, които са им били неприятни, коментираха юристи. В закона е залегнала философията, че всичко материално, притежавано от дадено лице е незаконно до доказване на противното. Записано е: незаконно е имущество, което не съответства на доходите на лицето и за произхода му не е установен законен източник. ???????

pa da bete stanali 18 savetska republika.nikoi nemashe da vi iska nisto :))

На летище хамбург пия една жива бира от 500 мл. за 2/две/ евра!!! На великото летище софия-пия загорка от 330 мл. за 7/седем/ лева???? Евалла на бЪГГАРСКИЯ бИЗНЕС!!!!